Anlaşılmaya Müşteri Hizmetleri


hasan_ozgurÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 27/09/2006
İl: Edirne
Mesaj: 285
hasan_ozgurÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 15 Mart 2012 17:00
Şikayetin Nedeni: Gönderilen ürünün fatura edilen ürün olmaması

Şikayet Edilen Kişi / Firmadan Alınan Cevap: Firmanın çalışanları

Olayın Detayları:

12/03/2012 tarihinde 28277 şipariş numarası ile canpet.net web sitesi üzerinden 2 adet Tropical Poro Ring S filtre malzemesi sipariş ettim.  Ödemem işlemimi havale ile yaptım. Ödemeden 2 saat geçmesine rağmen sistemde hala havale bekleniyor mesajı görünüyordu. Telefon ettim. Telefonu Kıvanç bey cevapladı. Biz şu anda göremiyoruz siz info@canpet.net adresine Koray beyin dikkatine diye nor düşerek havalenin dekontunu mail eder misiniz dediler. Mail attım, fakat değişen bir şey olmadı. Aradan geçen 17 saat sonunda hala havale bekliyor mesajı yer alıyordu web sitesinde. Tekrar telefon ettim. Kıvanç bey cevapladı, muhasebeci arkadaş bakamamıştır not alacağım dedi. Bir de özellikle rica ettim seramikler kırılmasın diye paketlemede biraz itinalı olur musunuz diye. Cevap not alıyorum oldu.

15/03/2012 tarihi saat 14:00 te kargom siparişimi getirdi. Kargoyu açtım, özenli paketleme iki plastik kargo poşeti demek oluyormuş onu öğrendim. 

Dahasında sipariş ettiğim 2 adet Tropical Poro Ring S filtre malzemesinden birisi S diğeri M olarak gönderilmiş.

Müşteri memnuniyeti, iş ahlakı, dürüst ticaret bunun neresinde anlamadım.

Bir yetkilinin cevabını bekliyorum.




 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

www.canpet.netÇevrim Dışı

Kayıt: 27/03/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 30
www.canpet.netÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 15 Mart 2012 18:39
Merhabalar ,

Yaklasık 2 saat önce de telefonla konustugumuz uzere, 12 sinde verdiğiniz siparişin ücreti 13'inde hesabımıza yatırılmıs olup kargoya verıldıkten sonrada bugun elınıze ulasmıstır. Istegınız 2 adet tropical ring seramik olup 1 tanesi medıum 1 tanesıde Small gelmıstır. Yalnız seramık yanında ufak bır sekılde small ve medıum yazıldıgından dolayı kutularında rengı aynı oldugundan karısıklık olmustur . Urunlerı gerı alabılecegımızı belırtmıs olup fakat kullandıgınızdan dolayı gerı almaya da gerek kalmadan 1 paket seramık bugun sıze kargolanmıstır. Ayrıca kargolama da zaman kaybı ve paketleme ayıbı gozukmemektedır  2 tane kargo poşetine üst üste konulmustur.Kırılma yada benzeri bir olasılık söz konusu olmamaktadır. 

Hersey için Teşekkurler

Tuna 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hasan_ozgurÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 27/09/2006
İl: Edirne
Mesaj: 285
hasan_ozgurÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 17 Mart 2012 13:38
[QUOTE=www.canpet.net]Merhabalar ,

Yaklasık 2 saat önce de telefonla konustugumuz uzere, 12 sinde verdiğiniz siparişin ücreti 13'inde hesabımıza yatırılmıs olup kargoya verıldıkten sonrada bugun elınıze ulasmıstır. Istegınız 2 adet tropical ring seramik olup 1 tanesi medıum 1 tanesıde Small gelmıstır. Yalnız seramık yanında ufak bır sekılde small ve medıum yazıldıgından dolayı kutularında rengı aynı oldugundan karısıklık olmustur . Urunlerı gerı alabılecegımızı belırtmıs olup fakat kullandıgınızdan dolayı gerı almaya da gerek kalmadan 1 paket seramık bugun sıze kargolanmıstır. Ayrıca kargolama da zaman kaybı ve paketleme ayıbı gozukmemektedır  2 tane kargo poşetine üst üste konulmustur.Kırılma yada benzeri bir olasılık söz konusu olmamaktadır. 

Hersey için Teşekkurler

Tuna 
[/QUOTE]

Tuna beyin de belirttiği üzere gerçekten bir anlık dikkatsizlikten dolayı bir hata meydana gelmiştir. 

Ancak şirket yetkilisi ve sorumlusu olarak ivedi cevabı ve desteği için kendilerine teşekkürü borç biliyorum. 

Ayrıca müşteri memnuniyeti adına göndermiş oldukları hediye için de çok teşekkür ederim.

Ben kendi adıma sorunumun çözümüne çok yaklaşmış olduğum için Canpet'ten alışveriş yapmaya devam edeceğim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir