Petburada.com müşreti memnuniyetine ilgis
Gönderim Zamanı: 27 Eylül 2010 23:11
Arkadaşlar daha önce-alış veriş yaptığım ve gayette memnun kaldığım petburada.com dan 01.09.2010 tarihinde bir kez daha alış-veriş yapma hatasında bulundum. Bulundum diyorum çünkü;
petburada.com'dan kendime ve bir arkadaşıma yem makinası almaya kalktım. Nette ufak bir araştırmadan sonra daha öncede alış-veriş yaptığım siteden almaya karar verdim. Ben özellikle daha öncede kullandığım ve memnun olduğum Aİ.m Food timer dan almak istiyordum. Nette daha uygun fiyata benzeyen ürünlerde buldum fakat bilmediğim için özellikle bu ürünü tercih ettim . Neyse petburada.com'da ürünü ve resmini inceledim istediğim ürün olduğuna karar verince 2 tane sipariş ettim. Buraya kadar herşey normal. Fakat elime gelen makine sitede markası geçen ve resmi olan marka değildi. Bana gönderilen markanın aynısını 3/2 fiyatına zaten başka sitede bulmuştum fakat markaya güvenip almamıştım. (İsteyen arkadaşlara ürünlerin linklerinide gönderebilirim).
Bunun üzerine petburada.com'a bir mesaj gönderdim ve durumu anlattım. Fakat müşteri memnuniyetine o kadar çok önem veriyorlardı ki dönen olmadı. Bir hafta bekledikten sonra ikinci bir mesaj daha attım fakat gene dönen olmadı.
Biliyorum mesaj biraz uzun oldu fakat petburada.com'un sayesinde hem arkadaşıma mahçup oldum, hemde istediğim ürünü alamadım.
Bundan sonra petburada.com'dan alış-veriş yapmamaya karar verdim. Gerekirse 10lira fazla verir başka siteden veya hem hava alır hemde akvaryumcuma uğrayıp ürünü görerek alırım.
Umarım sizinde başınıza bu gibi durumlar gelmez...
Üzüntüm makinalara fazla para vermem değil arkadaşıma mahçup olmamdı. Çünkü arkadaşımda o markayı kullanıyordu ve o'da özellikle o markadan istemişti..
Amacım siteyi kötülemek değil böyle şeylere sizinde dikkat etmeniz ve başınıza gelmemesidir...
poyraz_o 2010-09-28 00:40:45
petburada.com'dan kendime ve bir arkadaşıma yem makinası almaya kalktım. Nette ufak bir araştırmadan sonra daha öncede alış-veriş yaptığım siteden almaya karar verdim. Ben özellikle daha öncede kullandığım ve memnun olduğum Aİ.m Food timer dan almak istiyordum. Nette daha uygun fiyata benzeyen ürünlerde buldum fakat bilmediğim için özellikle bu ürünü tercih ettim . Neyse petburada.com'da ürünü ve resmini inceledim istediğim ürün olduğuna karar verince 2 tane sipariş ettim. Buraya kadar herşey normal. Fakat elime gelen makine sitede markası geçen ve resmi olan marka değildi. Bana gönderilen markanın aynısını 3/2 fiyatına zaten başka sitede bulmuştum fakat markaya güvenip almamıştım. (İsteyen arkadaşlara ürünlerin linklerinide gönderebilirim).
Bunun üzerine petburada.com'a bir mesaj gönderdim ve durumu anlattım. Fakat müşteri memnuniyetine o kadar çok önem veriyorlardı ki dönen olmadı. Bir hafta bekledikten sonra ikinci bir mesaj daha attım fakat gene dönen olmadı.
Biliyorum mesaj biraz uzun oldu fakat petburada.com'un sayesinde hem arkadaşıma mahçup oldum, hemde istediğim ürünü alamadım.
Bundan sonra petburada.com'dan alış-veriş yapmamaya karar verdim. Gerekirse 10lira fazla verir başka siteden veya hem hava alır hemde akvaryumcuma uğrayıp ürünü görerek alırım.
Umarım sizinde başınıza bu gibi durumlar gelmez...
Üzüntüm makinalara fazla para vermem değil arkadaşıma mahçup olmamdı. Çünkü arkadaşımda o markayı kullanıyordu ve o'da özellikle o markadan istemişti..
Amacım siteyi kötülemek değil böyle şeylere sizinde dikkat etmeniz ve başınıza gelmemesidir...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 27 Eylül 2010 23:30
Sitelerden alışveriş yaparken mümkün mertebe gittigidiyor.com tarzı sistemlere sahip ürünü 3gün deneyip memnun kalmazsanız karşı tarafa para aktarımını kesen siteleri tercih edin.Çünkü böyle durumlarda sizi hiçkimse kazıklayamıyor,çünkü adam size satışı yapınca para direk hesabına geçmiyor,sizin deneme süreniz bitince sorun olmazsa geçiyor.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 27 Eylül 2010 23:31
Böyle bir bilgilendirme için teşekkürler ve geçmiş olsun.Telefon açmayı denediniz mi acaba?Böylesi bir saçma olaydan sonra nasıl geri dönüş yapmazlar inanılmaz.
Bende pozitif yönde teleskopakvaryum la yaşadığım bir olayı anlatayım bari yeri gelmişken.Sürekli Eminönü mağazasından alışverişim oluyordu fakat netten siparişi denemek istedim.Birkaç ürün yanında atman 7500 hava motorunu da almıştım.Kargo ertesi gün elime ulaştı.Ama paketten atman 9000 hava motoru çıktı.Stokta olmayan ürünleri yerine bir üst modelini yollamışlar meğer.Sizin olaya kıyasla müşteri memnuniyeti konusunda anlayış farkı ortada sanırım.
Bende pozitif yönde teleskopakvaryum la yaşadığım bir olayı anlatayım bari yeri gelmişken.Sürekli Eminönü mağazasından alışverişim oluyordu fakat netten siparişi denemek istedim.Birkaç ürün yanında atman 7500 hava motorunu da almıştım.Kargo ertesi gün elime ulaştı.Ama paketten atman 9000 hava motoru çıktı.Stokta olmayan ürünleri yerine bir üst modelini yollamışlar meğer.Sizin olaya kıyasla müşteri memnuniyeti konusunda anlayış farkı ortada sanırım.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 27 Eylül 2010 23:33
Mesaj yoluyla pek dönmez o tip siteler.
Bir şey öğrenmek istiyorsan telefon açacaksın.
Bilinen ,yorumlanan sitelerden ürün almak daha mantıklı.
uwanabaname 2010-09-27 23:33:55
Bir şey öğrenmek istiyorsan telefon açacaksın.
Bilinen ,yorumlanan sitelerden ürün almak daha mantıklı.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 27 Eylül 2010 23:34
Bu gibi konularda insanların birbirlerini bilgilendirmesi gerçekten güzel birşey.Sen en fazla 10 bilemedin 20 tl zarar edersin ama onlar daha çok şey zarar ederler.Hadi fiyatı 300-500tl.değerinde bir ürün sipariş etseydin ve bu şekilde kandırılsaydın ne olacaktı.Seni anlıyorum aslında insanın zoruna giden 5-10tl lik zarar değil aldatılmak...Geçmiş olsun.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 27 Eylül 2010 23:38
Herkeze teşekkür ederim.
Telefonla irtibat kurmayı açıkçası denemedim.
Böyle aldatılmaya pek gelemediğim için genelde kavga ile sonnuçlanıyor ve haklıyken haksız duruma düşüyorum.
Otogarda boğaz boğaza sarıldıktan sonra işimi sadece yazılı olarak halletmekten yanayım...
Telefonla irtibat kurmayı açıkçası denemedim.
Böyle aldatılmaya pek gelemediğim için genelde kavga ile sonnuçlanıyor ve haklıyken haksız duruma düşüyorum.
Otogarda boğaz boğaza sarıldıktan sonra işimi sadece yazılı olarak halletmekten yanayım...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2010 00:02
Tüketici haklarına başvurun 2-3 hafta bekliyorsunuz ancak mağduriyetinizi gideriyorlar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2010 11:39
[QUOTE=Misina]Tüketici haklarına başvurun 2-3 hafta bekliyorsunuz ancak mağduriyetinizi gideriyorlar.
[/QUOTE]
Açıkcası düşünmedim değil. Aldığımda müsait olamadım gitmek için şimdide izindeyim fakat izin dönüşü uğrayabilirim. Sonuçta bir tepki gördüklerinde belki daha dikkatli davranırlar..
Açıkcası düşünmedim değil. Aldığımda müsait olamadım gitmek için şimdide izindeyim fakat izin dönüşü uğrayabilirim. Sonuçta bir tepki gördüklerinde belki daha dikkatli davranırlar..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2010 12:21
Ama siz önce telefon açmayı deneyin muhakkak.Bu tip siteler daha çok mağaza satışına alışkın olduklarından mail sistemine alışkın değiller.Klasik yöntem tel açın derdinizi anlatın derim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2010 21:38
Arkadaşlardün petburada.com'dan tamer bey aradı ve maduriyetimi gireceklerini gerekirse kullanılmışta olsa ürünleri geri alıp daha kaliteli bir ürün yada istediğim başka bir ürün ile değişim yapacaklarını söyledi.
Ayrıcateknik hatadan dolayı site üzerinden gönderilen tüm maillerin bir aydır ellerine ulaşmadığını belirterek tekrar tekrar özürdiledi.
Bu şekilde dönmeleri gerçekten çok hoşuma gitti.
petburada.com ileilgili düşüncelerim tekrardan değişti....
Gelişmeyi sizinlede paylaşmak istedim..
Ayrıcateknik hatadan dolayı site üzerinden gönderilen tüm maillerin bir aydır ellerine ulaşmadığını belirterek tekrar tekrar özürdiledi.
Bu şekilde dönmeleri gerçekten çok hoşuma gitti.
petburada.com ileilgili düşüncelerim tekrardan değişti....
Gelişmeyi sizinlede paylaşmak istedim..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 09 Aralık 2010 16:28
Bende eheim 100w ısıtıcı, eheim elyaf, eheim seramik ve atman f 200 iç filtre almıştım. Piyasanında en ucuzuydu bulduğum ürünler gerçekten. f200 haricinde diğerleri sorunsuzdu aldım kullandım. Fakat sitede f200 için 150 200 litrelik akvaryumlar için uygundur yazıyordu ama bana gelen aynı ürün küçücük bi filtreydi. Daha sonra aradım ve o ürünün 20 litre için uygun olduğunu söylediler. Ardından gün içinde de hatanın kendilerinden kaynaklandığını. Bu ürünün yerine 800f i ücret farkı talep etmeden gönderceklerini söylediler. Ertesi gün de dedikleri gibi 150 lt için olan filtreyi gönderiler. Buradan hem petburada.com a teşekkür ediyorum hemde diğer arkadaşlara öneriyorum.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 18 Şubat 2011 03:23
Bende petburada dan alışveriş yaptım bir ürün eksik geldi hemen aradım çok özür dileyerek yeniden gönderileceğini söylediler 3-4 gün sonra ürün geldi hemde iki tane ancak istediğim değildi telefon edip geri yolladım ürün 10 tl ve dekor stoklarına girmediği için 10 gün içerisinde 3 kere aradılar en son aramalarında ürünü tedarik edemediklerini ürken 10 tl den ünün ücretini hesap numarama yollamak istediğini söylediler bende ücretin sitedeki hesabıma aktarılmasını istedim aktardılar. Ben bu durumdan çok memnun kaldım maddi değeri 10 tl olan bir ürün için kargo tel parası derken 10 tl den fazla harcadılar ve müşteriyi memnun etmek için.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir