ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
aranjman
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Eylül 2017 16:22
Son Ziyaret:
9 Saat 39 Dakika önce
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Nacar
Doğum Tarihi:
16 Mart 1991
Yaş:
35
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
akvaryum.com
SON 10 MESAJI
Tek Co2 Tüpü Aynı Anda 2 Akvaryumda Kullanılır Mı?
Son mesajdan sonra aradan 3 yıl geçmiş ama belki birileri bu durumla karşı karşıyadır diye ben de tecrübelerimi yazayım.
Bendede 5 litrelik tüplerden var.Akvaryumlar stand gibi özel bir masanın üstünde biri üst katta diğeri alt katta. dolayısıyla hortum mesafeleri farklı.
Üstteki akvaryuma CO2 çok güzel şekilde gelirken alttakine bir türlü getiremedim. Alttaki akvaryumda Creauqua nın difözürü vardı. Onu oldum olası sevmedim, çıkarıp başka bir difüzör bağladım sonuç yine aynı. Hortumları eşitlemeye çalıştım yine olmadı.
En sonunda pes ettim ve mini parvula ekili olan tankıma CO2 vermeyi kestim.
Bu arada dağıtıcım ADA marka idi. bir ara sanayideki pnömatikçilerden 2li dağıtıcı alayım dedim ama erindim gitmedim.
Şimdilerde tekrardan başka bir bitkili tank kurmak istiyorum CO2 takviyesi ile ama yeni bir tüp için yerim yok, elimde kocaman tüp var ama randıman alamıyorum.
Önerisi olanlar varsa memnuniyetle dinler & uygulamaya çalışırım.
Son mesajdan sonra aradan 3 yıl geçmiş ama belki birileri bu durumla karşı karşıyadır diye ben de tecrübelerimi yazayım.
Bendede 5 litrelik tüplerden var.Akvaryumlar stand gibi özel bir masanın üstünde biri üst katta diğeri alt katta. dolayısıyla hortum mesafeleri farklı.
Üstteki akvaryuma CO2 çok güzel şekilde gelirken alttakine bir türlü getiremedim. Alttaki akvaryumda Creauqua nın difözürü vardı. Onu oldum olası sevmedim, çıkarıp başka bir difüzör bağladım sonuç yine aynı. Hortumları eşitlemeye çalıştım yine olmadı.
En sonunda pes ettim ve mini parvula ekili olan tankıma CO2 vermeyi kestim.
Bu arada dağıtıcım ADA marka idi. bir ara sanayideki pnömatikçilerden 2li dağıtıcı alayım dedim ama erindim gitmedim.
Şimdilerde tekrardan başka bir bitkili tank kurmak istiyorum CO2 takviyesi ile ama yeni bir tüp için yerim yok, elimde kocaman tüp var ama randıman alamıyorum.
Önerisi olanlar varsa memnuniyetle dinler & uygulamaya çalışırım.
Ankarada Ranchu Satan Yer Bilenler Buraya!
Selamlar, kaliteli dediğiniz yerli üretim değil sanırım. Yerli üretimlerin şekli şemali o videolarda gördüğümüz formlarda maalesef olamıyor. Ya da ben görmedim şimdi linç yemeyelim.
tavsiyem bütçeyi biraz daha yükselterek ithal olanlara bakabilirsiniz.
Benim aklıma gelenler çubukta bir goldfisci var. ranchu var mı bilmiyorum ama ellerindeki balıkların formu harika. fiyatlarını da bilemiyorum
dkgoldfish_ankara(instagram adresleri)
// Ek olarak Etimesgut şeyh şamil mahallesinde bora bey var. eşiyle işletiyor. Bora baydurcan (goldfish.orandaankara) o da goldfish grubunda. zaman zaman ranchu getirdiğini gördüm. ona da danışabilirsiniz.
[EDIT]aranjman,2025-09-23 08:38:34[/EDIT]
Selamlar, kaliteli dediğiniz yerli üretim değil sanırım. Yerli üretimlerin şekli şemali o videolarda gördüğümüz formlarda maalesef olamıyor. Ya da ben görmedim şimdi linç yemeyelim.
tavsiyem bütçeyi biraz daha yükselterek ithal olanlara bakabilirsiniz.
Benim aklıma gelenler çubukta bir goldfisci var. ranchu var mı bilmiyorum ama ellerindeki balıkların formu harika. fiyatlarını da bilemiyorum
dkgoldfish_ankara(instagram adresleri)
// Ek olarak Etimesgut şeyh şamil mahallesinde bora bey var. eşiyle işletiyor. Bora baydurcan (goldfish.orandaankara) o da goldfish grubunda. zaman zaman ranchu getirdiğini gördüm. ona da danışabilirsiniz.
[EDIT]aranjman,2025-09-23 08:38:34[/EDIT]
Bir Garip Yosun Sorunu
[QUOTE=AquaBurak]
Selamlar,, bu yosun probleminden kurtulmanıza sevindim.
aynı sorundan bende müzdaribim.
Test kitlerimle yaptığım ölçümler sonucu herşey normal gözüküyor fakat CUBA'larımın üstünde bu yosun çıkmaya başladı.
Sorum şu;
Bitkiyi çıkarıp harici olarak mı üzerine excel sıktınız yoksa tankın içindeyken mi sıktınız?
Fazlaca omurgasız popülasyonum var, excel ile heba etmek istemiyorum.
kolaylıklar dilerim.
[/QUOTE]
Merhaba,
tankın içine enjektör yardımıyla sıktım. ama dediğim gibi öncesinde çıakrabildiklerimin tamamını çıkarıp mekanik olarak temizlemedim ( difüzör, filtre vb) hemen giden birşey değil. ve diğer yosun türlerine göre bir tık daha baş belası.
[QUOTE=AquaBurak]
Selamlar,, bu yosun probleminden kurtulmanıza sevindim.
aynı sorundan bende müzdaribim.
Test kitlerimle yaptığım ölçümler sonucu herşey normal gözüküyor fakat CUBA'larımın üstünde bu yosun çıkmaya başladı.
Sorum şu;
Bitkiyi çıkarıp harici olarak mı üzerine excel sıktınız yoksa tankın içindeyken mi sıktınız?
Fazlaca omurgasız popülasyonum var, excel ile heba etmek istemiyorum.
kolaylıklar dilerim.
[/QUOTE]
Merhaba,
tankın içine enjektör yardımıyla sıktım. ama dediğim gibi öncesinde çıakrabildiklerimin tamamını çıkarıp mekanik olarak temizlemedim ( difüzör, filtre vb) hemen giden birşey değil. ve diğer yosun türlerine göre bir tık daha baş belası.
Bir Garip Yosun Sorunu
Herkese Selamlar uzun bir aradan sonra sorunumu neredeyse tamamına yakınını çözmüş bulunmaktayım.
Yaptıklarıma gelince, öncelikle yosunlar ağırlıklı olarak filtrenin plastik aksamlarına ve difüzör ün borusunu yapışmıştış. Bunları fırçayla falan %100 çözemediğim için ikisini de çıkarttım suyun altında tırnaklarımla kazıdım. Daha sonra aparatları tekrar yerine koyduktan sonra kalan yerlere şırıngayla excel bastım ( burada creaquanın excelini kullandım ama herhangi biri iş görecektir.)
Tankımda canlı yükü pek yok toplasanız 10 tane falan karides vardı ama gözlemlediğim kadarıyla herhangi bir canlı kaybı olmadı.
Tekrarının yaşanmaması adına da kendimce dolphin h100 filtreyi çıkarıp aquael versamax mini filtre taktım su yüzeyini bayağı bi hareketlendirdi.
şimdilik bir problem görünmüyor. gelişmeler olursa yine buradan yazarım birileri faydalanır umarım.
Herkese Selamlar uzun bir aradan sonra sorunumu neredeyse tamamına yakınını çözmüş bulunmaktayım.
Yaptıklarıma gelince, öncelikle yosunlar ağırlıklı olarak filtrenin plastik aksamlarına ve difüzör ün borusunu yapışmıştış. Bunları fırçayla falan %100 çözemediğim için ikisini de çıkarttım suyun altında tırnaklarımla kazıdım. Daha sonra aparatları tekrar yerine koyduktan sonra kalan yerlere şırıngayla excel bastım ( burada creaquanın excelini kullandım ama herhangi biri iş görecektir.)
Tankımda canlı yükü pek yok toplasanız 10 tane falan karides vardı ama gözlemlediğim kadarıyla herhangi bir canlı kaybı olmadı.
Tekrarının yaşanmaması adına da kendimce dolphin h100 filtreyi çıkarıp aquael versamax mini filtre taktım su yüzeyini bayağı bi hareketlendirdi.
şimdilik bir problem görünmüyor. gelişmeler olursa yine buradan yazarım birileri faydalanır umarım.
17x17x180 Cm High-tech Bitkili Tank
[QUOTE=CoryCory]
Hala çözemedinizmi ? staghorn excele karşı çok dirençsiz hiç bir canlıyada zararı yok internette gördüğünüz proscape tankların tamamı kovayla algecid kullanıyor. Uzun vadede öldürmediği alg yok. Zaten tank oturunca ihtiyacınız olmuyor. Kimsenin söylemediği gizli silah tankı kurar kurmaz kullanmaya başlıyorlar. Sorsan kimse kullanmyorum der. Ayrıca ben kaliteli aydınlatma ile kalitesiz aydınlatma arasındada büyük fark olduğunu düşünüyorum. [/QUOTE]
hocam desteğinizle büyük ölçüde çözdüm. çok teşekkürler tekrardan.
creaqua ın exeli vardı onu aldım. birde genelde filtre ve difüzöre yapışmıştı yosunlar onu alıp elimle kazıyarak çıkardım. üstüne bastım exceli kalan yerlere. şuan ilk haline göre çok daha iyi.
Birde filtreyi değiştirdim dolphin h100 vardı onu çıkardım aquael versamex mini aldım su yüzeyi oldukça hareketlendi. co2 uçması ile ilgili bir problem de olmadı sizin dediğiniz gibi.
[QUOTE=CoryCory]
Hala çözemedinizmi ? staghorn excele karşı çok dirençsiz hiç bir canlıyada zararı yok internette gördüğünüz proscape tankların tamamı kovayla algecid kullanıyor. Uzun vadede öldürmediği alg yok. Zaten tank oturunca ihtiyacınız olmuyor. Kimsenin söylemediği gizli silah tankı kurar kurmaz kullanmaya başlıyorlar. Sorsan kimse kullanmyorum der. Ayrıca ben kaliteli aydınlatma ile kalitesiz aydınlatma arasındada büyük fark olduğunu düşünüyorum. [/QUOTE]
hocam desteğinizle büyük ölçüde çözdüm. çok teşekkürler tekrardan.
creaqua ın exeli vardı onu aldım. birde genelde filtre ve difüzöre yapışmıştı yosunlar onu alıp elimle kazıyarak çıkardım. üstüne bastım exceli kalan yerlere. şuan ilk haline göre çok daha iyi.
Birde filtreyi değiştirdim dolphin h100 vardı onu çıkardım aquael versamex mini aldım su yüzeyi oldukça hareketlendi. co2 uçması ile ilgili bir problem de olmadı sizin dediğiniz gibi.
17x17x180 Cm High-tech Bitkili Tank
Öncelikle çok güzel tank olmuş tebrik ederim. Görür görmez bende akıntıyı nasıl sağlıyorsunuz diye sormak istedim. CO2 varmıydı göremedim ben, eğer varsa ve akıntı yoksa geyikboynuzu denen illet yosun oluşumu gözleniyor önden uyarmak istedim. Ben geçenlerde konusunu açmıştım hala tam olarak kurtulabilmiş değilim.
Öncelikle çok güzel tank olmuş tebrik ederim. Görür görmez bende akıntıyı nasıl sağlıyorsunuz diye sormak istedim. CO2 varmıydı göremedim ben, eğer varsa ve akıntı yoksa geyikboynuzu denen illet yosun oluşumu gözleniyor önden uyarmak istedim. Ben geçenlerde konusunu açmıştım hala tam olarak kurtulabilmiş değilim.
Akvaryum Rafı/dolabı Fikirleri, Tavsiye
Hintli bir hobiciden görüp benzerini yaptırmıştım. Sol tarafta çekmecem ve dolabım var. co2 tüpü falan sığıyor. böyle birşey yaptırabilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/280520250731291.jpg[/IMG]
Hintli bir hobiciden görüp benzerini yaptırmıştım. Sol tarafta çekmecem ve dolabım var. co2 tüpü falan sığıyor. böyle birşey yaptırabilirsiniz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/280520250731291.jpg[/IMG]
Bir Garip Yosun Sorunu
[QUOTE=darkaura]Sorun co2 den kaynaklı. Az co2 veriyorsunuz ve şelale filtre var, şelale filtre çok fazla co2 kaybına neden olur. Tankda ufak, co2 kaybını artıracak bir faktör. Tavsiyem indikatör sıvısı alıp 24 saat co2 uygulamanız, indicatör sıvısından co2 durumunu takip etmeniz. Bu tip yosunların genel nedeni yetersiz yada düzensiz co2 ile yetersiz filtrasyon kaynaklı amonyak sıçramalarıdır. Tankınız eski bir tank, gördüğüm kadarıyla bir canlı yüküde yok, filtrasyondan yana sorun olması pek olası değil. Hatta co2 kaybını engellemek için filtreyi çıkarırsanız daha fazla fayda görürsünüz. Canı yükü ağır olmadığı sürece ve kuvvetli ışık kesilmedikce filtrasyonu bitki yapar. Bitki için daha iyi bile olur, bitki açısından amonyak nitrata nazaran kullanması daha kolay bir azot kaynağı. Karartma yada gübre azaltma gibi şeylere girip bitkilerinizi stres altına almayın. Genel strateji bitkinin temel ihtiyaçlarının hepsini optimum düzeyde sağlayıp bitkinin hızlı gelişmesine imkan vermek, O zaman bitki yosuna yaşam alanı bırakmıyor. Ama optimum olacak, daha fazla daha iyi değil, bitkinin kullanamadığı daha fazla kaynak her zaman yosun besler. Tüm temel ihtiyaçlar arasında en büyük darboğazda hemen her zaman co2dir. Co2yi düzgün vermediğinizde fazla gübreyi fazla ışığı yosun kullanıyor. Co2 ye odaklanıp ısşığı e gübreyi optimumda kullanmalısınız. Bir tek demir kullanırken dikkati olun. Fazla yada bozulmuş demir yosun bombasıdır. Excel fayda eder, hem karbon sağlar hemde yosunu üzerine direk uygulandığında yosunu öldürebiliyor. Ama dozlamasını dikattli yapın fazlası zehirdir. [/QUOTE]
öncelikle değerli bilgiler için çok teşekkür ederim.
tankım çok ufak ve ufak tankların maalesefki en büyük problemi su şartları dengesizliği. stabiliyeti sağlayamıyorum. Haftalık %30-40 arası su değişimi yapıyorum ve sadece karides besliyorum.
gübre su değişimiyle beraber creaquanın turuncu renkli gübresini kullanıyorum. phı indicatorden takip ediyorum. genelde yeşil ile sarı arası bir renkte gidip geliyor. tamamen yeşili yakalayamadım.
co2 az veriyorsunuz demişsiniz. gösterge sarıya yakın renkte. daha fazla arttırmam mı gerekiyor? ve şelale filtreyi çıkartayım mı?
excel kullanmadım şimdiye kadar. excele başlamalı mıyım?
son olarak mevcuttaki yosunları nasıl kazıyacağım tankımdan? yukarıda dediklerinizi yaparsam mevcuttakiler gider mi?
[QUOTE=darkaura]Sorun co2 den kaynaklı. Az co2 veriyorsunuz ve şelale filtre var, şelale filtre çok fazla co2 kaybına neden olur. Tankda ufak, co2 kaybını artıracak bir faktör. Tavsiyem indikatör sıvısı alıp 24 saat co2 uygulamanız, indicatör sıvısından co2 durumunu takip etmeniz. Bu tip yosunların genel nedeni yetersiz yada düzensiz co2 ile yetersiz filtrasyon kaynaklı amonyak sıçramalarıdır. Tankınız eski bir tank, gördüğüm kadarıyla bir canlı yüküde yok, filtrasyondan yana sorun olması pek olası değil. Hatta co2 kaybını engellemek için filtreyi çıkarırsanız daha fazla fayda görürsünüz. Canı yükü ağır olmadığı sürece ve kuvvetli ışık kesilmedikce filtrasyonu bitki yapar. Bitki için daha iyi bile olur, bitki açısından amonyak nitrata nazaran kullanması daha kolay bir azot kaynağı. Karartma yada gübre azaltma gibi şeylere girip bitkilerinizi stres altına almayın. Genel strateji bitkinin temel ihtiyaçlarının hepsini optimum düzeyde sağlayıp bitkinin hızlı gelişmesine imkan vermek, O zaman bitki yosuna yaşam alanı bırakmıyor. Ama optimum olacak, daha fazla daha iyi değil, bitkinin kullanamadığı daha fazla kaynak her zaman yosun besler. Tüm temel ihtiyaçlar arasında en büyük darboğazda hemen her zaman co2dir. Co2yi düzgün vermediğinizde fazla gübreyi fazla ışığı yosun kullanıyor. Co2 ye odaklanıp ısşığı e gübreyi optimumda kullanmalısınız. Bir tek demir kullanırken dikkati olun. Fazla yada bozulmuş demir yosun bombasıdır. Excel fayda eder, hem karbon sağlar hemde yosunu üzerine direk uygulandığında yosunu öldürebiliyor. Ama dozlamasını dikattli yapın fazlası zehirdir. [/QUOTE]
öncelikle değerli bilgiler için çok teşekkür ederim.
tankım çok ufak ve ufak tankların maalesefki en büyük problemi su şartları dengesizliği. stabiliyeti sağlayamıyorum. Haftalık %30-40 arası su değişimi yapıyorum ve sadece karides besliyorum.
gübre su değişimiyle beraber creaquanın turuncu renkli gübresini kullanıyorum. phı indicatorden takip ediyorum. genelde yeşil ile sarı arası bir renkte gidip geliyor. tamamen yeşili yakalayamadım.
co2 az veriyorsunuz demişsiniz. gösterge sarıya yakın renkte. daha fazla arttırmam mı gerekiyor? ve şelale filtreyi çıkartayım mı?
excel kullanmadım şimdiye kadar. excele başlamalı mıyım?
son olarak mevcuttaki yosunları nasıl kazıyacağım tankımdan? yukarıda dediklerinizi yaparsam mevcuttakiler gider mi?
Bir Garip Yosun Sorunu
[QUOTE=CoryCory]Hayatımda sadece 1 kez bir arkadaşımın tankında gördüm filtrasyonu feciyat kötüydü tahminen amonyak sorunu olabilir. Kaliteli bir filtrasyon ve excell ile çok kısa sürede çözdük. Hair alg gibi dirençli değiller çünki, excelli yiyince önce pembe sonra beyaz ardından poof oluyorlar.[8)] APT fix, excell veya muadili bir ürün kullanabilirsiniz. Ayrıca genelde biz co2 yi aydınlatma süresinden daha uzun veririz ki ışıma başladığında tankta yeterli co2 çözülmüş olsun ışıklarla birliktede kapatırız. Çok fazla çözüldüğü içinmi kısa süre veriyorsunuz ? Bu arada mümkünse genel bir fotoda alabilirmiyim?
co2 göstergesi sarı oluyor çok fazla verince. ışık açılmadan yarım saat önce başlatıyorum genelde.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/230520250735241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/230520250735251.jpg[/IMG][EDIT]aranjman,2025-05-23 07:37:08[/EDIT]
[QUOTE=CoryCory]Hayatımda sadece 1 kez bir arkadaşımın tankında gördüm filtrasyonu feciyat kötüydü tahminen amonyak sorunu olabilir. Kaliteli bir filtrasyon ve excell ile çok kısa sürede çözdük. Hair alg gibi dirençli değiller çünki, excelli yiyince önce pembe sonra beyaz ardından poof oluyorlar.[8)] APT fix, excell veya muadili bir ürün kullanabilirsiniz. Ayrıca genelde biz co2 yi aydınlatma süresinden daha uzun veririz ki ışıma başladığında tankta yeterli co2 çözülmüş olsun ışıklarla birliktede kapatırız. Çok fazla çözüldüğü içinmi kısa süre veriyorsunuz ? Bu arada mümkünse genel bir fotoda alabilirmiyim?
co2 göstergesi sarı oluyor çok fazla verince. ışık açılmadan yarım saat önce başlatıyorum genelde.
[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/230520250735241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/230520250735251.jpg[/IMG][EDIT]aranjman,2025-05-23 07:37:08[/EDIT]
Bir Garip Yosun Sorunu
Herkese Merhaba,
25x25x25 küp akvaryumumda geçmek bilmeyen bir garip yosun ile karşı karşıyayım. 3-4 gün karartma uyguladım yine geçmedi. Yemleme neredeyse hiç yapmıyorum. co2 var. birkaç kişiden geyikboynuzu yosunu geribildirimi aldım ama eğer oysa bile nasıl geçireceğimi bulamadım. destek olabilir misiniz?
tank : 25x25x25 1 yıldır kurulu.
filtre şelale filtre dolphin h90
taban lav kırığı
co2 selenoid vana ile 4 saat
aydınlatna: creaqua nano s 5 saat
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122201.jpg[/IMG][EDIT]aranjman,2025-05-22 21:23:19[/EDIT]
Herkese Merhaba,
25x25x25 küp akvaryumumda geçmek bilmeyen bir garip yosun ile karşı karşıyayım. 3-4 gün karartma uyguladım yine geçmedi. Yemleme neredeyse hiç yapmıyorum. co2 var. birkaç kişiden geyikboynuzu yosunu geribildirimi aldım ama eğer oysa bile nasıl geçireceğimi bulamadım. destek olabilir misiniz?
tank : 25x25x25 1 yıldır kurulu.
filtre şelale filtre dolphin h90
taban lav kırığı
co2 selenoid vana ile 4 saat
aydınlatna: creaqua nano s 5 saat
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199684/220520252122201.jpg[/IMG][EDIT]aranjman,2025-05-22 21:23:19[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
