OTO cam filmi için...


Serkan_34_Çevrim Dışı

Kayıt: 26/07/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 407
Serkan_34_Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2014 00:24
Merhaba arkadaşlar arabamın arka 2 kapı ve arka camına 2 numara film yapıştırmayı düşünüyorum acaba yasakmı? bilginiz varmı? istanbulda ikâmet ediyorum teşekkürler. Serkan_34_2014-05-07 00:34:13

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

İlker.UçarÇevrim Dışı

Kayıt: 02/09/2013
İl: Denizli
Mesaj: 123
İlker.UçarÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2014 12:54
Merhaba, çok fazla siyah olmadığı sürece sıkıntı yapacaklarını sanmıyorum, bende 3-4 ay önce çektirdim numarasını tam bilmiyorum 2 olması lazım büyük ihtimal, geçen ayda vizeye girdim hafif kusur olarak geçti.
İlker.Uçar2014-05-07 12:59:11

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Serkan_34_Çevrim Dışı

Kayıt: 26/07/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 407
Serkan_34_Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2014 21:17
İlgin için teşşekürler İlker kardeşim, valla çok kararsızım bu konuda nette çok araştırdım herkes ikilemde kalmış, iki tane film için 100 küsür lira ceza yemek istemem asıl mesela ceza yazarken birde söktürdüğünü söylüyorlar polisin, böyle birşey olduğunda arka cam rezistanlarına zarar verir diye düşünüyorum.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

İlker.UçarÇevrim Dışı

Kayıt: 02/09/2013
İl: Denizli
Mesaj: 123
İlker.UçarÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2014 21:59
Çok doğru, ceza yediğinemi yanarsın filmin söküldüğünemi artı birde camlar zarar görücek,
Şöyle anlatayım ben birde, bizim Denizli'de polisin önünde akrobasi hareket filan yapanlar polisin zıttına gidenler filan onlara acıma olmuyo gördüğü yerde ceza üstüne filmide söküyo, ama normal vatandaşlar gibi sakin sürenlerden ceza yiyeni duymadım.
Birde emniyette filan çalışan yakını olanlar konuyu görüp yardım ederlerse çok daha iyi olur.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Serkan_34_Çevrim Dışı

Kayıt: 26/07/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 407
Serkan_34_Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2014 22:42
Kesinlikle zaten milletin güvenliğini tehdit edecek şekilde araba kullananlara göz açtırmazlar ki en doğrusu bu zaten..
Benim tanıdıklardan bitanesi film çektirmiş polis çevirmiş  arka koltukta eşimi ve çocuğumu gezdirdiğim için taktırdım demiş ve o anda eşi ve çocuğu arabada olduğu için bir sorun çıkarmamış polis arkadaş.. ama bu herzaman göz yumulacak veya her polisin göz yumacağı bidurummu acaba..

Aslında trafik denetlemeye mail atmayı düşünüyorum ama nekadar doğru olur orası kafama takılıyor yani bu tür mailleri çok atan olduğu aşikar bu yüzden ters cevap almaktan korkuyorum :)

Kesin net bilgileri olan arkadaşlar vardır aslında aramızda..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

İlker.UçarÇevrim Dışı

Kayıt: 02/09/2013
İl: Denizli
Mesaj: 123
İlker.UçarÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Mayıs 2014 22:53
Dediklerinize katılıyorum sizin tanıdığınızında şanslı gününe denk gelmiş olabilir herzaman anlayışlı birileri çıkmayabilir veya bizim geçerli bi bahanemiz olmayabilir. Bu durumu mail ile değilde yüzyüze bilgi almak veya dediğiniz gibi bu konu hakkında çok daha iyi bilgi sahibi birisi yardımcı olursa daha iyi olur.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

blue nightÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 15/08/2011
İl: Ankara
Mesaj: 1149
blue nightÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2014 10:34
Ankarada da çok afedersiniz nerede i... k....k var onlara dokunan olmaz. Sıradan birisi olsa hemen çevirirler.
 
Cam filmi eskiden ağır kusur sayılırken şimdi hafif kusurla geçiyormuş. Ancak bu polisin ceza yazmayacağı anlamına gelmez. Ben adaletli yaklaşılması taraftarıyım. Ya herkese ya da hiç. Tek taraflı garibana ceza kesilmesi taraftarı değilim.
 
Bu arada abartmamakta gerekiyor. Adam en koyu rengi ön cam dahil çekmiş geziyor. Yuhh artık..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Serkan_34_Çevrim Dışı

Kayıt: 26/07/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 407
Serkan_34_Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2014 13:14
Kesinlikle katılıyorum Nihat bey.. abartanları söz konusu dahi etmiyorum ama çok koyu olmayanlara neden ceza yazarlar anlamış değilim normalde yüzdelik oranını hatırlamıyorum ama içeriden dışarısı o oranda gözüküyorsa ceza uygulanmaması gerek bildiğim kadarıyla fakat bunu polis arkadaşların tarafından düşünücek olursak film varmı tırnakla kontrol ettiğinde film geliyorsa bas cezayı.. diğer bir konuda şöyle; dışarıdan arabanın içi gözükmüyor diyorlarmış gözükmese ne olacak mesela adam arabada ceset taşısa yanına oturtup götürecek değil sanırım veya uyuşturucu taşısa kolilerle arka koltukta götürecek değil herhalde haberlerde görüyoruz arabanın tamponuna vs sağına soluna saklıyorlar, içeriden dışarısı gözükmüyecek kadar koyu yapanlarda zaten ayrı bi dünyanın kafasındalar :) bi başka aklıma gelen cam kırıldığında camı bütün tutuyormuş "bana göre" bu daha iyi ufak bir kazada bütün camın patlayıp yüzüme gelmesini istemem.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

LIGHTNINGÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]7864,1[/B] [C]2,2,21216[/C]
Kayıt: 28/01/2007
İl: Ankara
Mesaj: 1558
LIGHTNINGÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 08 Mayıs 2014 15:01
Ben de çok koyu olmayan bir film var, 1 yıldır bir sorun olmadı, geçenlerde çocuğu yüksek ateş ile acilen hastaneye yetiştirmeye çalışırken durdurdular, büyük ihtimal filmden diye düşünüyorum, durumun acil olduğunu söylememe rağmen bırakmadılar, mukavemet göstermek zorun kaldım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

blue nightÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 15/08/2011
İl: Ankara
Mesaj: 1149
blue nightÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 09 Mayıs 2014 09:30
Zafer bey acımasız birine denk gelmişsiniz. Büyük ihtimal cezadan kaçmak istediğinizi düşündüler. Halbuki öyle düşünceleri var ise cezayı arkadan yollasalar iyiydi, sağlık söz konusu olduğunda yalan söylense ne yazar ya gerçekse? Kaldıki çoğu insanda sağlık konusunda yalan söylemez. Üzüldüm adınıza.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

LIGHTNINGÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]7864,1[/B] [C]2,2,21216[/C]
Kayıt: 28/01/2007
İl: Ankara
Mesaj: 1558
LIGHTNINGÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 09 Mayıs 2014 09:36
Rapor aldım doktordan yüksek ateş ile geldiğim saat tarih falan sonra ulaşıldı bir şekilde belirttiğiniz gibi cezadan kaçmak istediğimi düşünmüşler 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

blue nightÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 15/08/2011
İl: Ankara
Mesaj: 1149
blue nightÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 09 Mayıs 2014 10:33
Onlarada bazı noktalarda hak veriyorum ancak sağlık konusu işin içine gelince ne yapsalar haksızlar. Siz eminim söylemişsinizdir ama karşı taraf dinlemiyorki. Vicdan yok bazılarında malesef.
 
İş polise gelince yeni başımdan geçen bir olayı anlatmak isterim; Sincan tarafından Kızılcahamama gideceğim. Otobandan paralı geçiş tarafına gitmişim tam gişelere gelmeden bi baktım Kazana dönüş var. Ne olur ne olmaz diyerek tam dönüşteki cepte duran trafik ekiplerine durup bir sorayım diye cepe girdim. Emniyet kemerini çözdüm tam ineceğim polis indi bana doğru geldi. (Arabanın içinde oturuyorlardı, çevirme falan yapmıyorlar zaten otoban) Ben hem soru soracağım hemde adam ayağımamı gelecek düşüncesindeyim. Polise memur bey Kızılcahamama gideceğim ama dedim burda kaldım. Sert ve aşağılayıcı tavırla Ehliyet Ruhsatı verde nereye gidersen gidersin dedi. Emniyet kemerin niye takılı değil dedi. Adama durumu anlatmaya çalışıyorum ama kime anlatıyon. Emniyet kemerimi çözdüğümü kendide gördü, yan tarafımda eşim var onunki takılı. Eşim takmış görüyorsunuz bende yeni çözdüm arabadan inip size soru sormak için dedim. Adam tamamen işgüzarlık yapıyor. Herhangi bir sıkıntım olsa kendim dururmuyum, mantığa bak ya. Ruhsat ve ehliyete bakarken içimden diyorumki; "GERİZEKALI BENDE SIKINTI OLSA NİYE OTOBAN GİBİ BİR YERDE ÇEVİRME YOKKEN CEPE GİREYİM SANA SORU SORAYIM"
 
VS.. Bir adres soracağız aile içerisinde küçük düşürücü konuşmalara maruz kaldık. Sonra bana adres tarif ediyor. Şurdan döneceksin diye cümeye başladığında sizin tarif edeceğin adres kalsın diyerek camı kapattım ve hareket ettim. Anladı dinlemediğimi ve hiç olmazsa hırsımı biraz almış oldum.
 
Her zaman heryerde malesef klasik tipli dediğimiz polislere rastlamak mümkün.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BlackHorseÇevrimiçi

Kayıt: 06/02/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 181
BlackHorseÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 15 Mayıs 2014 01:37
Arka cama ve arka iki yan cama takmak serbest.Komsere sormuştum.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ömer_Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 18/02/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 886
ömer_Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Mayıs 2014 09:01
Benim bu zamana kadar tüm arabalarımda cam filmi vardı. Kiminde en koyusu kiminde orta koyulukta olan. Hiçbirinde sorun yaşamadım.Şu an kullandığım araçta da orta koyulukta Cam filmi var 3 sene oldu ve hiç sorun yaşamadım Muayenedende Hafif kusurlu geçti.Ağır kusurlu bile olsa farketmezdi söker sonra yine yaptırırdım.
Trafikte sorun çıkaran Polisler ya artık emekli moduna girenler ya yeni başlayanlar oluyor. Hiçbiri kusura bakmasın hatam yoksa hiçbiri benimle seviyesizce vs konuşamaz. Hatalı isemde en fazla cezayı yazar..En güzeli size nasıl muamele ediyorlarsa öyle karşılık vermek.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir