Şirinevler - Minik Dostlar - Son Sayfa Güncellendi


Minik DostlarÇevrim Dışı

Kayıt: 07/04/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 68
Minik DostlarÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Aralık 2013 20:55
ARKADAŞLAR BOL MİKTARDA CANLI BİTKİ GELMİŞTİR,İLGİLENEN ARKADAŞLAR GELİP GÖREBİLİR.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

prisonbreakÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 29/01/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 938
prisonbreakÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Aralık 2013 21:08
Gelen türlerin isimlerini paylaşabilir misiniz ?. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

EskiHobiciÇevrim Dışı

Kayıt: 06/06/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 183
EskiHobiciÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 09:29
Canlidoguran grubunda yeni gelen balik varmi acaba

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Cem ÖcalÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 27/07/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1728
Cem ÖcalÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 10:48
[QUOTE=EskiHobici]Canlidoguran grubunda yeni gelen balik varmi acaba [/QUOTE]
Dün oradaydım sadece bol bol bitki getirmiş.Güven balık yoktu.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Minik DostlarÇevrim Dışı

Kayıt: 07/04/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 68
Minik DostlarÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 11:03
toptancıya balık haftaya perşembe gelicek ama ellerinde az miktarda albino çikolata maly ,gold moly,kırmızı neon ve bazı tetralar vardı onları alıp geldim,bitkilerde yaklaşık 15 çeşit bitki türü var elimde,kobombo,elodia anabiasın 2 çeşidi ,taban çimlerinin 2 türü ,bakopanın kırmızı ve yeşil olanı,tütün ,limon ,mikrosorium,birezilya kılıcının 2 boyu,amazon hançeri,sert saz ve daha hatır layamadığım türler.ARKADAŞLAR GİRİŞLER ÜCRETSİZDİR,İSTEDİĞİNİZ ZAMAN GELİP BAKABİLİRSİNİZ İLLAKİ BİR ŞEYLER ALMANIZ ŞART DEĞİLDİR, ÇAY VEYA KAHVE İÇMEYE VE HOŞ SOHBETLER ETMEYE DE BEKLERİZ,İSTEDİĞİNİ İYİ YADA KÖTÜ YORUMLARINIZI DA BEKLERİZ ,BU DÜKKAN HEP BİRLİKTE OLDUĞUMUZ ZAMAN BİR ŞEYE BENZER VE ŞEKİLLENİR ,MADDİ GÜCÜMÜZ YETTİĞİ KADAR İSTEKLERİNİZİ KARŞILAMAYA ÇALIŞIRIZ 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CanTopalÇevrim Dışı

Kayıt: 21/09/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 787
CanTopalÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 21:17
Arkadaşlar ayrıca çarşamba,perşembe günleri Minik Dostlar'a veteriner geliyor. Kedi,köpeği olanlar getirebilir. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Umut81Çevrim Dışı

Kayıt: 07/09/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 1178
Umut81Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 21:36
Acaba bu petshop Belediye Otobusunden inince bir meydan var ordaki pet shopmu ? orası değilse yerini tarif etme şansın varmı israfil kardeşim ?


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CanTopalÇevrim Dışı

Kayıt: 21/09/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 787
CanTopalÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 21:44
Kardeşim sana en kolay şöyle anlatim. Şirinevler köprüsünden in. Düz git 1-2 dakika sonra vodofone var sol tarafta onun sokağından dümdüz çık görürsün saten orayı. Anlatamadım ama neyse artık Güven abi çok iyi anlatır sana   
    

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Umut81Çevrim Dışı

Kayıt: 07/09/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 1178
Umut81Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 21:56
o Dediğin Köprüden inince Hemen Sağ Çaprazda Alt katta bir petshop var orası değil yani ?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CanTopalÇevrim Dışı

Kayıt: 21/09/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 787
CanTopalÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 22:03
Yok yok kapandi orasi saten

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

tunalperÇevrim Dışı

Kayıt: 19/03/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 460
tunalperÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 22:22
Orasının kapanması hayırlı bir tercih olmuş. Dükkan sahibi için de, bilmeyen müşteriler için de.. 

A noktası Şirinevler meydan ve bahsedilen eski petshop,
B noktası Minik Dostlar..



Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Umut81Çevrim Dışı

Kayıt: 07/09/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 1178
Umut81Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 22:54
Teşekkür ederim Tuna abi açıklayıcı oldu en kısa zamanda gidicem , güven abi acaba elinizde dişi Betta varmı  ?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CanTopalÇevrim Dışı

Kayıt: 21/09/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 787
CanTopalÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2013 23:13
Umut malesef dişi yok, veil tail ve taç kuyruk erkekleri var sadece. Toptancıya gelirse en kısa zamanda alınır.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Koray_06Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 14/06/2009
İl: Ankara
Mesaj: 521
Koray_06Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 20 Aralık 2013 00:40
Şirinevler Minik Dostlar Petshop'un, Bakırköy Hamam Sokakta bulunan Minik Dostlar Petshop ile bir bağlantısı var mı?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir