Kötü Bi Anı


Engin19Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 30/09/2013
İl: Izmir
Mesaj: 869
Engin19Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2013 10:20
Merhaba iki tarafta kendine göre haklı bence ürünü götürün bir elektrikçiye onarsın çalışır vaziyete getirsin fazla birşey tutmaz onarım ücretinide berkant bey karşılasın olsun bitsin.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BerkantÇevrim Dışı

Yönetici
Kayıt: 06/11/2007
İl: Izmir
Mesaj: 1623
BerkantÇevrim Dışı
Yönetici
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2013 11:30
Öyleyse konuya şöyle bi özet getireyim ;
Ben ürünü satmak için ilana koydum ve bir kişi talip oldu ona ürünü göstermek için acil 3 foto çektim ve ilana koydum ancak alacak kişi kızaklarını araştırdığını ve bulamadığını söyledi o yüzden ürünü almadı.. Buna takiben ayın 8 inde Iltan bey telefondan aradı ve ürünü almak istediğini söyledi. Bende İzmirin bir ilçesinde oturduğumu ancak Pazar günü Aydına dönerken garajdan verebileceğimi söyledim o ise bu sözlerimin üstüne tamam o zaman o gün haberleşelim dedi. O gün geldiğinde Iltan beyin telefonunu çaldırmamın ardından beni aramasıyla alıp almayacağını sordum o ise alacağını ancak Galatasaray Fenerbahçe maçının olduğunu unuttuğun için gelemeyeceğini kusurabakmamam gerektiğini söyledi. Bende ise tamam diyerek her perşembe dayımın bizim oraya geldiğini ve bucada oturduğu için ürünü bucadan dayımdan alabileceğini söyledim kendisi bunu onayladı ancak çarşamba günü dayım acilen bulgaristana gitti ve bu olay o hafta ertelendin. Iltay bey ürünü almak için beni salı günü aradı ve ürünün Bucaya gelmediğini ancak bu perşembe dayımın bi çalışanın alıp getireceğini ancak bu çalışanın Karşıyakada oturduğunu söyleyince Perşembe müsait olmadığını ve bu yüzden kendi şirketinin anlaşması üzerinden çarşamba kargolamamı söyledi. Ben bu ürünü Bursadan aldım ve bana gelin kolisini saklamıştım ve o şekilde aynen gönderdim...Az sonra ürünün bulduğu akvaryumuda göreceksiniz orda bulunan mangrowlarıda o gün kargoladım ve alacak arkadaşın kargo parası fazla tuttuğu içinde yarısını ben karşıladım...Onun hiç bir şikayeti yok bu durumdan... Geri bildirimimde olduğu gibi ben ordaki bildirimlerin 8 10 katı kadar alış veriş yaptım ve ilk defa böyle bi olay başıma geldi.
Iltay bey yorumunda ürünün önceden kırık olduğunu ve ürün hakkında bir çok şey söylemiş ancak birazdan ürünü satmadan önceki fotolarını koyacağım orada ürünün temizliği ortada...
Ben zararın karşılanması için yarısını yatırma girişiminde bulundum kendisi kabul etmedi... Ancak tamamınıda yatırmayacağım ben ürünü sağlam bi şekilde gönderdim şimdi hurda bi vaziyette...
Kişinin maçı bahane etmesi ve 1 gün sabredememesinin bedelini ben ödeyemem...Eğer garaja gelseydi yada dayımdan ürünü alsaydı orda inceleyim fişe takıp alıp almayacağına karar verirdi ve o şekilde olay halledilirdi.
Ben orta yolu bulmaya çalışırken kendisi bu duruma getirmektedir.. Ve ben halen diyorum kabul ederse ürünün yarısını yatıracağım... Işıklar yanık olduğundan klipsler pek gözükmüyor ancak ekran beyazlatılırsa her şey meydanda kaportasıda sağlam gerisi sizlerin düşünceleri...


Bunlar ise kişinin bana gönderdiği fotolar kargoda başına ne geldi açıkca ortada...




Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Volkan ULUĞÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 23/02/2008
İl: Izmir
Mesaj: 2234
Volkan ULUĞÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2013 12:15
İltan kardeş bence konuyu daha fazla uzatmaya gerek yok, gönderici kişi ürünün yarı parasını siz göndermeyi kabul etmiş. O para ile ürünün hasarını karşılar ve üstünede artar bile. Karşı taraf size bir çok olanak sunmuş ve bunu kabul etmeyende sizsiniz. Son çağre olarak kargo yapmış ve kargo şirketine güvendiği içinde hasar tutanağını imzalamış.
Volkan ULUĞ2013-12-02 01:15:52

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Hakan ŞAHANÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/09/2010
İl: Izmir
Mesaj: 722
Hakan ŞAHANÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2013 12:45
Konu oldukça fazla uzadı bence,alınan mal ikinci el yani satan arkadaş bir firma değil.Kargo şirketlerinin ne kadar gayri ciddi çalıştıklarını da bilmeyen yoktur sanırım.Siz malı alıp incelemeden varsa sorun zabıt tutturmadan bu şekilde haklı çıkamazsınız.Berkant arkadaş ta herşeye rağmen paranın yarısını vermeyi kabul etmiş ki bence bunu kimse yapmaz,Volkan arkadaşında dediği gibi uzatmayıp anlaşmanız iyi olucak.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

onurcikletÇevrim Dışı

Kayıt: 19/07/2010
İl: Aydin
Mesaj: 136
onurcikletÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2013 14:27
Iltay beyin bu konuda biraz hatalı gibi geliyor bana çünkü kargodan teslim alınan bir mal özellikle kırılacak bir malzeme ise önce açılıp bakılması ve sonra teslim alınması gerektiğini bilmesi gerekir. kargocu arkadaşlar her ne kadar ürün üstünde kırılacak etiketleri yapışık olsa dahi el elin eşşeğini ıslık çala çala gezdirirmiş. misali taşıyorlar . ıltay bey kendi hatasının bedelini burada berkant beyden çıkartmak istercesine davranmış biraz . berkant bey bu duruma rağmen iyi niyetli davranıp bu sıkıntıyı paylaşma durumuna gitmiş fakat yoooo olmaz hata bende ama cezasını sen cekeceksin modunda . berkant bey forum özel üyesi olup bakıldığında forumda bir çok paylaşım ve satışı olan bir arkadaş böyle bir iş için itibarını zedeleyecek bir insan olduğunu zannetmiyorum ve haklı olduğu halde  arkadaşın zor durumunu paylaşıyor. ben olsam bunuda yapmam berkant bey büyük bir fedakarlık yapmış ıltay bey çözüm yoluna gidip berkant beyin iyi niyetii suistimal etmesin derim bu konu hakkında.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

chroncÇevrim Dışı

Kayıt: 19/08/2013
İl: Izmir
Mesaj: 12
chroncÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2013 15:02
Merhaba arkadaşlar sizler beni sanırsam yanlış anlıyorsunuz . Ben hala para peşinde değilim . kargo kırık olan yer ürünün çalışmamasına sebep olan yer değil . Ürün daha önceden floranslar bir yapışkan ile tutturuluyormuş bu bana denmedi .. Ayrıca floransları bu şekilde oldugu gösteren bir resimde yayınlanmamış . Arkadaş kargo düzgün vermemiş olabilir buna saten sıkıntı yapmadım . Bana hala yok abi kargodan olmuş diyor .Floransları kargo firmasımı tutturmak için yapıştırdı? iki florasan arası balanslar birbirini tutmuyor arkadaşlar elimle sıkıştırıyorum o şekilde çalışıyor ürün .
şimdi siz bu şekilde bir ürün alsaydınız ne dersiniz . Kendisine soruyorum ? Bu ürün ürünün bu şekilde yapışkanlarla tutturduğunu söylemişmi... 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

yaminkutluÇevrim Dışı

Kayıt: 29/12/2010
İl: Izmir
Mesaj: 133
yaminkutluÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2013 15:27
İltan'ın İzmir ve çevresinden tek arkadaşı benim sanırım. Bu tartışma fazlaca yanlı olmuş. Satıcı arkdaşın fotoğraflarında belli olmayan iç kısmı iltan fotoğraflayarak size gönderdi dimi?. Hepiniz durumu gördünüz. Satıcı satarken "hassast olduğu için yapışkan sıvı sıkışmıştır, reflektörü bozulduğu için müdahalede bulunulmuştur ama becerilememiş üzerine yeni nikelaj sac eklenmiştir vs vs" yazarak satmamıştır.

Alıcının kargoyu alamayacağı için sunduğu bahaneler satıcıyı (madem iyi niyetli) neden bu kadar ilgilendiriyor? Alıcının ürünü geç almasıyla ürünün beklenildiği gibi olmamasının ne alakası var?

Büyük harflerle mi yazmak gerek;
Ürün kargoda kırılmamıştır... Ürün ilanda terif edildiği gibi değildir... 

Ürün kaba tarifle kakalanmaya çalışılmış gibi görüyorum. 100 lira vermeyi kabul eden arkadaş ürünü alıp en baştan masref yapıp alnı açık bir şekilde termiz bir ürün satsaymış da durum bu hale gelmeseymiş. 

Yargısız infaz yapan arkadaşlar; alıcıyı hiç tanımadan ürünü görmeden nasıl söyleyebilirsunuz "ortada bir dolandırıcılık olayı var" diye? 

Yeni kırılmış bir ürün ile önceden kırılmış ve sonradan tamir edilmeye çalışılmış bir ürünü ayırt etmekten yoksunsunuz diyen var mı? 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BerkantÇevrim Dışı

Yönetici
Kayıt: 06/11/2007
İl: Izmir
Mesaj: 1623
BerkantÇevrim Dışı
Yönetici
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2013 15:32
Florosanlar herhangi bir yapiskan ile tutturulmuyordu sadece yapildiklari malzeme hassas oldugu icin saglamligi artirilsin diye o sekildeydi... Ve saglamligi gayette artmis ki icerisinde levha dayanmasina ragmen sadece 1 adet kirilmis diger taraftada bir kac adet sanirim oyle olsa hepsi kirilmasi lazimdi. Iki florasan arasi balanst bir birini tutmuyor diyor bende diyorum calisir hali ortada bende gayet 6 flo da calisiyordu ellemedende. Hadi onu gectim benim malzemem bende saglamdi hurda niyetine kim alir ki surekli herkese soruyorsunuz birde siz kendinize sorun urununuze guveniyorsunuz sizde hersey saglam falan elden vermek isterken kargo ile gonderiyorsunuz ve urun hurda halinde geri alirmisiniz. Elden gorup ben bunu beyenmedim dese hasar olmasa tamam ama bu sekilde yapcak bir sey yok. Birde ben elden vermek isterken niye kirik yada hasarli bir seyi elden vermek isteyeyim... Urun bende sapa saglamdi ne bi kere ici acilde nede bi ariza verdi... Daha fazla iftira atmaya etmeye gerek yok.

[QUOTE=yaminkutlu] İltan'ın İzmir ve çevresinden tek arkadaşı benim sanırım. Bu tartışma fazlaca yanlı olmuş. Satıcı arkdaşın fotoğraflarında belli olmayan iç kısmı iltan fotoğraflayarak size gönderdi dimi?. Hepiniz durumu gördünüz. Satıcı satarken "hassast olduğu için yapışkan sıvı sıkışmıştır, reflektörü bozulduğu için müdahalede bulunulmuştur ama becerilememiş üzerine yeni nikelaj sac eklenmiştir vs vs" yazarak satmamıştır.
Alici kisi eger icinden emin degilse bende foto isteseydi onuda gonderirdim. Sizin tabirinizde kakalanmak olan sey eger maci bahane edip almaya gelseydi hic bir sey kakalanmak manasina gelmezdi.
Alıcının kargoyu alamayacağı için sunduğu bahaneler satıcıyı (madem iyi niyetli) neden bu kadar ilgilendiriyor? Alıcının ürünü geç almasıyla ürünün beklenildiği gibi olmamasının ne alakası var?

Büyük harflerle mi yazmak gerek;
Ürün kargoda kırılmamıştır... Ürün ilanda terif edildiği gibi değildir... 

Ürün kaba tarifle kakalanmaya çalışılmış gibi görüyorum. 100 lira vermeyi kabul eden arkadaş ürünü alıp en baştan masref yapıp alnı açık bir şekilde termiz bir ürün satsaymış da durum bu hale gelmeseymiş. 

Yargısız infaz yapan arkadaşlar; alıcıyı hiç tanımadan ürünü görmeden nasıl söyleyebilirsunuz "ortada bir dolandırıcılık olayı var" diye? 

Yeni kırılmış bir ürün ile önceden kırılmış ve sonradan tamir edilmeye çalışılmış bir ürünü ayırt etmekten yoksunsunuz diyen var mı? [/QUOTE]
Alıcı kişi eğer içinin detaylı bir fotosunu isteseydi onu detaylı bi şekilde çeker gönderirdim. Sizin kakalamak denen olay eğer maç bahane edilmeden gelinseydi hiç bir şey kakalanmak olarak geçmezdi...
Berkant2013-12-01 15:39:30

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Hakan ŞAHANÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/09/2010
İl: Izmir
Mesaj: 722
Hakan ŞAHANÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2013 16:35
Bünyamin Bey,siz iltan beyin ne kadar arkadaşıysanız bizde okadar Berkant kardeşimizin arkadaşıyız!!!!

Senelerdir bu forumda aktif olup zerre kadar sıkıntısı olmayan bir adamdan bahsediyorsunuz dikkatinizi çekerim.

KAKALAMAK NE DEMEK ? 

Öyle yapılmak istense gel ortak yerden al dermi bu adam ? 

Eğer onlar yapıştıma olsaydı hepsinin kırılması gerektiği gerektiğini anlamak güç olmasa gerek ?


Arkadaşınızı korumak istemenizi anlarım ancak saygı çerçevesi içinde olursa daha iyi olur !!!

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

chroncÇevrim Dışı

Kayıt: 19/08/2013
İl: Izmir
Mesaj: 12
chroncÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2013 16:51
[QUOTE=Hakan ŞAHAN]Bünyamin Bey,siz iltan beyin ne kadar arkadaşıysanız bizde okadar Berkant kardeşimizin arkadaşıyız!!!!

Senelerdir bu forumda aktif olup zerre kadar sıkıntısı olmayan bir adamdan bahsediyorsunuz dikkatinizi çekerim.

KAKALAMAK NE DEMEK ? 

Öyle yapılmak istense gel ortak yerden al dermi bu adam ? 

Eğer onlar yapıştıma olsaydı hepsinin kırılması gerektiği gerektiğini anlamak güç olmasa gerek ?


Arkadaşınızı korumak istemenizi anlarım ancak saygı çerçevesi içinde olursa daha iyi olur !!!
[/QUOTE]

Merhaba hakan bey .. her şeyi geçelim ürün söylendiği gibi çıkmadısa ve siz bu ürünü almak ister mıydınız .bu olay bu kadar basit ..ben o gün gidebilseydım yanına ne değişecekti bu ürürnü görüp saten almayacaktım ... gine söylüyorum sorun kargoda değil .. ürün bozuk niye sizler diyorsunuz ki bozuk ürün satılabilir ve sende konuşma diyorsunuz saygılarımla ...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

yaminkutluÇevrim Dışı

Kayıt: 29/12/2010
İl: Izmir
Mesaj: 133
yaminkutluÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2013 16:54
Bu saygı çerçevesini önceki arkadaşların yazısından aşılmış olduğunu görebilirsiniz. Berkan kardeş senin çektiğin fotoğraflardaki haline getirerek sana geri teslim edebiliriz istersen. Aynı şekilde de fotoğraflarız. Bu kadar çaktırmadan arkadaş destekleme meselesine girilmeseydi ben bu başlığa yazmazdım. 
Ayrıca arkadaş telefonda ücreti geri ödemeyi kabul edip sonra buradan başka önerilere geçme sebebini açıksın.


"Florosanlar herhangi bir yapiskan ile tutturulmuyordu sadece yapildiklari malzeme hassas oldugu icin saglamligi artirilsin diye o sekildeydi... Ve saglamligi gayette artmis ki icerisinde levha dayanmasina ragmen sadece 1 adet kirilmis diger taraftada bir kac adet sanirim oyle olsa hepsi kirilmasi lazimdi"

Yazdıklarımın tamamını alıntı yapıyorsunuz fakat tamamını cevaplamıyorsunuz. Böyle bir mantık var mı? Biri krılırsa hepsi kırılır, biri kırılmazsa hiçbiri kırılmaz.. Bu ürünü üreten firma düşünememiş sağlamlık konusunu..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BerkantÇevrim Dışı

Yönetici
Kayıt: 06/11/2007
İl: Izmir
Mesaj: 1623
BerkantÇevrim Dışı
Yönetici
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2013 17:01
[QUOTE=chronc][QUOTE=Hakan ŞAHAN]Bünyamin Bey,siz iltan beyin ne kadar arkadaşıysanız bizde okadar Berkant kardeşimizin arkadaşıyız!!!!

Senelerdir bu forumda aktif olup zerre kadar sıkıntısı olmayan bir adamdan bahsediyorsunuz dikkatinizi çekerim.

KAKALAMAK NE DEMEK ? 

Öyle yapılmak istense gel ortak yerden al dermi bu adam ? 

Eğer onlar yapıştıma olsaydı hepsinin kırılması gerektiği gerektiğini anlamak güç olmasa gerek ?


Arkadaşınızı korumak istemenizi anlarım ancak saygı çerçevesi içinde olursa daha iyi olur !!!
[/QUOTE]

Merhaba hakan bey .. her şeyi geçelim ürün söylendiği gibi çıkmadısa ve siz bu ürünü almak ister mıydınız .bu olay bu kadar basit ..ben o gün gidebilseydım yanına ne değişecekti bu ürürnü görüp saten almayacaktım ... gine söylüyorum sorun kargoda değil .. ürün bozuk niye sizler diyorsunuz ki bozuk ürün satılabilir ve sende konuşma diyorsunuz saygılarımla ...
[/QUOTE]
Eğer o gün yanıma gelseydiniz üründe oluşması gereken hasarlar oluşmayacaktı ve bende o şekilde geri alacaktım... Ve ürün söylediğimin dışında bir şey yok hee illa siz oldu var diyorsanız hasarsız bi şekilde bende geri alırdım ancak levha yerinden oynamış klipsler kırılmış ve yamulmuş ,kaportası kırılmış yani ürün bende çıktığı şekilde değil bildiğiniz hurda olmuş... Benim ilanda koyduğum fotolarda orada ne nasıl görünüyorsa o şekilde gönderdim... He eğer elden almak istemediğinizde detaylı foto isteseydiniz ben göndermemezlik yapmazdım zaten o fotoyuda almak isteyen bir kişi için çekmiştim... Sizden sonra armütürü kaç kişi daha istedi ama size ayırdığım için vermemiştim çok yanlış yapmışım... Zaten hasar olmasaydı ve ürün verdiğim gibi olusaydı geri alsaydım yine satardım ancak ürün gönderdim düzeyde değildir ve o ürün ne alınır ne satılır bu saatten sonra...


[QUOTE=yaminkutlu]Bu saygı çerçevesini önceki arkadaşların yazısından aşılmış olduğunu görebilirsiniz. Berkan kardeş senin çektiğin fotoğraflardaki haline getirerek sana geri teslim edebiliriz istersen. Aynı şekilde de fotoğraflarız. Bu kadar çaktırmadan arkadaş destekleme meselesine girilmeseydi ben bu başlığa yazmazdım. 
Ayrıca arkadaş telefonda ücreti geri ödemeyi kabul edip sonra buradan başka önerilere geçme sebebini açıksın.


"Florosanlar herhangi bir yapiskan ile tutturulmuyordu sadece yapildiklari malzeme hassas oldugu icin saglamligi artirilsin diye o sekildeydi... Ve saglamligi gayette artmis ki icerisinde levha dayanmasina ragmen sadece 1 adet kirilmis diger taraftada bir kac adet sanirim oyle olsa hepsi kirilmasi lazimdi"

Yazdıklarımın tamamını alıntı yapıyorsunuz fakat tamamını cevaplamıyorsunuz. Böyle bir mantık var mı? Biri krılırsa hepsi kırılır, biri kırılmazsa hiçbiri kırılmaz.. Bu ürünü üreten firma düşünememiş sağlamlık konusunu..
[/QUOTE]
Evet düşünememiş.. Her satılan malzeme sizin için %100 tam güvenliklimi... Benim için değil.Hassas malzemeler ve sağlam malzemelerde var sonuçta... Evet ilk başta öyle düşündüm ve düşüncem değişti... Sizin düşünceleriniz hiç mi değişmedi bu güne kadar... Klipslere bakın öyle konuşun öyleyse 1 i kırıkken diğerleri yuvalarında hala sağlam ve kırılan klipste fotomda flo yakmaktadır... Tamamını cevapladığımı düşünüyorum ve zaten sürekli aynı şeyleride cevaplamak zorunda değilim...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

yaminkutluÇevrim Dışı

Kayıt: 29/12/2010
İl: Izmir
Mesaj: 133
yaminkutluÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2013 17:07


Berkant kardeşim bu imzayı sen atmadın mı?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BerkantÇevrim Dışı

Yönetici
Kayıt: 06/11/2007
İl: Izmir
Mesaj: 1623
BerkantÇevrim Dışı
Yönetici
Gönderim Zamanı: 01 Aralık 2013 17:15
[QUOTE=yaminkutlu]

Berkant kardeşim bu imzayı sen atmadın mı?
[/QUOTE]
Evet ben attım sayılır yani babam attı ve bunun sebebide orjinal kutusunun olmamasıdır ve karşı tarafın şirketin anlaşmasıyla kargolamamı istemesidir... Ben bana Bursadan gelen kutusuyla gayet sağlam şekilde gönderdiğimi düşünüyorum ve öylede ...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir