HIZLIAL.COM ŞİKAYET
Gönderim Zamanı: 02 Ocak 2013 10:22
Şikayetin Nedeni: Ürünlerin yollanmaması
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: www.hizlial.com
Olayın Detayları:
İlk olarak, 02.10.2012 tarihinde indirimli fiyatı nedeniyle yem siparişi verdim. Açıklamada 3 işgünü içerisinde kargoya verileceği ifade ediliyordu. 08.10.2012 tarihine kadar beklememe rağmen hala tedarik sürecinde görünmesi nedeniyle 08.10.2012 tarihinde müşteri hizmetlerine mesaj ilettim, yaklaşık yarım saat içinde;
Değerli Müşterimiz,
Konu ilgili birime iletilmiş olup gün içinde tarafınıza dönüşü yapılacaktır.
Şeklinde yanıt geldi, bu kadar kısa sürede ilgilenmelerine şaşırdım. Tabi şaşkınlığım çok uzun sürmedi, gün içinde arayan soran olmadı, sonra 9-10-11 yine cevap yok. 12’sinde tekrar mesaj attım ve 15 dakika içinde yine aynı otomatik mesaj ulaştı. Gün içinde yine herhangi bir dönüş yok tabiki. Ayın 17 sine kadar geçen süreçte her gün siparişimdeki gecikme ile ilgili bilgi talebim aynı otomatik mesaj ile yanıtlandı. Aynı tarihte bir forumdan mailine ulaştığım site yetkilisi Oktay bey’e mağduriyetimi ilettim ve 18’inde kargom gönderildi. Konu ile ilgili olarak teşekkürlerimi kendilerine ilettim.
Devam eden süreçte, 26.11.2012 tarihinde siteden artemia büyütme yemi sipariş ettim. Ürün elime geçti ve son kullanma tarihi 13.10.2012. yine siteden mesaj yolladım ve 15 dakika içinde yine aynı otomatik mesaj, ‘gün içinde ilgileneceğiz’ tabiki dönen yok. Devam eden günlerde de mesajlarım yanıtsız…01.12.2012 tarihinde ise sanki ben gelen ürünü beğenmemişim, üründe sıkıntı yokmuş gibi bana iade sürecini anlatan bir masaj yollamışlar…
Mesajlarına cevaben yazmış olduğum mesaj aşağıdadır;
(attım ürünü attım ben 16 lira derdinde değilim, iade etmeyi bende akıl edebiliyorum. bunun için sizinde yazışma yapmama gerek yok doldudurum formu yollarım geri. acaba gerçekten ilgileniyormusunuz diye merak ettim. cevabımı aldım. koskoca firmasınız bozuk mal satıyorsunuz müşteri hizmetleriniz çok kötü,)
13.12.2012 tarihde bu defa bitki maşası siparişi verdim, 5 iş günü içinde yollanacağı bilgisi ile.
Ve aşağıda siparişim ile ilgili yazışmalarımı sırası ile sunuyorum;
21.12.2012- BEN>bu siparişimi de göndermediniz. tahmin ediyim yine özür dileyeceksiniz....
21.12.2012- HIZLIAL>Değerli Müşterimiz, Konu ilgili birime iletilmiş olup gün içerisinde tarafınıza geri dönüş sağlanacaktır.
22.12.2012-BEN>gün içerisinde tarafınıza geri dönüş sağlanacaktır.???Kusura bakmayın rahatsız ediyorum ama,dün bitti bugunun de yarısı gitti hatırlatmak istedim...
24.12.2012-BEN> 24.12.2012 tarihi itibariyle hala geri dönüş yok!!!
24.12.2012-HIZLIAL>Değerli Müşterimiz, Öncelikle yaşanan gecikmeden dolayı tarafınızdan özür dileriz.Konu ilgili birime iletilmiş olup yarın gün içerisinde tarafınıza bilgi verilecektir.
26.12.2012-BEN>ya alaymı ediyosunuz,yarın sizin için ne ifade ediyor acaba
Görmüş olduğunuz üzere, 26.12.2012 tarihi itibarilye hala bir gelişme yok.
İlk siparişimde ki olumsuzlukları ilk başta forumda yazmayı düşünmüştüm ancak münferid bir olay olabileceği için anlamsızca insanların kafasını karıştırmak istemedim. Ayrıca Oktay beyin ilgili ve yardım sever yaklaşımı olayı unutturdu. Ancak devam eden süreçte benzer sıkıntıları yaşamam ya benim talihsizliğim!, yada bu sitenin gerçeken duyarsız ve umursamaz olduğu anlamına gelir.
Yaklaşık 10 senedir neredeyse evimin yarı eşşasını internet üzerinden aldığımı ve aylık en az 20 sanal alışveriş işlemim bulunduğunu ifade etmek isterim. Bu güne kadar bir çok sorunda yaşadım dolandırıcılık olayına da şahit oldum.(çok şükür kimsede 5 kuruşum kalmadı).
Öncelikle kızdığım olay, ellerinde bulunan 5 tane hazır şablonu kopyalayıp yapıştırarak müşteri hizmeti verdiğini düşünen servise…. Psikolojiniz bozulabilir, hiç bulaşmamanızı tavsiye ederim.
Alışveriş sitesi mantığını az çok bilirim. Muhakkak pazarladığınız ürünlerin hepsi elinizde yok, böyle bir şey yapmaya kalksanız ne yer ne para yeter. Siz sipariş toplarsınız sonra taahhüt ettiğiniz sürede bunları temin eder ve yollarsınız. Bu sitede ise stok yönetimi diye bir şey yok maalesef. Aynı üründen aynı sayfada farklı fiyatlarla satış var. Kategoriler birbirine karışmış durumda, yeni eklenen ürünlerin resimleri yok vs…
Eleştirilerim umarım sitedeki bu tür noksanlıkların düzeltilmesi noktasında yerine ulaşır ve diğer müşteriler bu tür sıkıntılar yaşamazlar.werne 2013-01-02 14:59:02
Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: www.hizlial.com
Olayın Detayları:
Merhaba değerli forum üyeleri,
Hızlıal.com ile bir süredir yaşadığım sıkıntılara yer vermek istedim.
Hızlıal.com ile bir süredir yaşadığım sıkıntılara yer vermek istedim.
İlk olarak, 02.10.2012 tarihinde indirimli fiyatı nedeniyle yem siparişi verdim. Açıklamada 3 işgünü içerisinde kargoya verileceği ifade ediliyordu. 08.10.2012 tarihine kadar beklememe rağmen hala tedarik sürecinde görünmesi nedeniyle 08.10.2012 tarihinde müşteri hizmetlerine mesaj ilettim, yaklaşık yarım saat içinde;
Değerli Müşterimiz,
Konu ilgili birime iletilmiş olup gün içinde tarafınıza dönüşü yapılacaktır.
Şeklinde yanıt geldi, bu kadar kısa sürede ilgilenmelerine şaşırdım. Tabi şaşkınlığım çok uzun sürmedi, gün içinde arayan soran olmadı, sonra 9-10-11 yine cevap yok. 12’sinde tekrar mesaj attım ve 15 dakika içinde yine aynı otomatik mesaj ulaştı. Gün içinde yine herhangi bir dönüş yok tabiki. Ayın 17 sine kadar geçen süreçte her gün siparişimdeki gecikme ile ilgili bilgi talebim aynı otomatik mesaj ile yanıtlandı. Aynı tarihte bir forumdan mailine ulaştığım site yetkilisi Oktay bey’e mağduriyetimi ilettim ve 18’inde kargom gönderildi. Konu ile ilgili olarak teşekkürlerimi kendilerine ilettim.
Devam eden süreçte, 26.11.2012 tarihinde siteden artemia büyütme yemi sipariş ettim. Ürün elime geçti ve son kullanma tarihi 13.10.2012. yine siteden mesaj yolladım ve 15 dakika içinde yine aynı otomatik mesaj, ‘gün içinde ilgileneceğiz’ tabiki dönen yok. Devam eden günlerde de mesajlarım yanıtsız…01.12.2012 tarihinde ise sanki ben gelen ürünü beğenmemişim, üründe sıkıntı yokmuş gibi bana iade sürecini anlatan bir masaj yollamışlar…
Mesajlarına cevaben yazmış olduğum mesaj aşağıdadır;
(attım ürünü attım ben 16 lira derdinde değilim, iade etmeyi bende akıl edebiliyorum. bunun için sizinde yazışma yapmama gerek yok doldudurum formu yollarım geri. acaba gerçekten ilgileniyormusunuz diye merak ettim. cevabımı aldım. koskoca firmasınız bozuk mal satıyorsunuz müşteri hizmetleriniz çok kötü,)
13.12.2012 tarihde bu defa bitki maşası siparişi verdim, 5 iş günü içinde yollanacağı bilgisi ile.
Ve aşağıda siparişim ile ilgili yazışmalarımı sırası ile sunuyorum;
21.12.2012- BEN>bu siparişimi de göndermediniz. tahmin ediyim yine özür dileyeceksiniz....
21.12.2012- HIZLIAL>Değerli Müşterimiz, Konu ilgili birime iletilmiş olup gün içerisinde tarafınıza geri dönüş sağlanacaktır.
22.12.2012-BEN>gün içerisinde tarafınıza geri dönüş sağlanacaktır.???Kusura bakmayın rahatsız ediyorum ama,dün bitti bugunun de yarısı gitti hatırlatmak istedim...
24.12.2012-BEN> 24.12.2012 tarihi itibariyle hala geri dönüş yok!!!
24.12.2012-HIZLIAL>Değerli Müşterimiz, Öncelikle yaşanan gecikmeden dolayı tarafınızdan özür dileriz.Konu ilgili birime iletilmiş olup yarın gün içerisinde tarafınıza bilgi verilecektir.
26.12.2012-BEN>ya alaymı ediyosunuz,yarın sizin için ne ifade ediyor acaba
Görmüş olduğunuz üzere, 26.12.2012 tarihi itibarilye hala bir gelişme yok.
İlk siparişimde ki olumsuzlukları ilk başta forumda yazmayı düşünmüştüm ancak münferid bir olay olabileceği için anlamsızca insanların kafasını karıştırmak istemedim. Ayrıca Oktay beyin ilgili ve yardım sever yaklaşımı olayı unutturdu. Ancak devam eden süreçte benzer sıkıntıları yaşamam ya benim talihsizliğim!, yada bu sitenin gerçeken duyarsız ve umursamaz olduğu anlamına gelir.
Yaklaşık 10 senedir neredeyse evimin yarı eşşasını internet üzerinden aldığımı ve aylık en az 20 sanal alışveriş işlemim bulunduğunu ifade etmek isterim. Bu güne kadar bir çok sorunda yaşadım dolandırıcılık olayına da şahit oldum.(çok şükür kimsede 5 kuruşum kalmadı).
Öncelikle kızdığım olay, ellerinde bulunan 5 tane hazır şablonu kopyalayıp yapıştırarak müşteri hizmeti verdiğini düşünen servise…. Psikolojiniz bozulabilir, hiç bulaşmamanızı tavsiye ederim.
Alışveriş sitesi mantığını az çok bilirim. Muhakkak pazarladığınız ürünlerin hepsi elinizde yok, böyle bir şey yapmaya kalksanız ne yer ne para yeter. Siz sipariş toplarsınız sonra taahhüt ettiğiniz sürede bunları temin eder ve yollarsınız. Bu sitede ise stok yönetimi diye bir şey yok maalesef. Aynı üründen aynı sayfada farklı fiyatlarla satış var. Kategoriler birbirine karışmış durumda, yeni eklenen ürünlerin resimleri yok vs…
Eleştirilerim umarım sitedeki bu tür noksanlıkların düzeltilmesi noktasında yerine ulaşır ve diğer müşteriler bu tür sıkıntılar yaşamazlar.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 02 Ocak 2013 23:59
Merhaba öncelikle yaşadığınız sıkıntıdan dolayı geçmiş olsun diliyorum.Ayrıca konunuzu sikayetvar.com adresinde bildirirseniz sizin adınıza daha yararlı olacağı kanaatindeyim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 03 Ocak 2013 00:06
Sikayetvar.com ilk kurulduğu dönemdeki gibi işlev görmüyor ne yazık ki. Firmalar hakkında şikayet açılabilirken, cevap vermek için aynı firmanın dünyanın parasını ödeyip üye olması gerekiyor. Yani söz hakkını kullanmak için firmanın ödeme yapması gerekiyor.
Bunun dışında kişisel tecrübelerimde hiçbir çözüm gelmemiş sorunların "çözüldü" olarak görülmesi vs. artık bahsedilen siteye olan güveni bitirmiştir çoğumuzun gözünde. Dolayısı ile artık bir firma hakkında fikir sahibi olmaya çalışırken açıkcası pek ciddiye almıyorum kendilerini.
Bunun dışında kişisel tecrübelerimde hiçbir çözüm gelmemiş sorunların "çözüldü" olarak görülmesi vs. artık bahsedilen siteye olan güveni bitirmiştir çoğumuzun gözünde. Dolayısı ile artık bir firma hakkında fikir sahibi olmaya çalışırken açıkcası pek ciddiye almıyorum kendilerini.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 03 Ocak 2013 10:41
Konunun şu an itibariyle 182 kişi tarafından okunmuş olması benim için yeterlidir ve konu amacına ulaşmıştır. İstediğim alışveriş sitesi yetkililerinin bu durumdan ders çıkarıp benzer sıkıntılara sebep olmamaları ve alışveriş yapmayı düşünen arkadaşların karar verirken yukarıdaki örnek olayları göz önünde bulundurmasıdır.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 03 Ocak 2013 12:25
Hızlıal.com - Hepsiburada.com Gibi Siteler Ellerinde Ürün Tutmuyorlar. Akvaryumum İçin Kum Alacaktım. Aradığım Kum Hizlial.com da Vardı. Bu Firmaların Nasıl Çalıştığını Bildiğim İçin ( Daha Önceki Deneyimlerinden ) Öncelikle Sipariş verdim ödemesini Yapmadım ve Müşteri Hizmetlerini aradım. Ürünün Stoklarında Olup Olmadığını Sordum..
Cevap : Ürün Stoklarımızda Yok. Bugün Perşembe Ödemesini Yaparsınız Çarşamba Günü Ürün Bizde Olur.
Soru : Bu Ürün Bana Ne Zaman Ulaşır ?
Cevap : Önümüzdeki Hafta Sonuna Kadar Ulaşır Sanırım. ( Birde Sanırım , Emin de Değil Yani )
Elektronik Eşyalar Dışında Bu Tip Ufak Ürünler Asla Ellerinde Olmaz, Ödemeyi Yaparsınız 3-4 Gün Sonra Kabul edilir , Buda Yasal Prosedürlere Takılmamak İçin. Çünkü Ödeme Yapıldıktan 4 iş Günü İçinde Ürünün Sizde Olması Gerek. 3 Günde Ödeme Onaylanır , 4 Gün Tedarik Beklenir. 2 Gün Kargolama Sürer. Size Ulaşması 10 Günü Bulur.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 03 Ocak 2013 15:31
Hızlıal.com kesinlikle uzak durulması gereken bir sitedir.Benim başıma gelen olayı anlatayım.
Bende sizin gibi indirimdeki yem yalanına kanıp bir de ücretsiz kargo yazmışlar(yem 25 lira filandı diğer siteler kargo parasıda alıyorlar).Sipariş verdim tabi 5 iş günü yazıyordu.1 hafta geçti hala tedarik sürecinde tabi mesaj attım otomasyon mesajı geldi size dönüş yapılacaktır filan.Ertesi gün tekrar attım yine aynı mesajı gönderdiklerinde uyandım ve telefon ettim.
Telefondaki kadın sisteme bakıp yarın kargoya verileceğini söylediğinde inanmadım ve teşekkür edip kapadım.Tekrar aradığımda başka birisi açtı ve yetkili birisiyle görüşmek istediğimde bilmemne beye soracaklarını geri dönüş yapacaklarını söylediler.2 dakika sonra aradıklarında suçun kendilerinde olmadığını tedarikçi firmayla sorun yaşadıklarını o yüzden geciktiğini istersem para iadesi yapacaklarını söylediklerinde hemen kabul ettim.Bu ayki ekstremde paranın iade edildiğini gördüm.
Kısacası firma tarafından dolandırılmadım ama oyalandırıldım.Şikayet.com da yazdım.Benden daha kötüleri vardı paraları iade edilmeyenler filan ben ucuz yırtmışım anlaşılan.
Herkes uzak dursun diyorum alışveriş yapıcakları siteleri iyice araştırmak lazım.Ben hiç hepsiburadadan mağdur olmadım.Sizede tavsiye ederim.
Bende sizin gibi indirimdeki yem yalanına kanıp bir de ücretsiz kargo yazmışlar(yem 25 lira filandı diğer siteler kargo parasıda alıyorlar).Sipariş verdim tabi 5 iş günü yazıyordu.1 hafta geçti hala tedarik sürecinde tabi mesaj attım otomasyon mesajı geldi size dönüş yapılacaktır filan.Ertesi gün tekrar attım yine aynı mesajı gönderdiklerinde uyandım ve telefon ettim.
Telefondaki kadın sisteme bakıp yarın kargoya verileceğini söylediğinde inanmadım ve teşekkür edip kapadım.Tekrar aradığımda başka birisi açtı ve yetkili birisiyle görüşmek istediğimde bilmemne beye soracaklarını geri dönüş yapacaklarını söylediler.2 dakika sonra aradıklarında suçun kendilerinde olmadığını tedarikçi firmayla sorun yaşadıklarını o yüzden geciktiğini istersem para iadesi yapacaklarını söylediklerinde hemen kabul ettim.Bu ayki ekstremde paranın iade edildiğini gördüm.
Kısacası firma tarafından dolandırılmadım ama oyalandırıldım.Şikayet.com da yazdım.Benden daha kötüleri vardı paraları iade edilmeyenler filan ben ucuz yırtmışım anlaşılan.
Herkes uzak dursun diyorum alışveriş yapıcakları siteleri iyice araştırmak lazım.Ben hiç hepsiburadadan mağdur olmadım.Sizede tavsiye ederim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 05 Ocak 2013 11:56
Öncelikle geçmiş olsun bende daha önceden Hızlıal.com'dan yem almıştım. Yemin son kullanma tarihinin dolmasına 2 ay gibi bir süre kalmıştı. Site üzerinden ürün ile ilgili yorumda bulundum ama benim yaptığım yorum yerine işlerine geldiği gibi bir yorum yayınlamışlar. İnternetten alıverişte en güvenilir site gittigidiyor.com bence. Saygılar...............
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2013 00:12
Sadece hızlıal değil bir çok internet sitesi alışverişin de bu şekilde sıkıntılar var bende netvarium bazı siparişler verdim (akvaryum malzemesi değil) kampanyanın bitmesine 8-9 saat vardı. Ödeme alındıktan sonra mail ile bir bilgi geldi şok oldum elime ulaşma süresi 25 gün :))) hemen mail attım 1-2 saat içinde cvp geldi kampanya bitiminden sonra siparişleri gönderiyoruz diye. Telefona sarıldım durumu anlattım kampanya zaten 8-9 saat sonra bitecek dedim fakat bitmesi gereken kampanya günlerce sürdü. 2-3 mesaj ve telefon konuşmasından sonra ve sözleşmeyi dikkatlice incelediğimde tedarik ve teslim süresini 30 iş günü olarak belirtmişler ve bende otomatik olarak kabul etmiş oluyordum. Sanrım baştan ürünlerin siparişlerini toplayarak bir defada tedarikçi firmadan alıyorlar. düşünün birde 3-5 farklı marka ve kampanyalardan yararlanmaya kalkarsanız :))) İnternetten alışveriş yapmadan önce mutlaka şikayet var gibi sitelerden araştırılması gerekiyor.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2013 00:54
Arkadaşlar hızlıal.com dan bir kac kez alışverişim oldu birkac ürün aldım birde florasan aldım neredeyse 20gün sonra geldi florasan 3 hafta demedi şuan calışmıyor roxin ısıtıcı aldım 16 ila 32 derece arası calışması lazımken akvaryum sıcaklıgı 3 dereceyle ölcmeme ragmen 19 dereceyken 28 dereceden aşaya calışmıyor yanı ısıtmıyor hava motoru aldım sobo oda 4.gün mefta elbise aldım sıkıştılmış pecete gibi birşey geldi dokunmaya gelmiyor ıslak pecete gibi acılıyor birde 50 lira indirimli fiyatla aldım 50 liraya aynısını birinci sınıf kumaştan alırdım hemde markalı anladıgım kadarıyla defolu diye tabir edilen malları satıyorlar ve normal fiyatına hesabımı sildim ve artık hic bir şey alımyorum o siteden en güzeli benim yaptıgımı yapmak galiba
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2013 00:59
Purigen'i hizlial.com'da stoğu oldugundan dolayı sipariş geçtim. tam tamına 5 gun bekledım. Arayıncada muhattap bulunmuyor. Stokta yokmuş para iadesi yapalım dediler 5 gun sonrada iade oldu.
Uzak durun
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2013 01:04
Hızlıala hiç bulaşmasaydınız keşke. Ben ısıtıcı,kepçe,dip sifonu,mıkanatıslı silecek ve su düzenleyicisi sipariş ettim. 2 gün sonra kepçe geldi. 4 gün sonra ısıtıcı geldi. Ama oda yanlış geldi. Ben 25 watt istedim onlar 50 watt gönderdi. Halbuki 50 watt ısıtıcı 25 watta göre daha ucuzdu. Sonra diğer 3 ürünü göndermediler. Müşteri hizmetlerine mesaj attım. İlk başta ürününüz tedarik ediliyor diye aynı mesajı 7-8 defa gönderdiler. Sonra o cevabı bile yazmadılar. 11 gün sonra müşteri hizmetleri telefonunda ısrarla uzun süre bekleyerek bağlandım ve gelmeyen ürünlerimi iptal ettirdim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 08 Ocak 2013 18:00
Merhaba ,
Benzer bir olay da benim başıma geldi ve hala çözüm bulunmuş değil. Konuyu özetlemek gerekirse ;
hizlial.com isimli siteden iki adet ürün aldım. Ürünleri alırken ''24 saatte kargo'' ibaresi bulunmasına rağmen ödemeyi gerçekleştirdikten sonra ( Ne hikmetse artık? ), ürün tedarik süreleri 5 iş günü olarak değiştirildi. Bunun haricinde üzerinden 8 gün geçen, ve hala tedarik aşamasında görünen siparişim için, sözde ''hızlı'' firmaya sorunla ilgili mesaj gönderdim. İlk önce yukarıda da bahsettiğim gibi ürünün tedarik sürecinin ''5'' iş günü olduğunu ve bu süre içerisinde tedarik edilip tarafıma gönderileceği bilgisi verildi. Buna da tamam dedim.
7. gün kendilerine siparişin akıbetiyle ilgili tekrar mesaj gönderdiğimde herhangi bir cevap alamadım. Bugün, yani 8. gün iletişim bilgilerinde bulunan mail adresi yoluyla konuyu hızlandırmalarını aksi takdirde siparişi iptal edeceğimi içeren bir yazı gönderdim. Yine cevap vermediler.
En sonunda artık bu ''rahatlığa'' dayanamayıp siparişi iptal ettim. Bunun üzerine yine iletişim bilgilerindeki adrese, iptal işlemini hızlandırmalarını ve gereğinin yapılmasını talep ettiğim bilgilendirme maili gönderdim. Arkadaşlar cevap verme zahmetinde bile bulunmadılar. İşin garip yanı gönderdiğim maillere ''okundu bilgisi'' eklememe ve kimlerin okuduğunu, mailin ulaşıp ulaşmadığını bile görebiliyor olmama rağmen, firmanın bu şekilde sessiz kalışı ve acemiliği karşısında söyleyecek söz bulamıyorum. Son olarak ''Sipariş iptaliniz değerlendiriliyor'' mesajıyla karşı karşıyayım.
Firmanın müşteri hizmetlerinin ''basitliği'' bana göre bu noktada bir kez daha kanıtlanmış oldu.Yetkili birisine ulaşmaya çalışmak istememe rağmen lütfedip cevap yazma zahmetinde bile bulunmuyorlar.Telefonla da kendilerine hiçbir şekilde ulaşılamıyor.
Uzun lafın kısası, naçizhane tavsiyem böyle firmalara itibar edip, alışveriş yapmayın. Sonrasında çok yüksek ihtimalle sıkıntı yaşarsınız. Ben kendi adıma firmayı araştırmak için geç kalmasaydım alışveriş yapmayı bırakın, ne var ne yok diye ürünlerini bile inceleme gereksinimi duymazdım.Şimdi ufak bir araştırma sonucunda görüyorum ki bahsi geçen bu firmayla ilgili olumlu hiçbir yorum yok.
Teşekkürler.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 10 Ocak 2013 13:02
Bizde de bir gelişme yok. Hala sipariş iptalimiz değerlendiriliyor.
Bu kadar basit bir firma görmedim. Sattığın ürünün arkasında duramıyorsan bu işi yapmayacaksın!
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir