ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
TROPHEUS42
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
15
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Kasım 2012 10:36
Son Ziyaret:
03 Kasım 2019 10:24
Toplam Mesaj:
101 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Esinti
Doğum Tarihi:
18 Eylül 1984
Yaş:
41
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Esinti...
SON 10 MESAJI
140x50x50 Hı Tech Kurulum Loadıng...
Merhaba Arkadaslar,
Işlerimin yoğunluğundan dolayı kurumun biraz yavaş oluyor.son paylaşımdan bu zamana kadar geçen sürede yapılanları paylaşmak istedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171041431.jpg[/IMG]
Sunsun uv filitremizde geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171043311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171046161.jpg[/IMG]
Led armatür son demeleri yapıldı.Led lerde ısınma sorunu denendi ve herhangibir olumsuzlukla karşılaşmadım.Led lere 60 derece lens bağlandı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171050191.jpg[/IMG]
Şimdilik yapılanlar bu kadar .
Yılbaşı tatilinden faydalanıp taban kurulumunu ve suyu doldurup bir kaç hafta sistemi çalıştırmak istiyorum.
Bitki önerileriniz ve temini konusunda yardımcı olmak isteyen arkadaşlar fikirlere açığım.
Ilginize teşekkür ederim.
Merhaba Arkadaslar,
Işlerimin yoğunluğundan dolayı kurumun biraz yavaş oluyor.son paylaşımdan bu zamana kadar geçen sürede yapılanları paylaşmak istedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171041431.jpg[/IMG]
Sunsun uv filitremizde geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171043311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171046161.jpg[/IMG]
Led armatür son demeleri yapıldı.Led lerde ısınma sorunu denendi ve herhangibir olumsuzlukla karşılaşmadım.Led lere 60 derece lens bağlandı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/311220171050191.jpg[/IMG]
Şimdilik yapılanlar bu kadar .
Yılbaşı tatilinden faydalanıp taban kurulumunu ve suyu doldurup bir kaç hafta sistemi çalıştırmak istiyorum.
Bitki önerileriniz ve temini konusunda yardımcı olmak isteyen arkadaşlar fikirlere açığım.
Ilginize teşekkür ederim.
140x50x50 Hı Tech Kurulum Loadıng...
[QUOTE=ybyasin] Merakla takip ediyorum yakinda buna benzer bir kurulum da ben yapacam insallah
Cam maliyetiniz ne kadar oldu m2 kactan aldiniz.
Bir de 10mm mi 12mm mi yaptiniz[/QUOTE]
Ilginiz için teşekkürler.
10 mm cam kalınlığı.
Full extra clear cam toplam maliyeti 275 tl çok hesaplı aldım camcı arkadaşım oluyordu maliyeti diyebilirim.
[QUOTE=ybyasin] Merakla takip ediyorum yakinda buna benzer bir kurulum da ben yapacam insallah
Cam maliyetiniz ne kadar oldu m2 kactan aldiniz.
Bir de 10mm mi 12mm mi yaptiniz[/QUOTE]
Ilginiz için teşekkürler.
10 mm cam kalınlığı.
Full extra clear cam toplam maliyeti 275 tl çok hesaplı aldım camcı arkadaşım oluyordu maliyeti diyebilirim.
140x50x50 Hı Tech Kurulum Loadıng...
[QUOTE=cafermutlu]
Sump sistemlerinde CO2 kaybı fazla olabilir ancak belli bir süre sonra sistem dengelenir. CO2 kontroller ile sabit CO2 sağlamak çok kolaydır . CO2 ucuz bir gazdır. Fazla kullanmanin bir sakincasini görmüyorum. Sağlıklı bitkiler için temiz akvaryum CO2 kadar gereklidir[/QUOTE]
Haklısınız temiz akvaryum bitkiler için çok önemli.
Umarım sump fikrimden vazgeçtiğim için pişman olmam.Gerekirse dış filitreyi değiştiririm Uv filitre ilede takviye yapınca sorun yaşamam diye temenni ediyorum.
[QUOTE=cafermutlu]
Sump sistemlerinde CO2 kaybı fazla olabilir ancak belli bir süre sonra sistem dengelenir. CO2 kontroller ile sabit CO2 sağlamak çok kolaydır . CO2 ucuz bir gazdır. Fazla kullanmanin bir sakincasini görmüyorum. Sağlıklı bitkiler için temiz akvaryum CO2 kadar gereklidir[/QUOTE]
Haklısınız temiz akvaryum bitkiler için çok önemli.
Umarım sump fikrimden vazgeçtiğim için pişman olmam.Gerekirse dış filitreyi değiştiririm Uv filitre ilede takviye yapınca sorun yaşamam diye temenni ediyorum.
140x50x50 Hı Tech Kurulum Loadıng...
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz hayırlı olsun [:iyi:] [:nazar:] Yanlız üsteki taç kapak içerisine yapılmış aydınlatmayla akvaryum arasındaki boşluk akvaryum yüksekliği az daha artırılarak daha düşük seviyede tutalamazmıydı arada çok boşluk görünüyor üstan çok azda olsa taç kapağın engelleyeceği aydınlatma ışığı çok fazla dışarıya taşmayacakmıdır. Tamam bitkili akvaryumlarda çokta yükseklik ( h ) tercih edilmiyorda kapak sanki orda bir dolap varmış gibi aşağıya daha yakın bir noktaya kadar indirilse daha güzel olabilirdi düşüncesindeyim [:)][/QUOTE]
Tesekur ederim ilginize.
Üstteki dolaptan 60 cm celik halatla aşağıya 130 cm lik power led döşeli kendi yapımın armatür sarkitilacak.
Aslında o parçayı takmanın sebibi celik halatı dolaba bağlandığımda vidalarım görülmemesi içinde.
Sarkan takmanın sağ ve solundan aşağıya tanta kesip montajlama yapacam ve iş tarafa led şerit geçirmeyi düşünüyorum.
Umarım düşüncemi anlatabildim.
Kurulum çok yavaş ilerliyor ama balık ve bitki temini içind e zaman ayırmaya başladım.
Bitki ve balıkta önerilerinizi bekliyorum.
Bu arada dün sıvı gübre ve akıllı gübrelerim de geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/221220172144521.jpg[/IMG][EDIT]TROPHEUS42,2017-12-22 21:44:55[/EDIT]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz hayırlı olsun [:iyi:] [:nazar:] Yanlız üsteki taç kapak içerisine yapılmış aydınlatmayla akvaryum arasındaki boşluk akvaryum yüksekliği az daha artırılarak daha düşük seviyede tutalamazmıydı arada çok boşluk görünüyor üstan çok azda olsa taç kapağın engelleyeceği aydınlatma ışığı çok fazla dışarıya taşmayacakmıdır. Tamam bitkili akvaryumlarda çokta yükseklik ( h ) tercih edilmiyorda kapak sanki orda bir dolap varmış gibi aşağıya daha yakın bir noktaya kadar indirilse daha güzel olabilirdi düşüncesindeyim [:)][/QUOTE]
Tesekur ederim ilginize.
Üstteki dolaptan 60 cm celik halatla aşağıya 130 cm lik power led döşeli kendi yapımın armatür sarkitilacak.
Aslında o parçayı takmanın sebibi celik halatı dolaba bağlandığımda vidalarım görülmemesi içinde.
Sarkan takmanın sağ ve solundan aşağıya tanta kesip montajlama yapacam ve iş tarafa led şerit geçirmeyi düşünüyorum.
Umarım düşüncemi anlatabildim.
Kurulum çok yavaş ilerliyor ama balık ve bitki temini içind e zaman ayırmaya başladım.
Bitki ve balıkta önerilerinizi bekliyorum.
