ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kose81x
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ocak 2023 12:35
Son Ziyaret:
23 Mart 2023 11:07
Toplam Mesaj:
11 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Köse
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 8 MESAJI
Su Kablumbağası Yiyecek
[QUOTE=CaglaT]Ahm benim saydıklarımdan daha alt kalite diye biliyorum. Sadece elinizdeki yemle beslemeyin en azından tropical ya da white balance marka gammarus alın. Sabah gammarus akşam ahm yi verirsiniz. Görselini attığım yemler sizin kaplumbağaya büyük gelir, yiyemez.
Gammarustan bir öğünde 5 6 adet veriyorum.
Ahm yi de akşam kafa boyutu kadar verebilirsiniz.
Su kaplumbağası forumu var orada çok faydalı bilgiler bulabilirsiniz. sukaplumbagasi.com ismi
[/QUOTE] teşekkürler 👍Allah razı olsun
[QUOTE=CaglaT]Ahm benim saydıklarımdan daha alt kalite diye biliyorum. Sadece elinizdeki yemle beslemeyin en azından tropical ya da white balance marka gammarus alın. Sabah gammarus akşam ahm yi verirsiniz. Görselini attığım yemler sizin kaplumbağaya büyük gelir, yiyemez.
Gammarustan bir öğünde 5 6 adet veriyorum.
Ahm yi de akşam kafa boyutu kadar verebilirsiniz.
Su kaplumbağası forumu var orada çok faydalı bilgiler bulabilirsiniz. sukaplumbagasi.com ismi
[/QUOTE] teşekkürler 👍Allah razı olsun
Su Kablumbağası Yiyecek
[QUOTE=CaglaT]Merhaba.
Kaplumbağanız yavru mu? Yavru ise protein ağırlıklı beslemek gerekir, ilerledikçe bitkisel ağırlıklı beslenmeye geçilir. Küçük dostum dediğinize göre yavrudur diye düşünüyorum. Tropical gammarus alabilirsiniz ben ondan kullanıyorum ya da white balance markasının gammarusundan da alabilirsiniz onu da severek yediler.
Sera Raffy p yavrulara biraz büyük geliyor ama çok küçük değilse bu yem de iyidir. Kaplumbağanızın görselini eklerseniz daha net yorum yapabilirim.
Deep fix reptivit vitamini haftada 1 yemeğine damlatarak ya da ağzına ruj sürer gibi kullanabilirsiniz.
Tavuk vermenizi önermem pek onun yerine sebze verebilirsiniz.
sabah akşam tek adet yem vermiyorsunuz değil mi? Yavruların yem ihtiyacı fazla oluyor. [/QUOTE] öncelikle teşekkürler , işteyim ama elimdeki resimlerini atayım 🙂
Hocam pek bilgim olmadığı için evet günde 1 sabah 1 akşam olmak üzere 1 çubuk yemi kırıp iki parça olarak atıyordum. Kaç kez vermeliyim , ayrıca ben suya atıyorum ama yeni aklıma geldi , acaba kuru alanamı atmalıyım yemi? Bir de görselini paylaştığım yem hakkında görüşünüz nedir, ben iyidir diye tavsiye ile almıştım , etmi otmu onuda bilmiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/280220231614241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/280220231614291.jpg[/IMG]
[QUOTE=hakanyildiz06]Nasıl bir akvaryumda bakıyorsunuz? Kaplumbağanızın ve akvaryumunuzun fotoğrafını paylaşabilir misiniz? Isıtıcı ve filtre var mı?
Kaplumbağaları plastik kaplarda tutanlardan değilsinizdir inşallah, kaplumbağaların büyüdüklerinde daha büyük yüzme alanına ve su üzerine çıkıp dinlenebileceği alana ihtiyaçları var, uygun bir kurulum yapmışsınızdır umarım.
[/QUOTE] evet hocam , filtre ve ısıtıcıyı ilk etapta kurmuştum zaten , sadece uvb lamba eksik şimdilik onuda araştırıyorum ve varsa tavsiyenizi beklerim 🙂 watt olarak karar veremiyorum bilgim olmadığından ... Resim şimdilik maalesef telefonumda yok , işteyim
[QUOTE=CaglaT]Merhaba.
Kaplumbağanız yavru mu? Yavru ise protein ağırlıklı beslemek gerekir, ilerledikçe bitkisel ağırlıklı beslenmeye geçilir. Küçük dostum dediğinize göre yavrudur diye düşünüyorum. Tropical gammarus alabilirsiniz ben ondan kullanıyorum ya da white balance markasının gammarusundan da alabilirsiniz onu da severek yediler.
Sera Raffy p yavrulara biraz büyük geliyor ama çok küçük değilse bu yem de iyidir. Kaplumbağanızın görselini eklerseniz daha net yorum yapabilirim.
Deep fix reptivit vitamini haftada 1 yemeğine damlatarak ya da ağzına ruj sürer gibi kullanabilirsiniz.
Tavuk vermenizi önermem pek onun yerine sebze verebilirsiniz.
sabah akşam tek adet yem vermiyorsunuz değil mi? Yavruların yem ihtiyacı fazla oluyor. [/QUOTE] öncelikle teşekkürler , işteyim ama elimdeki resimlerini atayım 🙂
Hocam pek bilgim olmadığı için evet günde 1 sabah 1 akşam olmak üzere 1 çubuk yemi kırıp iki parça olarak atıyordum. Kaç kez vermeliyim , ayrıca ben suya atıyorum ama yeni aklıma geldi , acaba kuru alanamı atmalıyım yemi? Bir de görselini paylaştığım yem hakkında görüşünüz nedir, ben iyidir diye tavsiye ile almıştım , etmi otmu onuda bilmiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/280220231614241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/280220231614291.jpg[/IMG]
[QUOTE=hakanyildiz06]Nasıl bir akvaryumda bakıyorsunuz? Kaplumbağanızın ve akvaryumunuzun fotoğrafını paylaşabilir misiniz? Isıtıcı ve filtre var mı?
Kaplumbağaları plastik kaplarda tutanlardan değilsinizdir inşallah, kaplumbağaların büyüdüklerinde daha büyük yüzme alanına ve su üzerine çıkıp dinlenebileceği alana ihtiyaçları var, uygun bir kurulum yapmışsınızdır umarım.
[/QUOTE] evet hocam , filtre ve ısıtıcıyı ilk etapta kurmuştum zaten , sadece uvb lamba eksik şimdilik onuda araştırıyorum ve varsa tavsiyenizi beklerim 🙂 watt olarak karar veremiyorum bilgim olmadığından ... Resim şimdilik maalesef telefonumda yok , işteyim
Su Kablumbağası Yiyecek
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/280220231522051.jpg[/IMG]
Merhaba hayırlı günler...
Küçük dostuma günde 2 kez sabah akşam olmak üzere bu resimdeki yemden ikiye bölerek veriyorum...
Bildiğim kadarıyla yeşillik olarak marul kıvırcıkta yiyormuş ama bir kez verdim yemedi belki ileride yemeye başlar...
Ayrıca 1 kezde haşlanmış tavuk attım yiyip yemediğini bilmiyorum 🙂
Bu yemin haricinde başka bir şey daha vermelimiyim acaba, tavsiye edeceğiniz bir yem daha var mı ? Ve bu bahsettiğim yiyecekler ile en düzenli nasıl besleyebilirim , teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/280220231522051.jpg[/IMG]
Merhaba hayırlı günler...
Küçük dostuma günde 2 kez sabah akşam olmak üzere bu resimdeki yemden ikiye bölerek veriyorum...
Bildiğim kadarıyla yeşillik olarak marul kıvırcıkta yiyormuş ama bir kez verdim yemedi belki ileride yemeye başlar...
Ayrıca 1 kezde haşlanmış tavuk attım yiyip yemediğini bilmiyorum 🙂
Bu yemin haricinde başka bir şey daha vermelimiyim acaba, tavsiye edeceğiniz bir yem daha var mı ? Ve bu bahsettiğim yiyecekler ile en düzenli nasıl besleyebilirim , teşekkürler
Akvaryum Sıcaklık
[QUOTE=Aqua Discovery]
Smart bende de var 25 watt lik oda aynı 3 derece sapma var maalesef yerli üretim böyle oluyor 30 a ayar yapınca 27 ye anca geliyor sıcaklık, sağlamasını çok kez yaptım sizde de aynı durum var bence,sapma kaç sa ona göre fazla ayarlayın dereceyi [:iyi:][/QUOTE] teşekkür ederim. Aynı seviyede seyreder değil mi. Yani ani ısı artışı falan olabilir mi?
[QUOTE=Aqua Discovery]
Smart bende de var 25 watt lik oda aynı 3 derece sapma var maalesef yerli üretim böyle oluyor 30 a ayar yapınca 27 ye anca geliyor sıcaklık, sağlamasını çok kez yaptım sizde de aynı durum var bence,sapma kaç sa ona göre fazla ayarlayın dereceyi [:iyi:][/QUOTE] teşekkür ederim. Aynı seviyede seyreder değil mi. Yani ani ısı artışı falan olabilir mi?
Akvaryum Sıcaklık
[QUOTE=CNYTYLMZ]Eğer uzun süredir tam bu sıcaklıkta ise bazı ısıtıcılarin termostatlar inin ayarı kaymış olabiliyor tekrar söylüyorum eğer sıcaklıkta hiç dalgalanma yok ise isiticinin değerini 31 e çıkartın gözlemleyin size 28 derece sıcaklık verkcektir ama gözlem yapmaktan kaçmayın kaplumbağanın ölmesin[/QUOTE]
Yani hocam ben ayarı yükselteyim, 27-28 göstersin cam derece , derecedeki rakam doğrudur ve ona göre yinede ne olur ne olmaz ,gözlemleyerek bu şekilde uygulayayım. Doğru mu? Yani termostatta kalibrasyon hatasımı vardır?
[QUOTE=CevdetSERBEST]Isıtıcının ısısını 30 yap derece 27 olursa ısıtıcının göstergesi 2 derece hatalı gösteriyordur . Birde ısıtıcıları tamamen suya sokmak riskli , su alma riski var , genelde almaz deniyor fakat alırsa kötü.ısiticinin ayar yaptığın kablo girişi olan yerdeki siyah kısmın yarısı suyun içinde yarısı dışında olmalı.[/QUOTE] teşekkür ederim ısı artırıp deneyeceğim. Isıtıcıyı akvaryum ufak olduğundan mecburen hafif yatay koyuyorum , akvaryumu büyütene kadar
[QUOTE=CNYTYLMZ]Eğer uzun süredir tam bu sıcaklıkta ise bazı ısıtıcılarin termostatlar inin ayarı kaymış olabiliyor tekrar söylüyorum eğer sıcaklıkta hiç dalgalanma yok ise isiticinin değerini 31 e çıkartın gözlemleyin size 28 derece sıcaklık verkcektir ama gözlem yapmaktan kaçmayın kaplumbağanın ölmesin[/QUOTE]
Yani hocam ben ayarı yükselteyim, 27-28 göstersin cam derece , derecedeki rakam doğrudur ve ona göre yinede ne olur ne olmaz ,gözlemleyerek bu şekilde uygulayayım. Doğru mu? Yani termostatta kalibrasyon hatasımı vardır?
[QUOTE=CevdetSERBEST]Isıtıcının ısısını 30 yap derece 27 olursa ısıtıcının göstergesi 2 derece hatalı gösteriyordur . Birde ısıtıcıları tamamen suya sokmak riskli , su alma riski var , genelde almaz deniyor fakat alırsa kötü.ısiticinin ayar yaptığın kablo girişi olan yerdeki siyah kısmın yarısı suyun içinde yarısı dışında olmalı.[/QUOTE] teşekkür ederim ısı artırıp deneyeceğim. Isıtıcıyı akvaryum ufak olduğundan mecburen hafif yatay koyuyorum , akvaryumu büyütene kadar
Akvaryum Sıcaklık
Merhaba hayırlı pazarlar...
Su kaplumbağam için şimdilik yenisini alana kadar 32-15-30 ölçülerindeki akvaryumda 200wat ısıtıcı kullanıyorum. Çalışmasında bir sıkıntı yok gibi.
Fakat 28 derecede ayarlı olduğu halde , camdaki gösterge hep 24-25 civarı. Ayrıca peteğin önünde akvaryum.
Gösterge arızalı değilse tabi. Sorun var mı sizce varsa ne yapmalıyım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/260220231240071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/260220231240101.jpg[/IMG]
Merhaba hayırlı pazarlar...
Su kaplumbağam için şimdilik yenisini alana kadar 32-15-30 ölçülerindeki akvaryumda 200wat ısıtıcı kullanıyorum. Çalışmasında bir sıkıntı yok gibi.
Fakat 28 derecede ayarlı olduğu halde , camdaki gösterge hep 24-25 civarı. Ayrıca peteğin önünde akvaryum.
Gösterge arızalı değilse tabi. Sorun var mı sizce varsa ne yapmalıyım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/260220231240071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/260220231240101.jpg[/IMG]
Su Kaplumbağası Akvaryum Yüzeyi
Merhaba...
Su kaplumbağam için akvaryum yüzeyine minik taşlardan ( çakıl taşı büyüklüğünde ) sermek istiyorum. Fakat şunda kararsız kaldım! Kaplumbağama yem attığımda bir süre sonra yüzeye iniyor yem. Hemen yerse sıkıntı yok tabi ama yüzeye indiğinde yemi bulup yiyebiliyor mu ? Ya da bulsa bile yemekte zorlanıyor mu? Kum daha iyi diye düşünmüştüm aslında ama yiyorlarmış kumları diye almadım. Bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum. Farklı taş yada kum önerileride olabilir. Teşekkürler[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/230220231828351.jpg[/IMG][EDIT]Kose81x,2023-02-23 18:29:10[/EDIT]
Merhaba...
Su kaplumbağam için akvaryum yüzeyine minik taşlardan ( çakıl taşı büyüklüğünde ) sermek istiyorum. Fakat şunda kararsız kaldım! Kaplumbağama yem attığımda bir süre sonra yüzeye iniyor yem. Hemen yerse sıkıntı yok tabi ama yüzeye indiğinde yemi bulup yiyebiliyor mu ? Ya da bulsa bile yemekte zorlanıyor mu? Kum daha iyi diye düşünmüştüm aslında ama yiyorlarmış kumları diye almadım. Bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum. Farklı taş yada kum önerileride olabilir. Teşekkürler[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238166/230220231828351.jpg[/IMG][EDIT]Kose81x,2023-02-23 18:29:10[/EDIT]
Su Kaplumbağası Kuru Alan
Merhabalar , su kaplumbağası için o yeşil paspas gibi olan zemini nereden temin edebilirim acaba ? Flexi ile rampa yaptım ama üzerine akvaryum silikonu ile yapıştıracağım o zemin o parçasını bulmam gerekiyor
Merhabalar , su kaplumbağası için o yeşil paspas gibi olan zemini nereden temin edebilirim acaba ? Flexi ile rampa yaptım ama üzerine akvaryum silikonu ile yapıştıracağım o zemin o parçasını bulmam gerekiyor
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
