Online Satışlardaki Stok Problemi
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Bilgi için teşekkür ederim.Bende onlıne alış veriş yapıyorum.Onlıne satış yapan sitede ki fotoğraflara bakarak bitki yada balık sparişi veriyorum.Ama malesef aldığım ürünlerde,fotoğraflardaki kaliteden eser yok.Bunun içinde bir zorunluluk olması gerektiğini düşünüyorum.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Ali Bey'e katılıyorum malesef bu cinliği sadece akvaryum malzemesi satanlar değil bilgisayar - elektronik ürün satanlarda yapıyor. Stokta olmayan ürünler var gösteriliyor yada düşük fiyat gösterilip sonra sipariş veren müşteri süründürülüyor.
Bu durumda en uygunu telefonla aranıp ürünün mevcutsa sipariş vermek , ne yazıkki bu konuda develetin yakın zamanda bir önlem alacağını sanmıyorum ancak tabiri caizse kodaman tabir edilen kişilerden birine bu yanlışlığı yapan birileri çıkarsa kanuni işlemler hızlanır :)
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Fatih Bey söylediklerinize yürekten katılıyorum,
stok konusunda bazı firmalar hemen savunmaya geçiyorlar aynı anda binlerce ürün satıyoruz,tedarikçi firmada kalmamış, büyük bir firmayız biz.her ürünü takip edemiyoruz.Şimdi soruyorum isterse onbinlerce ürün satsın en basiti ürünlerinin stok drumunu yönetemiyorsa nasıl büyük firma olur.Sistemini değiştirsin ,ürün miktarını değiştirsin ,çalışan miktarını arttırsın.Ben müşteri olarak internetten alışveriş yapmayı seçtiysem neden sirketi arayıp ürünün stokta olup olmadığını teyit etmekle uğraşayım.Stokta olmayan ürünü bana satması dediğiniz gibi ''nitelikli dolandırıcılıktır'' tabi hukukçu arkadaşlarımız daha doğrusunu söyleyecektir .Sorun birazda bizde hakkımızı aramayı bilmiyoruz.Geçmiş zamanda akvaryumculuk siteleri çoğalmaya başladığında bir firmadan bir iç filtre almıştım stoklarında yokmuş,firma yetkilisi beni arayarak tedarikçi firmanın ürünlerinin de gümrükte takılı olduğunu belirtti ve firma istersem beklememi istersem ya anyı değerde başka bir ürün alabilceğimi ya da stoklarındaki iç filtrelerden harhangi birini fark gözetmeksizin seçebilceğimi söyledi tabi bu tip siteler artık çoğaldığı için bu kadar duyarlı ve dürüst siteler azaldı.Tabi bu işi daha amatörce ama iyi niyetli yapan firmalarda var onlar stoklarında bazen problemler yaşıyabiliyorlar bu durumada bizim hoş görüyle yaklaşıp bu firmalarında tutunması için yardımcı olmamız lazım.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Yukarıda yazılanlar için teşekkürler bu vesire ile bende düşüncelerimi paylaşabilirim; bende alışverişlerimi gerek hobide gerekse diğer ihtiyaçlarımda belki yarı yarıya internetten yapıyorum. Dolayısı ile sadece hobi alanında değil pek çok farklı sektör firması ile görüşüyorum. Ancak akvaryum malzemelerini internette satan firmalardan sıkıntı yaşadığımdan -ki bunları firmalar sıkıntı olarak değil olabilecek küçük aksaklıklar olarak görüyorlar- son 1,5 yıldır kesinlikle akvaryum için internetten alış-veriş yapmıyorum. Tabii istanbul da olduğumdan bu çok kolay ancak İstanbul dışında hobiye gönül verenlerin sıkıntıları ortada; ancak bunların çok az bir kısmının forum sayfalarında paylaşıldığını düşünüyorum hatta bazı firmaların kendileri hakkında olumlu ve olumsuz görüşün -ki pek olumlu görüş olmadığından- forum sayfalarında yer almasını istemediğini biliyorum.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir