Gittigidiyor'da Akvaryumcu_x (yerlibitki.com) !


ZiyaretçiÇevrim Dışı

Ziyaretçi
Kayıt: 01/01/2003
Mesaj: 0
ZiyaretçiÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 11 Nisan 2014 01:28
yarışmaya zonguldak'dan katılan yerlibitki.com'un burada olduğunu şu an bu başlıktan öğrenerek; işletmeci Hasan Arıman'ı tanımayarak( burası küçük yer görsem kesin tanırım.) bir yorumda bulunacağım. Elbetteki yaşadığınız şey üzücü çünkü karşılıklı sertleşme tatsız olmuş fakat siz söylediğiniz gibi değil de hafta sonu kargoya verildiği için (ki kesinlikle haklı olduğunuzu düşünüyorum bu hususta.) biraz hızlı fevrileşmişsiniz. E tabi üretici kişimizin ( forumdan edindiğim bilgilere göre yıllardır böyle davranışlarla karşılaşılmış ve yine edindiğim bilgilere göre kötü niyetli olduğunu sanmıyorum) kendine laf söyletmez tavırları ortamı iyice germiş. Ben söylediğim gibi bu şehirde böyle bir tesis olduğunu yeni öğrendim yarın gidip görmeyi planlıyorum ve emin olun bu konudan da bahsedeceğim. Fakat siz de sanki biraz acele etmişsiniz gibi geldi bana çünkü bitkiler gayet sağlıklı görülüyor biraz bekletseniz sanki kendine gelip dikleşecekler gibi geldi bana. Neyse yine de geçmiş olsun sonuçta bu uğraş heves işi öyle ya da böyle heves kaçırmaması gerekiyor satıcıların. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

PoyrazKaptanÇevrim Dışı

Kayıt: 01/10/2013
İl: Izmir
Mesaj: 199
PoyrazKaptanÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Nisan 2014 01:45
[QUOTE=reco77][QUOTE=Bluelife]Adamı ilk siz suçluyorsunuz ve sanal gerginlik yaratıyorsunuz.  Ne yapsaydı sizin laflarınıza karşı sessiz mi kalması gerekiyordu . Yada size tamam efendim siz haklısınız demesi mi gerekiyordu .

Sadece ben değil akvarist arkadaşlarımda yerlibitkiden alışveriş yaptılar. Sorunsuz elime ulaşmadı ilk  mesajımda da belirttim kıvrık ve büküktü . Sizin şanssızlığınız olarak değerlendiriyorum.

Sonuçta bu insanlar bizler için bu işin içindeler ve ürün yetiştiriyorlar. Herşeyden önce işçilik ve emek var .

[/QUOTE]

Siz bu şekilde düşünüyorsanız zaten benim diyecek başka birşeyim yok.Dediğiniz yer bir hobihane değil ticarethane,emek harcadıkları kesin ama bu bitkileri babalarının hayrına üretmiyorlar bundan bir kazanç elde etmediği gün kepengi kapatıp farklı bir yola gidecekleride kesin.

Sadece size örnek teşkil etmesi için yurtdışından aldığım bir ürünle birlikte (akvaryum malz.) gelen notun resmini yolluyorum. İşte adamların (HongKong) ticarette bir numara olmalarının nedeni aslında bu notta saklı.Ferhat Beyi örnek vermemde yine bu notta saklı. Lakin bizim ticarette yerinde saymamızın yada hergün bir  ticarethanenin batmasının nedenide sizin bu sözlerinizde saklı...






[/QUOTE]

Evet haklısınız herşey bu notta saklı,Ebay satıcılarının kullandığı "geri bildiriminiz bizim için değerli,lütfen bize 5 yıldız verin ve pozitif geri bildirim yapın" yazdıkları bir hatırlatma notu...
Ancak ;
devamında "üründen memnun kalmazsanız bize sıradan veya negatif geri bildirim yapmadan önce sorunu çözmemiz ve %100 müşteri memnuniyeti garantisi sözümüzü tutmamız için bize şans verin" yazmışlar.
Gördüğüm kadarı ile 5. fotoğrafta başlıyor sıkıntılar,acaba siz satıcıya bu şansı verdiniz mi Hong Kong'lu satıcının dediği gibi?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

BluelifeÇevrim Dışı

Kayıt: 26/07/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 305
BluelifeÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Nisan 2014 09:08
[QUOTE=reco77][QUOTE=Acil Stop]Recep bey bu kadar hobici karşılıklı mesajları okuyor ve yorumluyor sanırım herkes birden yanılmıyordur. Belki de bitkilerin kargoya cuma günü verilmiş olması nedeniyle oldukça fevri davranmışsınız. Size gönderilen bitkilerin formuna bakıyorum da son derece formda ve sağlıklı bitkiler ulaşmış elinize.

Eğri büğrü diyorsunuz fakat buzdolabı ya da çamaşır makinesi almadığınızın, sonuçta canlı bitki aldığınızın farkındasınız sanırım. Hasan beyin bitkileri dikin düzelir sözü oldukça doğru ve makul bir çözüm önerisi. Bitkiler Halit beyin de anlattığı üzere turgor basıncını kullanarak ışığa doğru yönelirler. Akvaryumunuzda da ışık yukarıdan vurduğu için bir kaç gün içinde bitkileriniz düm düz hale gelirdi.

Peki size böyle bitkiler ulaşsa ne yapardınız sorusunun cevabı olarak daha önce Hasan beyden almış olduğum bitkilerin fotosunu paylaşayım.


Görüldüğü üzere althernethera ve bacopalar bana da sizin tabiriniz ile eğri büğrü geldiler. İade etmek ya da şikayet etmek yerine bitkileri dikip 2 gün beklediğimde doğal olarak dümdüz hale geldiler.

Hasan beyden ilk bitki aldığımda bana da Cuma günü kargoya vermişti. O zamanlar ben de acemilikle bitkiler çürüyecek kazık yedim filan diye epey heyecan yapmıştım. 

Şimdi anlıyorum ki bitkiler budandıktan sonra 4-5 gün poşetli halde kalabiliyor. Araya hafta sonu girmesi bitkilerin formunu bozmayacaktır.

Ben de eşe dosta sürekli bitki gönderiyorum böyle 10-15 cm değil 40-50 cm uzunluğunda bacopaları köküne yakın yerden kesip kutuya sığması için top gibi yuvalarlak hale getirerek kargoya veriyorum. Bu bitki için herhangi bir sorun oluşturmuyor.
[/QUOTE]

Ergün Bey herkezin görüşüne saygı duyuyorum tabiki. Bende bitkilerin ekildiği zaman düzelmeyeceği gibi bir yorumda bulunmadım zaten hiçbir mesajımda. Ben en büyük tüketici hakkımı kullanarak verdiğim paranın karşılığını tam olarak almak istedim ve birazda arabulucu bir satıcı bekledim, müşterilerine hakaret edip beddua eden bir satıcı değil !
Verdiğim örneklerde de hep canlılar üzerinden gittim hiçbir zaman dayanıklı tüketim mallarını örnek olarak göstermedim.Ne aldığımın bilincinde olan birisiyim ve ilk defa bitki yada canlıda almıyorum internetten emin olabilirsiniz.
Ben kendimi ya anlatamıyorum yada bu kişiden birşeyler almış kişiler durumu değerlendirmeden bir savunma gereği içine girmişler olarak görüyorum. Kimse bana bu satıcının tutumunu savunamaz !!

Dün sipariş verdiğim bacopalarımın resmini elime geçer geçmez çektim ve koyuyorum. İşte bir günde gelen bitkiyle hafta sonu gelen bitki arasındaki fark ve aradaki dağlar kadar müşteri memnuniyeti farkı.Birisi ticaretle uğraşan kişi birisi hobici bir arkadaş. Bu güzel bitkiler içinde bin_meh nickli Mehmet kardeşime teşekkür ederim.



Bu resimle beraber umarım kendimi daha iyi anlatabilmişimdir... Satıcıda biraz kendisine yapılan eleştirilerden umarım ders çıkartmayı bilir. Eleştiriye kapalı olan, müşteri memnuniyetini hiçe sayan bir satıcı asla ayakta duramaz. Umarım sizde daha objektif bir şekilde konuyu görmüşsünüzdür. Tşk.

[/QUOTE]

Bacopalar suyun içerisinde tabiki düz duracak . 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

reco77Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/08/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 234
reco77Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 11 Nisan 2014 17:04
[QUOTE=Bluelife][QUOTE=reco77][QUOTE=Acil Stop].....
Dün sipariş verdiğim bacopalarımın resmini elime geçer geçmez çektim ve koyuyorum. İşte bir günde gelen bitkiyle hafta sonu gelen bitki arasındaki fark ve aradaki dağlar kadar müşteri memnuniyeti farkı.Birisi ticaretle uğraşan kişi birisi hobici bir arkadaş. Bu güzel bitkiler içinde bin_meh nickli Mehmet kardeşime teşekkür ederim.



Bu resimle beraber umarım kendimi daha iyi anlatabilmişimdir... Satıcıda biraz kendisine yapılan eleştirilerden umarım ders çıkartmayı bilir. Eleştiriye kapalı olan, müşteri memnuniyetini hiçe sayan bir satıcı asla ayakta duramaz. Umarım sizde daha objektif bir şekilde konuyu görmüşsünüzdür. Tşk.

[/QUOTE]

Bacopalar suyun içerisinde tabiki düz duracak . 
[/QUOTE]

Ah dostum ah bi yerden yakalayacağım diye çok uğraşıyorsun ama bence boşver artık :) Bacopalar suyun içinde tabiki diğer bacopalarda suyun içindeydi aksini iddaa eden yokki.Her iki bitkiyide suyun içinde çektim fotolarını ama hiçbiri su içinde gelmedi ben koydum.Anlatabildim ? Paketinden gelen her bitkiyi ekmeden önce zaten akvaryumdan çektiğim bir miktar suyun içine koyuyorum ne zaman ekeceğim belli olmadığı için.Yazılarımı lütfen bir kez oku rica ediyorum sana sonra yorum yap :)
Bitkiler su içinde gelmiyor yada ben suya koyduğum için düzelmiyor anlatabildimmi acaba ? 1 günde gelen bitkiyle 4 günde gelen bitki ayırt edilsin diye resim ekledim...



[QUOTE=PoyrazKaptan][QUOTE=reco77][QUOTE=Bluelife]Adamı ilk siz suçluyorsunuz ve sanal gerginlik yaratıyorsunuz.  Ne yapsaydı sizin laflarınıza karşı sessiz mi kalması gerekiyordu . Yada size tamam efendim siz haklısınız demesi mi gerekiyordu .

Sadece ben değil akvarist arkadaşlarımda yerlibitkiden alışveriş yaptılar. Sorunsuz elime ulaşmadı ilk  mesajımda da belirttim kıvrık ve büküktü . Sizin şanssızlığınız olarak değerlendiriyorum.

Sonuçta bu insanlar bizler için bu işin içindeler ve ürün yetiştiriyorlar. Herşeyden önce işçilik ve emek var .

[/QUOTE]

Siz bu şekilde düşünüyorsanız zaten benim diyecek başka birşeyim yok.Dediğiniz yer bir hobihane değil ticarethane,emek harcadıkları kesin ama bu bitkileri babalarının hayrına üretmiyorlar bundan bir kazanç elde etmediği gün kepengi kapatıp farklı bir yola gidecekleride kesin.

Sadece size örnek teşkil etmesi için yurtdışından aldığım bir ürünle birlikte (akvaryum malz.) gelen notun resmini yolluyorum. İşte adamların (HongKong) ticarette bir numara olmalarının nedeni aslında bu notta saklı.Ferhat Beyi örnek vermemde yine bu notta saklı. Lakin bizim ticarette yerinde saymamızın yada hergün bir  ticarethanenin batmasının nedenide sizin bu sözlerinizde saklı...






[/QUOTE]

Evet haklısınız herşey bu notta saklı,Ebay satıcılarının kullandığı "geri bildiriminiz bizim için değerli,lütfen bize 5 yıldız verin ve pozitif geri bildirim yapın" yazdıkları bir hatırlatma notu...
Ancak ;
devamında "üründen memnun kalmazsanız bize sıradan veya negatif geri bildirim yapmadan önce sorunu çözmemiz ve %100 müşteri memnuniyeti garantisi sözümüzü tutmamız için bize şans verin" yazmışlar.
Gördüğüm kadarı ile 5. fotoğrafta başlıyor sıkıntılar,acaba siz satıcıya bu şansı verdiniz mi Hong Kong'lu satıcının dediği gibi?
[/QUOTE]

Şener Bey çok güzel bir noktaya değinmişsiniz böyle bir soru bekliyordum :) Hemen durumu kısaca anlatayım; Belki sistemi bilmiyorsunuzdur diye anlatıyorum kusuruma bakmayın biliyorsanız lütfen dikkate almayın.Gittigidiyordan bir ürün aldınız. Beğenmediniz ve satıcı ilede anlaşamadınız. Siz olumsuz bir yorum yapınca gittigidiyor "dur ben müşterimi madur etmem %100 müşteri memnuniyeti ilkem var" diyor. Ben satıcıya mesaj atacağım arabuluculuk yapacağım sen biraz bekle diyor. Satıcı size geri dönüş yapar yada yapmaz kendi bileceği iş.
Şimdi kendi durumumdan örnekle gideyim. Ben bitkileri bu şekilde EKEMEM diyorum. Net anlaşılıyor cümleden  ekemem. Yani başka bir örnek vereyim; Yapmam,almam,gitmem,sevmem hepsi olumsuz değilmi net anlaşılıyor. Konuya döneyim ekemem ben dikleşmesi için ne yapabilirim ? yani ekemiyorum bu bitkiyi imkanım yok ne yapacağım dikleşmesi için ? Cevap: he siz ekin onları düzelecek.
Şimdi ben bu kişiye demişim ki hafta sonuna kargo kalmasın çünkü ürünü yanılmıyorsam Salı günü aldım. Hafta sonuna bırakıldı ve sonuç ortada. Tamam eyvallah , peki ben bu bitkileri bu şekilde ekemem , yok yok ekersin sen düzelir. Şimdi siz satıcının sizi ne kadar kaileye aldığını sizi ne kadar salladığını düşünürsünüz ? Ben beni sallamadığını ve şansımı denediğimi düşünüyorum.
Tekrar başa dönelim; olumsuz olan yorumdan sonra kişi bana geri dönüş yaptı mesajları mevcut bende dalgamı geçiyorsunuz diye karşılık verdim durumu 3.kez kendisine belirtti ! O ne yaptı beni " gülünç duruma düşmekle suçladı ve bi daha iletişim kurmayayım diye engelledi". Bende artık yapacağım bir şey kalmadığı için kendisine başka türlü ulaşamadığım için iade sürecini gittigidiyora bildirdim gittigidiyorda %100 müşteri memnuniyeti ilkesini madem bu kişi uygulamıyor ben uygularım dedi iade sürecini başlattı. Durum bundan ibaret.
Çok uzattım özür dilerim ama konunun artık açık bir şekilde görülmesini istiyorum. Yapılan yorumların %90 ı taraflı düşünülüyor. Benim mesajları koymam tarafsız yorum yapılabilmesi için düz mantık düşünülmesin diye ama malesef...

Kendisi diyebilirdi ki ; Üründen memnun kalmadınmı kardeş sen yorumunu sil ben iade alayım ürünü. Ne sen madur ol ne benim profilim karalansın basit bir çözüm. Yada yukarıda bir arkadaş söylemiş bir pet şişeyi kes dibine toprak koy madem akvaryuma ekemiyorsun, akvaryumdan da su çek buraya dik ver ışı düzelince akvaryuma koy. Eyvallah düşünemedim saygı duyarım... O ne yaptı çirkefliğe vurdu yakışmayacak şekilde benide çileden çıkardı. Hoş olmayan sözler söylenmesine neden oldu. Uzun oldu özür diliyorum.. 
reco772014-04-11 17:23:03

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

emraherogluÇevrim Dışı

Kayıt: 02/01/2014
İl: Istanbul
Mesaj: 132
emraherogluÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Nisan 2014 18:56
Size başka bir gerçek bir örnek daha akvaryumcu_x adlı kullacının gittigidiyordan sattığı ürünle kullanıcıya gelen ürüne ait resmi kullanıcı yorumunda paylaşmış. Recep Bey bence sizinkisi gayet sağlıklı idi yamuk mamuk keşke dikseydiniz



Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

oktay42Çevrim Dışı

Kayıt: 22/07/2012
İl: Konya
Mesaj: 260
oktay42Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Nisan 2014 19:01
Yaklaşık 1.5ay önce, öğle arasında yerlibitkiden bitki siparişi vermek ve ödeme konusunda bilgi almak için internet sitelerinde bulunan tlf numarasını aradım. kimle konuştum tlflara kim bakıyor bilmiyorum ama yaklaşık 30 saniyelik bi görüşmem oldu. tlfdaki kişi siparişleri akşam 8den sonra alabileceğini akşam tekrar aramamı söyledi. tamam akşam tekrar ararım iyi günleeer diyordum ki tlf yüzüme kapandı :)
fiyatları uygun ve gelen bitkilerin iyi olduğunu duymuştum ama ne yalan söylüyüm bir daha aramaya cesaret edemedim :)

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

emraherogluÇevrim Dışı

Kayıt: 02/01/2014
İl: Istanbul
Mesaj: 132
emraherogluÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Nisan 2014 19:04
Kullanıcıya ait gittigidiyor yorumları sadece yorumunuza bırakıyorum.





Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir