Maltepe akvaryum.


Barış ERÇevrim Dışı

[B]5387,3[/B]
Kayıt: 26/09/2007
İl: Izmir
Mesaj: 2835
Barış ERÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 10 Mayıs 2008 18:43
Arkadaşlar bende Maltepe petle yaşadığım olayı alttaki topikte dile getirmiştim.Hatta ilk balıkları nasıl gönderiyosunuz diyede bu topikte  sorup sipariş vermiştim.
http://www.akvaryum.com/Forum/maltepe_pet_k163007.asp

Bazı arkadaşlar şiddetle savunmuşlardı iyi esnaf olduklarını ve bende iyi esnaftırlar eminim ama bu konuda hatalılar şeklinde bir yaklaşımda bulunmuştum.Fakat yanılmışım.Bana yolladıkları mailde istediğim çözümü üretmeselerde bir dahaki alışverişte ister aynı türden isterseniz başka tür alacağım balıkların yarısını ödemeyi teklif etmişlerdi.

Başka bir yerde bulamadığım için maalesef mavi zebra meleklerden almak istedim.Satış fiyatı 15 ytl olan balıkları İstanbul'dan bir arkadaşımdan seçmesi için rica ettim.Alacağım balık sayısı ise 5 ile 10 adet arası olacaktı.Arkadaş gittiğinde telefonla bizi görüştürdü.Normalde bana teklif ettikleri gibi 7.5 olması gereken fiyatı olmaz 10 dan veririm şeklinde direttiler.Kendilerine ne malınızın  arkasındasınız nede lafınızın size hayırlı pazarlar dedim ve telefonu kapattım.




Bu sorunun oluşundan hemen sonra mail ve telefonla sorunu çözmeye çalışmıştık.
Aramızda mail yoluyla geçen diyalog alttaki gibidir.(ALTTA BENİM MESAJIM ÜSTTEKİDE ONLARIN VERDİĞİ CEVAPTIR)

From:     MALTEPE AKVARYUM (info@maltepepet.com)

    Medium%20riskYou may not know this sender.Mark as safe|Mark as unsafe
Sent:     Friday, March 07, 2008 10:30:58 AM
To:     barış er (coolkiller_35@hotmail.com)
slm öncelikle böyle başka memleketlere gönderdiyimiz balıkları daha özenle seçip gönderiyoruz ve öyle oldu birde bulundukları akvaryumlarda herangi bi hastalık yok ama yinede bi sipariş geçtiyinizde ister aynı türden isterseniz başka tür seçersiniz yarısını hediye ederiz görüşmek üzere.

    ----- Original Message -----
    From: barış er
    To: info@maltepepet.com
    Sent: Thursday, March 06, 2008 2:12 PM
    Subject: poecilia reticulta

    181 nolu siparişimde gelen poecilia reticulatalar mantarlı ve ölü olarak gelmiştir.Aynı kolideki poecilia wingei endlers ler ise son derece sağlıklı gelmişlerdir.İlk alışverişimde böyle bir sorunla karşılasmak açıkcası beni üzdü.Göstereceğiniz ilgi için teşekkür ederim.





YORUM SİZE AİT coolkiller2008-05-10 18:44:57

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

YILDIRIMOZDEMIRÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 26/03/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 293
YILDIRIMOZDEMIRÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 11 Mayıs 2008 19:38
[QUOTE=coolkiller] Arkadaşlar bende Maltepe petle yaşadığım olayı alttaki topikte dile getirmiştim.[/QUOTE]
 
Arkadaşım siz bu konuyu fırsat gördüğünüz hemen her alanda zaten dile getirmiştiniz. Anlamsız, tek taraflı ve kesinlikle başkalarının fikrini çarpıtacak şekilde yorumlar yaparak konuyu sürekli uzattınız.

[QUOTE=coolkiller] Bazı arkadaşlar şiddetle savunmuşlardı iyi esnaf olduklarını ve bende iyi esnaftırlar eminim ama bu konuda hatalılar şeklinde bir yaklaşımda bulunmuştum.Fakat yanılmışım.[/QUOTE]
Yanıldığınız tek konu kendi beklentileriniz ve almak istediğiniz sonuçların da yanlış/abartılı olabileceğini düşünmemiş olmanız.

[QUOTE=coolkiller] Başka bir yerde bulamadığım için maalesef mavi zebra meleklerden almak istedim.Satış fiyatı 15 ytl olan balıkları İstanbul'dan bir arkadaşımdan seçmesi için rica ettim.Alacağım balık sayısı ise 5 ile 10 adet arası olacaktı.Arkadaş gittiğinde telefonla bizi görüştürdü.Normalde bana teklif ettikleri gibi 7.5 olması gereken fiyatı olmaz 10 dan veririm şeklinde direttiler.Kendilerine ne malınızın  arkasındasınız nede lafınızın size hayırlı pazarlar dedim ve telefonu kapattım.[/QUOTE]
 
Yukarıda da deyindiğiniz gibi pekçok müşterimiz hem başka yerlerde bulamayacağınız bitki/balık/malzeme çeşitlerini sunduğumuzdan, hem de kalite fiyat konusunda cazip sunumlarda bulunduğumuzdan, malımızın, lafımızın arkasında olduğumuzdan, satış öncesi/sırası ve sonrası her türlü ilgiyi göstermemizden dolayı hakkımızda olumlu görüşler bildirmişlerdir. Elbette herkesi aynı şekilde tatmin etmek mümkün değil. Bazı müşterilerimizin karşılanamayacak beklentileri oluyor. Örneğin sizin durumunuzda, gönderilerimizde hiçbir şekilde canlı teslimat garantisi vermediğimiz halde gene de olabilecek zaiyatlarda mümkün olduğunca müşterilerimize yardımcı olmaya çalışıyoruz. Mehmet arkadaşımız da iyi niyetiyle size görüşme sırasında bir sonraki siparişinizde yarı yarıya telafi imkanı sunmuş. Burada siz de tekrar uzlaşmaz tavrınız ve biraz da art niyetinizle duurumu abartmışsınız. Herkes takdir edecektir ki bu tür telafiler benzer ürünler arsında yapılır. Mavi zebra yerine 350 YTL tutarındaki bir Motoro Stingray istemiş olsanız yada 3000 USD civarında bir kırmızı arowana istemiş olsanız bu durumda da tekrar yarısını mı ödemeyi teklif edecektiniz. Melek durumunda da farklı birşey sözkonusu değil. Elmalarla armutları karıştırmayalım lütfen.

[QUOTE=coolkiller] Bu sorunun oluşundan hemen sonra mail ve telefonla sorunu çözmeye çalışmıştık.[/QUOTE]
 
Yaşamış olduğunuz sorunları bilinçli bir tüketici olarak bu sistemle çözmeye çalışmak hem diğer forum ziyaretçilerini rahatsız etmemek, hem hatalı bilgilendirmemek, hem reklama ve cevap haklarına sebebiyet vermemek ve konuyu polemik haline sokup uzatmamak açısından doğru olan yöntemdir. Tüm müşterilerimizin bildiği gibi biz her konuda her zaman müşterilerimize yardımcı olmaya çalışmışızdır.

[QUOTE=coolkiller]  181 nolu siparişimde gelen poecilia reticulatalar mantarlı ve ölü olarak gelmiştir.Aynı kolideki poecilia wingei endlers ler ise son derece sağlıklı gelmişlerdir.İlk alışverişimde böyle bir sorunla karşılasmak açıkcası beni üzdü.Göstereceğiniz ilgi için teşekkür ederim.[/QUOTE]

Tekrar ilk başa dönmüş olduk. İşte polemiğin zararları. Bizi bilen müşterilerimiz asla göndermeye/satmaya uygun olmayan ürünleri vermediğimiz, hatta burada kendileri beğenmiş bile olsa, biz beğenmediğimiz takdirde vermediğimizi, gerek gönderilerimizde gerekse buradaki bakımlarında her türlü tedbiri aldığımızı bilirler. Talihsizlikler her zaman olabilir. Neticede canlı ile uğraşmanın hiçbir zaman garantisi yoktur.


[QUOTE=coolkiller] YORUM SİZE AİT [/QUOTE]
 
Elbette herkesi yorum yapma hakkı vardır. Önemli olan yorumların yapıcı olması.
 
YILDIRIM ÖZDEMİR
 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Barış ERÇevrim Dışı

[B]5387,3[/B]
Kayıt: 26/09/2007
İl: Izmir
Mesaj: 2835
Barış ERÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Mayıs 2008 20:27

From:     MALTEPE AKVARYUM (info@maltepepet.com)

    Medium%20riskYou may not know this sender.Mark as safe|Mark as unsafe
Sent:     Friday, March 07, 2008 10:30:58 AM
To:     barış er (coolkiller_35@hotmail.com)
slm öncelikle böyle başka memleketlere gönderdiyimiz balıkları daha özenle seçip gönderiyoruz ve öyle oldu birde bulundukları akvaryumlarda herangi bi hastalık yok ama yinede bi sipariş geçtiyinizde ister aynı türden isterseniz başka tür seçersiniz yarısını hediye ederiz görüşmek üzere.

 




 [/QUOTE]

Bu maili siz bana çektiniz.İsterseniz başka tür derken bunu düşünecektiniz.Tutamıyacağınız taahhütler vermeyin.15 ytl lik balığı isterken 7.5 olmaz deyip 10 diye direten sizsiniz.Sonuçta sizden 40 ytl den 10 ölü lepistes aldım 20 ytl yol parası verdim 50 ytl benzin yakarak bu balıkları almaya gittim.10 lepistes=110 ytl sonuç hiç.Ölü mantarlı balıklara 110 ytl verdim.Ha tek bunları sipariş etsem ve ölü gelseler diyecemki yol şartlarıdır.Arkama bakmayacağım.Ama aynı kolide endler ler vardı.Hepsi sağlam geldi ise diğer poşetteki aynı familyanın diğer üyeleri ölü geldilerse kusura bakmayın hata sizdedir.

Hakkımı aramak en doğal hakkım sanıyorum.Bunu ilk telefonla sonra maille sonuç alamayınca bu platformda da arayacağım.Söz konusu 1 ytl dahi olsa.

Aslında sonuç almak adına burada yazmadım.Burada herkes bir daha sipariş verirken siz veya başka yerden bunların olabilirliğini görsün diye paylaştım.Bu sizin içinde iyi .Çünkü bunu okuyupta aynısı başına gelirse hiç yakınmayacak.

Olayda hiç art niyetim yoktur.Bu konuda son derece rahatım.110 ytl yi düşürdüm diyip geçiyorum.Siz aynı rahatlığı hissediyorsanız sorun yok demektir her iki taraf açısından.

Son olarak 2 gün önceki telefon görüşmesinden sonra daha önce helal ettiğim hakkımıda helal etmiyorum.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

GreenlifeÇevrim Dışı

Kayıt: 12/12/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 208
GreenlifeÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2008 18:50
[QUOTE=coolkiller] Arkadaşlar bende Maltepe petle yaşadığım olayı alttaki topikte dile getirmiştim.Hatta ilk balıkları nasıl gönderiyosunuz diyede bu topikte  sorup sipariş vermiştim.


[/QUOTE]
 
Barış bey size gereken cevabı yıldırım beyin verdiğini düşünüyorum. Ama benimde söylemek istediğim birkaç şey var. Öncelikle maltepepet ile ticari hiç bir ilişkim yok, . Emrivaki ile iş yürümez samimi bir ortamda ise ters teper. Konuyu dile getirdiğiniz alanlara gelince siz sadece yukarıdaki topikte değil, her bulduğunuz konuda sataşma girişimlerinde bulundunuz ( o dönem maltepepet te çalışan bir elemandım ). Art niyet taşımayan bir insan ben 3000 $'lık arowana istiyorum ama geçen sefer 30 liralık zararım oldu bu yüzden 1500 $ ödeyeceğim demez, sizin tavrınız bu şekilde. Sizin otogara gidiş geliş masraflarınız ise kimseyi ilgilendirmez. Ve sizin için özel bir soru ;    SİZ BANA YARINA KADAR YAŞAYABİLECEĞİNİZİN GARANTİSİNİ VEREBİLİRMİSİNİZ.   
yılmaz sağ2008-05-15 17:09:02

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mustafakısacıkÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/11/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 2661
mustafakısacıkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2008 19:23
Arkadaşlar ben şunu söylemek istiyorum,Yılmaz beyin de dediği gibi yarınımızın ne olacağı belli değil.Bugün sapasağlam balığımız yarın bir bakıyoruz ölmüş.Sebeplerini arıyoruz sonuca ulaşmaya çalışıyoruz.Maltepe petin hastalıklı balık göndermiş olabileceğini sanmıyorum,paketlemeninde düzgün olduğundan eminim,çünkü 7/70 herkese aynı hürmeti ve sayğıyı sunan bir firma ve çalışanları.Taşıma esnasında bir sorun olmuş olabilir diye düşünüyorum.Bu sebepden dolayıdır ki ne alıcı nede satıcı haksızdır kanaatindeyim.Sonuç 110 ytl verilerek alınmış ölü balıklar ama keşke kargo ile sipariş vermeseydiniz.Ne olursa olsun,hatta bulunmaz hint kumaşı tabiri bile olsa görmeden balık alınmaması taraftarıyım,çünkü bu tarz tartışmalar muhakkak gerçekleşiyor.
Canlının garantisi bana göre olmaz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

reisÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 04/02/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 12935
reisÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2008 19:27
Yılmaz Bey,az önce Maltepe pette çalıştığınızı yazmıştınız ama bakıyorum yazınızı hemen düzenleyip silmişsiniz.Bu tartışmada siz tamamen tarafsınız.
 
Biz yönetim olarak olaya taraf olmak istemeyiz ama kişisel görüşüm ticarette verilen taahhütlerin yerine getirilmesi gerektiğidir.
 
Konu amacının dışına çıkmaya ve tartışma ortamı yaratmaya devam ederse kilitlenecektir.
 
Saygılar...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

emoricatÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 24/03/2008
İl: Izmir
Mesaj: 1034
emoricatÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2008 20:03

Ben burda Barış beyi 1 adım daha önde gördüm. Yani haklı gibi gözüküyor. Sonuçta bir söz verildiğinde tutulması gerekir. 3000$lık arowana lafını açmanız bence gereksiz. Çünkü barış bey ne arowana istemiş ne 300$lık balık istemiş. Fiyatı bence uygun olan balıklardan, sizin verdiğiniz söz üzerine sipariş vermek istemiş. Bence esnaflıpa pek yakışmayan bir şekilde olgunlaşmış olaylar. Bu konuyu buraya taşınmasına mahal vermeden halletseydiniz çok daha iyi olurdu. Sizden alışveriş yapmayan birisi olarak (İleride düşünüyordum) tarafsız bir şekilde düşündüm. Şahsen böyle bir olay gerçekleştiyse düşüncelerim değişecek gibi. Her iki tarafa da geçmiş olsun...


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mustafakısacıkÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/11/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 2661
mustafakısacıkÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2008 20:13
Ben şimdi yazdıkça taraftar konumuna düşmek istemiyorum ama bildigim bir şeyi paylaşmak istedim.Yılmaz bey orada çalışıyordu ve sanırım 10 gün önce ayrıldı.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

YILDIRIMOZDEMIRÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 26/03/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 293
YILDIRIMOZDEMIRÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 13 Mayıs 2008 20:54
Yılmaz bey Maltepepet'teki görevinden 20 gün önce ayrıldı. Bunu pekçok arkadaş biliyor. maltepeakvaryum2008-05-13 20:55:39

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

POOLÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 15/12/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 346
POOLÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 14 Mayıs 2008 12:43
[QUOTE=coolkiller]
Olayda hiç art niyetim yoktur.Bu konuda son derece rahatım.110 ytl yi düşürdüm diyip geçiyorum.Siz aynı rahatlığı hissediyorsanız sorun yok demektir her iki taraf açısından.

Son olarak 2 gün önceki telefon görüşmesinden sonra daha önce helal ettiğim hakkımıda helal etmiyorum.
[/QUOTE]
 
Barış  Bey son derece rahatım diyorsunuz ama hakkınızı helal etmiyorsunuz  bu yaklaşım tarzı açıkça beni rahatsız etti İnsanlar çocuklarına helal ekmek  götürmek  için çalışır.
Siz firmadan 4 ytl lik (maliyet+ kar) balık alıyorsunuz ama firma ise size balık başına 5 ytl lik indirim yapıyor burada firmadan beklenen, sadece maliyeti alıp kardan feragat etmesidir kanatimce de bu uygundur  firma size gereken müsteri her zaman haklıdır zihniyetini  gösterdiğini,  ama siz yine de tatmin olmamışsınız  
 
Hangi akvaryumcuya giderseniz gidin bu kadar iyiniyetli olacaklarını düşünmüyorum belki de balıkların öldüğünü bile kabul etmeyeceklerdir.  bu Maltepepet' in müşteriye olan güvenini göstermektedir.
Bence siz de  ister aynı türden isterseniz başka tür seçersiniz yarısını hediye ederiz  gelişi güzel söylenen sadece insanları kazanabilmek için söylenen bu lafın üzerine düşmeyin.  
 
Saygılarımla,
POOL2008-05-14 13:21:08

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

GreenlifeÇevrim Dışı

Kayıt: 12/12/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 208
GreenlifeÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 15 Mayıs 2008 17:17
( bahsettiğiniz arkadaşınız maltepepet'e uğradığında tesadüfen bende oradaydım. Arkadaşınız girer girmez bu melekleri bana 7,5 ytlden vereceksiniz, vermiyosanız buyrun telefonla görüşün şeklinde bi tavır sergiledi, önce kendinizi bi tanıtın muhabbet edelim, geçen sefer böyle bir olay olmuştu nasıl telafi edeceğiz diye konuşun )
Yukarıda yazdıklarımdan ötürü Emre beyden özür diliyorum. Yukarıda bahsi geçen yazı tamamen benim hatam olarak başkası ile konuşurken yandaki konuşmaya kulak misafiri olma ve olayı tam olarak anlamadan balıklama atlama nedeni ile oluşmuş büyük bir hatadır. Bu yüzden Emre beyden tekrar özür diliyorum. Ne yazıkki bazen kendini bilmez insanlar yüzünden değer verdiğimiz insanlara zarar veriyoruz o gün yüzünü bile görmeden sadece başka insanların adı geçtiği için daha önce hoşca sohbet ettiğimiz bir insanın yüzüne dönüp bakmadım bile öyleki ne o benim orada olduğumu farketti nede ben onun Emre bey olduğunu farkettim tekrar böyle büyük bir hataya düştüğüm için Emre beyden özür diliyorum. Böyle tatsız bir olay yaşadıktan sonra değer verdiğim insanları farkında olmadan kırdığım için en azından bir süre internet üzerinden mesaj yazma ve konu paylaşımlarına katılmama kararı verdim. Herkekse sağlıklı akvaryumlar.
yılmaz sağ2008-05-15 20:59:18

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Barış ERÇevrim Dışı

[B]5387,3[/B]
Kayıt: 26/09/2007
İl: Izmir
Mesaj: 2835
Barış ERÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 15 Mayıs 2008 17:26
Evet bu iyi olmuş.Anlaşılmamış olabilir cümle uzun olduğu için.Yılmaz bey arkadaşım orda iken Maltepe pet  işyeri içinde değilmiş.Orada olmadan yanlışlama konuya bu kadar paralel bir mesaj konuyu takip edenleri yanıltacağı için düzeltmesi için kendisine teşekkür ederiz.Demekki bir başkaı bu melekleri bana 7.5 tan vereceksiniz diy girmiş dükkana.Karışmış işte.Zaman zaman oluyor böyle karışıklıklar.Keşke Maltepe pet ''yok Yılmaz sen ogün burda  değildin'' de deseydi... coolkiller2008-05-15 17:29:11

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CONGOÇevrim Dışı

Kayıt: 13/01/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 2
CONGOÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 15 Mayıs 2008 19:00
Yılmaz kardeş, bu yalnış anlaşılma beni fazlası ile germişti, düzeltme için teşekkür ederim.
 
Sevgili Barış senden de bu konunun artık kapanmasını rica edeceğim. Yoksa bu konu hep uzayıp gidecek. 
 
Artık bu tarzda anlaşmazlıkların bir daha olmamasını temenni ederim..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

GNCYÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 28/02/2008
Mesaj: 23
GNCYÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 15 Mayıs 2008 19:25
Bende Maltepe Akvaryuma 18 farklı tür bitki ve 2 adet eheim iç motor sipariş vermek istedim Kırşehirden telefon ettim sipariş listemi verdim.Bazıları yolda gelmek üzere diyerek geçiştirildi.Havaleyide o zaman yaparsın denildi.Bu şekilde 8-9 gün aradım sordum.Baktım hiç ilgilenen olmadı.Bende heralde ihtiyaçları yok satış yapmak istemiyorlar diye düşündüm...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir