ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Cagdaas
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Mart 2020 01:33
Son Ziyaret:
13 Saat 1 Dakika önce
Toplam Mesaj:
13 [0.18 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
11 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Çağdaş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Çağdaş 80×35×50(h) Kurulum aşamasında 60×25×35(h) Bitkili Red tail,Gold cobra lepistes akvaryumu

SON 10 MESAJI

Netakvaryum Alışverişlerine Dikkat
Bütün konuda vurguladığım yerler iletişimsizlik,bunu müşterinin üzerine yıkmak ve uslüp idi.Nitekim burada bu yorumları yaparak kendiniz de birebir doğrulamış oldunuz.Yalan dediğiniz şeylerin sürekli mesaj atıp rahatsız etmek dediğiniz her şey 1 gün içerisinde oldu ve bu zaten konu başında mevcut.Gidin kime şikayet edersiniz dava edersiniz edin.Hakkımı aramamı sürünmek olarak göreceğimi sanıyosunuz mahkeme salonlarında bunu görürüz.Konunun daha fazla uzamasına gerek yok.Bu üslup ve yapılanlar sadece benim başıma değil başkalarının başına da geldiği için şu anda nasıl bir firma ile uğraştığımı daha net görüyorum. Google da firmanızla ilgili olan şikayetler de bunları kanıtlar nitelikte.Keşke daha önce görseymişim.Sanırım milleti dava etmeyi alışkanlık haline getirmişsiniz.Fakat bildirmek isterim ki okumamı istediğiniz resmi evraklarda 14 gün hiçbir sebep göstermeden iade etme hakkım var.Ödediğiniz kargo parasını bana söylemeye hakkınız yok.Ben ürünleri gönderip kargo parası ödemenizi istemediğimi bildirmiştim zaten.Gidin kime şikayet ederseniz edin.Tüketici hakem heyetine başvuru ile cevabını alacaksınız.

Buyrun bu da firmanın yorumları.Yalan yanlış dediğiniz şeylerin başkalarının da başına gelmesi,başkalarını da dava ile tehdit etmeniz sadece benim hatam olduğunu göstermiyordur diye düşünüyorum.Konu iade işlemleri tamamlandıktan sonra silinecektir.Forumu daha fazla rahatsız etmeye gerek yok ben yaşadığımı anlattım yapmadığınız bir şeyi söylemedim.Bunları da size değil resmi kurumlara açıklamaktan büyük keyif alacağım.

Kendinize yeni isim düşünseniz iyi olur.

https://www.google.com/search?q=netakvaryumpet&oq=netakvaryupe&aqs=chrome.1.69i57j0l3.3240j0j7&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#lkt=LocalPoiReviews&trex=m_t:lcl_akp,rc_f:,rc_ludocids:17550044529578688605,rc_q:NET%2520AKVARYUM%2520PET%2520SHOP,ru_q:NET%2520AKVARYUM%2520PET%2520SHOP
Netakvaryum Alışverişlerine Dikkat
Siz kim oluyorsunuz benim öğretmenliğime laf edebiliyorsunuz ? Kendi işinizi yapın gerisi sizi hiç ilgilendirmez.Şahsınızla değil firmanızla sorun yaşadım ve ona göre davranıyorum ve siz de benim şahsıma değil müşteri profilime göre davranmak zorundasınız.Yaşadığım olayı tarafsız olması adına mailleri ile paylaştım zira sizinle tartışmaya girmeyeceğim bir numaradan istediğinizi yazıp engellediğiniz için.Sizi defalarca kez rahatsız etmedim sizinle iletişim kurduğumuzdan beri beklemekteyim.Hala da iade bekliyorum ne bir mesaj attım 15 gündür ne de bir iletişim kurdum sizinle.Sizi size bıraktım o iade elbet olacak.Burda yazdığım yorumları okuma gereği duysaydınız niyetimin firmanızı karalamak değil yaşadıklarımı paylaşmak ve dikkatli olunmasına karşı uyarmak olduğunu anlardınız.Defalarca kez rahatsız etmek dediğinizi de paylaşabilirim isterseniz tarafsız olmak adına.Kurduğumuz 1 günlük iletişimde rahatsız edecek ne yaptığımı da gösterebilirsiniz böylece.Tehditlerinizle birlikte kendi haklarımı belgelerimle savunup gerekeni yapacağımı da bildiririm.Elimiz armut toplamıyor.Sizinle daha fazla bireysel tartışmaya girmeyeceğim.Bekliyorum.
Bu mesajı yazmadan önce de banka ile görüştüm tarafsızlık için birisininin iptali yapılmış.Kargoyu teslim almadığım için size ulaştığında iade yapacağınız bilgisine uyarak diğer ikisinin iadesini bekliyorum.Tehditlerle uğraşacağınıza iade işlemleri ile uğraşın lütfen.Herkes kendi yoluna devam etsin.[EDIT]Cagdaas,2020-05-16 11:54:41[/EDIT]
Akvaryem Adlı Firma Güvenilir Mi?
Ben aynı firmadan hagen kum adı altında iki farklı zamanda ürünü aldım.Almadan önce mesaj atıp teyit aldım bir sıkıntı olmayacağını orjinal olduğunu söylediler ve buna güvenerek sipariş verdim.İki farklı siparişimdeki ürünlerde de bir sorun yaşamadım.Vatoz ve çöpçülerim olmasına rağmen.Parlak,herkesin hagen dediği kumdan geliyor
Netakvaryum Alışverişlerine Dikkat
[QUOTE=EGInfernO]Bence burada hatalı olan sizsiniz. şu an hangi siteden ne alırsanız alın size 1 haftadan önce gelmez.
sipariş verip iptal edip, yeni sipariş açıp onu da iptal edip bir de mesaj yapmıruna tutmuşsun insanları.[/QUOTE]

Fikrinize saygı duyarım hatam yoktur demiyorum elbet.Ama burada ve internette ücretsiz kargo olması için kampanyadan yararlanmak isteyen ufak bir parça ürün daha ekleyen çok insan vardır.Anasayfalarında 100 lira üzeri yazan ücretsiz kargo kampanyasından yararlanmak için yeniden sipariş verdiğimde tabi ki diğerini iptal edeceğim.Ayrıca ürünlerin 1 haftaya gelmesinin sebebi sizce satıcının kargoya geç vermesi mi yoksa kargo firmalarının yaşadığı transfer süreçlerinin yoğunluğu mu ? Hayatınızda internet alışverişinde herhangi bir problem olursa satıcıya ulaşmak istediğinizde ulaşamazsanız satıcıya mesaj atmaz mısınız ? Ulaşamazsınız ulaşmanın yolunu aramaz mısınız ? Yoksa öylece 1 hafta 2 hafta belki 3 haftalara kadar bekler misiniz.Bekleseniz de firmanın hiçbir şey yapmamasından dolayı bir şey değişmeyeceğini düşündüğünüzde başka iletişim yolu aramaz mısınız merak ediyorum.Eğer ben hiçbir şey yapmazdım böyle bir durumda olsaydım öylece beklerdim firmayı derseniz o da sizin görüşünüzdür saygı duymak yapabileceğim tek şeydir
Netakvaryum Alışverişlerine Dikkat
[QUOTE=menesc]

Çoğu web sitesinde bulunan iletişim formu çalışmaz, çalışsa bile çoğu yönetici tarafından girip bakılmaz. Haftada, ayda bir kontrol edilirse belki mesajınıza denk gelirler. Bu ayrı konu, her neyse.

Sizin için söylemiyorum fakat 3-5 kuruşluk bir ürün alıp da kendisini dünyanın en önemli insanıymış, herkesin onunla ilgilenmesi gerekiyormuş gibi hisseden onlarca insan var ki anlatamam. Durmadan firmayı arayıp rahatsız edenler, en ufak bir gecikmeyi hazmedemeyenler, insan hatasından kaynaklı kolayca düzeltilebilecek bir problemde bile çirkinleşenler, tehdit edenler, fiziksel şiddete varan davranışlar... Bu işin içinde olan satıcılar da sizin mesajınızda sizin için önemsiz olabilecek bir kelime veya cümleye takılıp "bu da o ukala tayfadan" diye yaftalayabiliyorlar, sizinle uğraşmamak için posta koyabiliyorlar. Bu davranış bir esnafa tabi ki yakışmıyor, olmaması gerekir. Ama müşteriler de bazen gerçekten çıldırtıyorlar. Zor bir süreçten geçtiklerini anlatmışlar, sanırım biriken onca şeyden sonra da size patlamışlar.

Örnek verdiğiniz hepsiburada, n11 gibi siteler de bu süreçleri yaşıyorlar. Mesela hepsiburada sitesi müşterilerin satıcıyı "çıldırtmaması" için irtibat kurmalarını engelliyor. Siz hepsiburada'ya yazıyorsunuz, ne küfürler ne hakaretler hem de. Hepsiburada size otomatik bir mesajla geri dönüyor. Sizin şikayetinizi ise çok basit olarak satıcıya iletiyor. Bu sayede satıcı hatasını düzeltme imkanı buluyor. Çünkü hepimiz insanız, hatalar olabilir. "Ürünlerimi hemen gönderin ulan, sizi asarım keserim!!!" mesajı görmek yerine "Müşterinin ürünleri gecikmiş, bunun için açıklamanız veya bir eyleminiz var mı?" tarzında bir mesaj sizce de hoş değil mi?

İşte bu yüzden siz de ne yaşarsanız yaşayın, sabrınız tükense, çıldırma noktasına gelseniz bile satıcı ile iletişim kurarken yapıcı olmaya özen gösterin. En azından ben böyle düşünüyorum, yaşadığım hataları tatlı bir dille anlatıyorum, şu ana kadar da beni mağdur eden bir firma veya kişi olmadı (atakanpetshop dışında, ki kendileriyle ben iletişim kurmak istemedim). Sizi zora sokacak veya bütçenizi bitirecek bir ücret ödemediyseniz boşverin gitsin. Merdiven altı bir firmadan alışveriş yapmamışsınız, adı sanı bilinen bir yer. Ürünleri 1 hafta sonra gönderir, 1 ay sonra gönderir. İstemiyorum deyip geri gönderirsiniz. İade sürecinde sorun çıkarırlarsa (ki bu da mağazanın çirkefleştiğini gösterir) o zaman yasal hakkınızı ararsınız. İhtiyacınız olan ürünleri ise farklı bir satıcıdan alırsınız.

Yine bu sebeple; kısa süre içerisinde ihtiyaç duyduğunuz ürünleri görerek fiziksel bir mağazadan almanız çok daha uygun oluyor. Sanal olarak yapılan her işlemde sorun çıkabileceğini unutmamalısınız.[/QUOTE][QUOTE=menesc]

Çoğu web sitesinde bulunan iletişim formu çalışmaz, çalışsa bile çoğu yönetici tarafından girip bakılmaz. Haftada, ayda bir kontrol edilirse belki mesajınıza denk gelirler. Bu ayrı konu, her neyse.

Sizin için söylemiyorum fakat 3-5 kuruşluk bir ürün alıp da kendisini dünyanın en önemli insanıymış, herkesin onunla ilgilenmesi gerekiyormuş gibi hisseden onlarca insan var ki anlatamam. Durmadan firmayı arayıp rahatsız edenler, en ufak bir gecikmeyi hazmedemeyenler, insan hatasından kaynaklı kolayca düzeltilebilecek bir problemde bile çirkinleşenler, tehdit edenler, fiziksel şiddete varan davranışlar... Bu işin içinde olan satıcılar da sizin mesajınızda sizin için önemsiz olabilecek bir kelime veya cümleye takılıp "bu da o ukala tayfadan" diye yaftalayabiliyorlar, sizinle uğraşmamak için posta koyabiliyorlar. Bu davranış bir esnafa tabi ki yakışmıyor, olmaması gerekir. Ama müşteriler de bazen gerçekten çıldırtıyorlar. Zor bir süreçten geçtiklerini anlatmışlar, sanırım biriken onca şeyden sonra da size patlamışlar.

Örnek verdiğiniz hepsiburada, n11 gibi siteler de bu süreçleri yaşıyorlar. Mesela hepsiburada sitesi müşterilerin satıcıyı "çıldırtmaması" için irtibat kurmalarını engelliyor. Siz hepsiburada'ya yazıyorsunuz, ne küfürler ne hakaretler hem de. Hepsiburada size otomatik bir mesajla geri dönüyor. Sizin şikayetinizi ise çok basit olarak satıcıya iletiyor. Bu sayede satıcı hatasını düzeltme imkanı buluyor. Çünkü hepimiz insanız, hatalar olabilir. "Ürünlerimi hemen gönderin ulan, sizi asarım keserim!!!" mesajı görmek yerine "Müşterinin ürünleri gecikmiş, bunun için açıklamanız veya bir eyleminiz var mı?" tarzında bir mesaj sizce de hoş değil mi?

İşte bu yüzden siz de ne yaşarsanız yaşayın, sabrınız tükense, çıldırma noktasına gelseniz bile satıcı ile iletişim kurarken yapıcı olmaya özen gösterin. En azından ben böyle düşünüyorum, yaşadığım hataları tatlı bir dille anlatıyorum, şu ana kadar da beni mağdur eden bir firma veya kişi olmadı (atakanpetshop dışında, ki kendileriyle ben iletişim kurmak istemedim). Sizi zora sokacak veya bütçenizi bitirecek bir ücret ödemediyseniz boşverin gitsin. Merdiven altı bir firmadan alışveriş yapmamışsınız, adı sanı bilinen bir yer. Ürünleri 1 hafta sonra gönderir, 1 ay sonra gönderir. İstemiyorum deyip geri gönderirsiniz. İade sürecinde sorun çıkarırlarsa (ki bu da mağazanın çirkefleştiğini gösterir) o zaman yasal hakkınızı ararsınız. İhtiyacınız olan ürünleri ise farklı bir satıcıdan alırsınız.

Yine bu sebeple; kısa süre içerisinde ihtiyaç duyduğunuz ürünleri görerek fiziksel bir mağazadan almanız çok daha uygun oluyor. Sanal olarak yapılan her işlemde sorun çıkabileceğini unutmamalısınız.[/QUOTE]

Sizce 1 hafta hiçbir gelişme olmadan bekleyen bir müşteri o yaftayı yiyecekse satıcının gözünde müşteri ne zamana kadar beklemeli ? Satıcı, ürününü ya da parasını takip etmek isteyen müşteri ile ilgilenmeyecekse müşteri bu durumda ne yapmalı ? İletişim formuna bakılmıyor telefon açılmıyor para iade edilmiyor ürün gönderilmiyor. Siz bu süreçte yine tatlı dilinizi kaç gün koruyabilirsiniz ? Nitekim tatlı dil kullanabileceğiniz bir iletişim yolu yok.Yukarıda da bahsettim bir mesajımda 1 haftadır gelmeyen iki ürünüm var ama nerde olduğunu biliyorum ve gerekirse iletişim kurarım düzeltmelerini rica ederinim.Ama bu firma maillerden sonra arayıp derdiniz nedir sizin ben sizinle mi uğraşacağım gibi bir üslup ile yaklaşması ne kadar doğru ? Ben açıkçası yazdıklarınızda firma hakkında bir hatasını paylaştığınızı görmedim sanki paramın ya da ürünümün peşine düştüğüm için ben hatalıymışım gibi bir fikriniz var sanırım.O yaftayı firma defalarca kez rahatsız eden çözüm süreci ilerletmesine rağmen yine de problem çıkarmaya devam eden müşteriye yapıştırabilir.Kendisine kurbanlık koyun arayıp ilk kez iletişim kurabilmiş birisini seçerek ona patlayamaz ya da yaftalayamaz.Ben satıcıdan ya ürünümü ya paramı istedim.Başka da bir yaklaşımda bulunmadım.Fiziksel şiddet ya da rahatsızlık verme durumlarını yaşatmadım.Mail konuşmalarını paylaşmamın sebeplerinden biri de budur.İnşallah bir gün herkes hakkını ararken avukatlarla tehdit edildiğinde tatlı dilini koruyabilecek kadar anlayışlı olur.
Netakvaryum Alışverişlerine Dikkat
[QUOTE=koagulant]Şuan çoğu firmada sorun var. Netakvaryumdan alışverişlerimde sorun yaşamadım amacim satıcıyı savunmak değil. Akvaryemden alışveriş yaptım. Daha önce hiç sorun yaşamamistim ama son siparişim 1 haftadan fazladır gelmedi. Arıyorum, bilgi alıp 5 dakika Sonra döneyim diyor, dönüş yok. En son aradığımdan sonra yine döneceğim dedi dönmedi. Sitede kargoya verildi diye girdiler. 5 gün oldu hala gelen yok, takip kodu da yok. [:)][/QUOTE]

Öylesi de ayrı bir problem tabi kargo firmalarında bir sıkıntı var orası belli benim de 1 haftadır kargoda olan başka sektörden 2 farklı paketim var hala gelmediler ama sorunumuz kargo değil kargoya bile verilmedi ürün [:)] Bu konuda da bence siz daha şanslısınız en azından siparişinizin durumunu öğrenebiliyorsunuz aradığınızda en kötü ihtimalle ürün geri gider o firma iadeyi yapar bence
Netakvaryum Alışverişlerine Dikkat
[QUOTE=menesc]Attığınız daha ilk mesajda "sizi mahkemeye vereceğim, sizi cimere şikayet edeceğim" derseniz aldığınız bu cevaplar çok normal.

Bu konuda haklı olan taraf kesinlikle sizsiniz, fakat keşke hakkınızı doğru bir biçimde aramayı öğrenseniz... [/QUOTE]

Ki bu mail öncesinde sitelerindeki iletişim formundan 3 4 kere mesaj atmış olmama rağmen geri dönüş olmadığı için son çarem mail oldu

[QUOTE=FerhatKaya]Atakan pet shopu tek geçerim. Şu zamana kadar alışveriş yaptığım en iyi site. Mağazalarında da bir o kadar ilgililer. Çok dürüst esnaftırlar. Çoğu kişide benimle aynı fikirde. Bundan sonraki siparişlerinizi atakan pet shoptan yapmanızı önerebilirim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim öneriniz için normalde oradan ve akvaryemden alışveriş yaparım hiç sıkontı yaşamadım.Hatta bir keresinde akvaryemin sahibi ile konuşmuştum.İşimi görmeleri için uğraştılar gayet nazik bir şekilde ve bankayla ilgili bir sorun olduğunda hemen ilgilenip kendileri geri dönüş yapmıştı.Gayet memnunum o firmadan.Ben de size orayı tavsiye edebilirim istediğiniz zaman ulaşabiliyorsunuz ve size çok kibar şekilde yardımcı oluyolar [:)]
Netakvaryum Alışverişlerine Dikkat
[QUOTE=menesc]Attığınız daha ilk mesajda "sizi mahkemeye vereceğim, sizi cimere şikayet edeceğim" derseniz aldığınız bu cevaplar çok normal.

Bu konuda haklı olan taraf kesinlikle sizsiniz, fakat keşke hakkınızı doğru bir biçimde aramayı öğrenseniz... [/QUOTE]

Yanlış anlamayın lütfen öğrenmek için soruyorum.Sizce ürünleri süreç ile ilgili bir işlemde bulunmayan,iptal etmeyen ya da 3 gün boyunca kargolamayan firmaya ulaşmak için 1 hafta deneyip hiçbir çözüm bulamamışken nasıl bir yaklaşımda bulunmalıydım
Netakvaryum Alışverişlerine Dikkat
Evet bu söylediklerinizde haklısınız.Dediğim gibi 5 senedir internet alışverişi yapmaktayım.Fakat hiçbir zaman karşınızda muhatap bulamamak gibi bir durum olamaz.Çünkü karşınızdaki site Hepsiburada ya da n11 gibi kurumsal bir firma.İade gibi süreçler satıcı ile değil Hepsiburada gibi firmalar ile yönetiliyor.Dolayısıyla oradaki kargolama süreci,iade süreci,iptal talebi gibi şeyler Hepsiburada ile yürütülmekte ve uymak zorunda oldukları kurallar var.İletişim kurmak isterseniz de bunu Hepsiburada ile yapıyosunuz o satıcıya iletiyor.Direkt satıcı ile muhatap olamıyosunuz.Fakat firma kendi sitesinde bunların hiçbirisini umursamıyor.Canı isterse müşteri ile kendisi iletişim kuruyor.Ayrıca yaşadığım problem ürünümü böyle bir süreçte kargolamamaları değil bununla ilgili bilgi verilmemesi.1 haftadır herhangi bir şey yapılmaması .Kendi sitelerindeki paylaşılan tek numaradan defalarca kez aramaya rağmen ulaşamamak.Üstelik neredeyse 1 hafta geçtikten sonra atılan mail sonrası gece 4 te kargoya verildi gösterip takip numarası paylaşmak,bu takip numarasının hatalı çıkması,durumu paylaşacağımı bildirdiğimde avukatlarla tehdit etmek bence haklı bir firmanın yapacağı şeyler değildir diye düşünüyorum.Ki bu sürecin kargo ile hiçbir ilgisi de yoktur çünkü ürünler kargoya verilmedi bile.Kargoluk bir durum yok ortada tamamıyla satıcı ve verilen sipariş sonrası yaşanan durumdur

[QUOTE=Neon]Bu adamların işi balık satmak üretimden bile anlamıyorlar. Fanuslarda bardaklarda balık satıyorlar. Rekabet edebilmek adına site açıp satış yapıyorlar. Anlamadıkları işlere bulaşınca böyle tatsız sonuçlar oluyor. 3 japonu fanusta besleyebilirsin abla diyen adamlardan bu beklenir. Şahsen bu sitenin sahiplerini tanımasamda. Çocukken petshopta çalıştığım için günahını sevabını iyi biliyorum bunların. Mağduriyetinize üzüldüm. Allah iyilerine denk getirsin ne diyelim hobicilerin eli mahkum bunlara[/QUOTE]

Yani mutlaka herkes bu firmayla sorun yaşamıyodur ama yardım isteyen müşteri ile böyle üslup ile konuşmak çok yanlış bir davranış.Koyun gibi bekleyeceğim sanırım canları ne zaman isterse o zaman işlem yapmalarını.Sorgulamak yasak sanırım bu firmada ne yaptınız ne zaman yapacaksınız diye [:)] Sanki işlem yapacaklarmış da ben engel olmuşum gibi lanse ediyolar ona göre konuşuyorlar.Neyseki son alışverişim oldu firma sağolsun çok anlayışlıymış bir daha bizden alışveriş yapmayın göndermeyiz dedi [:)] Sanırım kendilerini tekel firma sanıyolar bu hobide.Öyle ya da böyle o parayı elbet iade alacağım ama başka hobicilerin bu konuda dikkatli olmasını isterim.Bir kişinin bile bu süreçleri yaşamasına engel olabilirsem bu açtığım konu görevini yerine getirmiş olur
Netakvaryum Alışverişlerine Dikkat
Tabi ki öyle bu süreçte insanları zor durumda bırakmak değil niyetim.Sadece ne zaman kargolanacağına dair bir bilgi gerekiyor.Bu internet alışverişinin en temel haklarından birisidir belki de.İlk iki siparişin iptali ise anasayfalarında 100 lira üzeri ücretsiz kargo yazıp alışveriş esnasında 150 lira üzerinde ücretsiz kabul etmesinden kaynaklı.Zira uğraştırmamak için iletişim formundan durumu bildirmiştim.Fakat ürün ne kargoya veriliyor ne güncelleniyor ne iptal ediliyor.Öyle ortada bir durum.Aradığımda açsalar deseler ki 1 hafta bekleyin gönderelim desinler hiç sıkıntı değil 10 gün de beklerim ya da hiç sipariş vermem.Ama bu iletişimsizliği müşterinin üzerine yıkmak ve böyle uslüplar bence olmaması gereken şeylerdi diye düşünüyorum.Amacım başkalarının alışverişini engellemek değil böyle bir durumla karşılaşma ihtimalinde olacakları bildirmekti

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.