ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
odycemctn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Kasım 2017 21:48
Son Ziyaret:
18 Ocak 2018 13:10
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cem cetin
Doğum Tarihi:
25 Temmuz 1989
Yaş:
36
İl:
Izmir
Meslek:
Odyometris
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cem cetin 110Lt 10 Adet Japon karışık ırk
SON 10 MESAJI
Filtre Hakkında Bilgilendirme
Arkadaslar iyi günler işyerimin kapandığı şu zor zamanda iç filtrelemde bozuldu 110lt lik 10 karışık japon olan akvaryumumda şu anda iç filtre yok dis filtrede yoktu zaten sadece bir şerit hava taşı çalışıyor oksijen için su şuanda çok berrak ama ne kadar böyle devam eder şuanda filtre alabilecek pozisyon yok en erken önümüzdeki ay sonu alabilirim. Sık dip çekimi ile su berrakligi korunabilirmi ? [:((] [:?]
Arkadaslar iyi günler işyerimin kapandığı şu zor zamanda iç filtrelemde bozuldu 110lt lik 10 karışık japon olan akvaryumumda şu anda iç filtre yok dis filtrede yoktu zaten sadece bir şerit hava taşı çalışıyor oksijen için su şuanda çok berrak ama ne kadar böyle devam eder şuanda filtre alabilecek pozisyon yok en erken önümüzdeki ay sonu alabilirim. Sık dip çekimi ile su berrakligi korunabilirmi ? [:((] [:?]
180lt Karides Tankı Kurulumum (2017 Güncelleme)
Konuyu ilk sayfadan itibaren okudum sürükleyici bir romandi sanki karideslerin renkleri muazzam son sayfaya gelene kadar güncel resim isteme kanaatindeyim Nitekim gelmiş maşallah nazar boncuğu bir tank 15Lt lik bi akvaryum buldum depoda acaba onda karides beslesem sağlıklı olurmu yada 110 lt lik karışık japon akvaryumumu bozup karides dönsemmi ? Bitkiler için çok teferruat gerekirmi bilgi verebilirseniz sevinirim
Konuyu ilk sayfadan itibaren okudum sürükleyici bir romandi sanki karideslerin renkleri muazzam son sayfaya gelene kadar güncel resim isteme kanaatindeyim Nitekim gelmiş maşallah nazar boncuğu bir tank 15Lt lik bi akvaryum buldum depoda acaba onda karides beslesem sağlıklı olurmu yada 110 lt lik karışık japon akvaryumumu bozup karides dönsemmi ? Bitkiler için çok teferruat gerekirmi bilgi verebilirseniz sevinirim
Haşlanmış Yumurta Hüsran
Öncelikle fikir ve uyarılarına için teşekkürler bu sabah şu tamamen berraklasmisti . Balıkları orta ve dip seviye karışık yüzüyolardi sabah yemelemesini yaptım balıkları Yemleri ve ilaçları izmir altın Akvaryumdan aldım mavi ilaci su değiştirdikce 1-2 damla at dediler 110lt akvaryumum olduğunu söyledim 15 kadar balık olur dediler şu aralar iş sorunu olduğundan ben 10 tane almıştım yemi golden koi diye üstünde cince yazı yazan sarı paket bi yem verdiler su yüzeyinde yüzüyor dış motorun önemini farkettim ama 1ay kadar daha mümkün değil almam son gelişmeler bu şekilde [EDIT]odycemctn,2017-12-13 19:42:51[/EDIT]
Öncelikle fikir ve uyarılarına için teşekkürler bu sabah şu tamamen berraklasmisti . Balıkları orta ve dip seviye karışık yüzüyolardi sabah yemelemesini yaptım balıkları Yemleri ve ilaçları izmir altın Akvaryumdan aldım mavi ilaci su değiştirdikce 1-2 damla at dediler 110lt akvaryumum olduğunu söyledim 15 kadar balık olur dediler şu aralar iş sorunu olduğundan ben 10 tane almıştım yemi golden koi diye üstünde cince yazı yazan sarı paket bi yem verdiler su yüzeyinde yüzüyor dış motorun önemini farkettim ama 1ay kadar daha mümkün değil almam son gelişmeler bu şekilde [EDIT]odycemctn,2017-12-13 19:42:51[/EDIT]
Haşlanmış Yumurta Hüsran
Öncelikle ilginiz ve önerileriniz için teşekkürler arkadaşlar bundan sonra pek yumurta vermeyi düşünmüyor bezelye ve ıspanak daha temiz :) dış motor kullanmıyorum ben iç motor ve hava taşı var acaba bir ic motor daha taksim iyi olurmu elimde yedek var şu anda dış motor alamicam
Öncelikle ilginiz ve önerileriniz için teşekkürler arkadaşlar bundan sonra pek yumurta vermeyi düşünmüyor bezelye ve ıspanak daha temiz :) dış motor kullanmıyorum ben iç motor ve hava taşı var acaba bir ic motor daha taksim iyi olurmu elimde yedek var şu anda dış motor alamicam
Haşlanmış Yumurta Hüsran
Selam arkadaşlar dün öğlen akvaryumun suyunu uzun süredir degistiremedigimden %40 ni boşaltıp dip çekim pompasiyla pisliklerini temizleyerek yeni su takviyesi yaptım mavi ilaç attım iç motorun filtreleri kaba pisligini alacak şekilde akvaryumun kendi suyuyla temizledim sonrasında uzun süredir vermek istediğim haşlanmış yumurta sarısinin yarisini verdim (110lt 10 adet 4-5 cm japon baligina) 1-2 saat sonra baktığımda hersey normaldi. Gece yatarken kalan yarım yumurta sarısini verdim sabah uyandığımda bulanikliktan balıklar görülmuyordu işe yetişmem gerektiği için aceleyle ic motorun filtresini yıkayıp taktım akşam geldiğimde hala aynıydı filtreyi soktugumde içi yumurta doluydu yine filtreyi yine temizledim %40 şu değişimi yaptim şu an biraz açıldı ama dip çekerken hala taşların arasından yumurta artığı çıkıyordu. Sorum şu olacak 110lt suya 1 yumurta sarisi çokmu 10 balık için birde yumurtayı iyice ezip atmistim bütünü atmaliydim :/
Selam arkadaşlar dün öğlen akvaryumun suyunu uzun süredir degistiremedigimden %40 ni boşaltıp dip çekim pompasiyla pisliklerini temizleyerek yeni su takviyesi yaptım mavi ilaç attım iç motorun filtreleri kaba pisligini alacak şekilde akvaryumun kendi suyuyla temizledim sonrasında uzun süredir vermek istediğim haşlanmış yumurta sarısinin yarisini verdim (110lt 10 adet 4-5 cm japon baligina) 1-2 saat sonra baktığımda hersey normaldi. Gece yatarken kalan yarım yumurta sarısini verdim sabah uyandığımda bulanikliktan balıklar görülmuyordu işe yetişmem gerektiği için aceleyle ic motorun filtresini yıkayıp taktım akşam geldiğimde hala aynıydı filtreyi soktugumde içi yumurta doluydu yine filtreyi yine temizledim %40 şu değişimi yaptim şu an biraz açıldı ama dip çekerken hala taşların arasından yumurta artığı çıkıyordu. Sorum şu olacak 110lt suya 1 yumurta sarisi çokmu 10 balık için birde yumurtayı iyice ezip atmistim bütünü atmaliydim :/
Japon Baliklarim Kabiz! Ne Olur Bakın
[QUOTE=AliEren35]
Karınlarında hafif şişlik var buda normal halleri heralde öyle aşırı bir şişlik Yok çok şükür.. peki ben yarın bezelye vereyimmi yoksa vermeyeyimmi? Ve bişey daha sorucaktim 1 gün aç kalsalar açlıktan ölmezler değilmi? Şimdiden teşekkürler..
Saygılar[/QUOTE]
Bir gün aç kasaları olmezler diye düşünüyorum çok tecrübe yok benimde forumdan nerden aldığım bilgiler ama ben haftada 1 gün ıspanak 1 gün bezelye 1 gün yumurta sarısı veriyorum sabah akşam besleme yapıyorum şu anda aldigim zamandan beri baya boy attılar tahminen 3 ay oldu sanırım belkide daha az sadece 2baliigm hiç gelişmedi onu bende bilemedim :) sabah normal yem akşam bezelye ıspanak yumurta sarısı verirsen iyi olur çeşitlilik güzel olur diyorlar
[QUOTE=AliEren35]
Karınlarında hafif şişlik var buda normal halleri heralde öyle aşırı bir şişlik Yok çok şükür.. peki ben yarın bezelye vereyimmi yoksa vermeyeyimmi? Ve bişey daha sorucaktim 1 gün aç kalsalar açlıktan ölmezler değilmi? Şimdiden teşekkürler..
Saygılar[/QUOTE]
Bir gün aç kasaları olmezler diye düşünüyorum çok tecrübe yok benimde forumdan nerden aldığım bilgiler ama ben haftada 1 gün ıspanak 1 gün bezelye 1 gün yumurta sarısı veriyorum sabah akşam besleme yapıyorum şu anda aldigim zamandan beri baya boy attılar tahminen 3 ay oldu sanırım belkide daha az sadece 2baliigm hiç gelişmedi onu bende bilemedim :) sabah normal yem akşam bezelye ıspanak yumurta sarısı verirsen iyi olur çeşitlilik güzel olur diyorlar
Japon Baliklarim Kabiz! Ne Olur Bakın
Benimde 110lt Akvaryumda 10 japon balığım var haftada 1 gün haşlanmış ıspanak yaprağı veriyorum. Bu hafta is yoğunluğuna ilgilenemdim öğlen dip çekimi yapıp şu tazeledim sonra haşlanmış yumurta sarısı verdim yarım ezerek dediğin gibi kalın dışkı çıkardı 2 tanesi karnında şişlik yoksa balıkların sorun olacağıni sanmıyorum gözlemler gerekirse sabah kadar yem verme
Benimde 110lt Akvaryumda 10 japon balığım var haftada 1 gün haşlanmış ıspanak yaprağı veriyorum. Bu hafta is yoğunluğuna ilgilenemdim öğlen dip çekimi yapıp şu tazeledim sonra haşlanmış yumurta sarısı verdim yarım ezerek dediğin gibi kalın dışkı çıkardı 2 tanesi karnında şişlik yoksa balıkların sorun olacağıni sanmıyorum gözlemler gerekirse sabah kadar yem verme
Vatoz Japonların Kuyruğunu Yiyiyor
[QUOTE=iezgi]
Bakım düzeniniz yanlış ve filtreniz yetersiz, hacminiz de 10 tanesi için küçük; balıklarınız muhtemelen bu yüzden büyümüyorlar. Sizin nüfusunuzda eğer ideal şartlara bakarsak 500 litre gerekir en az [:O] Eğer o litre imkansızsa şu anda, bir dış filtre epey iyi olacaktır. Eğer o da mümkün değilse; filtrenizi tıkanma, yavaşlama, ses vb... olmadıkça ellemeyin; haftada 1 en az 50 litre (ben olsam haftada iki değiştirirdim) dinlenmiş su değişimi yapın. O miktarda su dinlendiremezseniz ben su düzenliyicisi kullanıyorum, onu da kullanabilirsiniz. Salatalığın uzun süre kalması suyu bozar derler; ben bırakıyorum ama bende çok fazla salyangozda var ve canlı yüküm sizinkisi kadar çok değil. Sizde şu anda yaralı balık olduğunu düşünürsek riske girmeyin bence. Ayrıca kuyruğu yaralanan balığınızı karantina akvaryumunuz varsa iyileşene kadar oraya almanızı da öneririm [:iyi:]
Birbirlerini takip yumurtlama olabilir, 1 hafta önce benimkiler yumurtladı, belki mevsimseldir ama kalabalıktan ötürü de olabilir... Yumurtlama olunca erkek balık dişiyi yumurta dökebileceği yumuşak bir alana sürüklüyor; sizde bu muhtemelen plastik bitkinin orası olur ve bu davranış epey uzun sürüyor. Bu şekilde gözlemleyebilirsiniz. Ayrıca o plastik bitkiyi de çıkartmanızı, eğer bitki istiyorsanız japon balıkları ile bakılabilen bitkileri araştırıp canlı bitki koymanızı tavsiye ederim. Canlı bitki nitratı da emeceği için sizin durumunuzda balıklarınıza epey faydalı olur [:iyi:] son olarak, vatozunuzu verirseniz, o küpü de çıkartmanızı tavsiye ederim, boşu boşuna japonların alanı daralmasın [:)][/QUOTE]
Oncelikle Teşekkürler söylediklerinizi dikkate alicam yapabildiği kadarını yapmayı calisicam [:iyi:]
Herkese keyifli pazarlar
Dün gece ışığı kapatıp 15dk sonra geri açtım vatoz salatalık gelen Japonlar kuyruk kısmından isiriyodu daha sonra onu küçük akvaryum ayırdım. Sabah kalktığımda önce akvaryumcumu aradım anlatdim olanı getirin yerine balık yada ekipman verelim dedi (buna baya sevindim) sonra akvaryumu suyunu %50 oranında boşaltım iç motorun filtreleri çamur gibiydi akvaryumu kendi suyunu ayırdığımız kovada sıkarak pisligini suzdum ve geri taktım şu ilavesi yaptım mavi ilaçtan döktüm yememeyi yaptım balıklar gayet sağlıklı çok hızlı hareket ediyorlar ve suyun rengi berrakalsti ama filtreler inanılmaz derecede simsiyah atık çıktı hala gozlegorulur kır var Kum aralarında 3-5 gün sonra sanırsam filtreler yeniden dolar gibi hava motoru aşağıya kaydigindan altına testi ile destek yaptım . Üzücü bi olay ısıtıcı suyu bosaltirken dışarda kalmış sudan sanırım ona bağlı tam anlamadım fisten cekmemisim fiss tiss yaptı bi anda patladı ve kırıldı :( [:((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201647/261120171125281.jpg[/IMG][EDIT]odycemctn,2017-11-26 11:25:42[/EDIT]
[QUOTE=iezgi]
Bakım düzeniniz yanlış ve filtreniz yetersiz, hacminiz de 10 tanesi için küçük; balıklarınız muhtemelen bu yüzden büyümüyorlar. Sizin nüfusunuzda eğer ideal şartlara bakarsak 500 litre gerekir en az [:O] Eğer o litre imkansızsa şu anda, bir dış filtre epey iyi olacaktır. Eğer o da mümkün değilse; filtrenizi tıkanma, yavaşlama, ses vb... olmadıkça ellemeyin; haftada 1 en az 50 litre (ben olsam haftada iki değiştirirdim) dinlenmiş su değişimi yapın. O miktarda su dinlendiremezseniz ben su düzenliyicisi kullanıyorum, onu da kullanabilirsiniz. Salatalığın uzun süre kalması suyu bozar derler; ben bırakıyorum ama bende çok fazla salyangozda var ve canlı yüküm sizinkisi kadar çok değil. Sizde şu anda yaralı balık olduğunu düşünürsek riske girmeyin bence. Ayrıca kuyruğu yaralanan balığınızı karantina akvaryumunuz varsa iyileşene kadar oraya almanızı da öneririm [:iyi:]
