Ben Yandım Siz Yanmayın Teleskop Akvaryum
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 19:37
Merhaba Dostlar,
12 Ağustos'ta Eminönü Çiçek Pazarı Teleskop Akvaryum'dan eheim2213 dış filtre aldım.Almaz olaydım, pazarlığımı yaptım taksidi konuştuk adama kredi kartımı vereceğime banka kartımı vermişim.Satıcı zart diye birde tek çekim yaptı.Dedim iptal edin, haftasonu cumartesiydi bana ancak pazartesi dedi.Hadi dedim olsun ona eyvallah dedik.Dış kap dirsek kısmının dip tarafından su sızdırdığını farkettim.Satıcıyı aradım iki haftalık ürün olduğunu değiştirmek istediğimi belirttim.
Bunu yapamayacaklarını cihazı sadece dış kabanı ve üst kafa motoru ile servise götürmemi ilettiler.Servise kendi imkanlarım ile balıklarım ölmesin diye 3 vesait ile Esenler'den Kadıköy Moda'ya gittim.Servisteki kişi filtreyi içinde filtre malzemeleri olmadan boş çalıştırdı.Hatta bu sızıntı olan dirsek dip kısmına patex ile yapıştıralım dedi.İki haftalık bir ürüne bu işlemi yaptırmadım.Nasıl bir servis ise artık.Böyle amatörlük mü olur ya.
Dirsek kabını yinede sorun olmasın diye değiştirmesini istedim.5dk yada 10dk sızıntı göremedik.Eve geldim ürünü tekrar kurdum çalıştırdım gözlemledim yine aynı yerden sızıntı yaptığını gördüm.Satıcıya ürünü Eminönüne tekrar götürdüm iki haftalık ürün olduğunu kusurlu bir ürün olduğunu tüketici hakkımı kullanarak iade etmek istediğimi ilettim.İade alamayacağını belirtti.Dilekçemi hazırladım.İdari tatil biter bitmez tüketici mahkemesine başvuracağım.Tüketici haklarına uymayan bu firmadan kesinlikle alışveriş yapmanızı önermiyorum.
Adete bu hobiden soğuttular beni.Aslında bu filtre için forumda bayağı yorum okudum Çinden geldiğini ses yaptığını ama işte dedim belki internetten alınanlarda bir sorun vardır.Çünkü forumda arkadaşın biri almış bir sorun yok demişti.Bu nedenle gidip eminönünden Teleskop Akvaryumdan aldım.Birde artık kulağıma küpe oldu asla bu firmadanda bir ürün almam 5 metre ötesinden geçmem.
Kesinlikle bu firmaya yaklaşmayın adamlar vurdum duymaz alakasız.Enaflığın yanından dahi geçemezler.Vicdan ve merhametten yoksunlar gerçekten.İki defa dolabı su bastı bir o kadarda çok yoruldum.Hakkımı helal etmiyorumda.[EDIT]cengi7,2017-08-29 19:43:15[/EDIT]
12 Ağustos'ta Eminönü Çiçek Pazarı Teleskop Akvaryum'dan eheim2213 dış filtre aldım.Almaz olaydım, pazarlığımı yaptım taksidi konuştuk adama kredi kartımı vereceğime banka kartımı vermişim.Satıcı zart diye birde tek çekim yaptı.Dedim iptal edin, haftasonu cumartesiydi bana ancak pazartesi dedi.Hadi dedim olsun ona eyvallah dedik.Dış kap dirsek kısmının dip tarafından su sızdırdığını farkettim.Satıcıyı aradım iki haftalık ürün olduğunu değiştirmek istediğimi belirttim.
Bunu yapamayacaklarını cihazı sadece dış kabanı ve üst kafa motoru ile servise götürmemi ilettiler.Servise kendi imkanlarım ile balıklarım ölmesin diye 3 vesait ile Esenler'den Kadıköy Moda'ya gittim.Servisteki kişi filtreyi içinde filtre malzemeleri olmadan boş çalıştırdı.Hatta bu sızıntı olan dirsek dip kısmına patex ile yapıştıralım dedi.İki haftalık bir ürüne bu işlemi yaptırmadım.Nasıl bir servis ise artık.Böyle amatörlük mü olur ya.
Dirsek kabını yinede sorun olmasın diye değiştirmesini istedim.5dk yada 10dk sızıntı göremedik.Eve geldim ürünü tekrar kurdum çalıştırdım gözlemledim yine aynı yerden sızıntı yaptığını gördüm.Satıcıya ürünü Eminönüne tekrar götürdüm iki haftalık ürün olduğunu kusurlu bir ürün olduğunu tüketici hakkımı kullanarak iade etmek istediğimi ilettim.İade alamayacağını belirtti.Dilekçemi hazırladım.İdari tatil biter bitmez tüketici mahkemesine başvuracağım.Tüketici haklarına uymayan bu firmadan kesinlikle alışveriş yapmanızı önermiyorum.
Adete bu hobiden soğuttular beni.Aslında bu filtre için forumda bayağı yorum okudum Çinden geldiğini ses yaptığını ama işte dedim belki internetten alınanlarda bir sorun vardır.Çünkü forumda arkadaşın biri almış bir sorun yok demişti.Bu nedenle gidip eminönünden Teleskop Akvaryumdan aldım.Birde artık kulağıma küpe oldu asla bu firmadanda bir ürün almam 5 metre ötesinden geçmem.
Kesinlikle bu firmaya yaklaşmayın adamlar vurdum duymaz alakasız.Enaflığın yanından dahi geçemezler.Vicdan ve merhametten yoksunlar gerçekten.İki defa dolabı su bastı bir o kadarda çok yoruldum.Hakkımı helal etmiyorumda.[EDIT]cengi7,2017-08-29 19:43:15[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 19:45
Geçmiş olsun, hakkınızı aramanız güzel olmuş. [:iyi:]
Teşekkür Edenler: [T]111361,cengi7[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 19:55
[QUOTE=cengi7]Merhaba Dostlar,
12 Ağustos'ta Eminönü Çiçek Pazarı Teleskop Akvaryum'dan eheim2213 dış filtre aldım.Almaz olaydım, pazarlığımı yaptım taksidi konuştuk adama kredi kartımı vereceğime banka kartımı vermişim.Satıcı zart diye birde tek çekim yaptı.Dedim iptal edin, haftasonu cumartesiydi bana ancak pazartesi dedi.Hadi dedim olsun ona eyvallah dedik.Dış kap dirsek kısmının dip tarafından su sızdırdığını farkettim.Satıcıyı aradım iki haftalık ürün olduğunu değiştirmek istediğimi belirttim.
Bunu yapamayacaklarını cihazı sadece dış kabanı ve üst kafa motoru ile servise götürmemi ilettiler.Servise kendi imkanlarım ile balıklarım ölmesin diye 3 vesait ile Esenler'den Kadıköy Moda'ya gittim.Servisteki kişi filtreyi içinde filtre malzemeleri olmadan boş çalıştırdı.Hatta bu sızıntı olan dirsek dip kısmına patex ile yapıştıralım dedi.İki haftalık bir ürüne bu işlemi yaptırmadım.Nasıl bir servis ise artık.Böyle amatörlük mü olur ya.
Dirsek kabını yinede sorun olmasın diye değiştirmesini istedim.5dk yada 10dk sızıntı göremedik.Eve geldim ürünü tekrar kurdum çalıştırdım gözlemledim yine aynı yerden sızıntı yaptığını gördüm.Satıcıya ürünü Eminönüne tekrar götürdüm iki haftalık ürün olduğunu kusurlu bir ürün olduğunu tüketici hakkımı kullanarak iade etmek istediğimi ilettim.İade alamayacağını belirtti.Dilekçemi hazırladım.İdari tatil biter bitmez tüketici mahkemesine başvuracağım.Tüketici haklarına uymayan bu firmadan kesinlikle alışveriş yapmanızı önermiyorum.
Adete bu hobiden soğuttular beni.Aslında bu filtre için forumda bayağı yorum okudum Çinden geldiğini ses yaptığını ama işte dedim belki internetten alınanlarda bir sorun vardır.Çünkü forumda arkadaşın biri almış bir sorun yok demişti.Bu nedenle gidip eminönünden Teleskop Akvaryumdan aldım.Birde artık kulağıma küpe oldu asla bu firmadanda bir ürün almam 5 metre ötesinden geçmem.
Kesinlikle bu firmaya yaklaşmayın adamlar vurdum duymaz alakasız.Enaflığın yanından dahi geçemezler.Vicdan ve merhametten yoksunlar gerçekten.İki defa dolabı su bastı bir o kadarda çok yoruldum.Hakkımı helal etmiyorumda.[/QUOTE]
Geçmiş olsun hocam, yanlız şunu söyleyim dükkandan alınan ürünlerde 2 hafta içerisinde değişim yok benim bildigim aldıktan sonra gerisine servis bakar onun için size ve forumdaki herkese internetten alışverişi tavsiye ederim hemde daha uygun fiyatlara alabiliyorsunuz begenmedin der verirsiniz geri. Hemde fahiş fiyatlardan kurtulmuş olursunuz tekrar geçmiş olsun. Bu arada bunu yapıştıralım diyen eheimin resmi servisi mi?
güncelleme: simdi netten okudum ilk 6 ay değişim ilk iki hafta para iadesi seçeneği var diyor.[EDIT]math1,2017-08-29 19:59:52[/EDIT]
12 Ağustos'ta Eminönü Çiçek Pazarı Teleskop Akvaryum'dan eheim2213 dış filtre aldım.Almaz olaydım, pazarlığımı yaptım taksidi konuştuk adama kredi kartımı vereceğime banka kartımı vermişim.Satıcı zart diye birde tek çekim yaptı.Dedim iptal edin, haftasonu cumartesiydi bana ancak pazartesi dedi.Hadi dedim olsun ona eyvallah dedik.Dış kap dirsek kısmının dip tarafından su sızdırdığını farkettim.Satıcıyı aradım iki haftalık ürün olduğunu değiştirmek istediğimi belirttim.
Bunu yapamayacaklarını cihazı sadece dış kabanı ve üst kafa motoru ile servise götürmemi ilettiler.Servise kendi imkanlarım ile balıklarım ölmesin diye 3 vesait ile Esenler'den Kadıköy Moda'ya gittim.Servisteki kişi filtreyi içinde filtre malzemeleri olmadan boş çalıştırdı.Hatta bu sızıntı olan dirsek dip kısmına patex ile yapıştıralım dedi.İki haftalık bir ürüne bu işlemi yaptırmadım.Nasıl bir servis ise artık.Böyle amatörlük mü olur ya.
Dirsek kabını yinede sorun olmasın diye değiştirmesini istedim.5dk yada 10dk sızıntı göremedik.Eve geldim ürünü tekrar kurdum çalıştırdım gözlemledim yine aynı yerden sızıntı yaptığını gördüm.Satıcıya ürünü Eminönüne tekrar götürdüm iki haftalık ürün olduğunu kusurlu bir ürün olduğunu tüketici hakkımı kullanarak iade etmek istediğimi ilettim.İade alamayacağını belirtti.Dilekçemi hazırladım.İdari tatil biter bitmez tüketici mahkemesine başvuracağım.Tüketici haklarına uymayan bu firmadan kesinlikle alışveriş yapmanızı önermiyorum.
Adete bu hobiden soğuttular beni.Aslında bu filtre için forumda bayağı yorum okudum Çinden geldiğini ses yaptığını ama işte dedim belki internetten alınanlarda bir sorun vardır.Çünkü forumda arkadaşın biri almış bir sorun yok demişti.Bu nedenle gidip eminönünden Teleskop Akvaryumdan aldım.Birde artık kulağıma küpe oldu asla bu firmadanda bir ürün almam 5 metre ötesinden geçmem.
Kesinlikle bu firmaya yaklaşmayın adamlar vurdum duymaz alakasız.Enaflığın yanından dahi geçemezler.Vicdan ve merhametten yoksunlar gerçekten.İki defa dolabı su bastı bir o kadarda çok yoruldum.Hakkımı helal etmiyorumda.[/QUOTE]
Geçmiş olsun hocam, yanlız şunu söyleyim dükkandan alınan ürünlerde 2 hafta içerisinde değişim yok benim bildigim aldıktan sonra gerisine servis bakar onun için size ve forumdaki herkese internetten alışverişi tavsiye ederim hemde daha uygun fiyatlara alabiliyorsunuz begenmedin der verirsiniz geri. Hemde fahiş fiyatlardan kurtulmuş olursunuz tekrar geçmiş olsun. Bu arada bunu yapıştıralım diyen eheimin resmi servisi mi?
güncelleme: simdi netten okudum ilk 6 ay değişim ilk iki hafta para iadesi seçeneği var diyor.[EDIT]math1,2017-08-29 19:59:52[/EDIT]
Beğenenler: [T]199558,furkanP[/T]
+1: [T]191653,globalord[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 19:59
[QUOTE=math1]
Geçmiş olsun hocam, yanlız şunu söyleyim dükkandan alınan ürünlerde 2 hafta içerisinde değişim yok benim bildigim aldıktan sonra gerisine servis bakar onun için size ve forumdaki herkese internetten alışverişi tavsiye ederim hemde daha uygun fiyatlara alabiliyorsunuz begenmedin der verirsiniz geri. Hemde fahiş fiyatlardan kurtulmuş olursunuz tekrar geçmiş olsun. Bu arada bunu yapıştıralım diyen eheimin resmi servisi mi?[/QUOTE]
Kardeşim haklısın ama kusurlu ürünlerin iade hakkını 30 günden 6 aya çıkartıldığını.Tüketici haklarından öğrendim.Ama işte internetten alsaydım anında iade ederdim.Tüketici hakları ile uğraşmazdım.Ama bu haktan yoksun firmaya hak nasıl aranır sonuna kadar göstereceğim.Aynen eheim servisi.Ben birdaha o dirsek kısmını kullanmayacakmışım öyle diyor.Böyle şeymi olur ya, şaşırdım kaldım.Dedim içimden böyle konuşan birine ben nediyeyim.Düzelir diye lokasyondan çıktım gittim.[EDIT]cengi7,2017-08-29 20:01:44[/EDIT]
Geçmiş olsun hocam, yanlız şunu söyleyim dükkandan alınan ürünlerde 2 hafta içerisinde değişim yok benim bildigim aldıktan sonra gerisine servis bakar onun için size ve forumdaki herkese internetten alışverişi tavsiye ederim hemde daha uygun fiyatlara alabiliyorsunuz begenmedin der verirsiniz geri. Hemde fahiş fiyatlardan kurtulmuş olursunuz tekrar geçmiş olsun. Bu arada bunu yapıştıralım diyen eheimin resmi servisi mi?[/QUOTE]
Kardeşim haklısın ama kusurlu ürünlerin iade hakkını 30 günden 6 aya çıkartıldığını.Tüketici haklarından öğrendim.Ama işte internetten alsaydım anında iade ederdim.Tüketici hakları ile uğraşmazdım.Ama bu haktan yoksun firmaya hak nasıl aranır sonuna kadar göstereceğim.Aynen eheim servisi.Ben birdaha o dirsek kısmını kullanmayacakmışım öyle diyor.Böyle şeymi olur ya, şaşırdım kaldım.Dedim içimden böyle konuşan birine ben nediyeyim.Düzelir diye lokasyondan çıktım gittim.[EDIT]cengi7,2017-08-29 20:01:44[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 20:00
[QUOTE=cengi7]
Kardeşim haklısın ama kusurlu ürünlerin iade hakkını 30 günden 6 aya çıkartıldığını.Tüketici haklarından öğrendim.Ama işte internetten alsaydım anında iade ederdim.Tüketici hakları ile uğraşmazdım.Ama bu haktan yoksun firmaya hak nasıl aranır sonuna kadar göstereceğim.[/QUOTE]
Okudum hocam güncelledim mesaji.
[QUOTE=cengi7]
Kardeşim haklısın ama kusurlu ürünlerin iade hakkını 30 günden 6 aya çıkartıldığını.Tüketici haklarından öğrendim.Ama işte internetten alsaydım anında iade ederdim.Tüketici hakları ile uğraşmazdım.Ama bu haktan yoksun firmaya hak nasıl aranır sonuna kadar göstereceğim.Aynen eheim servisi.Ben birdaha o dirsek kısmını kullanmayacakmışım öyle diyor.Böyle şeymi olur ya, şaşırdım kaldım.Dedim içimden böyle konuşan birine ben nediyeyim.Düzelir diye lokasyondan çıktım gittim.[/QUOTE]
Servisin yaptığı çok saygısızca sanki bedava almışsınız da zahmet edip yapistiracaklar. Eheim de alınmaz bu durumda basina bir şey gelse bu adamlarla muhattap olunacak.
Kardeşim haklısın ama kusurlu ürünlerin iade hakkını 30 günden 6 aya çıkartıldığını.Tüketici haklarından öğrendim.Ama işte internetten alsaydım anında iade ederdim.Tüketici hakları ile uğraşmazdım.Ama bu haktan yoksun firmaya hak nasıl aranır sonuna kadar göstereceğim.[/QUOTE]
Okudum hocam güncelledim mesaji.
[QUOTE=cengi7]
Kardeşim haklısın ama kusurlu ürünlerin iade hakkını 30 günden 6 aya çıkartıldığını.Tüketici haklarından öğrendim.Ama işte internetten alsaydım anında iade ederdim.Tüketici hakları ile uğraşmazdım.Ama bu haktan yoksun firmaya hak nasıl aranır sonuna kadar göstereceğim.Aynen eheim servisi.Ben birdaha o dirsek kısmını kullanmayacakmışım öyle diyor.Böyle şeymi olur ya, şaşırdım kaldım.Dedim içimden böyle konuşan birine ben nediyeyim.Düzelir diye lokasyondan çıktım gittim.[/QUOTE]
Servisin yaptığı çok saygısızca sanki bedava almışsınız da zahmet edip yapistiracaklar. Eheim de alınmaz bu durumda basina bir şey gelse bu adamlarla muhattap olunacak.
Beğenenler: [T]199558,furkanP[/T]
Teşekkür Edenler: [T]111361,cengi7[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 20:33
[QUOTE=cengi7]Aslında bu filtre için forumda bayağı yorum okudum Çinden geldiğini ses yaptığını ama işte dedim belki internetten alınanlarda bir sorun vardır.[/QUOTE]
Geçmiş olsun. Aslında internetten alsanız daha avantajlı olurdunuz. 14 günlük iade hakkınız oluyor. Ancak mağazadan görerek aldığınız ürünlerde arıza çıkması durumunda iade veya değişime yalnızca yetkili servis karar verebiliyor.
Geçmiş olsun. Aslında internetten alsanız daha avantajlı olurdunuz. 14 günlük iade hakkınız oluyor. Ancak mağazadan görerek aldığınız ürünlerde arıza çıkması durumunda iade veya değişime yalnızca yetkili servis karar verebiliyor.
Teşekkür Edenler: [T]111361,cengi7[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 20:42
Çok gecmis olsun siz adamlara tatil donusu tuketici mahkemesine gideceginizi soyledinizmi ben olsaydim soylerdim
Teşekkür Edenler: [T]111361,cengi7[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 20:57
Kredi ya da banka kartlarıyla dükkanlarda hatalı yapılan işlemler bir iki tuşla anında iptal edilebilir,edilmelidir.Bankaların kapalı olması ücret iadesinin ertelenmesini gerektirmiyor.Yılın üçyüzaltmışbeş günü,dilediğiniz saatte alışveriş yapıp anında iptal edebilirsiniz.Parayı nakit karttan çekip bankayı beklemek zorundayız demeleri hoş olmamış.Ancak pos cihazlarında günlük tutar üye işyerinin hesabına rapor vasıtasıyla geçmişse (akşam kapanırken alınır) banka aracılığı gerekir.
Filtreyi patexle yapıştırma teklifine gelince,ne desem boş..
Filtreyi patexle yapıştırma teklifine gelince,ne desem boş..
Beğenenler: [T]181373,DeadPooL[/T]
Teşekkür Edenler: [T]111361,cengi7[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 21:17
[QUOTE=Müptela]Çok gecmis olsun siz adamlara tatil donusu tuketici mahkemesine gideceginizi soyledinizmi ben olsaydim soylerdim[/QUOTE]
Söyledim kardeşim.Umursamadı.[EDIT]cengi7,2017-08-29 21:18:18[/EDIT]
Söyledim kardeşim.Umursamadı.[EDIT]cengi7,2017-08-29 21:18:18[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 22:00
Ugrasin zamaniniz varsa verin mahkemeye eger hatali olduklarini kabul etmiyor ve urun iadesi yada urun hatasini gondermiyorlarsa faturada aldiysaniz onlar dusunsun bu ne be benimde sinirlerim oynadi para kazanirken satarken iyide kusurlu mali degistirirkenmi kotu ne insanlara kaldik normalde o urunu alip 30 gun icinde tamiri veya ayibi varsa size yeni urun gonderir marka faturanizda varsa isin pesini birakmayin derim.eger hatalilarsa herkesin affina siginiyorum onlari mahkemeye verip anirtirsiniz bile bin pisman olurlar ayni olaylara maruz kaldim ve defalarca urunu degistirelim diye yalvardilar catir cutur parami aldim ve firma saticiya ihtar cekti
Tabi baska urunlerde baska saticilar
Tabi baska urunlerde baska saticilar
Teşekkür Edenler: [T]111361,cengi7[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 22:19
Yanlız kimi şikayet edeceğinize iyi karar vermeniz gerekiyor zamanı uzatmamak açısından. Öneğin bu lg g4 lerin hepsi arıza yapmaya başlayınca herkes thh'ne başvurdu lg'yi şikayet etti lg'de thh para iadesi kararı verince lg biz satmadık ki teknosa satmış onlardan alın parayı filan demisler ama thh pek umursamamış bu örnek gereği sizinde eheimi şikayet etmeniz gerekebilir.
Teşekkür Edenler: [T]111361,cengi7[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 22:19
[QUOTE=cengi7]Merhaba Dostlar,
12 Ağustos'ta Eminönü Çiçek Pazarı Teleskop Akvaryum'dan eheim2213 dış filtre aldım.Almaz olaydım, pazarlığımı yaptım taksidi konuştuk adama kredi kartımı vereceğime banka kartımı vermişim.Satıcı zart diye birde tek çekim yaptı.Dedim iptal edin, haftasonu cumartesiydi bana ancak pazartesi dedi.Hadi dedim olsun ona eyvallah dedik.Dış kap dirsek kısmının dip tarafından su sızdırdığını farkettim.Satıcıyı aradım iki haftalık ürün olduğunu değiştirmek istediğimi belirttim.
Bunu yapamayacaklarını cihazı sadece dış kabanı ve üst kafa motoru ile servise götürmemi ilettiler.Servise kendi imkanlarım ile balıklarım ölmesin diye 3 vesait ile Esenler'den Kadıköy Moda'ya gittim.Servisteki kişi filtreyi içinde filtre malzemeleri olmadan boş çalıştırdı.Hatta bu sızıntı olan dirsek dip kısmına patex ile yapıştıralım dedi.İki haftalık bir ürüne bu işlemi yaptırmadım.Nasıl bir servis ise artık.Böyle amatörlük mü olur ya.
Dirsek kabını yinede sorun olmasın diye değiştirmesini istedim.5dk yada 10dk sızıntı göremedik.Eve geldim ürünü tekrar kurdum çalıştırdım gözlemledim yine aynı yerden sızıntı yaptığını gördüm.Satıcıya ürünü Eminönüne tekrar götürdüm iki haftalık ürün olduğunu kusurlu bir ürün olduğunu tüketici hakkımı kullanarak iade etmek istediğimi ilettim.İade alamayacağını belirtti.Dilekçemi hazırladım.İdari tatil biter bitmez tüketici mahkemesine başvuracağım.Tüketici haklarına uymayan bu firmadan kesinlikle alışveriş yapmanızı önermiyorum.
Adete bu hobiden soğuttular beni.Aslında bu filtre için forumda bayağı yorum okudum Çinden geldiğini ses yaptığını ama işte dedim belki internetten alınanlarda bir sorun vardır.Çünkü forumda arkadaşın biri almış bir sorun yok demişti.Bu nedenle gidip eminönünden Teleskop Akvaryumdan aldım.Birde artık kulağıma küpe oldu asla bu firmadanda bir ürün almam 5 metre ötesinden geçmem.
Kesinlikle bu firmaya yaklaşmayın adamlar vurdum duymaz alakasız.Enaflığın yanından dahi geçemezler.Vicdan ve merhametten yoksunlar gerçekten.İki defa dolabı su bastı bir o kadarda çok yoruldum.Hakkımı helal etmiyorumda.[/QUOTE]
geçmiş olsun, hobinizi zehir etmişler, bu çatlağı bildikleri halde bu ürünü size satmış olabilirler ! aynı ürünü fiyatı bazen piyasanın dikkat çekecek şekilde altında tutan firmalarla karşılaşıyoruz bu tip reklamlardan uzak durun unutmayın ! unutmayın hiç kimse piyasada geçerliliği olan revaçta bir ürünü zararı pahasına satmaz, satıyor ise vardır bir bit yeniği,
size istanbulda juen peti tavsiye ederim, yıllardır akvaryum ekipmanı ,dekor ve yem alışverişi yaparım, son derece ahlaklı ve profosyonel bir yaklaşımları var, aklım gözüm hiç arkada kalmıyor telefonlara her dakika muhatap buluyor sorunu stressiz çözüyorsunuz, güven veriyorlar açıkçası
bunu bir tecrübe olarak görün hobiden soğumayın bunlar hepimizin başına gelen şeyler, gülü seven dikenine katlanır, her meslekte ahlaksız insanlar vardır ama gerçekten dürüst insanlar daha fazla.[;)]
iyi bayramlar
12 Ağustos'ta Eminönü Çiçek Pazarı Teleskop Akvaryum'dan eheim2213 dış filtre aldım.Almaz olaydım, pazarlığımı yaptım taksidi konuştuk adama kredi kartımı vereceğime banka kartımı vermişim.Satıcı zart diye birde tek çekim yaptı.Dedim iptal edin, haftasonu cumartesiydi bana ancak pazartesi dedi.Hadi dedim olsun ona eyvallah dedik.Dış kap dirsek kısmının dip tarafından su sızdırdığını farkettim.Satıcıyı aradım iki haftalık ürün olduğunu değiştirmek istediğimi belirttim.