Bu arada dün sıvı gübre ve akıllı gübrelerim de geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/221220172144521.jpg[/IMG][EDIT]TROPHEUS42,2017-12-22 21:44:55[/EDIT]
140x50x50 Hı Tech Kurulum Loadıng...
[QUOTE=FurkanSehit] Abi maşallah konunu yeni gördüm. Son alışverişimizde bitkili yapıyorum demiştin, baya halletmişsin herşeyi :)
Devamını merakla bekliyorum..[/QUOTE]
Teşekürler furkan kardeşim.
Evet bitkili yapıyorum fakat yanlış yapmamak için kaplumbağa hızında ilerliyorum.[:D][:D][:D]
[QUOTE=cafermutlu]Keşke sump yapsaydın. Filtreleme:Tetra ex 1200 yetmez. [/QUOTE]
Öncelikle ilginiz için teşekürler Cafer bey,
Ilk etapta bende alttan samp lı bir sistem kurma fikriyle planlarımı kurmuştum.
Fakat araştırmalar sonucu bitkili akvaryumda co2 kaybını max. Seviyeye çektiği için ve diyer ve benim için en önemli sebeb te evde fazlalikla koku olacağı için bu fikrimi dış filitreye çevirmek zorunda kaldım.
Bende sizin gibi tek başına dış filtrenin yetersiz kalacağını düşünerek bugün uv filitre araştırmasına girdim.
Aklımda bi kaç marka var ama sözlerin fikirleride benim için önemli.
[QUOTE=FurkanSehit] Abi maşallah konunu yeni gördüm. Son alışverişimizde bitkili yapıyorum demiştin, baya halletmişsin herşeyi :)
Devamını merakla bekliyorum..[/QUOTE]
Teşekürler furkan kardeşim.
Evet bitkili yapıyorum fakat yanlış yapmamak için kaplumbağa hızında ilerliyorum.[:D][:D][:D]
[QUOTE=cafermutlu]Keşke sump yapsaydın. Filtreleme:Tetra ex 1200 yetmez. [/QUOTE]
Öncelikle ilginiz için teşekürler Cafer bey,
Ilk etapta bende alttan samp lı bir sistem kurma fikriyle planlarımı kurmuştum.
Fakat araştırmalar sonucu bitkili akvaryumda co2 kaybını max. Seviyeye çektiği için ve diyer ve benim için en önemli sebeb te evde fazlalikla koku olacağı için bu fikrimi dış filitreye çevirmek zorunda kaldım.
Bende sizin gibi tek başına dış filtrenin yetersiz kalacağını düşünerek bugün uv filitre araştırmasına girdim.
Aklımda bi kaç marka var ama sözlerin fikirleride benim için önemli.
140x50x50 Hı Tech Kurulum Loadıng...
Iyi dilekleriniz için bütün hobici dostlarıma tesekur ederim.
Seyahate çıkmadan önce odanın mobilyasını ve akvaryum sehpasini toplamıştık.
Bugün seyahatten döner dönmez mobilyaları araca yükleyip vakit kaybetmeden evin yolunu tuttuk.
Arkadaşla beraber dolaplari duvarlara sabitledik;akvaryum sehbamizi yerine konumlandırdım ve hobiye dönüşte aceleyle ilk yaptığım iş olan akvaryumu; her ne kadar bu süreçte herhangibir deforme olmasin diye ozen gosterdiğim ve basara bildigim akvaryumu mobilyamiza yerleştirdim.
Bu anlattıklarımi bir kaç cümle anlatması bu kadar kolay ama şu anda çok yoruldum...😔😔😧😧
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172012281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172013061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172011111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172014011.jpg[/IMG][EDIT]TROPHEUS42,2017-12-22 21:21:44[/EDIT]
Iyi dilekleriniz için bütün hobici dostlarıma tesekur ederim.
Seyahate çıkmadan önce odanın mobilyasını ve akvaryum sehpasini toplamıştık.
Bugün seyahatten döner dönmez mobilyaları araca yükleyip vakit kaybetmeden evin yolunu tuttuk.
Arkadaşla beraber dolaplari duvarlara sabitledik;akvaryum sehbamizi yerine konumlandırdım ve hobiye dönüşte aceleyle ilk yaptığım iş olan akvaryumu; her ne kadar bu süreçte herhangibir deforme olmasin diye ozen gosterdiğim ve basara bildigim akvaryumu mobilyamiza yerleştirdim.
Bu anlattıklarımi bir kaç cümle anlatması bu kadar kolay ama şu anda çok yoruldum...😔😔😧😧
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172012281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172013061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172011111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220172014011.jpg[/IMG][EDIT]TROPHEUS42,2017-12-22 21:21:44[/EDIT]
140x50x50 Hı Tech Kurulum Loadıng...
Akvaryum ölçüleri:140x50x50 Extra clear cam.
Işıklandırma:3 watt powerled armatür.
(18 adet toplam 108 watt soğuk beyaz;mavi;kirmizi;uv mor)
Taban-kum: Jbl Manado 20 lt
Hagen kum 75 kg
Aqulacy grond 10 lt.
Filtreleme:Tetra ex 1200 dış
Sun sun uv iç filitre 800lt/h
Icitici:Eheim 300 watt
Dekarasyon:Mango koku,Gyans kaya.
Co2: 2.7 lt karbondioksit tüpü,selenoilt valf,damla sayacı, ista difüzör.
Akvaryum dolabi: 30x30 profil sehbasi üzerine membran giydirme.
Bitkiler:Henüz karar vermedim tavsiyelere açığım.
Canlilar:Neon tetra-helena salyangoz-sae-tetrazon.
Düşündüğüm canlılar bunlar ileride farklı türlerde deneyeceğim.
Hobici dostlarım merhaba,
2 yıl once hem iş yoğunluğu hemde kızımın dünyaya gelmesinden dolayı ara verdiğim hobiye profesyonel bir bitkili akvaryum kurma kararıyla yola çıktım.
Öncelikle çam siparişimi vererek başlamak istedim ve siparişlerim kısa sürede geldi,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171503141.jpg[/IMG]
Kısa süre sonra akvaryum ustamızla beraber camları yapıştırdım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171504361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171505121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171505571.jpg[/IMG]
Anladimki akvaryumu yapistırmakta biraz acele etmişim.
Nedeni ise uzun süre ara verdiğim hobiye kusursuz bir kurulum yapmak istediğim için odanın düzenini değiştirmek istemem oldu.
Odanın şu anki hali,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171509211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171509561.jpg[/IMG]
Odadaki eski dolap söküldü;dolabın arkası yılların verdiği bakımsızlıktan dolayı ve hava almamasindan dolayı küflenmiş ve bunun üzerine duvara içten 2cm 28 danstini straforla ısı yalıtımı yapıldı ve duvarlar boyandı.
Taban zemininde bulunan tahta döşemenin üzerine laminat parke döşendi.
Yeni dolaplar için siparişler verild; gelen suntalarimiz tarafimdan ve arkadaşımın yardımı ile monta edilmeye baslandi.
Fotoları kısa sürede yükleyeceğim,.
Odanın hazırlıkları devam ederken akvaryum demir sehbamizi teslim aldık ve mebran giydirmemizi yapmaya basladik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171519241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171520101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171520471.jpg[/IMG]
Mobilya işlerimiz son hızla devam ederken akvaryum led ışık sistemimiz için vermiş olduğumuz siparişler geldi ve arkadaşımla döşemeye başladık,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171522441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171524351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171524561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171525191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171525421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171526041.jpg[/IMG]
60 derece lens takılıyor,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171526441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171527301.jpg[/IMG]
Bu kadar tempolu bir haftadan sonra kısa bir iş seyahati için ara verdim ve bugün akşam dönüş var sevgili hobici dostlarım.Donuste hızlı bir tempo ile kuruluma geçeceğim.
[EDIT]TROPHEUS42,2017-12-31 10:37:50[/EDIT]
Akvaryum ölçüleri:140x50x50 Extra clear cam.
Işıklandırma:3 watt powerled armatür.
(18 adet toplam 108 watt soğuk beyaz;mavi;kirmizi;uv mor)
Taban-kum: Jbl Manado 20 lt
Hagen kum 75 kg
Aqulacy grond 10 lt.
Filtreleme:Tetra ex 1200 dış
Sun sun uv iç filitre 800lt/h
Icitici:Eheim 300 watt
Dekarasyon:Mango koku,Gyans kaya.
Co2: 2.7 lt karbondioksit tüpü,selenoilt valf,damla sayacı, ista difüzör.
Akvaryum dolabi: 30x30 profil sehbasi üzerine membran giydirme.
Bitkiler:Henüz karar vermedim tavsiyelere açığım.
Canlilar:Neon tetra-helena salyangoz-sae-tetrazon.
Düşündüğüm canlılar bunlar ileride farklı türlerde deneyeceğim.
Hobici dostlarım merhaba,
2 yıl once hem iş yoğunluğu hemde kızımın dünyaya gelmesinden dolayı ara verdiğim hobiye profesyonel bir bitkili akvaryum kurma kararıyla yola çıktım.
Öncelikle çam siparişimi vererek başlamak istedim ve siparişlerim kısa sürede geldi,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171503141.jpg[/IMG]
Kısa süre sonra akvaryum ustamızla beraber camları yapıştırdım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171504361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171505121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171505571.jpg[/IMG]
Anladimki akvaryumu yapistırmakta biraz acele etmişim.
Nedeni ise uzun süre ara verdiğim hobiye kusursuz bir kurulum yapmak istediğim için odanın düzenini değiştirmek istemem oldu.
Odanın şu anki hali,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171509211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171509561.jpg[/IMG]
Odadaki eski dolap söküldü;dolabın arkası yılların verdiği bakımsızlıktan dolayı ve hava almamasindan dolayı küflenmiş ve bunun üzerine duvara içten 2cm 28 danstini straforla ısı yalıtımı yapıldı ve duvarlar boyandı.
Taban zemininde bulunan tahta döşemenin üzerine laminat parke döşendi.
Yeni dolaplar için siparişler verild; gelen suntalarimiz tarafimdan ve arkadaşımın yardımı ile monta edilmeye baslandi.
Fotoları kısa sürede yükleyeceğim,.
Odanın hazırlıkları devam ederken akvaryum demir sehbamizi teslim aldık ve mebran giydirmemizi yapmaya basladik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171519241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171520101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171520471.jpg[/IMG]
Mobilya işlerimiz son hızla devam ederken akvaryum led ışık sistemimiz için vermiş olduğumuz siparişler geldi ve arkadaşımla döşemeye başladık,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171522441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171524351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171524561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171525191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171525421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171526041.jpg[/IMG]
60 derece lens takılıyor,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171526441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/201220171527301.jpg[/IMG]
Bu kadar tempolu bir haftadan sonra kısa bir iş seyahati için ara verdim ve bugün akşam dönüş var sevgili hobici dostlarım.Donuste hızlı bir tempo ile kuruluma geçeceğim.
[EDIT]TROPHEUS42,2017-12-31 10:37:50[/EDIT]
Kararsızz Bıtkı Kurulumu
Taban KURULUMU için siparişler verildi.
Dış filitre için biraz daha araştıracağım fakat aklımdaki marka ve modeller
Fluval 406
Jbl e1501
Tetra ex1200
Eheim Professionel 4E+ 350
Dophin CF800U Dış Filtre 850 L/S UV 7W
Bu modeller arasında kaldım tetra ex1200 elimde mevcut aslında cokk cokk memnun olduğum bir dış filitre fakat bitkilide her şeyin sıfır olmasını istiyorum.
Tercih sıralamam
Eheim-fluval-jbl-tetra olacak
Dolphin markasinda aslında biraz kararsizim sadece listeye yazma sebebim uv filitre seçeneği olması araştırmaya devam edeceğim.
Taban KURULUMU için siparişler verildi.
Dış filitre için biraz daha araştıracağım fakat aklımdaki marka ve modeller
Fluval 406
Jbl e1501
Tetra ex1200
Eheim Professionel 4E+ 350
Dophin CF800U Dış Filtre 850 L/S UV 7W
Bu modeller arasında kaldım tetra ex1200 elimde mevcut aslında cokk cokk memnun olduğum bir dış filitre fakat bitkilide her şeyin sıfır olmasını istiyorum.
Tercih sıralamam
Eheim-fluval-jbl-tetra olacak
Dolphin markasinda aslında biraz kararsizim sadece listeye yazma sebebim uv filitre seçeneği olması araştırmaya devam edeceğim.
Kararsızz Bıtkı Kurulumu
140-50-45h 10mm extra clear cam siparişlerim geldi kismetse bi kaç güne kadar yalistiracagim.
Power led armatürün led ,driver vs siparisleri verildi kuruluma malzemeler geldiginde baslanacak.
Co2 sistemi sipariş edildi..
?Taban kurulumunda kararsizim fikri olan arkadaşların dikirlerine ihtiyacım var.
?yaklaşık 300 lt bitkili akvaryuma nasıl bir dış filitre kullanmalıyım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/271020172213241.jpg[/IMG][EDIT]TROPHEUS42,2017-10-27 22:13:34[/EDIT]
140-50-45h 10mm extra clear cam siparişlerim geldi kismetse bi kaç güne kadar yalistiracagim.
Power led armatürün led ,driver vs siparisleri verildi kuruluma malzemeler geldiginde baslanacak.
Co2 sistemi sipariş edildi..
?Taban kurulumunda kararsizim fikri olan arkadaşların dikirlerine ihtiyacım var.
?yaklaşık 300 lt bitkili akvaryuma nasıl bir dış filitre kullanmalıyım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/137977/271020172213241.jpg[/IMG][EDIT]TROPHEUS42,2017-10-27 22:13:34[/EDIT]
Kararsızz Bıtkı Kurulumu
Cvp için teşekürler ali bey,
Aslında ben samp sisteminde co2 kaybolacağını hiç düşünmemiştim.
Samp yaptirmaktaki amacım tamamen bitki akvaryumundaki görsel bütünlüğü yakalamak istemekti.
İç filitre veya dış filitre ,ısıtıcı vs gibi kablo ve görsel yoğunluktan samp sayesinde kurtulmak istiyordum.samp durumunu tekrar gozden gecirecegim.
Taban kurulumunda hangi kumları tavsiye edersiniz?
Cvp için teşekürler ali bey,
Aslında ben samp sisteminde co2 kaybolacağını hiç düşünmemiştim.
Samp yaptirmaktaki amacım tamamen bitki akvaryumundaki görsel bütünlüğü yakalamak istemekti.
İç filitre veya dış filitre ,ısıtıcı vs gibi kablo ve görsel yoğunluktan samp sayesinde kurtulmak istiyordum.samp durumunu tekrar gozden gecirecegim.
Taban kurulumunda hangi kumları tavsiye edersiniz?
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
mmtbs,
OKIRATLI,
MCY4,
TheDS,
Conix,
oguzozt,
AreS,
ugurbaran,
OsmanEnes,
0rnn,
Kuduoglu,
Sfenks111,
Myz26,
Hoppala,
sina cen,
platinium,
MiSoSiKiaN,
Sungurr,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
M_budak,
Cyber_Scout,
yeekim,
JujuSeri,
djally,
Alibicimcilci,
kocoglu,
seiryuhare,
Suprabranchial,
Killicory,
ternapi,
Esatzn,
userhamit,
Denizhann,
gurkanmutllu,
kasim12,
Ehtiyar,
Umutoty,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
