ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
PatriarchPaladin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
38
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mayıs 2016 10:40
Son Ziyaret:
21 Haziran 2017 02:21
Toplam Mesaj:
65 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Can ÇAĞLAYAN
Doğum Tarihi:
29 Mart 1991
Yaş:
35
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Türler: 25 karışık Lepistes.3 Corydoras Paleatus.2 Brachydanio Rerio / Bitkili
Besleme: Tetra Pro Algea
Ölçü: 80*43*35
Ekipman: WP Seri Tepe Filtre(seramik,zeolit taşı,biyolojik sünger,elyaf),Isıtıcı,Philips Daylight/Sylvania Grolux/Sylvania Aqua
SON 10 MESAJI
Akvaryum Işığı
[B]Merhaba,
Mümkün mertebe akvaryum ihtiyacına göre güneş ışığını taklit etmelisin. Bitkili ise ışıklandırmanı çeşitlendirmeli ve 8 saate kadar aralıklı açık bırakabilirsin. Örneğin 3a1k3a1k2a gibi. Sadece balıklar içinse 6 saat kafi diye düşünüyorum.
İyi geceler dilerim. [/B]
[B]Merhaba,
Mümkün mertebe akvaryum ihtiyacına göre güneş ışığını taklit etmelisin. Bitkili ise ışıklandırmanı çeşitlendirmeli ve 8 saate kadar aralıklı açık bırakabilirsin. Örneğin 3a1k3a1k2a gibi. Sadece balıklar içinse 6 saat kafi diye düşünüyorum.
İyi geceler dilerim. [/B]
Erkek Lepistesteki Çıkıntı
[B]Çok ilginç böyle birşeye rastlamadım bilen birinin yorumunu bekliyorum bende. Takipte olacağım.[/B]
[B]Çok ilginç böyle birşeye rastlamadım bilen birinin yorumunu bekliyorum bende. Takipte olacağım.[/B]
Şikayetim Var
[B]Merhaba,
Öncelikle burada yazılan yorumları bir bir okuduğumda kendimce yaptığım çıkarımım şu; konunun açılması durumunu tetikleyen etmenler bir bakıma haklılık payı içeriyor forum arkadaşlarım ilgisiz kalabilir.
İlgisiz olunması durumunun temel sebepleri genel olarak gören kişinin konuya vakıf olmaması olabilir, yardım veya öneri isteyen arkadaşımın eksik ve tekrar eden bir konu açması olabilir, basit bir konu açmış olması olabilir yani küçük bir araştırma yaparak bilgiye erişebileceği halde hazır bir bilgi edinme yoluna gitmiş olabilir, üslubuna dikkat etmiyor olabilir buda cevaplarken insanların ellerinin klavyeye gitmemesine sebep olabilir.
Bir arkadaşım mesaj yolu ile bir üyeden yardım alınabileceği konusunda tavsiye vermiş bence de gayet güzel bir tavsiye bende arada bunu kullanıyorum.Yine bir üyemiz oluşan problemin çözüm yolunun diğer üyelerle konu açılarak paylaşılması gerektiği konusuna değinmiş buda güzel bir düşünce. Sonuçta bir bilgi havuzu sistemine dahiliz.
Denildiği üzere gönüllülük esasına dayanmakta. Kimsenin bir teşekkür haricinde çıkarı yok.
Kısacası kendi sonucum şu; bilgi edinme sürecinde bizim bilgiye gitmemiz önemli. Bir konu açmamız gerektiğinde üslup, konu açma, net ve anlaşılabilir video,resim vb. koyma, edindiğimiz tecrubeleri diğer arkadaşlarımızla paylaşma, tekrar konulardan kaçınma gibi kurallara dikkat etmemiz gerekiyor. Ben de bu bahsettiklerimi yapıyor muyum ? Tabiki hayır ancak böyle konular kişinin kendini değerlendirmesinide sağlıyor.
Benimde bu konuda bir önerim var; sonuçta canlı besliyoruz ve gecikmeler bazı zincirleme problemlere dönüşebiliyor. Yukarıda site menümüz yanına bir sekme ile akvaryum sorunum var gibi ibare eklenebilir. Kişi bahsedeceği problemi o sekmeye tıkladıktan sonra detayları vermek zorunda olduğu bir alana yönlendirilebilir. Ebat, Filtreleme, Bitkili/Bitkisiz, Resim/Video vs. Gerekli bilgiler zorunlu şekilde verildikten sonra konu açılabilir. Çıkan konuda farklı renk ve fontta yayınlanabilir vs vs. Böylece biraz ciddiyete kavuşmuş olur durum. Yapılabilir mi bilmiyorum bu konu ile bilgi sahibi değilim. Bir öneri.
Dilim sürçmüş ise affola.
Saygılarımla,
Emre Can ÇAĞLAYAN[/B][EDIT]PatriarchPaladin,2016-10-26 20:42:17[/EDIT]
[B]Merhaba,
Öncelikle burada yazılan yorumları bir bir okuduğumda kendimce yaptığım çıkarımım şu; konunun açılması durumunu tetikleyen etmenler bir bakıma haklılık payı içeriyor forum arkadaşlarım ilgisiz kalabilir.
İlgisiz olunması durumunun temel sebepleri genel olarak gören kişinin konuya vakıf olmaması olabilir, yardım veya öneri isteyen arkadaşımın eksik ve tekrar eden bir konu açması olabilir, basit bir konu açmış olması olabilir yani küçük bir araştırma yaparak bilgiye erişebileceği halde hazır bir bilgi edinme yoluna gitmiş olabilir, üslubuna dikkat etmiyor olabilir buda cevaplarken insanların ellerinin klavyeye gitmemesine sebep olabilir.
Bir arkadaşım mesaj yolu ile bir üyeden yardım alınabileceği konusunda tavsiye vermiş bence de gayet güzel bir tavsiye bende arada bunu kullanıyorum.Yine bir üyemiz oluşan problemin çözüm yolunun diğer üyelerle konu açılarak paylaşılması gerektiği konusuna değinmiş buda güzel bir düşünce. Sonuçta bir bilgi havuzu sistemine dahiliz.
Denildiği üzere gönüllülük esasına dayanmakta. Kimsenin bir teşekkür haricinde çıkarı yok.
Kısacası kendi sonucum şu; bilgi edinme sürecinde bizim bilgiye gitmemiz önemli. Bir konu açmamız gerektiğinde üslup, konu açma, net ve anlaşılabilir video,resim vb. koyma, edindiğimiz tecrubeleri diğer arkadaşlarımızla paylaşma, tekrar konulardan kaçınma gibi kurallara dikkat etmemiz gerekiyor. Ben de bu bahsettiklerimi yapıyor muyum ? Tabiki hayır ancak böyle konular kişinin kendini değerlendirmesinide sağlıyor.
Benimde bu konuda bir önerim var; sonuçta canlı besliyoruz ve gecikmeler bazı zincirleme problemlere dönüşebiliyor. Yukarıda site menümüz yanına bir sekme ile akvaryum sorunum var gibi ibare eklenebilir. Kişi bahsedeceği problemi o sekmeye tıkladıktan sonra detayları vermek zorunda olduğu bir alana yönlendirilebilir. Ebat, Filtreleme, Bitkili/Bitkisiz, Resim/Video vs. Gerekli bilgiler zorunlu şekilde verildikten sonra konu açılabilir. Çıkan konuda farklı renk ve fontta yayınlanabilir vs vs. Böylece biraz ciddiyete kavuşmuş olur durum. Yapılabilir mi bilmiyorum bu konu ile bilgi sahibi değilim. Bir öneri.
Dilim sürçmüş ise affola.
Saygılarımla,
Emre Can ÇAĞLAYAN[/B][EDIT]PatriarchPaladin,2016-10-26 20:42:17[/EDIT]
Sünger Bob Akvaryum
[B]Murat abiye katılıyorum burada önemli olan araştırmaya açık olman. Sıkı bir araştırma yapman, yapay akvaryum malzemelerinden uzak durman, lepistes gibi kolay deselerde zor bakıma sahip balıklardan kaçınman gerekiyor. Yinede ne kadar araştırma yaparsan yap bazı bilgilere vakıf olamayacaksın. Bunlarda tecrübe, bunun açığınıda yerinde güzel bir konuyla forumumuzdan kapatabilirsin.[/B]
[B]Murat abiye katılıyorum burada önemli olan araştırmaya açık olman. Sıkı bir araştırma yapman, yapay akvaryum malzemelerinden uzak durman, lepistes gibi kolay deselerde zor bakıma sahip balıklardan kaçınman gerekiyor. Yinede ne kadar araştırma yaparsan yap bazı bilgilere vakıf olamayacaksın. Bunlarda tecrübe, bunun açığınıda yerinde güzel bir konuyla forumumuzdan kapatabilirsin.[/B]
Lepistesler'de İç Parazit - Renklenme Ve Gelişim
[B]Akvaryumunuzun hacmi nedir acaba ? Normalde 10lt/1 balık şeklinde olmalı lepistesler. Sarımsağın ve kullandığınız ilaçların bir yardımı dokunmuş olabilir ancak asıl olay şu da olabilir. İç parazit nedeni ile bir çok balığınız kırılmış ve bu kalanlara yeni yaşama alanı oluşturmuş buda daha sağlıklı büyümelerine neden olmuş olabilir. Çok dikkat edilmesede ideal litre oranı yukarıda bahsettiğimdir. Az olsun öz olsun :)
Saygılar.[/B]
[B]Akvaryumunuzun hacmi nedir acaba ? Normalde 10lt/1 balık şeklinde olmalı lepistesler. Sarımsağın ve kullandığınız ilaçların bir yardımı dokunmuş olabilir ancak asıl olay şu da olabilir. İç parazit nedeni ile bir çok balığınız kırılmış ve bu kalanlara yeni yaşama alanı oluşturmuş buda daha sağlıklı büyümelerine neden olmuş olabilir. Çok dikkat edilmesede ideal litre oranı yukarıda bahsettiğimdir. Az olsun öz olsun :)
Saygılar.[/B]
170 litre enteresan akvaryumum
[B]Eline sağlık abi gayet güzel bir çalışma olmuş hayırlı hobiler diliyorum.[/B]
[B]Eline sağlık abi gayet güzel bir çalışma olmuş hayırlı hobiler diliyorum.[/B]
112 Litre Bitkili Kurulum
[B]Hayırlı uğurlu olsun, emeklerinizin karşılığını almanız dileğiyle.[/B]
[B]Hayırlı uğurlu olsun, emeklerinizin karşılığını almanız dileğiyle.[/B]
Bitkili canlı doğuran akvaryumum
[B]Elinize sağlık hoş bir görünüme ve kuruluma sahipsiniz, hayırlı hobiler diliyorum.[/B][EDIT]PatriarchPaladin,2016-08-09 10:57:08[/EDIT]
[B]Elinize sağlık hoş bir görünüme ve kuruluma sahipsiniz, hayırlı hobiler diliyorum.[/B][EDIT]PatriarchPaladin,2016-08-09 10:57:08[/EDIT]
Dikkat Bu Bir İşkencedir.
[B]Azıcık insanın içinde olmalı bazı şeyler. Vicdan denir ya heh işte ondan. İnsanoğlu şu dünyanın tüm nimetlerini nasıl oluyor da bir ticari anlayışa hizmet ettirmeye çalışıyor kafam almıyor. Gün gelecek bu mantığın sonunda sapmış insanoğlu bir takım farklılıklara sahip kendi türünü bile sergilemeye başlar demedi demeyin.
Bir başka kafamın almadığı şey ise örneğin ben bir işletmeye ve çalışanlara sahibim. Ben böyle bir fikir sundum. Hadi ben hatalıyım. Orada çalışan adamlardan neden hiç ses çıkmıyor. İşten çıkarılma korkusu, bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığı olabilir belki ama en azından "abi bak bu yanlış yapmasak mı ?" desen bile adamın kafasında soru işareti bırakırsın. Bilemiyorum...[/B]
[B]Azıcık insanın içinde olmalı bazı şeyler. Vicdan denir ya heh işte ondan. İnsanoğlu şu dünyanın tüm nimetlerini nasıl oluyor da bir ticari anlayışa hizmet ettirmeye çalışıyor kafam almıyor. Gün gelecek bu mantığın sonunda sapmış insanoğlu bir takım farklılıklara sahip kendi türünü bile sergilemeye başlar demedi demeyin.
Bir başka kafamın almadığı şey ise örneğin ben bir işletmeye ve çalışanlara sahibim. Ben böyle bir fikir sundum. Hadi ben hatalıyım. Orada çalışan adamlardan neden hiç ses çıkmıyor. İşten çıkarılma korkusu, bana dokunmayan yılan bin yaşasın mantığı olabilir belki ama en azından "abi bak bu yanlış yapmasak mı ?" desen bile adamın kafasında soru işareti bırakırsın. Bilemiyorum...[/B]
Aldığım İthal 4 Dişiden 2si, 2 Erkekten 1i Öldü
[QUOTE=ENGİN06]Sonuçta canlıyı motor yukarıya alıyor, belki yaşayanı görüyorsun, muhtemelen pervanenin çarpması ile yok olup giden vardır, bence sünger işini ihmal etme,ayrıca lepisteslerin yavrulama dönemleri belli olur, o dönemlerde benim yaptığım birşey var, pet olan 10 lt su bidonum var ben bu bidonun ağız kısmını kestim içinede bitki koydum bitkin yoksa bol miktarda rafya koyabilirsin, su akvaryumdaki su ile aynı, doğuracak canlıyı üç gün misafir ediyorum, bir bakıyorum yavrular çıkmış, yavruları alıp yavruluğa daha sonra dişiyede teşekkür edip ana tanka bırakıyorum, bunun dişi içinde faydası var doğum sırasında erkekler tarafından rahatsız edilmiyor hemde doğum zamanı dinlenmiş oluyor[/QUOTE]
[B]Anlaşıldı abi en kısa zamanda uygulamaya geçiyorum o halde. Sağol abi. Erkek lepistesler libido patlaması yaşıyor zaten maşallah.[/B]
[QUOTE=ENGİN06]Sonuçta canlıyı motor yukarıya alıyor, belki yaşayanı görüyorsun, muhtemelen pervanenin çarpması ile yok olup giden vardır, bence sünger işini ihmal etme,ayrıca lepisteslerin yavrulama dönemleri belli olur, o dönemlerde benim yaptığım birşey var, pet olan 10 lt su bidonum var ben bu bidonun ağız kısmını kestim içinede bitki koydum bitkin yoksa bol miktarda rafya koyabilirsin, su akvaryumdaki su ile aynı, doğuracak canlıyı üç gün misafir ediyorum, bir bakıyorum yavrular çıkmış, yavruları alıp yavruluğa daha sonra dişiyede teşekkür edip ana tanka bırakıyorum, bunun dişi içinde faydası var doğum sırasında erkekler tarafından rahatsız edilmiyor hemde doğum zamanı dinlenmiş oluyor[/QUOTE]
[B]Anlaşıldı abi en kısa zamanda uygulamaya geçiyorum o halde. Sağol abi. Erkek lepistesler libido patlaması yaşıyor zaten maşallah.[/B]
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
mmtbs,
OKIRATLI,
MCY4,
TheDS,
Conix,
oguzozt,
AreS,
ugurbaran,
OsmanEnes,
0rnn,
Kuduoglu,
Sfenks111,
Myz26,
Hoppala,
sina cen,
platinium,
MiSoSiKiaN,
Sungurr,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
M_budak,
Cyber_Scout,
yeekim,
JujuSeri,
djally,
Alibicimcilci,
kocoglu,
seiryuhare,
Suprabranchial,
Killicory,
ternapi,
Esatzn,
userhamit,
Denizhann,
gurkanmutllu,
kasim12,
Ehtiyar,
Umutoty,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
