ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AlperKahveci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Mart 2025 04:41
Son Ziyaret:
12 Ekim 2025 21:42
Toplam Mesaj:
17 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
AlperKahveci
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kirklareli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
AlperKahveci
SON 10 MESAJI
Yeni Tanka Geçiş Lepisteslerim Yukarıda Duruyor
Lepistesler genel olarak yüzeye yakın yüzerler
Burada önemli olan normal şekilde yüzüyorlar mı yoksa yüzeye çıkma çabasındalar mı
Tankınız ile ilgili bilgileri paylaşırsanız daha kolay yardımcı olunabilir
Filtre hava durumu vs.
Her türlü anladığım kadarıyla balık eklemek için biraz aceleci davranmışsınız
Lepistesler genel olarak yüzeye yakın yüzerler
Burada önemli olan normal şekilde yüzüyorlar mı yoksa yüzeye çıkma çabasındalar mı
Tankınız ile ilgili bilgileri paylaşırsanız daha kolay yardımcı olunabilir
Filtre hava durumu vs.
Her türlü anladığım kadarıyla balık eklemek için biraz aceleci davranmışsınız
30 Küsür Yaşında İlk Akvaryumum
Malesef degistirmeye fırsatım olmadı.
Kalibrasyon konusu çok kafamı karıştırdı ama şu an istediğim sıcaklığı sağlıyor.
Yinede uyarınız için çok teşekkür ederim artık gittiği yere kadar.
Şu an sitrik asit CO2 sistemi yapmaya karar vermek üzereyim her ne kadar basınç konusundan cekinsemde istediğim görüntü için gerekli olduğunu düşünüyorum .
Hazır sistem kullanan kullanıpta memnun olan arkadaşlardan link veya marka ismi verebilecek olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/120420250017281.jpg[/IMG]
Zemine bu şekilde lilaeopsis brasiliensis ektim hayalim zeminde bir çim goruntusu co2 siz olur diyenler var olmaz diyenler var kafam bu konuda karışık.
Şu an için seachem excel ve flourish advance kullanıyorum
Su yuzeyinde hava kabarcıkları oluştu ayrıca beyaz küçük bir kaç nokta debi ile birlikte hareket ediyor bunlar normal mi
Malesef degistirmeye fırsatım olmadı.
Kalibrasyon konusu çok kafamı karıştırdı ama şu an istediğim sıcaklığı sağlıyor.
Yinede uyarınız için çok teşekkür ederim artık gittiği yere kadar.
Şu an sitrik asit CO2 sistemi yapmaya karar vermek üzereyim her ne kadar basınç konusundan cekinsemde istediğim görüntü için gerekli olduğunu düşünüyorum .
Hazır sistem kullanan kullanıpta memnun olan arkadaşlardan link veya marka ismi verebilecek olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/120420250017281.jpg[/IMG]
Zemine bu şekilde lilaeopsis brasiliensis ektim hayalim zeminde bir çim goruntusu co2 siz olur diyenler var olmaz diyenler var kafam bu konuda karışık.
Şu an için seachem excel ve flourish advance kullanıyorum
Su yuzeyinde hava kabarcıkları oluştu ayrıca beyaz küçük bir kaç nokta debi ile birlikte hareket ediyor bunlar normal mi
30 Küsür Yaşında İlk Akvaryumum
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Lav kırığı üzerine vitasand bitki kumu aldım
Filtre olarak eheim 2213-05 aldım bu modeli dolu olarak geliyormuş fakat yinede önerilerinize açığım
Isıtıcı olarak eheim thermocontrol aldım 100watt
Aydınlatma için armatürk 1070 modelini aldım 52 watt 9700 lümen 5 beyaz 1 kırmızı 1 mavi
Seachem stability aldım
Kapsül gubrelerden aldım
Fakat hala zemin için hangi bitkiyi kullanmalıyım CO2 siz zemini çim görüntüsu yapabilir miyim
Moss kullanırsam nasıl bir yol izlemeliyim karar veremedim veremiyorum
Genel olarak tavsiyelerinize talibim.
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Lav kırığı üzerine vitasand bitki kumu aldım
Filtre olarak eheim 2213-05 aldım bu modeli dolu olarak geliyormuş fakat yinede önerilerinize açığım
Isıtıcı olarak eheim thermocontrol aldım 100watt
Aydınlatma için armatürk 1070 modelini aldım 52 watt 9700 lümen 5 beyaz 1 kırmızı 1 mavi
Seachem stability aldım
Kapsül gubrelerden aldım
Fakat hala zemin için hangi bitkiyi kullanmalıyım CO2 siz zemini çim görüntüsu yapabilir miyim
Moss kullanırsam nasıl bir yol izlemeliyim karar veremedim veremiyorum
Genel olarak tavsiyelerinize talibim.
Armatür İçin Detay Bilgi İhtiyacı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/310320251427091.jpg[/IMG]
Akvaryumum bu şekilde mobilyalı kapaklı kapak ile cam arası 7cm almayı düşündüğüm ve genel olarak baktığımda çoğu armatür ayakları ile birlikte 8cm fotoğrafta gözüken dikine camların uzerine bıraksam armatürü sorun olur mu ?
Lowtech bitkili akvaryum yapacağım
Armatürk 1070L modelini almayı düşünüyorum.
Urunun özellikleri şu şekilde;
Üründe 6500 kelvin led kullanılmıştır . Üründe 5 sıra beyaz 1 sıra kırmızı 1 sıra mavi renk smd led kullanılmıştır. ARMATÜRK1070L modeli 52 watt güce sahiptir.
Marka ürün ve benim için yeterli olup olmayacağı hususunda bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/310320251427091.jpg[/IMG]
Akvaryumum bu şekilde mobilyalı kapaklı kapak ile cam arası 7cm almayı düşündüğüm ve genel olarak baktığımda çoğu armatür ayakları ile birlikte 8cm fotoğrafta gözüken dikine camların uzerine bıraksam armatürü sorun olur mu ?
Lowtech bitkili akvaryum yapacağım
Armatürk 1070L modelini almayı düşünüyorum.
Urunun özellikleri şu şekilde;
Üründe 6500 kelvin led kullanılmıştır . Üründe 5 sıra beyaz 1 sıra kırmızı 1 sıra mavi renk smd led kullanılmıştır. ARMATÜRK1070L modeli 52 watt güce sahiptir.
Marka ürün ve benim için yeterli olup olmayacağı hususunda bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Armatürk Seçimi
Power LED yapan kullanan veya biliyorsanız onerebileceginiz var mı
Power LED yapan kullanan veya biliyorsanız onerebileceginiz var mı
Lepistes Yavrulaması Engelleme Bilir Mi
Sadece erkek lepistesleri bakabilirsiniz sorun olmadan bu şekilde yapanlar var
Yavruların saklanacağı yerler olmadığı sürece yine yaşamaları mümkün olmayacaktır
Fakat bu iki seçenekte vicdani olarak tartışılır
Sadece erkek lepistesleri bakabilirsiniz sorun olmadan bu şekilde yapanlar var
Yavruların saklanacağı yerler olmadığı sürece yine yaşamaları mümkün olmayacaktır
Fakat bu iki seçenekte vicdani olarak tartışılır
30 Küsür Yaşında İlk Akvaryumum
Değerli tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.
Eheim 2213-05 dış filtre siparişini verdim.
Eheim Jager 100W Thermocontrol ısıtıcı siparişini verdim.
Tavsiyelerinize göre sipariş vermeye akvaryumu şekillendirmeye devam edeceğim .
Bitki ve armatür satan hobici arkadaşlar bu konuyu görürlerse veyahut bu işlerden iyi anlayan arkadaşların isimlerini bana verebilecek olanlar varsa yardımlarınızı bekliyorum.
