ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emrahbilgic
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Ekim 2013 22:18
Son Ziyaret:
16 Mart 2014 14:32
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emrah BİLGİÇ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 9 MESAJI
TETRA EX1200 geldi, izlenimlerim...
Güzel tercih yapmissin. Bende uzun suredir kullaniyorum. Gayet memnunum. Sana tavsiyem var kabul edersen, filtrenin hortumlarini minimum duzeyde tut, uzun kalan kismi kes. 20-25 gun sonra debin dusecek. Debi dusmesini en aza indirmek icin hortum boyu onemli. Debinin dustugunu dusundugunde hortumlari temizlersen debinin arttigini gorebilirsin.
Güzel tercih yapmissin. Bende uzun suredir kullaniyorum. Gayet memnunum. Sana tavsiyem var kabul edersen, filtrenin hortumlarini minimum duzeyde tut, uzun kalan kismi kes. 20-25 gun sonra debin dusecek. Debi dusmesini en aza indirmek icin hortum boyu onemli. Debinin dustugunu dusundugunde hortumlari temizlersen debinin arttigini gorebilirsin.
Anadolu Akvaryum'a Sorular
Merhabalar;
Sayın Anadolu Pet Yetkilileri;
Anadolu Pet itahalatı olan haelia bt-700 iç filtre aldım. debisi mükemmel ve memnunum. fakat aklıma takılan bir soru var. kullanma kılavuzunda iç filtre içinde siyah biyolojik sünger ve aktif karbon kartuşu olduğu belirtiliyor. fakat mevcutta sadece mavi biyolojik sünger var. Aktif karbon neden yok?
emrahbilgic 2013-10-27 00:11:42
Merhabalar;
Sayın Anadolu Pet Yetkilileri;
Anadolu Pet itahalatı olan haelia bt-700 iç filtre aldım. debisi mükemmel ve memnunum. fakat aklıma takılan bir soru var. kullanma kılavuzunda iç filtre içinde siyah biyolojik sünger ve aktif karbon kartuşu olduğu belirtiliyor. fakat mevcutta sadece mavi biyolojik sünger var. Aktif karbon neden yok?
Fluval 205 mi, Tetratec Ex 600 mü?
[QUOTE=cros_caos] [QUOTE=kocabey]Bende bir tetratec ex600 kullanıcısıyım,ses konusunda sıkıntı yaşamazsınız kesinlikle,sızdırma sorunları genelde conta ve kapağı iyi oturtmama yüzünden olur,bu her filtre için geçerlidir.Ben hiç sızdırma yaşamadım,gayet güzel temizlik yapar.Malzemeleri oldukça kalitelidir tavsiye edebileceğim bir filtre...
[/QUOTE]
New ibaresi çok önemlidir. kutusunda new yazmayan filtrelerde tetratec yazar new olanlarında filtrede kulakları üzerinde sadece tetra yazar. Önemli bir detaydır.
New olmayanlar TETRATEC musluk mekanizması tek contalıdır. Filtre kapatma mandallarında Tetratec yazar.
New model olanlar TETRA musluk mekanizması çift contalıdır. Filtre kapatma mandallarında Tetra yazar.
[QUOTE=cros_caos] [QUOTE=kocabey]Bende bir tetratec ex600 kullanıcısıyım,ses konusunda sıkıntı yaşamazsınız kesinlikle,sızdırma sorunları genelde conta ve kapağı iyi oturtmama yüzünden olur,bu her filtre için geçerlidir.Ben hiç sızdırma yaşamadım,gayet güzel temizlik yapar.Malzemeleri oldukça kalitelidir tavsiye edebileceğim bir filtre...
[/QUOTE]
Hocam kutunun üzerinde new ibaresi var mıydı sende ? Nette var gözüküyor fakat yok kutu üzerinde. . .
[/QUOTE]New ibaresi çok önemlidir. kutusunda new yazmayan filtrelerde tetratec yazar new olanlarında filtrede kulakları üzerinde sadece tetra yazar. Önemli bir detaydır.
New olmayanlar TETRATEC musluk mekanizması tek contalıdır. Filtre kapatma mandallarında Tetratec yazar.
New model olanlar TETRA musluk mekanizması çift contalıdır. Filtre kapatma mandallarında Tetra yazar.
tetratec, fluval, eheim, jbl
[QUOTE=fahrisinan]Özür dilemenize gerek yok, sitem ettim ;)
Merhabalar;
Bence çok doğru seçim yapmışsınız ben de dediğim gibi tetra 1200 kullanıyorum. mükemmel sessiz ve harika bir filtre bence. tetra 600 bildiğim kadarıyla 3 sepetli ama 1200 4 sepetli istediğini ekle çıkar. yer sıkıntısı yok.Yalnız şu varki cihazı aldıktan sonra 500 Gr. seramik takviyesi ve 500 Gr. zeolit eklemesi yaptım. Çünkü full olmasına rağmen ( Seramik,Bioball,Karbon,Biyolojik sünger ve elyaf) Seramik gözüme az geldi, Zeolit zaten yoktu. Seramik 500 Gr 5 Tl ve Zeolit 500 Gr. 5 Tl toplam 10 Tl ekstra para ödedim.
Ama naçizane bir fikir vermek isterim tetranın hortumlarını olabildiğince kısa tut. yani akvaryumun giriş yada çıkış hortumları yuvarlanarak akvaryuma ulaşmasın. bu şekilde en az debi düşüşü oluyor.
NOT: Her dış filtrede ( fluval , atman , eheim . tetra v.s) debi düşüşü bir süre sonra bir miktar düşer.
emrahbilgic 2013-10-18 22:22:58
[QUOTE=fahrisinan]Özür dilemenize gerek yok, sitem ettim ;)
Şöyle bir durum var. Ben onu okudum. Mesela Eheim experience 250'de 2 çekmece var, forumlarda yeterince temizlik sağlamadığı belirtilmiş. Ex400'de ve ex600'de de 2 ve 3 çekmece var. Ancak ex700 ve ex1200'de 4'er çekmece var. Kapasitenin uç noktasında bu ürünleri kullandığınızda 2 ve/veya 3 çekmeceliler yetersiz olabiliyor.
Tetra'nın biyolojik temizlik açısından bioball dediği malzeme ömürsüz ama diğer JBL'in substrat'ı kadar kaliteli değil tabii. Ben bu açığı kapatmak için Eheim Substrat Pro aldım, onu da biliyorum.
Sağolun, bakalım nasıl olacak, utandırmasın da.
[/QUOTE]Merhabalar;
Bence çok doğru seçim yapmışsınız ben de dediğim gibi tetra 1200 kullanıyorum. mükemmel sessiz ve harika bir filtre bence. tetra 600 bildiğim kadarıyla 3 sepetli ama 1200 4 sepetli istediğini ekle çıkar. yer sıkıntısı yok.Yalnız şu varki cihazı aldıktan sonra 500 Gr. seramik takviyesi ve 500 Gr. zeolit eklemesi yaptım. Çünkü full olmasına rağmen ( Seramik,Bioball,Karbon,Biyolojik sünger ve elyaf) Seramik gözüme az geldi, Zeolit zaten yoktu. Seramik 500 Gr 5 Tl ve Zeolit 500 Gr. 5 Tl toplam 10 Tl ekstra para ödedim.
Ama naçizane bir fikir vermek isterim tetranın hortumlarını olabildiğince kısa tut. yani akvaryumun giriş yada çıkış hortumları yuvarlanarak akvaryuma ulaşmasın. bu şekilde en az debi düşüşü oluyor.
NOT: Her dış filtrede ( fluval , atman , eheim . tetra v.s) debi düşüşü bir süre sonra bir miktar düşer.
Tetra dış filtre
ben tetratec ex1200 kullanıyorum gayet memnunum. pahalı olan yazılanlardan anladığım kadarıyla tek conta sistemli eski sistem. ısıtıcı hediyeli olan new model çift contalı sızdırma sıkıntısı yok. kesinlikle new model olanı almalısınız.
ben tetratec ex1200 kullanıyorum gayet memnunum. pahalı olan yazılanlardan anladığım kadarıyla tek conta sistemli eski sistem. ısıtıcı hediyeli olan new model çift contalı sızdırma sıkıntısı yok. kesinlikle new model olanı almalısınız.
tetratec, fluval, eheim, jbl
[QUOTE=fahrisinan]100cm'lik bir mobilyalı akvaryum kuracağım, o sebeple bu kadar araştırdıktan sonra yeni serisinden Tetra EX 1200 siparişi verdim. Artısı eksisi ile JBL e901 arasında gittim geldim ama iyice videoları da izledikten sonra bunda karar kıldım. Küçük kapasiteli bir ihtiyacım olsa e701 alırdım o değişmez. Bir de yanına Eheim Substrat Pro aldım bioballlarla beraber kullanacağım. Bakalım neler olacak. Çok heyecanlıyım.
[/QUOTE]
Akvaryumun son halini aldığında fotoğraf bekliyoruz. Tetra 1200'den pişman olmayacağını düşünüyorum.
Kaç paraya sipariş ettin bugün gittigidiyorda ücretsiz kargolu 204.99 tl görmüştüm.
[QUOTE=fahrisinan]100cm'lik bir mobilyalı akvaryum kuracağım, o sebeple bu kadar araştırdıktan sonra yeni serisinden Tetra EX 1200 siparişi verdim. Artısı eksisi ile JBL e901 arasında gittim geldim ama iyice videoları da izledikten sonra bunda karar kıldım. Küçük kapasiteli bir ihtiyacım olsa e701 alırdım o değişmez. Bir de yanına Eheim Substrat Pro aldım bioballlarla beraber kullanacağım. Bakalım neler olacak. Çok heyecanlıyım.
Akvaryumun son halini aldığında fotoğraf bekliyoruz. Tetra 1200'den pişman olmayacağını düşünüyorum.
Kaç paraya sipariş ettin bugün gittigidiyorda ücretsiz kargolu 204.99 tl görmüştüm.
Fluval 306
Merhabalar;
Ben Tertratec 1200 kullanıyorum. Kendi adıma muazzam başarılı ve memnunum. Eskişehirdeyim ve 200 tl'ye 6 taksit ile kampanyalı aldım. halen fiyat 200 tl. tetratec 1200 NEW modelini kullanan biri olarak kesinlikle tavsiye ediyorum. Yalnız şu varki cihazı aldıktan sonra 500 Gr. seramik takviyesi ve 500 Gr. zeolit eklemesi yaptım. Çünkü full olmasına rağmen ( Seramik,Bioball,Karbon,Biyolojik sünger ve elyaf) Seramik gözüme az geldi, Zeolit zaten yoktu. Seramik 500 Gr 5 Tl ve Zeolit 500 Gr. 5 Tl toplam 10 Tl ekstra para ödedim.
emrahbilgic 2013-10-18 00:16:55
Merhabalar;
Ben Tertratec 1200 kullanıyorum. Kendi adıma muazzam başarılı ve memnunum. Eskişehirdeyim ve 200 tl'ye 6 taksit ile kampanyalı aldım. halen fiyat 200 tl. tetratec 1200 NEW modelini kullanan biri olarak kesinlikle tavsiye ediyorum. Yalnız şu varki cihazı aldıktan sonra 500 Gr. seramik takviyesi ve 500 Gr. zeolit eklemesi yaptım. Çünkü full olmasına rağmen ( Seramik,Bioball,Karbon,Biyolojik sünger ve elyaf) Seramik gözüme az geldi, Zeolit zaten yoktu. Seramik 500 Gr 5 Tl ve Zeolit 500 Gr. 5 Tl toplam 10 Tl ekstra para ödedim.
tetratec, fluval, eheim, jbl
Merhabalar;
Ben 200 Litre akvaryumum için tetratec 1200 kullanıyorum ileride dahada büyütme ihtimalim var o yüzden 1200'ü tercih ettim. iyikide tercih etmişim. Tetratec kendi adıma piyasadaki en iyi filtredir. Kampanya vardı 200 tl'ye aldım. Muazzam temizlik yapıyor. Arkadaşlar sızdırma var diyor doğrudur Eskiden öyleymiş, lakin kutusunda NEW yazan modellerini tercih edersen sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum ki ben hiç yaşamadım. Ancak naçizane şunu belirtmek isterim ki piyasadaki en dandik dış filtre bile 46 litre akvaryumda kasırga etkisi yaratır düşüncesindeyim. Tetratec'ten önce eheim çakması ekol 15 kullanmaktaydım ben Ekol 15'in vanalı versiyonunu sana tavsiye ediyorum. 50-60 tl civarındadır. İçeriğinde bulunan full elyafın bir katmanını alıp içerisine seramik ve zeolit koyman şartıyla.
Bir hatam varsa AFFOLA.
Merhabalar;
Ben 200 Litre akvaryumum için tetratec 1200 kullanıyorum ileride dahada büyütme ihtimalim var o yüzden 1200'ü tercih ettim. iyikide tercih etmişim. Tetratec kendi adıma piyasadaki en iyi filtredir. Kampanya vardı 200 tl'ye aldım. Muazzam temizlik yapıyor. Arkadaşlar sızdırma var diyor doğrudur Eskiden öyleymiş, lakin kutusunda NEW yazan modellerini tercih edersen sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum ki ben hiç yaşamadım. Ancak naçizane şunu belirtmek isterim ki piyasadaki en dandik dış filtre bile 46 litre akvaryumda kasırga etkisi yaratır düşüncesindeyim. Tetratec'ten önce eheim çakması ekol 15 kullanmaktaydım ben Ekol 15'in vanalı versiyonunu sana tavsiye ediyorum. 50-60 tl civarındadır. İçeriğinde bulunan full elyafın bir katmanını alıp içerisine seramik ve zeolit koyman şartıyla.
Bir hatam varsa AFFOLA.
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
