ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Ekim 2006 21:51
Son Ziyaret:
29 Mart 2022 12:47
Toplam Mesaj:
2622 [0.36 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Akif GÜZEN
Doğum Tarihi:
01 Nisan 1981
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Tekofaks
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Akif GÜZEN
(B rh+)
(B rh+)
SON 10 MESAJI
Akvaryum Fiyatları
[QUOTE=ibryldz]
Merhabalar, bende hobiye başlarken çok uçuk fiyatlar ile karşılaştım. Bulunduğunuz yerde az işleyen akvaryumcular varsa oradan çok daha ucuza temin edebilirsiniz. Ben 20*20*20 boyutlarındaki bir akvaryumu internette 85 TL'ye bulmuştum ama bulunduğum yerdeki az işleyen akvaryumcuya gittiğimde 50*30*20 akvaryumu 95 TL'ye almıştım. Letgo'da ucuza bulma ihtimalin var.[/QUOTE]
Şuan için ön fiyat araştırması yapıyorum. Ben hobiyi en son bıraktığımda refractometre 200TL civarıydı. Şuan ki fiyatlarına baktığımda akvaryum fiyatlarının artışı da mantıklı geldi açıkçası...:D
En kötü ihtimal ekipmanları temin edip akvaryum işini de kendim halledicem artık.
[QUOTE=ibryldz]
Merhabalar, bende hobiye başlarken çok uçuk fiyatlar ile karşılaştım. Bulunduğunuz yerde az işleyen akvaryumcular varsa oradan çok daha ucuza temin edebilirsiniz. Ben 20*20*20 boyutlarındaki bir akvaryumu internette 85 TL'ye bulmuştum ama bulunduğum yerdeki az işleyen akvaryumcuya gittiğimde 50*30*20 akvaryumu 95 TL'ye almıştım. Letgo'da ucuza bulma ihtimalin var.[/QUOTE]
Şuan için ön fiyat araştırması yapıyorum. Ben hobiyi en son bıraktığımda refractometre 200TL civarıydı. Şuan ki fiyatlarına baktığımda akvaryum fiyatlarının artışı da mantıklı geldi açıkçası...:D
En kötü ihtimal ekipmanları temin edip akvaryum işini de kendim halledicem artık.
Akvaryum Fiyatları
[QUOTE=Foae]Bu tip konularda anlamadığım nokta, piyasada mümkün olan en pahalı işçilik ve malzeme gerektiren seçimler yapılıp (45derece,ultra clear,6mm yerine 8mm cam) fatura fazla çıkınca şaşıran hobiciler.
2000tl’ye ikinci el, mobilyalı,sumplu,150cm civarı akvaryumlar bulunabilecekken , en çetrefilli seçimleri yapıp,40küp tanka 2000 vermeyi konuşmak,dert yanmak bana garip geliyor açıkçası. Umarım aradığınızı bulursunuz.
[/QUOTE]
Burada ki en büyük sorun 70 metrekare bir evde oturmam. Gönül isterdi 150cm lik bir akvaryum ama imkanlar dahilinde değil. Bazen ben kendimi bile fazlalık hissediyorum evde..:D
[QUOTE=Foae]Bu tip konularda anlamadığım nokta, piyasada mümkün olan en pahalı işçilik ve malzeme gerektiren seçimler yapılıp (45derece,ultra clear,6mm yerine 8mm cam) fatura fazla çıkınca şaşıran hobiciler.
2000tl’ye ikinci el, mobilyalı,sumplu,150cm civarı akvaryumlar bulunabilecekken , en çetrefilli seçimleri yapıp,40küp tanka 2000 vermeyi konuşmak,dert yanmak bana garip geliyor açıkçası. Umarım aradığınızı bulursunuz.
[/QUOTE]
Burada ki en büyük sorun 70 metrekare bir evde oturmam. Gönül isterdi 150cm lik bir akvaryum ama imkanlar dahilinde değil. Bazen ben kendimi bile fazlalık hissediyorum evde..:D
Akvaryum Fiyatları
[QUOTE=MuhsinBey06]Rodajsız, extra clear camsız, yani düz camlılar 200-300 civarıydı en son 60cmlik olanları.[/QUOTE]
Fiyat aldığım siteyi buldum.
( 60x45x35h, 6 mm, İçten Sumplu, Nano Akvaryum El Rodajlı - Ultra Clear Cam Yok - Düz Birleşim - Atölyeden Ambalajsız Kendim Alacağım ) En alt seviye bu. Rodaj cnc yada el ile tercih edilebiliyor ki el ile olanı daha uygun. Bu özellikteki akvaryum için istenen fiyat 1617TL. Sanırım en güzeli gidip bir camcı ile görüşüp önce cam fiyatlarını öğrenmek. Sonrasında akvaryum işine girmekte fayda var.
Bu arada şu 45 derecelik yapıştırma işini de araştırdım biraz. Silikon daha az göründüğünden görsel olarak güzel olmasının haricinde 45 derecelik açılı yapıştırmalarda yapıştırma mukavemeti normal düz yapıştırmalara göre çok daha kuvvetli oluyormuş. Gerçi ufak bir akvaryum için görsellik haricinde mukavemet ne kadar önemlidir tartışılır.
Şimdi aynı sitede ( 60x45x45h, 6 mm, Cama Cam Akvaryum El Rodajlı - Ultra Clear Cam Yok - Düz Birleşim - Atölyeden Ambalajsız Kendim Alacağım ) bu özellikteki akvaryum için verilen fiyat 846 TL. Boyut olarak az daha büyük. İçten sump yok. Sump bu kadar etkilimi anlamadım. Neyse kafalar karışık. Kesin atladığım bir nokta var. Fiyatlar arasında uçurum var resmen..:D[EDIT]akiF,2022-03-29 07:33:50[/EDIT]
[QUOTE=MuhsinBey06]Rodajsız, extra clear camsız, yani düz camlılar 200-300 civarıydı en son 60cmlik olanları.[/QUOTE]
Fiyat aldığım siteyi buldum.
( 60x45x35h, 6 mm, İçten Sumplu, Nano Akvaryum El Rodajlı - Ultra Clear Cam Yok - Düz Birleşim - Atölyeden Ambalajsız Kendim Alacağım ) En alt seviye bu. Rodaj cnc yada el ile tercih edilebiliyor ki el ile olanı daha uygun. Bu özellikteki akvaryum için istenen fiyat 1617TL. Sanırım en güzeli gidip bir camcı ile görüşüp önce cam fiyatlarını öğrenmek. Sonrasında akvaryum işine girmekte fayda var.
Bu arada şu 45 derecelik yapıştırma işini de araştırdım biraz. Silikon daha az göründüğünden görsel olarak güzel olmasının haricinde 45 derecelik açılı yapıştırmalarda yapıştırma mukavemeti normal düz yapıştırmalara göre çok daha kuvvetli oluyormuş. Gerçi ufak bir akvaryum için görsellik haricinde mukavemet ne kadar önemlidir tartışılır.
Şimdi aynı sitede ( 60x45x45h, 6 mm, Cama Cam Akvaryum El Rodajlı - Ultra Clear Cam Yok - Düz Birleşim - Atölyeden Ambalajsız Kendim Alacağım ) bu özellikteki akvaryum için verilen fiyat 846 TL. Boyut olarak az daha büyük. İçten sump yok. Sump bu kadar etkilimi anlamadım. Neyse kafalar karışık. Kesin atladığım bir nokta var. Fiyatlar arasında uçurum var resmen..:D[EDIT]akiF,2022-03-29 07:33:50[/EDIT]
Akvaryum Fiyatları
[QUOTE=EmreKircan]Hocam akvaryum hobisinden uzaklaştınız tamamda Türkiyeden de uzaklaştınız mı ? Memlekette ne ucuz ki hobi olsun. Her şeyin fiyatı her gün katlanıyor. Ülke olarak fakirleştik. Hobi lüks oldu. Ben bir şeyin fiyatı artınca şaşırmıyorum artık. Ülke savaş ekonomisinde sanki. Rusya dan sonra parası en fazla deger kaybeden ülkeyiz.
[:(((][/QUOTE]
Haklisiniz aslinda da ama bu derece fark tahmin etmemistim. Ps fiyatlarina bakmistim ilk olarak. Gozume kestirdigim bir kac ps den sonra akvaryum fiyatlarina baktim ve akvaryum fiyatlari ps nin 3 katindan fazla olunca afalladim.
[QUOTE=EmreKircan]Hocam akvaryum hobisinden uzaklaştınız tamamda Türkiyeden de uzaklaştınız mı ? Memlekette ne ucuz ki hobi olsun. Her şeyin fiyatı her gün katlanıyor. Ülke olarak fakirleştik. Hobi lüks oldu. Ben bir şeyin fiyatı artınca şaşırmıyorum artık. Ülke savaş ekonomisinde sanki. Rusya dan sonra parası en fazla deger kaybeden ülkeyiz.
[:(((][/QUOTE]
Haklisiniz aslinda da ama bu derece fark tahmin etmemistim. Ps fiyatlarina bakmistim ilk olarak. Gozume kestirdigim bir kac ps den sonra akvaryum fiyatlarina baktim ve akvaryum fiyatlari ps nin 3 katindan fazla olunca afalladim.
Akvaryum Fiyatları
[QUOTE=EmreKircan]2006 yılından beri forma kayıtlısın. 2616 mesaj atmışsın. Alınabilecek en üst düzey akvaryum fiyatı sorup fazla oldugundan dert yanmışsın. Hocam sen bizi mi trollüyorsun ? [:)][/QUOTE]
Keske bir de aktivasyonuma baksaydin. Cok uzun zamandir piyasadan uzagim. Zamaninda bir cok akvaryum deneyimim oldu. Tatli su tuzlu su bitkili vs..vs.. ve o donemlerde oldukca aktiftim forumda.
Ben en son bu hobi ile ugrasirken en pahali ekipman herzaman icin ps idi. Ps icin butce ayirir taksitle alirdik. Acikcasi ps fiyatinin iki kati akvaryum fiyatina sasirdim.
Fakat sizlerden gelen tepkilere gore fiyat normal. Demek ki yoklugumda fiyatlar buralara kadar gelmis.
Edit: Usenmedim gittim baktim. En son 7 yil once mesaj yazmisim [:)][EDIT]akiF,2022-03-28 18:43:46[/EDIT]
[QUOTE=oguzhan06077]Hocam extra Clear cam özel kesimdir silikon göstermez en kaliteli akvaryumdur bütçenize göre bakabilirsiniz [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213230/090720212142061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bilgi icin tesekkur ederim. En son hobi ile ilgilenirken bu tur seyler ya yoktu yada ben gormemistim. Fakat gonderideki resminizi gorunce konuyu daha iyi anladim. 60x45x35 lik standart icten sump li bir akvaryum icin 1500 civari fiyat aldim. Ayni olcude extra clear ve 45 derece isin icine girince fiyat 3500 e cikiyor. [:)]
[QUOTE=EmreKircan]2006 yılından beri forma kayıtlısın. 2616 mesaj atmışsın. Alınabilecek en üst düzey akvaryum fiyatı sorup fazla oldugundan dert yanmışsın. Hocam sen bizi mi trollüyorsun ? [:)][/QUOTE]
Keske bir de aktivasyonuma baksaydin. Cok uzun zamandir piyasadan uzagim. Zamaninda bir cok akvaryum deneyimim oldu. Tatli su tuzlu su bitkili vs..vs.. ve o donemlerde oldukca aktiftim forumda.
Ben en son bu hobi ile ugrasirken en pahali ekipman herzaman icin ps idi. Ps icin butce ayirir taksitle alirdik. Acikcasi ps fiyatinin iki kati akvaryum fiyatina sasirdim.
Fakat sizlerden gelen tepkilere gore fiyat normal. Demek ki yoklugumda fiyatlar buralara kadar gelmis.
Edit: Usenmedim gittim baktim. En son 7 yil once mesaj yazmisim [:)][EDIT]akiF,2022-03-28 18:43:46[/EDIT]
[QUOTE=oguzhan06077]Hocam extra Clear cam özel kesimdir silikon göstermez en kaliteli akvaryumdur bütçenize göre bakabilirsiniz [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213230/090720212142061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bilgi icin tesekkur ederim. En son hobi ile ilgilenirken bu tur seyler ya yoktu yada ben gormemistim. Fakat gonderideki resminizi gorunce konuyu daha iyi anladim. 60x45x35 lik standart icten sump li bir akvaryum icin 1500 civari fiyat aldim. Ayni olcude extra clear ve 45 derece isin icine girince fiyat 3500 e cikiyor. [:)]
Akvaryum Fiyatları
Merhaba arkadaşlar. Çok uzun zamandır hobi den uzağım. Şimdi 40x40x40 gibi bir ufak bir akvaryum ile başlamayı düşünüyorum. Açıkçası içerisinde iki palyaço harici balık düşünmüyorum. Malzeme fiyatlarına şöyle bir baktım. Fakat kafama takılan bir konu var. Akvaryum fiyatı. Bazı sitelerde bu boyutlara yakın bir akvaryum için çok ciddi fiyatlar isteniyor.
[B]Ortalama bu boyutlarda bir akvaryumun fiyatı nedir?[/B]
Cama cam akvaryum için bir siteden fiyat aldım. Camlar rodajlı 45 derece açılı yapıştırma ve ön cam extra clear mi ne öyle bir şey için 2000 TL nin üzerinde bir fiyat verdi. Şuan siteyi hatırlamıyorum. Eğer cidden bu fiyatlarda ise akvaryumlar, hobi başlamadan bitecek sanırım..!
Merhaba arkadaşlar. Çok uzun zamandır hobi den uzağım. Şimdi 40x40x40 gibi bir ufak bir akvaryum ile başlamayı düşünüyorum. Açıkçası içerisinde iki palyaço harici balık düşünmüyorum. Malzeme fiyatlarına şöyle bir baktım. Fakat kafama takılan bir konu var. Akvaryum fiyatı. Bazı sitelerde bu boyutlara yakın bir akvaryum için çok ciddi fiyatlar isteniyor.
[B]Ortalama bu boyutlarda bir akvaryumun fiyatı nedir?[/B]
Cama cam akvaryum için bir siteden fiyat aldım. Camlar rodajlı 45 derece açılı yapıştırma ve ön cam extra clear mi ne öyle bir şey için 2000 TL nin üzerinde bir fiyat verdi. Şuan siteyi hatırlamıyorum. Eğer cidden bu fiyatlarda ise akvaryumlar, hobi başlamadan bitecek sanırım..!
eminönü klasiği
[QUOTE=tiger2]ben biraz geç kalmışım ama neyse geçen yaz eminönünde bir akvaryumcuya amazon hançeri sordum var dedi.baktım yaprakları güzeldi boyu 40 cm vardı.fiyatı 60 tl idi.yaprak sayısı 3 yada 4 tane idi.bugün üsküdar belediyesinin altındaki pet shoptan gene 40 cmyi bulan 3 yaprağı ve 5 adede yakında küçük sürgünleri olan bir amazon hançeri aldım.arada 50 tl fiyat farkının olması beni baya şaşırttı.bugün gene üsküdarda 30 tl ye 20 den fazla yaprak ve küçük sürgünlü güzel bir amazon hançeri vardı.gene eminönünden bugün çınar bitkisi aldım ve köküne 10 tl dedi bana baya pahalı geldi ama 5 kök aldım.bu yazıyı okuduktan sonra eminönünden canlı veya bitki alışverişi yapmayı minimuma indircem.(imlamı fazla dikkate almayın
)[/QUOTE]
[QUOTE=tiger2]ben biraz geç kalmışım ama neyse geçen yaz eminönünde bir akvaryumcuya amazon hançeri sordum var dedi.baktım yaprakları güzeldi boyu 40 cm vardı.fiyatı 60 tl idi.yaprak sayısı 3 yada 4 tane idi.bugün üsküdar belediyesinin altındaki pet shoptan gene 40 cmyi bulan 3 yaprağı ve 5 adede yakında küçük sürgünleri olan bir amazon hançeri aldım.arada 50 tl fiyat farkının olması beni baya şaşırttı.bugün gene üsküdarda 30 tl ye 20 den fazla yaprak ve küçük sürgünlü güzel bir amazon hançeri vardı.gene eminönünden bugün çınar bitkisi aldım ve köküne 10 tl dedi bana baya pahalı geldi ama 5 kök aldım.bu yazıyı okuduktan sonra eminönünden canlı veya bitki alışverişi yapmayı minimuma indircem.(imlamı fazla dikkate almayın
)[/QUOTE]
Amazon hançerini bilmem ama çınar 15-20cm arası boylu olanların kök fiyatı ortalama 2-3TL civarında satılıyor.
Biolife Yüzen Akıllı Filtre C-160 YENİ SİSTEM
İşin içine deniz girince durum değişiyor. Fakat bir nevi mantık olarak protein skimmer tarzı ile çalışıyor ama deniz akvaryumlarında uzun vadeli kullanımında sıkıntı çıkarabileceğini düşünüyorum. Deniz akvaryumlarında filtreleme işlemi protein skimmer vasıtası ile yapılır. Kabaca sistem hava kabarcıkları ile protein skimmer ın atık kabı kısmına suda bulunan proteinlerin atılması mantığına dayanıyor.
İşin içine deniz girince durum değişiyor. Fakat bir nevi mantık olarak protein skimmer tarzı ile çalışıyor ama deniz akvaryumlarında uzun vadeli kullanımında sıkıntı çıkarabileceğini düşünüyorum. Deniz akvaryumlarında filtreleme işlemi protein skimmer vasıtası ile yapılır. Kabaca sistem hava kabarcıkları ile protein skimmer ın atık kabı kısmına suda bulunan proteinlerin atılması mantığına dayanıyor.
Bu filtrede süngere atacak ve zamanla (Muhtemelen bir kaç gün içerisinde, canlı yüküne göre bir kaç saat bile olabilir.) Bu sünger proteine doyacak ve suya geri salınım yapmaya başlayacak. Yani kısır döngüye girecek.
Fakat tabi ki bu sadece bir düşünce. Öncelikle deneyip gözlemek lazım.
Sonuçta buna benzer alternatif filtre sistemleri de kullanılıyor deniz akvaryumlarında. ATS turf (Sistem ışık ve yosunlanma yardımı ile çalışıyor) gibi sistemler kullanılıyor mesela yada DSB (Deep sand bed. Yani derin kum yatağı. Oksijensiz bir ortam yaratmak buradaki amaç) sistemi.
Gerçi çok anladığım mevzular değil. Dediğim gibi deneyip görmek lazım.
akvaryem ilgisizliği- siparişi göndermeme
Ceylan Beyi bire bir tanımıyorum. Geçtiğimiz günlerde ufak boyutlu ve uygun fiyatlı bir ısıtıcı ararken google üzerinden akvaryem diye bir siteye rastladım ve siparişimi verdim. Fakat siparişimi siteye kayıt olmadan verdiğim için kargo bilgisine ulaşamıyordum. Ertesi gün bir şekilde kargo bilgisine ulaşmaya çalışırken kargom geldi. Buraya kadar bir sıkıntı yok. Isıtıcıyı kargocunun yanında açtım ve kutu içerisinden kırık çıktı. Kargocuya tutanak dedim adam klasik cevabı yapıştırdı ve gitti. Bizim tutanak tutmaya yetkimiz yok. Tabi sinirim tepeme çıktı.
Ceylan Beyi bire bir tanımıyorum. Geçtiğimiz günlerde ufak boyutlu ve uygun fiyatlı bir ısıtıcı ararken google üzerinden akvaryem diye bir siteye rastladım ve siparişimi verdim. Fakat siparişimi siteye kayıt olmadan verdiğim için kargo bilgisine ulaşamıyordum. Ertesi gün bir şekilde kargo bilgisine ulaşmaya çalışırken kargom geldi. Buraya kadar bir sıkıntı yok. Isıtıcıyı kargocunun yanında açtım ve kutu içerisinden kırık çıktı. Kargocuya tutanak dedim adam klasik cevabı yapıştırdı ve gitti. Bizim tutanak tutmaya yetkimiz yok. Tabi sinirim tepeme çıktı.
Neyse kargo firmasını şikayet için akvaryem i aradım. Telefonu Ceylan Bey açtı (İtiraf ediyim o ana dek Ceylan Bey değil Ceylan Hanım olarak düşünüyordum..:D). Dedim böyle böyle ürün kırık çıktı tutanak tutmuyor. Ürünün yenisini hemen göndereceklerini beni mağdur etmeyeceklerini söylediler. Kırık çıkan ürünü de mümkünse ücret alıcı olarak geri göndermemi istediler. Ni tekim ürünün yenisi sağlam bir şekilde geldi. Bende kırık olanı geri gönderdim.
Sonuç mu? Sonuç olarak ileriki günlerde akvaryum ile alakalı bir şey bakacağım zaman mutlaka akvaryem e girip bir bakıyorum.
Biolife Yüzen Akıllı Filtre C-160 YENİ SİSTEM
[QUOTE=proaktif] Videoları izledim. Mantık sağlam ve son derece doğru. 1980 lerde elyafla kullandıgımız sepet filtre mantıgının süngerle seyyar seklınde olanı. Fikir tasarımı son derece begendım. Bır husus aklıma takıldı. Agırlık saglaması nedenı ıle "Kursun" kelımesını duydum gıbı geldı. Samimiyet ile soruyorum merakım sudur ; kursun suya zarar vermez mı ?
Genel olarak tebrık edıyor ve boyle bır düzenegın ulkemız ınsanınca üretilmiş olmasından mutluluk duyuyorum.
Kolay gelsin
[/QUOTE]
Filtrenin su giriş kısmında ki sepet gibi olan şeyin (tam adını bilmiyorum) içine kurşun ağırlık konuyor videoda. Tatlı su özellikle bitkili akvaryumlarda bir dönem kurşun ağırlıklara sık sık rastlıyordum. Bitkilerin köklerine elyaf içerisinde ağırlık olarak bağlıyorlardı. Zararı var mı yokmu açıkçası bilmiyorum ama her ihtimale karşı bu sistemde kurşun ağırlığın dışı plastik ile kaplanabilir. Bu sayede olası bir zararlı salınım ihtimali ortadan kaldırılır diye düşünüyorum.
[QUOTE=proaktif] Videoları izledim. Mantık sağlam ve son derece doğru. 1980 lerde elyafla kullandıgımız sepet filtre mantıgının süngerle seyyar seklınde olanı. Fikir tasarımı son derece begendım. Bır husus aklıma takıldı. Agırlık saglaması nedenı ıle "Kursun" kelımesını duydum gıbı geldı. Samimiyet ile soruyorum merakım sudur ; kursun suya zarar vermez mı ?
Genel olarak tebrık edıyor ve boyle bır düzenegın ulkemız ınsanınca üretilmiş olmasından mutluluk duyuyorum.
Kolay gelsin
[/QUOTE]
Filtrenin su giriş kısmında ki sepet gibi olan şeyin (tam adını bilmiyorum) içine kurşun ağırlık konuyor videoda. Tatlı su özellikle bitkili akvaryumlarda bir dönem kurşun ağırlıklara sık sık rastlıyordum. Bitkilerin köklerine elyaf içerisinde ağırlık olarak bağlıyorlardı. Zararı var mı yokmu açıkçası bilmiyorum ama her ihtimale karşı bu sistemde kurşun ağırlığın dışı plastik ile kaplanabilir. Bu sayede olası bir zararlı salınım ihtimali ortadan kaldırılır diye düşünüyorum.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
