ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Sleepy
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Temmuz 2019 23:49
Son Ziyaret:
19 Temmuz 2025 02:41
Toplam Mesaj:
33 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Khuraman Karimli
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Khuraman Karimli
SON 10 MESAJI
Fanus İçin Hangi Filtreyi Onerirsiniz?
[QUOTE=MOONLİGHT]
20 litrelik fanus ile 20 litrelik akvaryumun farkı nedir?
Akvaryumun köşeli olması mı?[:?][:geek:]
Soruya gelirsek de bütçeniz varsa 40L gibi bir akvaryum alın derim. Küçük akvaryumda su değerleri çabuk bozulur . Ayrıca en küçüğünden bir pipo filtre edinin. Zira 20L pipo bile suyu çok dalgalandırır balığı yorar. Internette ya da youtube den 30, 40 L çok güzel akvaryumlar var biraz izlemenizi öneririm. Fikirleriniz biraz netleştir hem.[/QUOTE]
30 40 l biraz buyuk gelir cunki calisma masama koyacaktim. Ben arastirmistim 20 l uygun demistiler betta icin [:(][EDIT]Sleepy,2019-09-14 11:59:38[/EDIT]
[QUOTE=MOONLİGHT]
20 litrelik fanus ile 20 litrelik akvaryumun farkı nedir?
Akvaryumun köşeli olması mı?[:?][:geek:]
Soruya gelirsek de bütçeniz varsa 40L gibi bir akvaryum alın derim. Küçük akvaryumda su değerleri çabuk bozulur . Ayrıca en küçüğünden bir pipo filtre edinin. Zira 20L pipo bile suyu çok dalgalandırır balığı yorar. Internette ya da youtube den 30, 40 L çok güzel akvaryumlar var biraz izlemenizi öneririm. Fikirleriniz biraz netleştir hem.[/QUOTE]
Farki bakildiginda tabi ki yok. sadece gorunus olarak yuvarlak daha cok hosuma gittigi icin oyle dusunmustum. kare yerine akvaryumu 6 ve ya 8 koseli yaptirsam balik icin problem olurmu yine de?
[QUOTE=MOONLİGHT]
20 litrelik fanus ile 20 litrelik akvaryumun farkı nedir?
Akvaryumun köşeli olması mı?[:?][:geek:]
Soruya gelirsek de bütçeniz varsa 40L gibi bir akvaryum alın derim. Küçük akvaryumda su değerleri çabuk bozulur . Ayrıca en küçüğünden bir pipo filtre edinin. Zira 20L pipo bile suyu çok dalgalandırır balığı yorar. Internette ya da youtube den 30, 40 L çok güzel akvaryumlar var biraz izlemenizi öneririm. Fikirleriniz biraz netleştir hem.[/QUOTE]
30 40 l biraz buyuk gelir cunki calisma masama koyacaktim. Ben arastirmistim 20 l uygun demistiler betta icin [:(][EDIT]Sleepy,2019-09-14 11:59:38[/EDIT]
[QUOTE=MOONLİGHT]
20 litrelik fanus ile 20 litrelik akvaryumun farkı nedir?
Akvaryumun köşeli olması mı?[:?][:geek:]
Soruya gelirsek de bütçeniz varsa 40L gibi bir akvaryum alın derim. Küçük akvaryumda su değerleri çabuk bozulur . Ayrıca en küçüğünden bir pipo filtre edinin. Zira 20L pipo bile suyu çok dalgalandırır balığı yorar. Internette ya da youtube den 30, 40 L çok güzel akvaryumlar var biraz izlemenizi öneririm. Fikirleriniz biraz netleştir hem.[/QUOTE]
Farki bakildiginda tabi ki yok. sadece gorunus olarak yuvarlak daha cok hosuma gittigi icin oyle dusunmustum. kare yerine akvaryumu 6 ve ya 8 koseli yaptirsam balik icin problem olurmu yine de?
Fanus İçin Hangi Filtreyi Onerirsiniz?
Merhabalar, ofisim icin 20 litrelik fanus ve bir adet halfmoon almak istiyorum. Ama nasil bir filtre kullana bilecegimi bilmiyorum. yardim ede bilirmisiniz?[EDIT]Sleepy,2019-09-14 09:39:36[/EDIT]
Merhabalar, ofisim icin 20 litrelik fanus ve bir adet halfmoon almak istiyorum. Ama nasil bir filtre kullana bilecegimi bilmiyorum. yardim ede bilirmisiniz?[EDIT]Sleepy,2019-09-14 09:39:36[/EDIT]
Discus
[QUOTE=Mehmetfatasavun]Discus daha büyük akvaryumlarda beslenir. [/QUOTE]
anladim tesekkur ederim
[QUOTE=Mehmetfatasavun]Discus daha büyük akvaryumlarda beslenir. [/QUOTE]
anladim tesekkur ederim
Discus
Merhabalar. Bugun magazada discuslar gordum. cok guzellerdi. 150 litrelik bir akvaryumda mumkunmu bakimlari. ve hangi baliklarla yasaya bilirler? minimum kac tane discus almam gerekli? yardim ede bilirseniz sevinirim
Merhabalar. Bugun magazada discuslar gordum. cok guzellerdi. 150 litrelik bir akvaryumda mumkunmu bakimlari. ve hangi baliklarla yasaya bilirler? minimum kac tane discus almam gerekli? yardim ede bilirseniz sevinirim
Balik Turleri
[QUOTE=Dimidochromis]Merhaba
İkisi Bir arada beslemeyin neden çünkü Japon balıkları soğuk su sazanları melekler ise güney amerikan cichlidlerine giren bir tür ve ikisinin sulari birbirinden farklı biri 28 30 derece gibi suları severken diğer daha çok serin suları seviyor. [/QUOTE]
Evet o yuzden ayiricam ama digerleri kala bilirmi?
[QUOTE=Dimidochromis]Merhaba
İkisi Bir arada beslemeyin neden çünkü Japon balıkları soğuk su sazanları melekler ise güney amerikan cichlidlerine giren bir tür ve ikisinin sulari birbirinden farklı biri 28 30 derece gibi suları severken diğer daha çok serin suları seviyor. [/QUOTE]
Evet o yuzden ayiricam ama digerleri kala bilirmi?
Hastalik
[QUOTE=ityo39]
Tavsiye edilen doz yazmıyor mu? Bir de etken maddesi nedir? Onu bilmeden birşey diyemem. Bi bardak suya az dökün sarı mı mavi-yeşil mi oluyor bakın? Mavi yeşilse antiseptiktir. Sarı oluyorsa antibiyotiktir. Size antibiyotik lazım. Tolerans testi standart bişey değil, azar azar dozu artırıp balık sersemleyene kadar dozu artırmak anlamında herhalde. Antipar muhtemelen anti parazit manasında birşeydir. Parazit tedavilerinde antibiyotikten ziyade antiseptik özellikli ilaçlar kullanılır. Dediğim gibi size antibiyotik lazım. Türkiyeden bi tanıdığınıza nitrofur kargolatamıyor musunuz? Hemen hemen her akvaryumcuda bulunur.
[/QUOTE][QUOTE=ityo39]
Tavsiye edilen doz yazmıyor mu? Bir de etken maddesi nedir? Onu bilmeden birşey diyemem. Bi bardak suya az dökün sarı mı mavi-yeşil mi oluyor bakın? Mavi yeşilse antiseptiktir. Sarı oluyorsa antibiyotiktir. Size antibiyotik lazım. Tolerans testi standart bişey değil, azar azar dozu artırıp balık sersemleyene kadar dozu artırmak anlamında herhalde. Antipar muhtemelen anti parazit manasında birşeydir. Parazit tedavilerinde antibiyotikten ziyade antiseptik özellikli ilaçlar kullanılır. Dediğim gibi size antibiyotik lazım. Türkiyeden bi tanıdığınıza nitrofur kargolatamıyor musunuz? Hemen hemen her akvaryumcuda bulunur.
[/QUOTE][QUOTE=ityo39]
Tavsiye edilen doz yazmıyor mu? Bir de etken maddesi nedir? Onu bilmeden birşey diyemem. Bi bardak suya az dökün sarı mı mavi-yeşil mi oluyor bakın? Mavi yeşilse antiseptiktir. Sarı oluyorsa antibiyotiktir. Size antibiyotik lazım. Tolerans testi standart bişey değil, azar azar dozu artırıp balık sersemleyene kadar dozu artırmak anlamında herhalde. Antipar muhtemelen anti parazit manasında birşeydir. Parazit tedavilerinde antibiyotikten ziyade antiseptik özellikli ilaçlar kullanılır. Dediğim gibi size antibiyotik lazım. Türkiyeden bi tanıdığınıza nitrofur kargolatamıyor musunuz? Hemen hemen her akvaryumcuda bulunur.
[/QUOTE]
Antipar kullandim. Rengi mavi. Ama baliklarim cok iyi durumda. 3gun kullandim. Arkadasimdan rica ettim nitrofur temin edecektir ne olur ne olmaz diye. Cok tesekkur ederim yardimlariniz icin
[QUOTE=Alper altuğ]
Akvaryum ısını arttır sonra baska bı kapta metılen yada permason banyosı yaptır gunluk permasol 10dk. Metılen 20dk. Yeterli olur tuza dayanaklı valık beslıorsanda tuzla akvaryumu hep yenı bırsey eklerken metılenle yıka onları balıkta dahıl ayrıca lambayı sondur 4 gun hergun yap bırsey kalmaz sonradanda %80 su değişimi yap dınlenmiş su kullanmanı hep tavsıye ederim. Dınlenmiş suya az bırsey metılen atıp dınlendır parazıtte kapmaz.haftada bıgunde sarımsaklı yem ver[/QUOTE]
Cok tesekkur ederim
[QUOTE=ityo39]
Tavsiye edilen doz yazmıyor mu? Bir de etken maddesi nedir? Onu bilmeden birşey diyemem. Bi bardak suya az dökün sarı mı mavi-yeşil mi oluyor bakın? Mavi yeşilse antiseptiktir. Sarı oluyorsa antibiyotiktir. Size antibiyotik lazım. Tolerans testi standart bişey değil, azar azar dozu artırıp balık sersemleyene kadar dozu artırmak anlamında herhalde. Antipar muhtemelen anti parazit manasında birşeydir. Parazit tedavilerinde antibiyotikten ziyade antiseptik özellikli ilaçlar kullanılır. Dediğim gibi size antibiyotik lazım. Türkiyeden bi tanıdığınıza nitrofur kargolatamıyor musunuz? Hemen hemen her akvaryumcuda bulunur.
[/QUOTE][QUOTE=ityo39]
Tavsiye edilen doz yazmıyor mu? Bir de etken maddesi nedir? Onu bilmeden birşey diyemem. Bi bardak suya az dökün sarı mı mavi-yeşil mi oluyor bakın? Mavi yeşilse antiseptiktir. Sarı oluyorsa antibiyotiktir. Size antibiyotik lazım. Tolerans testi standart bişey değil, azar azar dozu artırıp balık sersemleyene kadar dozu artırmak anlamında herhalde. Antipar muhtemelen anti parazit manasında birşeydir. Parazit tedavilerinde antibiyotikten ziyade antiseptik özellikli ilaçlar kullanılır. Dediğim gibi size antibiyotik lazım. Türkiyeden bi tanıdığınıza nitrofur kargolatamıyor musunuz? Hemen hemen her akvaryumcuda bulunur.
[/QUOTE][QUOTE=ityo39]
Tavsiye edilen doz yazmıyor mu? Bir de etken maddesi nedir? Onu bilmeden birşey diyemem. Bi bardak suya az dökün sarı mı mavi-yeşil mi oluyor bakın? Mavi yeşilse antiseptiktir. Sarı oluyorsa antibiyotiktir. Size antibiyotik lazım. Tolerans testi standart bişey değil, azar azar dozu artırıp balık sersemleyene kadar dozu artırmak anlamında herhalde. Antipar muhtemelen anti parazit manasında birşeydir. Parazit tedavilerinde antibiyotikten ziyade antiseptik özellikli ilaçlar kullanılır. Dediğim gibi size antibiyotik lazım. Türkiyeden bi tanıdığınıza nitrofur kargolatamıyor musunuz? Hemen hemen her akvaryumcuda bulunur.
[/QUOTE]
Antipar kullandim. Rengi mavi. Ama baliklarim cok iyi durumda. 3gun kullandim. Arkadasimdan rica ettim nitrofur temin edecektir ne olur ne olmaz diye. Cok tesekkur ederim yardimlariniz icin
[QUOTE=Alper altuğ]
Akvaryum ısını arttır sonra baska bı kapta metılen yada permason banyosı yaptır gunluk permasol 10dk. Metılen 20dk. Yeterli olur tuza dayanaklı valık beslıorsanda tuzla akvaryumu hep yenı bırsey eklerken metılenle yıka onları balıkta dahıl ayrıca lambayı sondur 4 gun hergun yap bırsey kalmaz sonradanda %80 su değişimi yap dınlenmiş su kullanmanı hep tavsıye ederim. Dınlenmiş suya az bırsey metılen atıp dınlendır parazıtte kapmaz.haftada bıgunde sarımsaklı yem ver[/QUOTE]
Cok tesekkur ederim
Balik Turleri
Merhabalar. Akvaryumumda glofish, dishi beta, kucuk melek baligi, iki japon ve bir adat kilcik kuyruk besliyorum. Ogrendim ki melekle japonlar ve kilcik kuyruk asla birlikde yasamazmis. Yarin japonlarimi akvaryumcuya verecegim. Peki geri kalani birlikte yasarmi? Akvaryumum kucuk 20 litre ama 2 hafta icinde 100 ve ya 150 litrelik akvaryuma gecegim. Kardesim melegi ve glofishleri cok seviyor onlarin kalmasini istiyor. Onlarin ikisinin birlikte yashamasi mumkunmu?
Merhabalar. Akvaryumumda glofish, dishi beta, kucuk melek baligi, iki japon ve bir adat kilcik kuyruk besliyorum. Ogrendim ki melekle japonlar ve kilcik kuyruk asla birlikde yasamazmis. Yarin japonlarimi akvaryumcuya verecegim. Peki geri kalani birlikte yasarmi? Akvaryumum kucuk 20 litre ama 2 hafta icinde 100 ve ya 150 litrelik akvaryuma gecegim. Kardesim melegi ve glofishleri cok seviyor onlarin kalmasini istiyor. Onlarin ikisinin birlikte yashamasi mumkunmu?
Jellyfish (deniz Anasi)
[QUOTE=Harlequin]Yağmur hanımın bu konuda güzel bi macerası var , başlığı ilginizi çekecektir ;
[URL=https://www.akvaryum.com/Forum/deniz_anasi_tank_kurulumu_ulkemizde_ilki_k906348_sn1.asp]Toprak ana değil, deniz Ana![/URL][/QUOTE]
Anlayamadim)
[QUOTE=Harlequin]Yağmur hanımın bu konuda güzel bi macerası var , başlığı ilginizi çekecektir ;
[URL=https://www.akvaryum.com/Forum/deniz_anasi_tank_kurulumu_ulkemizde_ilki_k906348_sn1.asp]Toprak ana değil, deniz Ana![/URL][/QUOTE]
Baktim cok guzelmis)
[QUOTE=Harlequin]Yağmur hanımın bu konuda güzel bi macerası var , başlığı ilginizi çekecektir ;
[URL=https://www.akvaryum.com/Forum/deniz_anasi_tank_kurulumu_ulkemizde_ilki_k906348_sn1.asp]Toprak ana değil, deniz Ana![/URL][/QUOTE]
Anlayamadim)
[QUOTE=Harlequin]Yağmur hanımın bu konuda güzel bi macerası var , başlığı ilginizi çekecektir ;
[URL=https://www.akvaryum.com/Forum/deniz_anasi_tank_kurulumu_ulkemizde_ilki_k906348_sn1.asp]Toprak ana değil, deniz Ana![/URL][/QUOTE]
Baktim cok guzelmis)
Jellyfish (deniz Anasi)
Merabalar, bugun internette yabanci sayfalardan birinde jellyfish akvaryumu gordum. Cok guzeldi. acaba oyle bir akvaryum kurula bilirmi? bilgisi olan varmi beslenme shekilleri falan nasildir diye merak ettim.
Merabalar, bugun internette yabanci sayfalardan birinde jellyfish akvaryumu gordum. Cok guzeldi. acaba oyle bir akvaryum kurula bilirmi? bilgisi olan varmi beslenme shekilleri falan nasildir diye merak ettim.
Bitkili Discus Akvaryumu
[QUOTE=stinger]Değerli hobici arkadaşlarım uzun zaman önce bitkili discus akvaryumu yapmıştım...şimdilerde yeniden akvaryum kurmak istiyorum bir önceki akvaryumumun videosunu paylaştım değerli yorumlarınızı ve eksiklerimi bildirmenizi rica ediyor herkese mutlu hobiler diliyorum...
https://youtu.be/OGYDQkIK3Jk[/QUOTE]
Merhaba, çok güzel bir akvaryum. Kaç litrelik? Biraz bilgilendire bilirmisiniz acaba. Minimum kaç litre olmasi gerekiyor?
[QUOTE=stinger]Değerli hobici arkadaşlarım uzun zaman önce bitkili discus akvaryumu yapmıştım...şimdilerde yeniden akvaryum kurmak istiyorum bir önceki akvaryumumun videosunu paylaştım değerli yorumlarınızı ve eksiklerimi bildirmenizi rica ediyor herkese mutlu hobiler diliyorum...
https://youtu.be/OGYDQkIK3Jk[/QUOTE]
Merhaba, çok güzel bir akvaryum. Kaç litrelik? Biraz bilgilendire bilirmisiniz acaba. Minimum kaç litre olmasi gerekiyor?
SON MESAJLAR
- Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
osmandbnl,
LeafyAqua,
darkaura,
yaşar çınar,
Mr. WingMan,
Sfenks111,
OKIRATLI,
JujuSeri,
SeaWorld,
ugurbaran,
0rnn,
Birtek,
Kuduoglu,
TheDS,
Vatozcu Hakkı,
Sütçü,
sina cen,
SunkenShrimps,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
Stoke,
Conix,
Umutoty,
Hidro Dinamik,
Malawi34,
Laetacara,
888starz_jsSa,
ozan_1903,
Oğuzhan00600,
hakanmorcicek,
Mustafasesen,
Alibicimcilci,
Cyber_Scout,
MasterChiefHakan,
AquaVita,
Killicory,
MertSoyumert,
yeekim,
888starz_snml,
mmtbs,
oguzozt,
zafer3885,
ternapi,
Sungurr,
yderinn,
Kfat,
prisonbreak,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
