ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SadeceBeta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Haziran 2022 15:29
Son Ziyaret:
25 Haziran 2024 22:08
Toplam Mesaj:
24 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SadeceBeta
SON 10 MESAJI
Beta Balığım Çok Yatıyor
[QUOTE=M0nty]
Su değerleri normal 7.4 ph değeri var dipteki taşlar güzel değistirmiyicem çok seviyor o taşları su değeri demişken aldığım petshopta 250 ml lik kaptaydı suyu nereden kullanıyorsunuz dedim dinlenmiş çeşme suyu dedi etki eder mi siz ce?[/QUOTE]
7'nin altında olsa iyi olur ph. Çeşme suyu değerleri çok fazla değişkenlik gösterdiği için bir şey diyemem. Bence içme suyu kullanmaya devam etmelisin.
[QUOTE=M0nty]
Su değerleri normal 7.4 ph değeri var dipteki taşlar güzel değistirmiyicem çok seviyor o taşları su değeri demişken aldığım petshopta 250 ml lik kaptaydı suyu nereden kullanıyorsunuz dedim dinlenmiş çeşme suyu dedi etki eder mi siz ce?[/QUOTE]
7'nin altında olsa iyi olur ph. Çeşme suyu değerleri çok fazla değişkenlik gösterdiği için bir şey diyemem. Bence içme suyu kullanmaya devam etmelisin.
Beta Balığım Çok Yatıyor
Dostum akvaryum çok üstünkörü olmuş, dipteki taşlar falan hoşta olmamış bence tabi tercih senin ama dip çekimi yaparken de zorlar seni. Çok yüksek ihtimalle su değerlerinden kaynaklı bu kadar küçük bir hacimde phı düşük bir damacana su kullanmanı tavsiye ederim çok maliyetli gelmezse sana. Yemle hacimle vs alakalı olma ihtimali yoka yakın. Pipo filtre ve ısıtıcı imkanın varsa takarsan güzel olur. Ufak pipolar var biraz araştır hava motoruna da vana takarsın kısarsın cama doğru çevirirsin akıntı yapmaz. Biraz etraflıca araştır balığın çok güzel yazık olmasın. Keyifli hobiler. [:iyi:]
Dostum akvaryum çok üstünkörü olmuş, dipteki taşlar falan hoşta olmamış bence tabi tercih senin ama dip çekimi yaparken de zorlar seni. Çok yüksek ihtimalle su değerlerinden kaynaklı bu kadar küçük bir hacimde phı düşük bir damacana su kullanmanı tavsiye ederim çok maliyetli gelmezse sana. Yemle hacimle vs alakalı olma ihtimali yoka yakın. Pipo filtre ve ısıtıcı imkanın varsa takarsan güzel olur. Ufak pipolar var biraz araştır hava motoruna da vana takarsın kısarsın cama doğru çevirirsin akıntı yapmaz. Biraz etraflıca araştır balığın çok güzel yazık olmasın. Keyifli hobiler. [:iyi:]
Yeni Beta Aldım Fakat
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Betta konularının çoğunda küçük hacimlerden bahsedip orada beslenmesinin daha iyi olacağını söylüyorsunuz; sürekli. Siz deneyimli olabilirsiniz ama dikkat edin, yorum yaptığınız çoğu hobici yeni başlamış bu hobiye.. Deneyimsiz dostlara hata yaptırabilecek yönlendirmelerden kaçınalım lütfen! Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Uyarınız için teşekkür ederim. İthal olarak gelen, stresli bir sürecin sonunda bir Petshoptan bakımsız olarak alınan, genetik olarak şanslı olmayan uzun ve geniş kuyruklu bir betayı yeni başlayan bir hobicinin 30 lt üstü bir hacimde kuyruk eritmeden omurga problemleri olmadan hastalıktan uzak bakması pek mümkün değil. İstisnalar tabiki var, beta gerçekten karakter sahibi bir balık, karakterine göre farklı türlerle besleyen yüksek hacimde uzun süre sağlıklı bakan bambaşka su değerleriyle besleyen mutlaka var olacaktır da. Sadece beta bakıyorum hayranım bu balığa amacım eziyet etmek değil sadece daha sağlıklı bakılmasını istediğim için bu yorumlarım. Keyifli hobiler.
[QUOTE=Cem Altay]
Ben betta'nın en az 10 litre(net) ve filtreli,ısıtıcılı bir tankta beslenmesi taraftarıyım.Sağlık açısından bir sorun olmayacağının garantisini neye dayanarak veriyorsunuz ?[/QUOTE]
Merhaba, ısıtıcı konusu bence de net ama bu ortam sıcaklığı veya karbon ısıtıcı gibi tekniklerle de sağlanabilir. Filtrenin gerekliliği tartışılır harici bir tankta bekletilen bir suyla sık ve düzenli değişim yapılarakta bakılabilir. Dayanağım tecrübem. Hacimden dolayı bir betam hiç hasta olmadı böyle bir örnekte görmedim, duymadım. Bende bir bettanın 8-15 litrede filtre ve ısıtıcılı bakılması gerektiği taraftarıyım bunda bir problem yok ama bu olmazsa olmaz bir tabu değil tek anlatmak istediğim bu. Her konuda insanlara akvaryum alın hemen hacmi yükseltin vs. gibi öneriler görüyorum amacım bunun böyle olmadığını anlatmak sadece.
[QUOTE=ArifhbsAquatics]
Betta konularının çoğunda küçük hacimlerden bahsedip orada beslenmesinin daha iyi olacağını söylüyorsunuz; sürekli. Siz deneyimli olabilirsiniz ama dikkat edin, yorum yaptığınız çoğu hobici yeni başlamış bu hobiye.. Deneyimsiz dostlara hata yaptırabilecek yönlendirmelerden kaçınalım lütfen! Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Uyarınız için teşekkür ederim. İthal olarak gelen, stresli bir sürecin sonunda bir Petshoptan bakımsız olarak alınan, genetik olarak şanslı olmayan uzun ve geniş kuyruklu bir betayı yeni başlayan bir hobicinin 30 lt üstü bir hacimde kuyruk eritmeden omurga problemleri olmadan hastalıktan uzak bakması pek mümkün değil. İstisnalar tabiki var, beta gerçekten karakter sahibi bir balık, karakterine göre farklı türlerle besleyen yüksek hacimde uzun süre sağlıklı bakan bambaşka su değerleriyle besleyen mutlaka var olacaktır da. Sadece beta bakıyorum hayranım bu balığa amacım eziyet etmek değil sadece daha sağlıklı bakılmasını istediğim için bu yorumlarım. Keyifli hobiler.
[QUOTE=Cem Altay]
Ben betta'nın en az 10 litre(net) ve filtreli,ısıtıcılı bir tankta beslenmesi taraftarıyım.Sağlık açısından bir sorun olmayacağının garantisini neye dayanarak veriyorsunuz ?[/QUOTE]
Merhaba, ısıtıcı konusu bence de net ama bu ortam sıcaklığı veya karbon ısıtıcı gibi tekniklerle de sağlanabilir. Filtrenin gerekliliği tartışılır harici bir tankta bekletilen bir suyla sık ve düzenli değişim yapılarakta bakılabilir. Dayanağım tecrübem. Hacimden dolayı bir betam hiç hasta olmadı böyle bir örnekte görmedim, duymadım. Bende bir bettanın 8-15 litrede filtre ve ısıtıcılı bakılması gerektiği taraftarıyım bunda bir problem yok ama bu olmazsa olmaz bir tabu değil tek anlatmak istediğim bu. Her konuda insanlara akvaryum alın hemen hacmi yükseltin vs. gibi öneriler görüyorum amacım bunun böyle olmadığını anlatmak sadece.
Yeni Beta Aldım Fakat
Fanus değil de kare yada dikdörtgen bir mika kap varsa ona geçirseniz daha iyi olur. Yine bir saklama kabı da olur. Ben haftada 2-3 suyunu değiştiririm derseniz mika kapta filtresiz bakılabilir bir süre, sağlık açısından bir sorunu olmaz lakin hayvan bunalabilir. Isınız sabit 25-28 arası olduktan sonra sık su değişimi de yaparsanız filtreye gerek yok.
Fanus değil de kare yada dikdörtgen bir mika kap varsa ona geçirseniz daha iyi olur. Yine bir saklama kabı da olur. Ben haftada 2-3 suyunu değiştiririm derseniz mika kapta filtresiz bakılabilir bir süre, sağlık açısından bir sorunu olmaz lakin hayvan bunalabilir. Isınız sabit 25-28 arası olduktan sonra sık su değişimi de yaparsanız filtreye gerek yok.
Kuyruk Erimesi
[QUOTE=SIRVAN]
Aldığım gibi bir ilerleme yok, suyu şok marketten ph dikkat ederek aldım 7ph veya 6.5 olması lazım.
3 günde bir de %10 kadar değişim yapıyorum durduğu yerden.
56 litreyi dediğiniz gibi tamamen doldurmayım o zaman. Bir takip edeyim en iysi, cünkü hal ve hareketlerinde hiç problem yok. [/QUOTE]
6.5 7 arası çok ideal. İlerleme yoksa sıkıntı yok zamanla düzelir. Hal ve hareketlerin iyi olması kuyruğun erimeyeceğini göstermez bu arada onu bir işaret olarak almayın. Balık çok aktif olsa da kuyruk eriyebilir. Umarım düzelir filtre ve ısıtıcıyla çok daha rahat edecektir. Geçmiş olsun.
[QUOTE=SIRVAN]
Aldığım gibi bir ilerleme yok, suyu şok marketten ph dikkat ederek aldım 7ph veya 6.5 olması lazım.
3 günde bir de %10 kadar değişim yapıyorum durduğu yerden.
56 litreyi dediğiniz gibi tamamen doldurmayım o zaman. Bir takip edeyim en iysi, cünkü hal ve hareketlerinde hiç problem yok. [/QUOTE]
6.5 7 arası çok ideal. İlerleme yoksa sıkıntı yok zamanla düzelir. Hal ve hareketlerin iyi olması kuyruğun erimeyeceğini göstermez bu arada onu bir işaret olarak almayın. Balık çok aktif olsa da kuyruk eriyebilir. Umarım düzelir filtre ve ısıtıcıyla çok daha rahat edecektir. Geçmiş olsun.
Kuyruk Erimesi
Isı sabitse su değerleriyle alakalı bir problem vardır. Balığı aldıktan sonra ilerlemediyse sorun yok ama ilerliyorsa mutlaka suyunuzda bir problem vardır. Ph düşürmek için bir şey kullanıyor musunuz içme suyu mu kullanıyorsunuz suya herhangi bir şey katıyor musunuz kullandığınız içme suyunun phı kaç? Hacimle bir alakası yok durumun su değerleriyle alakası var hacim büyüse de o kuyruk aynı suyu kullandığınız sürece erimeye devam edecektir. Ancak yüksek hacimde filtrenin sağladığı bakteri kültürü ve su değerlerini korumak daha kolay olduğundan uzun vadede bir faydası olabilir ama o zamana kadar o kuyruk güzelliğini kaybedecektir. Eğer aldığınız haliyle duruyorsa sorun yok uzun vadede iyileşecektir. 56 lt betta için ciddi bir hacim ilk etapta tamamını doldurmamanızı tavsiye ederim. Kuyruk biraz düzelene kadar en azından.[EDIT]SadeceBeta,2022-07-06 23:32:55[/EDIT]
Isı sabitse su değerleriyle alakalı bir problem vardır. Balığı aldıktan sonra ilerlemediyse sorun yok ama ilerliyorsa mutlaka suyunuzda bir problem vardır. Ph düşürmek için bir şey kullanıyor musunuz içme suyu mu kullanıyorsunuz suya herhangi bir şey katıyor musunuz kullandığınız içme suyunun phı kaç? Hacimle bir alakası yok durumun su değerleriyle alakası var hacim büyüse de o kuyruk aynı suyu kullandığınız sürece erimeye devam edecektir. Ancak yüksek hacimde filtrenin sağladığı bakteri kültürü ve su değerlerini korumak daha kolay olduğundan uzun vadede bir faydası olabilir ama o zamana kadar o kuyruk güzelliğini kaybedecektir. Eğer aldığınız haliyle duruyorsa sorun yok uzun vadede iyileşecektir. 56 lt betta için ciddi bir hacim ilk etapta tamamını doldurmamanızı tavsiye ederim. Kuyruk biraz düzelene kadar en azından.[EDIT]SadeceBeta,2022-07-06 23:32:55[/EDIT]
Beta Balığı Üretimi
Merhaba kargodan gelen balığı direkt üretime almayı mı planlıyorsunuz bilmiyorum ama bence yapmayın. Balık suyunuza alışsın kargodaki stresini bir atsın kendine gelsin. Ayrıca kondisyonsuz ve tecrübesizlerse muhtemelen çiftleşme olmayacak ama kontrollü bir şekilde izleyerek deneyebilirsiniz çok istiyorsanız. Bırakıp gitmeyin döndüğünüzde vahim durumlarla karşılaşabilirsiniz. Çünkü anlaşamazlarsa baskın olan ötekine vurmaya başlayacaktır (bunun bir sürü sebebi olabilir) bunun sonucunda yavrulukta kaçacak yeterli yer olmadığından diğeri fazlaca dayak yiyecektir. Yani ben size normalde olması gerekeni söyleyeyim 2 -3 hafta boyunca damızlık için ayrılan beta 2-4 litrelik bir kapta canlı yemlerle günlük veya iki günde bir su değişimleriyle ve de antrenmanlarla forma sokulur. Hem küçük hacimde fazla efor harcamayacak hem de sürekli temiz bir suda kaliteli beslenebilecek olduğundan hacim küçültülür. Yani balık kargodan gelsin hop atayım çiftleşsin diye bir şey yok malesef. Tabi tercih sizin bence en azından bir kaç gün bekleyin hem dişi alışsın stresini atsın hem de varsa canlı yem takviyesi yapın. Sorunuza gelince evet yavrulukta çiftleşirler ama diğer balıkları göreceklerinden dikkatleri dağılır ve strese girebilirler çok yüksek ihtimal, etrafını kapatırım derseniz de üstte bahsettiğim gibi anlaşmazlık çıkarsa sorun yaşarsınız buna da başlarında beklerim derseniz, yavrular çıktıktan sonra hacim çok az olduğundan oksijen miktarı yetmeyebilir su değeri çabuk bozulabilir suya oksijen vermek gerek. Yani üretilebilir ama tecrübe ister. Başka bir akvaryumunuz veya 10 litrelik bir saklama kabınız yok mu?
Merhaba kargodan gelen balığı direkt üretime almayı mı planlıyorsunuz bilmiyorum ama bence yapmayın. Balık suyunuza alışsın kargodaki stresini bir atsın kendine gelsin. Ayrıca kondisyonsuz ve tecrübesizlerse muhtemelen çiftleşme olmayacak ama kontrollü bir şekilde izleyerek deneyebilirsiniz çok istiyorsanız. Bırakıp gitmeyin döndüğünüzde vahim durumlarla karşılaşabilirsiniz. Çünkü anlaşamazlarsa baskın olan ötekine vurmaya başlayacaktır (bunun bir sürü sebebi olabilir) bunun sonucunda yavrulukta kaçacak yeterli yer olmadığından diğeri fazlaca dayak yiyecektir. Yani ben size normalde olması gerekeni söyleyeyim 2 -3 hafta boyunca damızlık için ayrılan beta 2-4 litrelik bir kapta canlı yemlerle günlük veya iki günde bir su değişimleriyle ve de antrenmanlarla forma sokulur. Hem küçük hacimde fazla efor harcamayacak hem de sürekli temiz bir suda kaliteli beslenebilecek olduğundan hacim küçültülür. Yani balık kargodan gelsin hop atayım çiftleşsin diye bir şey yok malesef. Tabi tercih sizin bence en azından bir kaç gün bekleyin hem dişi alışsın stresini atsın hem de varsa canlı yem takviyesi yapın. Sorunuza gelince evet yavrulukta çiftleşirler ama diğer balıkları göreceklerinden dikkatleri dağılır ve strese girebilirler çok yüksek ihtimal, etrafını kapatırım derseniz de üstte bahsettiğim gibi anlaşmazlık çıkarsa sorun yaşarsınız buna da başlarında beklerim derseniz, yavrular çıktıktan sonra hacim çok az olduğundan oksijen miktarı yetmeyebilir su değeri çabuk bozulabilir suya oksijen vermek gerek. Yani üretilebilir ama tecrübe ister. Başka bir akvaryumunuz veya 10 litrelik bir saklama kabınız yok mu?
Kuyruk Erimesi
Suyun ısısı kaç derece ve hacim ne kadar? Bir kaç güne erimeye başlar
Suyun ısısı kaç derece ve hacim ne kadar? Bir kaç güne erimeye başlar
Betamın Kuyruğunda Durmayan Erime
Neyden kaynaklı olduğunu tespit etmek için tüm parametreleri bilmek gerek. Isıyı mutlaka 26-28 bandına çekmenizi tavsiye ederim.
Neyden kaynaklı olduğunu tespit etmek için tüm parametreleri bilmek gerek. Isıyı mutlaka 26-28 bandına çekmenizi tavsiye ederim.
Beta Akvaryumum
Merhaba öncelikle, bettanız hangi varyete bilmiyorum. Lakin yüksek hacim her zaman bettalar için daha iyi yaşam koşullarını ifade etmez. Yüksek hacimli bir akvaryuma big ears halfmoon koyarsanız örneğin hayvanın ciddi manada yorgunluğuna şahit olursunuz. Hacimden daha önce su kalitesi, yem ve ilgi bir betayı mutlu eden, tamamen şahsi fikrim bu. Akvaryumu tamamen doldurmamanızı ve ciddi manada dal ve bitkiyle dekor oluşturmanızı tavsiye ederim. Dallara sarılmış java moss ve büyük yapraklı anubiaslar bettalar için muazzam bir yatak oluyor. Üzerinde bol bol dinlendiğini göreceksiniz. Diğer ayrıntılar zaten yukarıdaki linkte mevcut.
Merhaba öncelikle, bettanız hangi varyete bilmiyorum. Lakin yüksek hacim her zaman bettalar için daha iyi yaşam koşullarını ifade etmez. Yüksek hacimli bir akvaryuma big ears halfmoon koyarsanız örneğin hayvanın ciddi manada yorgunluğuna şahit olursunuz. Hacimden daha önce su kalitesi, yem ve ilgi bir betayı mutlu eden, tamamen şahsi fikrim bu. Akvaryumu tamamen doldurmamanızı ve ciddi manada dal ve bitkiyle dekor oluşturmanızı tavsiye ederim. Dallara sarılmış java moss ve büyük yapraklı anubiaslar bettalar için muazzam bir yatak oluyor. Üzerinde bol bol dinlendiğini göreceksiniz. Diğer ayrıntılar zaten yukarıdaki linkte mevcut.
SON MESAJLAR
- Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakaya0107, 18:43
Yeni Üye Forumu - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
TheDS,
Cyber_Scout,
Adamın dibi,
Kturan06,
MiSoSiKiaN,
Ancalagon,
OKIRATLI,
osmandbnl,
EmiirKaan,
cankurt,
sina cen,
youngaquarist,
Hoppala,
Sfenks111,
Kuduoglu,
Myz26,
ugurbaran,
altuntasseref,
0rnn,
eyidasss,
Mustafasesen,
forthehordex,
JuqLax,
gyunda,
Umutoty,
Kemalk41,
bendeniztayfun,
Rafayel,
yeekim,
fissidens,
Conix,
Sufisu,
Tallha,
portre,
oktay42,
Corydoras.gram,
layper,
ozan_1903,
Tortuga7,
Lilam,
Tatar10,
TuranATAKAN,
Legionsgamer,
yns325,
miracemir,
mutlubaba,
SveH,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