Bunu yapamayacaklarını cihazı sadece dış kabanı ve üst kafa motoru ile servise götürmemi ilettiler.Servise kendi imkanlarım ile balıklarım ölmesin diye 3 vesait ile Esenler'den Kadıköy Moda'ya gittim.Servisteki kişi filtreyi içinde filtre malzemeleri olmadan boş çalıştırdı.Hatta bu sızıntı olan dirsek dip kısmına patex ile yapıştıralım dedi.İki haftalık bir ürüne bu işlemi yaptırmadım.Nasıl bir servis ise artık.Böyle amatörlük mü olur ya.
Dirsek kabını yinede sorun olmasın diye değiştirmesini istedim.5dk yada 10dk sızıntı göremedik.Eve geldim ürünü tekrar kurdum çalıştırdım gözlemledim yine aynı yerden sızıntı yaptığını gördüm.Satıcıya ürünü Eminönüne tekrar götürdüm iki haftalık ürün olduğunu kusurlu bir ürün olduğunu tüketici hakkımı kullanarak iade etmek istediğimi ilettim.İade alamayacağını belirtti.Dilekçemi hazırladım.İdari tatil biter bitmez tüketici mahkemesine başvuracağım.Tüketici haklarına uymayan bu firmadan kesinlikle alışveriş yapmanızı önermiyorum.
Adete bu hobiden soğuttular beni.Aslında bu filtre için forumda bayağı yorum okudum Çinden geldiğini ses yaptığını ama işte dedim belki internetten alınanlarda bir sorun vardır.Çünkü forumda arkadaşın biri almış bir sorun yok demişti.Bu nedenle gidip eminönünden Teleskop Akvaryumdan aldım.Birde artık kulağıma küpe oldu asla bu firmadanda bir ürün almam 5 metre ötesinden geçmem.
Kesinlikle bu firmaya yaklaşmayın adamlar vurdum duymaz alakasız.Enaflığın yanından dahi geçemezler.Vicdan ve merhametten yoksunlar gerçekten.İki defa dolabı su bastı bir o kadarda çok yoruldum.Hakkımı helal etmiyorumda.[/QUOTE]
geçmiş olsun, hobinizi zehir etmişler, bu çatlağı bildikleri halde bu ürünü size satmış olabilirler ! aynı ürünü fiyatı bazen piyasanın dikkat çekecek şekilde altında tutan firmalarla karşılaşıyoruz bu tip reklamlardan uzak durun unutmayın ! unutmayın hiç kimse piyasada geçerliliği olan revaçta bir ürünü zararı pahasına satmaz, satıyor ise vardır bir bit yeniği,
size istanbulda juen peti tavsiye ederim, yıllardır akvaryum ekipmanı ,dekor ve yem alışverişi yaparım, son derece ahlaklı ve profosyonel bir yaklaşımları var, aklım gözüm hiç arkada kalmıyor telefonlara her dakika muhatap buluyor sorunu stressiz çözüyorsunuz, güven veriyorlar açıkçası
bunu bir tecrübe olarak görün hobiden soğumayın bunlar hepimizin başına gelen şeyler, gülü seven dikenine katlanır, her meslekte ahlaksız insanlar vardır ama gerçekten dürüst insanlar daha fazla.[;)]
iyi bayramlar
Teşekkür Edenler: [T]111361,cengi7[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 29 Ağustos 2017 22:23
Öncelikle geçmiş olsun bir fikir de ben vermek isterim. www.sikayetimvar.com buraya şikayetinizi bildirin mutlaka sonuç alacağınızı düşünüyorum tecrübemle sabittir oldukça ciddi ilgileniyorlar ve hiç bir şirket bu sitede adının anılmasını istemiyor çünkü kara liste gibi bir durum oluyor onlar adına denemenizde fayda var
Teşekkür Edenler: [T]111361,cengi7[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir