Net_akvaryum_pet Ayıptır!
Gönderim Zamanı: 14 Aralık 2017 16:54
Herkese merhaba.
Farklı platformlardan 1000 tl nin üzerinde alışverişim olduğu Net_Akvaryum_Pet isimli mağazadan almış olduğum jbl dış filtre hortumunu yine kendilerinden 550 tl verip almış olduğum jbl1501 greenlife dış fitlreye uymadığı için iade ettim.
Bugün iade işleminin kontolünü sağlamak için gittigidiyor sitesine giriş yaptığımda aşağıda görselde paylaştığım mesajı görünce şok oldum!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200839/141220171657111.jpg[/IMG]
Şimdi sayın Net_Akvaryum_Pet iade kargoyu verdiğim anda gittigidiyor sistemine kargo bilgilerini girdiğim halde siz 2 gün sonra ürünü teslim almadığınızı ve ücretin tarafınıza ödenmesini talep ettiğinizi belirtmişsiniz. Kargo numarasından takibini sağlamak, olduğunu düşündüğüm AKLINIZA hiç gelmedi mi? Yada siz sattığınız her ürünü bir gün sonra müşterinize ulaştırabiliyor musunuz?
Ayıptır AYIP! 26 tl nin peşine düşmüşsünüz ya yazdığınız mesajda, burdan hesap numarası bilgilerinizi paylaşın ben size 50 tl göndereceğim lütfen bu bedel karşılığında biraz esnaf ve DÜRÜST olun!
Kendimi tek şanslı hissettiğim konu 550 tl verip bu mağazadan satın aldığım jbl 1501 dış filtrede herhangi bir sorun yaşamamamdır, yoksa 26 lira için bunu yapan bir mağazanın 550 lira için neler yapabileceğini hayal bile edemiyorum.
Alışveriş yapacak olan kişiler dikkatli olsunlar niyetleri hobiciye yardımcı ve destek olmak değildir, tamamen kar amacı güden ve müşterilerine BANKNOT gözüyle bakan bir mağazadır kendileri. [:kotu:]
Saygılar...
[EDIT]seiko2,2017-12-14 16:57:28[/EDIT]
Farklı platformlardan 1000 tl nin üzerinde alışverişim olduğu Net_Akvaryum_Pet isimli mağazadan almış olduğum jbl dış filtre hortumunu yine kendilerinden 550 tl verip almış olduğum jbl1501 greenlife dış fitlreye uymadığı için iade ettim.
Bugün iade işleminin kontolünü sağlamak için gittigidiyor sitesine giriş yaptığımda aşağıda görselde paylaştığım mesajı görünce şok oldum!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200839/141220171657111.jpg[/IMG]
Şimdi sayın Net_Akvaryum_Pet iade kargoyu verdiğim anda gittigidiyor sistemine kargo bilgilerini girdiğim halde siz 2 gün sonra ürünü teslim almadığınızı ve ücretin tarafınıza ödenmesini talep ettiğinizi belirtmişsiniz. Kargo numarasından takibini sağlamak, olduğunu düşündüğüm AKLINIZA hiç gelmedi mi? Yada siz sattığınız her ürünü bir gün sonra müşterinize ulaştırabiliyor musunuz?
Ayıptır AYIP! 26 tl nin peşine düşmüşsünüz ya yazdığınız mesajda, burdan hesap numarası bilgilerinizi paylaşın ben size 50 tl göndereceğim lütfen bu bedel karşılığında biraz esnaf ve DÜRÜST olun!
Kendimi tek şanslı hissettiğim konu 550 tl verip bu mağazadan satın aldığım jbl 1501 dış filtrede herhangi bir sorun yaşamamamdır, yoksa 26 lira için bunu yapan bir mağazanın 550 lira için neler yapabileceğini hayal bile edemiyorum.
Alışveriş yapacak olan kişiler dikkatli olsunlar niyetleri hobiciye yardımcı ve destek olmak değildir, tamamen kar amacı güden ve müşterilerine BANKNOT gözüyle bakan bir mağazadır kendileri. [:kotu:]
Saygılar...
[EDIT]seiko2,2017-12-14 16:57:28[/EDIT]
Teşekkür Edenler: [T]191520,Abacus[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 14 Aralık 2017 17:49
Daha önce kendileriyle 1 kez alışveriş teşebbüsüm oldu. Aynı gün kargo yazan ilanı önceden mesaj atıp uyarmama rağmen kargo malzemesi olmadığı bahanesiyle bir sonraki güne ertelediklerini saat 19.00'da bildirdiler. İptal ettim siparişi. Ben güvenilir bulmuyorum açıkçası. Arkadaşı da mağdur etmişler anladığım kadarıyla.
Teşekkür Edenler: [T]200839,seiko2[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 14 Aralık 2017 18:13
Öncelikle geçmiş olsun,
Benimde başıma defalarca geldi.
Artık başarılı yada çok başarılı satıcı ibaresi olmayan hiç bir yerden almıyorum
Benimde başıma defalarca geldi.
Artık başarılı yada çok başarılı satıcı ibaresi olmayan hiç bir yerden almıyorum
Teşekkür Edenler: [T]200839,seiko2[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 14 Aralık 2017 18:46
Merhaba, sizin yaşadığınız olay gerçekten üzücü. Gittigidiyor üzerinden 3-4 alışverişim oldu kendileriyle, sorunsuzdu. En son 2-3 gün önce JBL pro flora 80 CO2 Set aldım. içindeki karşımların son kulanma tarihi geçmiş geldi, ürününün yenisini gönderdiler hiç sorun çıkarmadan.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2017 10:59
[QUOTE=serdarak]Merhaba, sizin yaşadığınız olay gerçekten üzücü. Gittigidiyor üzerinden 3-4 alışverişim oldu kendileriyle, sorunsuzdu. En son 2-3 gün önce JBL pro flora 80 CO2 Set aldım. içindeki karşımların son kulanma tarihi geçmiş geldi, ürününün yenisini gönderdiler hiç sorun çıkarmadan.[/QUOTE]
Dikkatli olmakta fayda var diye yazdım, allahtan gittigidiyorun sağlam bir sistemi var yoksa yazdıkları mesajda şunu çok açık bir şekilde belli etmişler ''gittigidiyor gibi bir siteden bu alışverişi yapmasaydın 26 lira için anandan emdiğin sütü burnundan getircektik''...
Dikkatli olmakta fayda var diye yazdım, allahtan gittigidiyorun sağlam bir sistemi var yoksa yazdıkları mesajda şunu çok açık bir şekilde belli etmişler ''gittigidiyor gibi bir siteden bu alışverişi yapmasaydın 26 lira için anandan emdiğin sütü burnundan getircektik''...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 18 Aralık 2017 09:31
[QUOTE=serdarak]Merhaba, sizin yaşadığınız olay gerçekten üzücü. Gittigidiyor üzerinden 3-4 alışverişim oldu kendileriyle, sorunsuzdu. En son 2-3 gün önce JBL pro flora 80 CO2 Set aldım. içindeki karşımların son kulanma tarihi geçmiş geldi, ürününün yenisini gönderdiler hiç sorun çıkarmadan.[/QUOTE]
Son kullanım tarihi geçmiş ürünü yollamak bile başlı başına bir sorun değil mi? Ya tutarsa, faketmezse mantığıyla ticaret yapılıyor, mağdur ediliyorsunuz ve bir kaç gününüze mal oluyor bu davranışları; ama siz alışverişlerinizi sorunsuz olarak görüyorsunuz[:?]
Son kullanım tarihi geçmiş ürünü yollamak bile başlı başına bir sorun değil mi? Ya tutarsa, faketmezse mantığıyla ticaret yapılıyor, mağdur ediliyorsunuz ve bir kaç gününüze mal oluyor bu davranışları; ama siz alışverişlerinizi sorunsuz olarak görüyorsunuz[:?]
Beğenenler: [T]186227,nalcioglu28[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 18 Aralık 2017 09:47
[QUOTE=Serdariekrem]
Son kullanım tarihi geçmiş ürünü yollamak bile başlı başına bir sorun değil mi? Ya tutarsa, faketmezse mantığıyla ticaret yapılıyor, mağdur ediliyorsunuz ve bir kaç gününüze mal oluyor bu davranışları; ama siz alışverişlerinizi sorunsuz olarak görüyorsunuz[:?][/QUOTE]
Merhaba, ürün kapalı kutu geliyor, içini açıp baktıklarını sanmıyorum. Alışverişte de sorun yaşadığımı ancak yaşadığım sorunu hızlı bir şekilde çözdüklerini anlattım. Siz bu kısmı kaçırdınız galiba. [EDIT]serdarak,2017-12-18 09:47:55[/EDIT]
Son kullanım tarihi geçmiş ürünü yollamak bile başlı başına bir sorun değil mi? Ya tutarsa, faketmezse mantığıyla ticaret yapılıyor, mağdur ediliyorsunuz ve bir kaç gününüze mal oluyor bu davranışları; ama siz alışverişlerinizi sorunsuz olarak görüyorsunuz[:?][/QUOTE]
Merhaba, ürün kapalı kutu geliyor, içini açıp baktıklarını sanmıyorum. Alışverişte de sorun yaşadığımı ancak yaşadığım sorunu hızlı bir şekilde çözdüklerini anlattım. Siz bu kısmı kaçırdınız galiba. [EDIT]serdarak,2017-12-18 09:47:55[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 18 Aralık 2017 11:12
Üc bes lira fazla verip,bilinen buyuk saticilardan alisveris yapmakta fayda var.Net akvaryumdan 3 parca siparis verdim tek kargo odemek icin , 3 ayri kargo halinde geldi ,son urun cam temizleyici yerine balik yemi geldi ,bende bunlarla ugrasmaktan sklip iade falan etmedim yem elimde kaldi.Tecrubeye sayiyoruz artik
Beğenenler: [T]186227,nalcioglu28[/T]
Teşekkür Edenler: [T]186227,nalcioglu28[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir