ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yigiterylmz08
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ocak 2025 14:21
Son Ziyaret:
27 Nisan 2025 11:08
Toplam Mesaj:
13 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yiğit Eryılmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yiğit Eryılmaz
SON 10 MESAJI
Yeni Aldığım Betam Yüzmüyor
[QUOTE=NightWist]
Betaya en büyük yatırım yemdir. İyi beslenen betanın ekstra minerallere ihtiyacı olmaz. Artemia alın hasta ve yavru balıkların yemesi daha kolay oluyor. [/QUOTE]
Artemia için hava motoru gerekiyor sanırım bir hafta içinde o sistemi düzebilirim ama şimdilik bettagram aldım umarım fayda sağlar. Ayrıca haftalık düzenli su değişimini de ihmal etmeyeceğim :)
[QUOTE=NightWist]
Betaya en büyük yatırım yemdir. İyi beslenen betanın ekstra minerallere ihtiyacı olmaz. Artemia alın hasta ve yavru balıkların yemesi daha kolay oluyor. [/QUOTE]
Ayrıca iki çeşit bettagram vardı ben bettagram color olanını aldım. Umarım hata etmemişimdir. Farkı var mıdır yok mudur kalite olarak bilemiyorum ama sonuçta ikisi de seranın ürünü.
[QUOTE=NightWist]
Betaya en büyük yatırım yemdir. İyi beslenen betanın ekstra minerallere ihtiyacı olmaz. Artemia alın hasta ve yavru balıkların yemesi daha kolay oluyor. [/QUOTE]
Artemia için hava motoru gerekiyor sanırım bir hafta içinde o sistemi düzebilirim ama şimdilik bettagram aldım umarım fayda sağlar. Ayrıca haftalık düzenli su değişimini de ihmal etmeyeceğim :)
[QUOTE=NightWist]
Betaya en büyük yatırım yemdir. İyi beslenen betanın ekstra minerallere ihtiyacı olmaz. Artemia alın hasta ve yavru balıkların yemesi daha kolay oluyor. [/QUOTE]
Ayrıca iki çeşit bettagram vardı ben bettagram color olanını aldım. Umarım hata etmemişimdir. Farkı var mıdır yok mudur kalite olarak bilemiyorum ama sonuçta ikisi de seranın ürünü.
Yeni Aldığım Betam Yüzmüyor
[QUOTE=orhan0624]Merhabalar. Balığı akvaryuma ekleme yönteminiz de önemli bu konuda. Aşılama yapılmadan konulduysa balık şoka girmiş olabilir. Umarım düzelir. [/QUOTE]
Yok hayır onu da yaptım aslında. Petshoptaki bardakta bulunan çoğu beta yatıyordu aslında normal olabileceğini düşündüm ama benimki yine fazla hareket etmiyor yine düne göre biraz daha açıldı ama.
[QUOTE=BeyzPl]Hele bir birkaç gün geçsin. Bu akvaryuma geliş yolculuğunda sarılıp yorulduysa o yüzden olabilir. Genelde, sizin de yaşadığınız gibi, betanın çok sık yatması iyiye işaret değil. Bu durum devam ederse akvaryumuna ekleyebileceğiniz şeyler yok, akvaryumu yeterince iyi durumda çünkü. O zaman çok sıkı bir gözleme alabilirsiniz. Bir hastalığı varsa hemen fark etmek için. [/QUOTE]
Elimde crystalpro spotex ile sera bactopur mevcut daha teşhis koymadan tedaviye başlamak mantıksız olur değil mi?
[QUOTE=orhan0624]Merhabalar. Balığı akvaryuma ekleme yönteminiz de önemli bu konuda. Aşılama yapılmadan konulduysa balık şoka girmiş olabilir. Umarım düzelir. [/QUOTE]
Yok hayır onu da yaptım aslında. Petshoptaki bardakta bulunan çoğu beta yatıyordu aslında normal olabileceğini düşündüm ama benimki yine fazla hareket etmiyor yine düne göre biraz daha açıldı ama.
[QUOTE=BeyzPl]Hele bir birkaç gün geçsin. Bu akvaryuma geliş yolculuğunda sarılıp yorulduysa o yüzden olabilir. Genelde, sizin de yaşadığınız gibi, betanın çok sık yatması iyiye işaret değil. Bu durum devam ederse akvaryumuna ekleyebileceğiniz şeyler yok, akvaryumu yeterince iyi durumda çünkü. O zaman çok sıkı bir gözleme alabilirsiniz. Bir hastalığı varsa hemen fark etmek için. [/QUOTE]
Elimde crystalpro spotex ile sera bactopur mevcut daha teşhis koymadan tedaviye başlamak mantıksız olur değil mi?
Yeni Aldığım Betam Yüzmüyor
[QUOTE=BeyzPl]Hele bir birkaç gün geçsin. Bu akvaryuma geliş yolculuğunda sarılıp yorulduysa o yüzden olabilir. Genelde, sizin de yaşadığınız gibi, betanın çok sık yatması iyiye işaret değil. Bu durum devam ederse akvaryumuna ekleyebileceğiniz şeyler yok, akvaryumu yeterince iyi durumda çünkü. O zaman çok sıkı bir gözleme alabilirsiniz. Bir hastalığı varsa hemen fark etmek için. [/QUOTE]
Evet yaklaşık bir bir buçuk saatlik yoldan geldi poşet içerisinde. Umarım o yüzdendir. Formunu sağlaması için neler yapabilirim? Elimde tetranın granül yemi var karma akvaryumlar için ama sanırım sera bettagram alacağım ekstra olarak betalar için ayrı su düzenleyiciler var. Crystalpronun beta minerals tarzında, bunlar gerekli mi acaba ?
[QUOTE=BeyzPl]Hele bir birkaç gün geçsin. Bu akvaryuma geliş yolculuğunda sarılıp yorulduysa o yüzden olabilir. Genelde, sizin de yaşadığınız gibi, betanın çok sık yatması iyiye işaret değil. Bu durum devam ederse akvaryumuna ekleyebileceğiniz şeyler yok, akvaryumu yeterince iyi durumda çünkü. O zaman çok sıkı bir gözleme alabilirsiniz. Bir hastalığı varsa hemen fark etmek için. [/QUOTE]
Evet yaklaşık bir bir buçuk saatlik yoldan geldi poşet içerisinde. Umarım o yüzdendir. Formunu sağlaması için neler yapabilirim? Elimde tetranın granül yemi var karma akvaryumlar için ama sanırım sera bettagram alacağım ekstra olarak betalar için ayrı su düzenleyiciler var. Crystalpronun beta minerals tarzında, bunlar gerekli mi acaba ?
Yeni Aldığım Betam Yüzmüyor
Merhabalar daha yeni iki saat önce falan bakteri kültürünün oturmaya başladığını düşündüğüm akvaryumuma beta balığı aldım ve balık koyduğumdan beri farklı farklı yerlerde yatıyor yüzmüyor. Daha önce normal olduğunu düşündüğüm yine çokça yatan bi beta balığımı kaybettim. Acaba alışma sürecinde olduğu için bardaktan akvaryuma geçtiği için mi böyle yoksa bir hastalığı mı var acaba akvaryumum 27 litre 50w ısıtıcım 25 derece ve pipo filtrem var görüş ve yardımlarınızı bekliyorum:)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827441.jpg[/IMG]
Merhabalar daha yeni iki saat önce falan bakteri kültürünün oturmaya başladığını düşündüğüm akvaryumuma beta balığı aldım ve balık koyduğumdan beri farklı farklı yerlerde yatıyor yüzmüyor. Daha önce normal olduğunu düşündüğüm yine çokça yatan bi beta balığımı kaybettim. Acaba alışma sürecinde olduğu için bardaktan akvaryuma geçtiği için mi böyle yoksa bir hastalığı mı var acaba akvaryumum 27 litre 50w ısıtıcım 25 derece ve pipo filtrem var görüş ve yardımlarınızı bekliyorum:)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/180220251827441.jpg[/IMG]
Beta İçin Filtre Önerisi
Merhabalar tekrar. Bir beta akvaryumu kuruyorum ve filtre olarak şelale filtre düşünüyorum. 30x30 küp 27 litre hacimli bir akvaryumda beta için nasıl bir filtre almalıyım. Elimde cama yapıştırmalı bir pipo filtre var ama görüntü kirliliğinden dolayı kullanmak istemiyorum. Dophin h80 ile Dophin h100 arasında kaldım 100 olanı alırsam sanırım filtrenin haznesi daha büyük oluyor ama balığı yorar mı o hacimde bilemedim. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Merhabalar tekrar. Bir beta akvaryumu kuruyorum ve filtre olarak şelale filtre düşünüyorum. 30x30 küp 27 litre hacimli bir akvaryumda beta için nasıl bir filtre almalıyım. Elimde cama yapıştırmalı bir pipo filtre var ama görüntü kirliliğinden dolayı kullanmak istemiyorum. Dophin h80 ile Dophin h100 arasında kaldım 100 olanı alırsam sanırım filtrenin haznesi daha büyük oluyor ama balığı yorar mı o hacimde bilemedim. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Kayalar Ve Akvaryum Hakkında
[QUOTE=Emsica]Cevabı siz vermişsiniz elyaf japon, pamuk japon, izmarit japon kullanabilirsiniz. Donduktan sonra zararı yoktur. [/QUOTE]
Dediğim gibi salınımı konusunda emin olamadım. Teşekkür ederim.
[QUOTE=Emsica]Cevabı siz vermişsiniz elyaf japon, pamuk japon, izmarit japon kullanabilirsiniz. Donduktan sonra zararı yoktur. [/QUOTE]
Dediğim gibi salınımı konusunda emin olamadım. Teşekkür ederim.
Kayalar Ve Akvaryum Hakkında
Hepinize selamlar yeni bir akvaryum kurdum. Bazalt kayalar ile set çekip içini bazalt kum, dışını ise silisle doldurdum ama kafamda şöyle bir sorun var kayaların arasından kumlar sızacakmış gibi hissediyorum ilerleyen zamanlarda, bunu erkenden nasıl önleyebilirim. Akvaryumu tekrar bozabilirim sorun değil ama o kayaların arasını ne ile doldurabilirim. Japon ve pamuk kullanın diyenleri okumuştum ama japonun salınımı hakkında bilgisi olan var mı en temiz nasıl yapılır ya da yapmam gerekir mi? Ve eksik yada yanlış yaptığım şeyleri yazabilirsiniz. Kökü biraz daha büyük alıp bir kaç tane daha bitki ekleyeceğim şimdilik elimde bunlar vardı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252035511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252035551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252035591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252036031.jpg[/IMG]
Hepinize selamlar yeni bir akvaryum kurdum. Bazalt kayalar ile set çekip içini bazalt kum, dışını ise silisle doldurdum ama kafamda şöyle bir sorun var kayaların arasından kumlar sızacakmış gibi hissediyorum ilerleyen zamanlarda, bunu erkenden nasıl önleyebilirim. Akvaryumu tekrar bozabilirim sorun değil ama o kayaların arasını ne ile doldurabilirim. Japon ve pamuk kullanın diyenleri okumuştum ama japonun salınımı hakkında bilgisi olan var mı en temiz nasıl yapılır ya da yapmam gerekir mi? Ve eksik yada yanlış yaptığım şeyleri yazabilirsiniz. Kökü biraz daha büyük alıp bir kaç tane daha bitki ekleyeceğim şimdilik elimde bunlar vardı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252035511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252035551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252035591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/254430/030220252036031.jpg[/IMG]
Kuyruğu Kısılan Beta
[QUOTE=Taha Yanık]
Her güne çıkartın su değişimini keşke dediğimi yapsaydınız ilk önce. [/QUOTE]
İlaç daha iyi etki eder diye düşünmüştüm ama her güne döneceğim.
[QUOTE=Taha Yanık]
Her güne çıkartın su değişimini keşke dediğimi yapsaydınız ilk önce. [/QUOTE]
İlaç daha iyi etki eder diye düşünmüştüm ama her güne döneceğim.
Kuyruğu Kısılan Beta
Arkadaşlar baktopur aldım ve uyguladım tedaviyi prospektüsüne göre. Üçüncü gün oldu üçüncü günden sonra herhangi bir kullanım yazmıyor. Balık ara ara ani hareketler yapıyor, köşede hareketsiz bekliyor ve kuyruklarının uçları toplu iğne ucu gibi oldu. Tedaviye kendim tekrar baştan başlamalı mıyım ne yapmalıyım? Isıtıcıyım hala 28 derecede sabit pipo filtrem de çalışıyor. düzeltme: iki günde bir de su değişimi yapıyorum [EDIT]yigiterylmz08,2025-01-26 13:57:33[/EDIT]
Arkadaşlar baktopur aldım ve uyguladım tedaviyi prospektüsüne göre. Üçüncü gün oldu üçüncü günden sonra herhangi bir kullanım yazmıyor. Balık ara ara ani hareketler yapıyor, köşede hareketsiz bekliyor ve kuyruklarının uçları toplu iğne ucu gibi oldu. Tedaviye kendim tekrar baştan başlamalı mıyım ne yapmalıyım? Isıtıcıyım hala 28 derecede sabit pipo filtrem de çalışıyor. düzeltme: iki günde bir de su değişimi yapıyorum [EDIT]yigiterylmz08,2025-01-26 13:57:33[/EDIT]
Kuyruğu Kısılan Beta
[QUOTE=İnci Kefali]Merhaba öncelikle sizi tebrik ederim. Belli ki yeni hobici olmanıza rağmen önceden araştırmışsınız, betaya güzel bir ortam hazırlamaya çalışmışsınız.
Tanınız da doğru
https://www.akvaryum.com/forum/costia_yuzgec_yapismalari_ve_beyazlamalar_k784869.asp
Bu konudan tedavi hakkında bilgi alabilirsiniz.
Ekleme yapayım: Metilen mavisi gibi katkılar kullanacaksanız tankta yapmayın. Balığı ayrı bir yere alın. Orada ilaçlayın. Bu tür ilaçlar suyu bir miktar ağırlaştırır. O yüzden hava da verin lütfen. Ayırdığınız kabı da sıcak ve temiz tutarsanız kısa sürede balık iyileşecektir.
Tankta olabilecek parazitleri de ısı ve bol su değişimi ile yok etmeye çalışın. Değerli bakteri kültürüne zarar gelmesin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalıştım. Konuya gelirsek burda sera baktopurdan bahsetmiş spotex ne kadar işe yarar ondan mı devam etmeliyim yoksa baktopuru almalı mıyım bilemedim[EDIT]yigiterylmz08,2025-01-19 21:19:22[/EDIT]
[QUOTE=İnci Kefali]Merhaba öncelikle sizi tebrik ederim. Belli ki yeni hobici olmanıza rağmen önceden araştırmışsınız, betaya güzel bir ortam hazırlamaya çalışmışsınız.
Tanınız da doğru
https://www.akvaryum.com/forum/costia_yuzgec_yapismalari_ve_beyazlamalar_k784869.asp
Bu konudan tedavi hakkında bilgi alabilirsiniz.
Ekleme yapayım: Metilen mavisi gibi katkılar kullanacaksanız tankta yapmayın. Balığı ayrı bir yere alın. Orada ilaçlayın. Bu tür ilaçlar suyu bir miktar ağırlaştırır. O yüzden hava da verin lütfen. Ayırdığınız kabı da sıcak ve temiz tutarsanız kısa sürede balık iyileşecektir.
Tankta olabilecek parazitleri de ısı ve bol su değişimi ile yok etmeye çalışın. Değerli bakteri kültürüne zarar gelmesin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalıştım. Konuya gelirsek burda sera baktopurdan bahsetmiş spotex ne kadar işe yarar ondan mı devam etmeliyim yoksa baktopuru almalı mıyım bilemedim[EDIT]yigiterylmz08,2025-01-19 21:19:22[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 16:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