Birbirlerini takip yumurtlama olabilir, 1 hafta önce benimkiler yumurtladı, belki mevsimseldir ama kalabalıktan ötürü de olabilir... Yumurtlama olunca erkek balık dişiyi yumurta dökebileceği yumuşak bir alana sürüklüyor; sizde bu muhtemelen plastik bitkinin orası olur ve bu davranış epey uzun sürüyor. Bu şekilde gözlemleyebilirsiniz. Ayrıca o plastik bitkiyi de çıkartmanızı, eğer bitki istiyorsanız japon balıkları ile bakılabilen bitkileri araştırıp canlı bitki koymanızı tavsiye ederim. Canlı bitki nitratı da emeceği için sizin durumunuzda balıklarınıza epey faydalı olur [:iyi:] son olarak, vatozunuzu verirseniz, o küpü de çıkartmanızı tavsiye ederim, boşu boşuna japonların alanı daralmasın [:)][/QUOTE]
Oncelikle Teşekkürler söylediklerinizi dikkate alicam yapabildiği kadarını yapmayı calisicam [:iyi:]
Herkese keyifli pazarlar
Dün gece ışığı kapatıp 15dk sonra geri açtım vatoz salatalık gelen Japonlar kuyruk kısmından isiriyodu daha sonra onu küçük akvaryum ayırdım. Sabah kalktığımda önce akvaryumcumu aradım anlatdim olanı getirin yerine balık yada ekipman verelim dedi (buna baya sevindim) sonra akvaryumu suyunu %50 oranında boşaltım iç motorun filtreleri çamur gibiydi akvaryumu kendi suyunu ayırdığımız kovada sıkarak pisligini suzdum ve geri taktım şu ilavesi yaptım mavi ilaçtan döktüm yememeyi yaptım balıklar gayet sağlıklı çok hızlı hareket ediyorlar ve suyun rengi berrakalsti ama filtreler inanılmaz derecede simsiyah atık çıktı hala gozlegorulur kır var Kum aralarında 3-5 gün sonra sanırsam filtreler yeniden dolar gibi hava motoru aşağıya kaydigindan altına testi ile destek yaptım . Üzücü bi olay ısıtıcı suyu bosaltirken dışarda kalmış sudan sanırım ona bağlı tam anlamadım fisten cekmemisim fiss tiss yaptı bi anda patladı ve kırıldı :( [:((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201647/261120171125281.jpg[/IMG][EDIT]odycemctn,2017-11-26 11:25:42[/EDIT]
Vatoz Japonların Kuyruğunu Yiyiyor
[QUOTE=iezgi]
Filtrelemeyi nasıl yapıyorsunuz peki bir fotoğraf paylaşırsanız iyi olur? Salatalığı 1 saatten fazla bırakmayız akvaryumda. Eğer Vatoz'u yosun olmasın diye istiyorsanız, onu verince nerite salyangoz edinmenizi tavsiye ederim. akvaryumda üremezler ve oldukça iyi yosun yiyicidirler. Böylece ısıyı 20 dereceye de düşürebilirsiniz. Kışın ısının düşük olması japon balıkları için sağlıklıdır. Eğer vatoz seviyorsanız, çok obur olduklarını unutmamalı, 2 günde bir sabze ile beslemelisiniz. Dediğim gibi arada kaliteli dip yemi de vermelisiniz. Japonlarınızın dip yemine bulaşmaması için gece verebilirsiniz. Geceleri daha aktif oluyorlar nasıl olsa [:)]
Japonlarınızın beslenmesini ise tek çeşit yemle yapmamanızı, en az 2 çeşit daha kaliteli yem vermenizi öneririm. hikari ve Jbl tavsiye ederim marka olarak. Ayrıca yemleri mutlaka dibe çökertmeli, su üstünden yapmamalısınız. Eğer çökmeyen yem alırsanız suda ıslatıp ezebilirsiniz [:iyi:] Ispanak vermekle iyi yapıyorsunuz, haşlanıp kabuğu soyulmuş bezelye de verebilirsiniz [:)][/QUOTE]
Ezgi hanim
İç filtre kullanıyorum haftada bi sünger suzuyorum 15 günde bir dip çekiyorum 5-10lt arası tahmini. Eski evimde çok güneş aldığından akvaryum hep yosun olmuştu o yüzden satmistim o zaman salyangoz ve vatoz vardı bu ewimde az güneş aldığından balık odası hiç yosun olmuyor yarın yemle vatoz değiştirmeyi deniyeyim bi bakalım vatoz gerek yok gibi duruyor şu anda anlaşılan. Salatalık fazla durmasını sakıncası varmı? Bezelyeyide deniyicem birde az önce 2 tane beyaz ve siyah balığın peşinden turuncu olan sürekli koşup sıkıştırıdi acaba yumurtluyo olabilirmi baya bi koştular Akvaryumda
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201647/251120172306011.jpg[/IMG]
[QUOTE=iezgi]
Filtrelemeyi nasıl yapıyorsunuz peki bir fotoğraf paylaşırsanız iyi olur? Salatalığı 1 saatten fazla bırakmayız akvaryumda. Eğer Vatoz'u yosun olmasın diye istiyorsanız, onu verince nerite salyangoz edinmenizi tavsiye ederim. akvaryumda üremezler ve oldukça iyi yosun yiyicidirler. Böylece ısıyı 20 dereceye de düşürebilirsiniz. Kışın ısının düşük olması japon balıkları için sağlıklıdır. Eğer vatoz seviyorsanız, çok obur olduklarını unutmamalı, 2 günde bir sabze ile beslemelisiniz. Dediğim gibi arada kaliteli dip yemi de vermelisiniz. Japonlarınızın dip yemine bulaşmaması için gece verebilirsiniz. Geceleri daha aktif oluyorlar nasıl olsa [:)]
Japonlarınızın beslenmesini ise tek çeşit yemle yapmamanızı, en az 2 çeşit daha kaliteli yem vermenizi öneririm. hikari ve Jbl tavsiye ederim marka olarak. Ayrıca yemleri mutlaka dibe çökertmeli, su üstünden yapmamalısınız. Eğer çökmeyen yem alırsanız suda ıslatıp ezebilirsiniz [:iyi:] Ispanak vermekle iyi yapıyorsunuz, haşlanıp kabuğu soyulmuş bezelye de verebilirsiniz [:)][/QUOTE]
Ezgi hanim
İç filtre kullanıyorum haftada bi sünger suzuyorum 15 günde bir dip çekiyorum 5-10lt arası tahmini. Eski evimde çok güneş aldığından akvaryum hep yosun olmuştu o yüzden satmistim o zaman salyangoz ve vatoz vardı bu ewimde az güneş aldığından balık odası hiç yosun olmuyor yarın yemle vatoz değiştirmeyi deniyeyim bi bakalım vatoz gerek yok gibi duruyor şu anda anlaşılan. Salatalık fazla durmasını sakıncası varmı? Bezelyeyide deniyicem birde az önce 2 tane beyaz ve siyah balığın peşinden turuncu olan sürekli koşup sıkıştırıdi acaba yumurtluyo olabilirmi baya bi koştular Akvaryumda
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201647/251120172306011.jpg[/IMG]
Vatoz Japonların Kuyruğunu Yiyiyor
[QUOTE=iezgi]Merhaba, japon balıklarınızın büyüme problemi litre küçüklüğünden olabilir, 10 japon epeycebir alan gerektirir... Ayrıca aç da kalıyor olabilirler sürünün en zayıfları ise. Herkesin yeterince yem yediğinden emin misiniz? Son olarak da bir ihtimal parazit taşıyor olabilirler (iç veya dış) balıklarınızı ne zaman aldınız, sağlıklarından emin misiniz? Vatozunuz ise evet aç olabilir. Akvaryumun temizlik işçileri görmemek gerekir bu hayvanları ve düzenli olarak beslemek gerekir. Salatalık vermekle iyi yapmışsınız, haşlanmış kırmızı dolmalık biber de çok severler, kabak da. Ayrıca bu sebzelerle yatinmeyip dip yemi de vermelisiniz. Ancak aslında vatoz ve japon balığı uyumlu türler değldir, vatozlar tropikal sıcaklıklardan hoşlanırken japonlar soğuk su balıklarıdır. Akvaryum ısınız kaç derece ve ısıtıcı kullanıyormusunuz? İllaki vatoz beslemek istiyorsanız japonla en uygun türün cüce vatoz olduğu söyleniyor. Balığınız düz vatoz ise onlar çok büyürler ve saldırgan tavırlar gösterebilirler. Ancak genel olarak vatozlar gece avcısıdırlar ve geceleri akvaryuma bakmanız, vatozun diğer balıklarınıza yapışıp yapışmadığına bakmak iyi olacaktır :)[/QUOTE]
Yorum icin tesekkurler
3 ay oldu akvaryum kurulali Koi gold fish diye bi yem kullanıyom akvaryumcu balık başı bi tane at dedi ben sabah 30 akşam 30 atıyorum haftada 1 gün haşlanmış ıspanak veriyorum yemeden sonra 10 dk gozlemliyorum hepsi yıkıyor yem migdeleri baya şişiyor balıkları izmirde guvenilir buyk eski bi akvaryumcudan aldım sağlık sorunu olacağını zannetmiyorum daha onceki ciklet akvaryumumuda ordan yapmistim ama olabilirde Akvaryumda ısıtıcı kullanıyorum 24c sabitlenli durumda bu gece gözlem yapıcam ama vatoz yarım saat yakın oldu hala salatalık hiç ayrılmadan üstünde yer değiştirerek emiyo salatalık sanki olmadı yarın bi gidip vatoz cüce vatoz değiştirmeyi talep edeyim [EDIT]odycemctn,2017-11-25 22:31:19[/EDIT]
[QUOTE=iezgi]Merhaba, japon balıklarınızın büyüme problemi litre küçüklüğünden olabilir, 10 japon epeycebir alan gerektirir... Ayrıca aç da kalıyor olabilirler sürünün en zayıfları ise. Herkesin yeterince yem yediğinden emin misiniz? Son olarak da bir ihtimal parazit taşıyor olabilirler (iç veya dış) balıklarınızı ne zaman aldınız, sağlıklarından emin misiniz? Vatozunuz ise evet aç olabilir. Akvaryumun temizlik işçileri görmemek gerekir bu hayvanları ve düzenli olarak beslemek gerekir. Salatalık vermekle iyi yapmışsınız, haşlanmış kırmızı dolmalık biber de çok severler, kabak da. Ayrıca bu sebzelerle yatinmeyip dip yemi de vermelisiniz. Ancak aslında vatoz ve japon balığı uyumlu türler değldir, vatozlar tropikal sıcaklıklardan hoşlanırken japonlar soğuk su balıklarıdır. Akvaryum ısınız kaç derece ve ısıtıcı kullanıyormusunuz? İllaki vatoz beslemek istiyorsanız japonla en uygun türün cüce vatoz olduğu söyleniyor. Balığınız düz vatoz ise onlar çok büyürler ve saldırgan tavırlar gösterebilirler. Ancak genel olarak vatozlar gece avcısıdırlar ve geceleri akvaryuma bakmanız, vatozun diğer balıklarınıza yapışıp yapışmadığına bakmak iyi olacaktır :)[/QUOTE]
Yorum icin tesekkurler
3 ay oldu akvaryum kurulali Koi gold fish diye bi yem kullanıyom akvaryumcu balık başı bi tane at dedi ben sabah 30 akşam 30 atıyorum haftada 1 gün haşlanmış ıspanak veriyorum yemeden sonra 10 dk gozlemliyorum hepsi yıkıyor yem migdeleri baya şişiyor balıkları izmirde guvenilir buyk eski bi akvaryumcudan aldım sağlık sorunu olacağını zannetmiyorum daha onceki ciklet akvaryumumuda ordan yapmistim ama olabilirde Akvaryumda ısıtıcı kullanıyorum 24c sabitlenli durumda bu gece gözlem yapıcam ama vatoz yarım saat yakın oldu hala salatalık hiç ayrılmadan üstünde yer değiştirerek emiyo salatalık sanki olmadı yarın bi gidip vatoz cüce vatoz değiştirmeyi talep edeyim [EDIT]odycemctn,2017-11-25 22:31:19[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
KULLANICILAR
- 42 Online Kullanıcı, 23 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