Tekrardan hayırlı bayramlar herkese
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/310320251427091.jpg[/IMG]
Akvaryumun üstünde bu şekilde bir kapak mevcut ve bu kapak ile cam arası 7cm
Armatür satan yerlerde hazır armatürler ayakları ile genelde 8cm
Bu konuyu nasıl halledebilirim armatürün kapağa çok yakın olması sorun olur mu
Bir diğer sorumda icindeki dikine camlar problem yaratır mı [EDIT]AlperKahveci,2025-03-31 14:31:13[/EDIT]
Değerli tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim.
Eheim 2213-05 dış filtre siparişini verdim.
Eheim Jager 100W Thermocontrol ısıtıcı siparişini verdim.
Tavsiyelerinize göre sipariş vermeye akvaryumu şekillendirmeye devam edeceğim .
Bitki ve armatür satan hobici arkadaşlar bu konuyu görürlerse veyahut bu işlerden iyi anlayan arkadaşların isimlerini bana verebilecek olanlar varsa yardımlarınızı bekliyorum.
Tekrardan hayırlı bayramlar herkese
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/310320251427091.jpg[/IMG]
Akvaryumun üstünde bu şekilde bir kapak mevcut ve bu kapak ile cam arası 7cm
Armatür satan yerlerde hazır armatürler ayakları ile genelde 8cm
Bu konuyu nasıl halledebilirim armatürün kapağa çok yakın olması sorun olur mu
Bir diğer sorumda icindeki dikine camlar problem yaratır mı [EDIT]AlperKahveci,2025-03-31 14:31:13[/EDIT]
30 Küsür Yaşında İlk Akvaryumum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/290320251443391.jpg[/IMG]
Merhaba, öncelikle herkese hayırlı bayramlar dilerim
İlk kez akvaryum kuruyorum. 80x35 ve yükselik 40 olacak şekilde 100 litrelik bu şekilde mobilyalı akvaryum yaptırdım.
Bu forumu okumaya başladıktan sonra hobiye olan ilgim alakam arttı.
Bu akvaryum içerisinde canlı yüküne dikkat edecek biçimde lepistes bakmak istiyorum.
Fakat başta söylediğim gibi fanusta dahil bugüne kadar hiç bir şekilde balık beslemedim. Uzun bir süredir izliyorum ve okuyorum bunun sonucunda basit bitkili bir lepistes akvaryumu yapmaya karar verdim.
Etrafımda hobi ile ilgilenen bana yardımcı olabilecek kimse yok ve bulunduğum bölgede akvaryum üzerine detaylı bilgiye sahip herhangi bir petshop bulunmadığından onlarada güvenemiyorum.
Forumdaki hobici arkadaşlardan genel tavsiyeler rica ediyorum.
Onun dışında özellikle size danışmak istediklerim şu şekilde
- Akvaryum fotoğrafta gözüken yerde pencere önünde durmak zorunda ama perde hiç bir zaman açılmıyor(akvaryum arkasına fon yapılacak) Yosun vs. gibi çok sorunla karşılaşmama sebep olur mu?
- Armatür konusunda forumu fazlasıyla okudum power led bir ürün almam gerektiğini düşünüyorum. Bu konuda tecrübelerinizi tavsiyelerinizi özellikle rica edeceğim.
- Dış filtre konusunda yine forumda açtığım bir konuya gelen yorumlar ve izlediğim videolar sayesinde Eheim 2213 düşünüyorum fakat fiyatlar biraz can sıkıcı kimi videolarda sunsun603b modelinin iyi filtre malzemeleri ile birlikte canlı yükü çok olmayan akvaryum için 100 litreye yeteceği söyleniyor bu konu içinde tavsiyelerinizi bekliyor olacağım.
- 100 Litre akvaryuma 100 watt ısıtıcı yeterli deniliyor doğru mudur ? Hava sıcaklıkları eksilere sadece geceleri 1-2 ay kadar düşen bir bölgede yaşıyorum. Marka model önerilerinizi bekliyorum.
- Co2 kullanmaktan korkuyoruz çünkü nöbet usulü çalışıyoruz takip bizim için sıkıntı ve görüldüğü üzere akvaryum oturma odasının ortasında duracak
Buna rağmen iyi bir aydınlatma ile birlikte zeminde çim gibi gözükebilecek bir bitki bakabilmemiz mümkün müdür ?
- Ve genel olarak ilk kurulum ile birlikte dikkat etmem gereken mutlaka yapmam gereken şeyleri önerilerinize göre yavaş yavaş ve sizlerle paylaşarak devam etmek istiyorum.
Tekrardan herkese iyi bayramlar yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/290320251443391.jpg[/IMG]
Merhaba, öncelikle herkese hayırlı bayramlar dilerim
İlk kez akvaryum kuruyorum. 80x35 ve yükselik 40 olacak şekilde 100 litrelik bu şekilde mobilyalı akvaryum yaptırdım.
Bu forumu okumaya başladıktan sonra hobiye olan ilgim alakam arttı.
Bu akvaryum içerisinde canlı yüküne dikkat edecek biçimde lepistes bakmak istiyorum.
Fakat başta söylediğim gibi fanusta dahil bugüne kadar hiç bir şekilde balık beslemedim. Uzun bir süredir izliyorum ve okuyorum bunun sonucunda basit bitkili bir lepistes akvaryumu yapmaya karar verdim.
Etrafımda hobi ile ilgilenen bana yardımcı olabilecek kimse yok ve bulunduğum bölgede akvaryum üzerine detaylı bilgiye sahip herhangi bir petshop bulunmadığından onlarada güvenemiyorum.
Forumdaki hobici arkadaşlardan genel tavsiyeler rica ediyorum.
Onun dışında özellikle size danışmak istediklerim şu şekilde
- Akvaryum fotoğrafta gözüken yerde pencere önünde durmak zorunda ama perde hiç bir zaman açılmıyor(akvaryum arkasına fon yapılacak) Yosun vs. gibi çok sorunla karşılaşmama sebep olur mu?
- Armatür konusunda forumu fazlasıyla okudum power led bir ürün almam gerektiğini düşünüyorum. Bu konuda tecrübelerinizi tavsiyelerinizi özellikle rica edeceğim.
- Dış filtre konusunda yine forumda açtığım bir konuya gelen yorumlar ve izlediğim videolar sayesinde Eheim 2213 düşünüyorum fakat fiyatlar biraz can sıkıcı kimi videolarda sunsun603b modelinin iyi filtre malzemeleri ile birlikte canlı yükü çok olmayan akvaryum için 100 litreye yeteceği söyleniyor bu konu içinde tavsiyelerinizi bekliyor olacağım.
- 100 Litre akvaryuma 100 watt ısıtıcı yeterli deniliyor doğru mudur ? Hava sıcaklıkları eksilere sadece geceleri 1-2 ay kadar düşen bir bölgede yaşıyorum. Marka model önerilerinizi bekliyorum.
- Co2 kullanmaktan korkuyoruz çünkü nöbet usulü çalışıyoruz takip bizim için sıkıntı ve görüldüğü üzere akvaryum oturma odasının ortasında duracak
Buna rağmen iyi bir aydınlatma ile birlikte zeminde çim gibi gözükebilecek bir bitki bakabilmemiz mümkün müdür ?
- Ve genel olarak ilk kurulum ile birlikte dikkat etmem gereken mutlaka yapmam gereken şeyleri önerilerinize göre yavaş yavaş ve sizlerle paylaşarak devam etmek istiyorum.
Tekrardan herkese iyi bayramlar yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
100lt Akvaryum İçin Dış Filtre
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/220320251812581.jpg[/IMG]
Herkese tekrardan Merhaba
Daha önce tepe filtre üzerine bir konu açmıştım gelen yorumlara bakacak olursak dış filtre şart gibi gelmeye başladı buna istinaden bütçeyi dış filtre için biraz zorlayarak 5 bin ile 6 bin TL arası 100 litrelik bir Lepistes akvaryumunu canlı yükü olarak 5 litreye bir balık olacak şekilde 18-20 arasında tutacağım. balıkları alacağım yetistiriciye danistigimda genel olarak 4 5 kere çevirmesi yeterli olacaktır dedi burada kafama takılan diğer konularin yorumlarinda okuduğum debi düşme sorunları tecrübelerinize dayanarak bu bilgiler doğrultusunda özellikle sızdırma yapmayacak ve birazda sessiz çalışacak dış filtre önerilerinizi artıları ve eksileri ile birlikte bekliyor olacağım şimdiden çok teşekkür ederim.
(İkinci el düşünmüyorum)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256796/220320251812581.jpg[/IMG]
Herkese tekrardan Merhaba
Daha önce tepe filtre üzerine bir konu açmıştım gelen yorumlara bakacak olursak dış filtre şart gibi gelmeye başladı buna istinaden bütçeyi dış filtre için biraz zorlayarak 5 bin ile 6 bin TL arası 100 litrelik bir Lepistes akvaryumunu canlı yükü olarak 5 litreye bir balık olacak şekilde 18-20 arasında tutacağım. balıkları alacağım yetistiriciye danistigimda genel olarak 4 5 kere çevirmesi yeterli olacaktır dedi burada kafama takılan diğer konularin yorumlarinda okuduğum debi düşme sorunları tecrübelerinize dayanarak bu bilgiler doğrultusunda özellikle sızdırma yapmayacak ve birazda sessiz çalışacak dış filtre önerilerinizi artıları ve eksileri ile birlikte bekliyor olacağım şimdiden çok teşekkür ederim.
(İkinci el düşünmüyorum)
100lt Akvaryuma Tepe Filtre Önerir Misiniz
Evet bütçemi aşmaz hatta dış filtre olacaksa şartları biraz zorlarım biraz daha üstüne çıkabilirim fakat bu ürünün debisi 100 litrelik bir Lepistes akvaryumuna yeterli olacak mı ürünün açıklamasında 400l/h yazıyor forumdaki okuduğuma göre bana 800l/h debi gerekiyor yanlış mıyım
Evet bütçemi aşmaz hatta dış filtre olacaksa şartları biraz zorlarım biraz daha üstüne çıkabilirim fakat bu ürünün debisi 100 litrelik bir Lepistes akvaryumuna yeterli olacak mı ürünün açıklamasında 400l/h yazıyor forumdaki okuduğuma göre bana 800l/h debi gerekiyor yanlış mıyım
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
ciways,
Ozzgur,
efkango,
tukabu,
syerli,
osmangunay,
sacityld,
florasan,
DigitalPen,
Oğul Hüseyin,
YAYD06,
reprise,
AC-72,
forthehordex,
ibmsony,
ezzalisi,
sina cen,
Hoppala,
fikret43,
yeekim,
osmandbnl,
rexxter,
riderfish,
pitsem,
ilterisdoğukan,
altuntasseref,
0rnn,
JujuSeri,
MiSoSiKiaN,
ssener,
Hidro Dinamik,
portre,
senol74,
rebelde,
Yücel BOZDEMİR,
scorpion26,
Burak PEKDEMİR,
EKAR,
Oquanus,
zen666,
Cyber_Scout,
rdm23,
a.gumrah,
İsmail YILDIRIM,
aupqua,
Feanor,
Urar,
Sufisu,
fffurkan9,
Hknçkl,
Denizhann,
oguzozt,
ozan_1903,
Omer0618,
Garminzush,
Kaangzkr,
Koksal Gurkan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
