Teleskop akvaryum
Gönderim Zamanı: 12 Kasım 2014 10:36
Merhabalar
Kural gayet açık ve net. ''Alışveriş yapılmamışsa veya alım satım ile ilgili herhangi bir mağduriyet yoksa şikayet konusu açılamaz.''Bahri Çankaya 2014-11-12 10:38:36
Kural gayet açık ve net. ''Alışveriş yapılmamışsa veya alım satım ile ilgili herhangi bir mağduriyet yoksa şikayet konusu açılamaz.''
Sizde bu alışverişi gerçekleştirmediğiniz için konu açmanız kurala ters düşmektedir.
Teşekkürler.
Teşekkürler.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 12 Kasım 2014 11:25
[QUOTE=Bahri Çankaya] Merhabalar
Kural gayet açık ve net. ''Alışveriş yapılmamışsa veya alım satım ile ilgili herhangi bir mağduriyet yoksa şikayet konusu açılamaz.''
bayramses 2014-11-12 11:30:03
Kural gayet açık ve net. ''Alışveriş yapılmamışsa veya alım satım ile ilgili herhangi bir mağduriyet yoksa şikayet konusu açılamaz.''
Sizde bu alışverişi gerçekleştirmediğiniz için konu açmanız kurala ters düşmektedir.
Teşekkürler.
[/QUOTE]
Teşekkürler.
Merhaba Bahri bey,
Arkadaş siparişi verdim demiş,
Siparişi verdim dediğine göre demek ki ödemesi yapılmış, dolayısıyla ürün alınmış olmuyor mu?
Arkadaş aramış ve canlı canlı sorarak teyit almış daha ne yapsın?
Ürün elimizde var demişler oda sipariş vermiş,
10 Dakika sonra nasıl oluyorda hemen fark edip geri arıyorlar ?
Bunun altında kasıt bile olabilir bence,
Ellerinde yoktur, var demişlerdir sonrada arayıp ürün kırık cuma günü yollayacağız demişler,
Oyalamak için bile yapılmış olabilir diye düşünüyorum.
Bu sebeple bu konu kapatılmamalı,
Cuma günü ürün elimize geçecek demişler,
Bakalım cuma günü dedikleri gibi sözlerinde durup kargoya vereceklermi?
Ürünün cumartesi günü arkadaşımızın eline geçmiş olması gerekir.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 12 Kasım 2014 16:17
Merhaba, firmayı arayıp ürünlerin durumunu teyit ettirdim. Sonra ücretini kart ile ödedim. Israrla forum maddesinin copy-paste yapılmasına anlam veremedim.
klander123 2014-11-12 16:52:37
Bazı arkadaşların olayı anlamadan yorum yaptıklarını düşünmeye başladım. Yada sadece yorum yapmak için yorum attıkları kanısındayım.
Bahri bey, yorumunuz için teşekkür ederim. Durumu özetler nitelikte yorumlar yapmışsınız.
Firmayı bugün aradım, bir bayan ile görüştüm. Sipariş verdiğim ürünlerin durumu nedir dedim. Biz sipariş verdik cuma günü gelmesini bekliyoruz. Bende bu durumda ürün cumartesi veya en geç pazartesi elimde olur değil mi ? dedim. Orasını bilemiyoruz gibi bir cevap aldım. Ben cumartesi gününü bekleyeceğim. Umarım oyalama gibi bir durum söz konusu değildir.
Saygılar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 12 Kasım 2014 19:31
Bayram bey ilk konu açıldığın da ücreti ödedim diye bir ibare yoktu.Bahri Çankaya 2014-11-12 19:34:31
Kubilay bey yazınıza bu ibareyi yeni eklemişsiniz.İlk baştan konuyu düzgün şekilde yazsaydınız; size de kuralı hatırlatmazdım sanırım. Doğru şekilde yazın ki; konunuzu gören üyeler yazınızı hatalı bulmasın.
Teşekkürler.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 12 Kasım 2014 20:47
Arayıp teyit ettirip, sipariş veriyorum. Zaten ücret ödemesem, bana geri dönmezler. 10 dakika sonra bana geri dönmeleri biraz saçma değil mi sizce ?
klander123 2014-11-12 21:03:57
Sorun zaten ücret değil, sorun satmak için stokta bulundurulan ürünün kontrollerinin yapılmaması.
Bu siteden alışveriş yapacakları, bir durum hakkında uyarmak isterim.
Sitede stokta gözüken ve arayınca stokta olmayan akvaryumlar var. Sipariş verirken aranıp sorulması gerekir. Gerçi biz aradık durum bu , ne kadar sağlıklı siz düşünün.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 12 Kasım 2014 20:56
Kubilay bey ben sizin ilk yazdığınız; sonra da düzenleyip ücreti ödedim ibaresini eklemeniz ile konunuza uzunca dahil oldum.Zaten ilk baştan bu şekilde konuyu açsaydınız size bu yazıları yazmazdım. Nese bu şekilde kuralı öğrenip; konuyu doğru şekile getirmeniz bana yeter.
Bahri Çankaya 2014-11-12 21:00:51
Teşekkürler.
Bilgilendirme: Firmalar da yeni gelen mallar çoğunlukla kontrol edilmezler.Çünkü ilk ithalatçıdan gelmeden ürünler yerinde son kontrol ediliyor.Bakıyorum sizinde üründe kırılma meydana gelmiş; çok normal bir durum bu.Satan firma bunları müşterisine vermeden önce kontrol etmektedir.Tanıdığım firmalardan gördüğüm şekil böyledir.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 17 Kasım 2014 23:22
17.11.2014 saat 20.00'da şubeden kargomu almış bulunmaktayım. Bazı sıkıntılar sonucunda alışveriş tamamlandı.
Teşekkürler.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2014 15:57
Ayni firmada bende bir sorun yasadim fakat 800 yerine 600 luk motor gonderdiler daha sonra fark kadar alisveriş hakki tanidilar bi taraftan ilgilenmediler diyemem fakat bos yere motor almis oldum( bu arada ürünü suya soktuktan sonra farkettim hatayi) halende alışveriş yaparim ..ara sira bu tip hatalar olabiliyor hemen karalamamak lazim
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2014 17:17
Adamlar bakmislar rafa kutu var,stokta var demisler. Kutusundaki kirik urunu farkedemedi diye(ki urunu size gondermiyorlar, dukkanlarinda farkediyorlar bunu) sikayet konusu aciyorsaniz, bu bir karalama kampanyasidir. Teleskop Akvaryumdan simdiye kadar hicbirsey almadim. Ne tanirim , ne baska birsey. Ama karşınızdakiesnag bir esnaf, insanlarin gorebilecegi bir yerde itibarlarini zedeleyecek birsey yazmadan once iki kere dusunmek gerek.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir