Atakan Petshop İnternet Alışveriş Sorunu


noeldayiÇevrim Dışı

Kayıt: 03/10/2018
İl: Istanbul
Mesaj: 142
noeldayiÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2019 15:51
Merhaba,

Atakanpetshop un internet sitesinden 2 yem sipariş ettim, 2 sinde de mi sorun olur? Sera discus olanın son kullanma tarihi geçmiş, jbl pleco yerine prawn(3 sene raf ömrü olan ürünün 10 ay kalmış)yollamışlar, ayrıca sipariş verdikten 5 dakika sonra iptal ettiğim ürünün ücretini 2 gün geçmesine rağmen iade etmediler. Telefonla aradım geri yollayın dediler fakat bunlarla uğraşmak zorunda mıyız? Ücret iadesini de cuma günü yapacaklarmış. Başka sorun yaşan var mı, bana mı denk geldi? Gelişmeleri buradan yazacağım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209552/081020191550431.jpg[/IMG]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

erdalakçayÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 29/07/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 2482
erdalakçayÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2019 15:56
Siz geri göndermeden ücret iadesi zor ..[:((] .. Kargoyu hazırlayanın kafası nerdeymiş enteresan bir durum [:?]

Beğenenler: [T]209552,Noeldayi[/T]
+1: [T]217331,lazarusv20[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ozkurtozgurÇevrim Dışı

Ziyaretçi Engelli
[C]2,2,200471[/C]
Kayıt: 07/10/2017
İl: Istanbul
Mesaj: 689
ozkurtozgurÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2019 15:57
Merhaba,
Uygun koşullarda saklandıklarında yemlerde 3-5 ay tarihinin geçmiş olmasının sorun yaratacağını sanmıyorum. Kullandığım ve ilk gün gibi taze olan yemlerim var.
İadelerinizi yapacaklarına eminim, Atakanpet 'ten çok sık alışveriş yaparım hiç sorun yaşamadım.

Beğenenler: [T]209552,Noeldayi[/T]
+1: [T]217331,lazarusv20[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

DRARHÇevrim Dışı

Kayıt: 01/08/2019
İl: Ankara
Mesaj: 390
DRARHÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2019 16:03
Maalesef diğer mağazalardan yediğim kazıklar yüzünden düzenli alışveriş yaptığım bir sitedir en azından güvenilir ve yanlışlarını düzeltiyorlar diye. ancak dediğiniz gibi neden onlar adam akıllı iş yapmıyorlar diye uğraşalım ki!?
Neredeyse 2 alışverişimden birinde bir pürüz oluyor ve karı koca gibi mesajlaşıyorum mağaza ile, ha sonuç olarak düzeltiyorlar sorunu ancak insan aldığı her üründe uğraşmak zorunda kalınca üzülüyor.
Bende en son bir yem aldım farklı modelini göndermişler en sonda bir sonraki alışverişinizde yenisini göndeririz dediler.

Beğenenler: [T]209552,Noeldayi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

SpeedyÇevrim Dışı

Kayıt: 22/04/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 242
SpeedyÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2019 16:06
[QUOTE=Noeldayi]Merhaba,

Atakanpetshop un internet sitesinden 2 yem sipariş ettim, 2 sinde de mi sorun olur? Sera discus olanın son kullanma tarihi geçmiş, jbl pleco yerine prawn(3 sene raf ömrü olan ürünün 10 ay kalmış)yollamışlar, ayrıca sipariş verdikten 5 dakika sonra iptal ettiğim ürünün ücretini 2 gün geçmesine rağmen iade etmediler. Telefonla aradım geri yollayın dediler fakat bunlarla uğraşmak zorunda mıyız? Ücret iadesini de cuma günü yapacaklarmış. Başka sorun yaşan var mı, bana mı denk geldi? Gelişmeleri buradan yazacağım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209552/081020191550431.jpg[/IMG][/QUOTE]

En güvenilir alışveriş sitelerinden biridir bu hobide. Hiçbir yerde ürün iade edilmeden ücret iade edildiğini görmedim, doğrusuda o diye biliyorum. İade edin, sorun yaşayacağınızı zannetmiyorum merak etmeyin. [:)]

Beğenenler: [T]209552,Noeldayi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

lazarusv20Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 01/09/2019
İl: Antalya
Mesaj: 3024
lazarusv20Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2019 16:08
Kargo kısmında görevli depo çalışanları yoğunluktan böyle şeyler yapabiliyorlar. Tabii ki uğraşmak zorunda değilsiniz ama işte bu kadar çeşitli ürüne daha uygun fiyatlarla ulaşmanın bazen küçük bedelleri olabiliyor. Ürünleri geri gönderdiğiniz zaman sorunsuz şekilde ücret iadesi alırsınız, merak etmeyin. İyi niyetli bir firmadır.[:iyi:]

Beğenenler: [T]54149,erdalakçay[/T][T]209552,Noeldayi[/T][T]204774,Cem Altay[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

1serdarÇevrim Dışı

Kayıt: 29/03/2009
İl: Kayseri
Mesaj: 12
1serdarÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2019 16:08
İade talep etmekle en doğru olanı yapmışsınız.
Tüketici olarak bilinçli olunması şart. Bahsettiğiniz durumun bir açıklaması olamaz. SKT geçmiş bir ürünü kabullenmek zorunda değilsiniz.
Karşı ödemeli olarak, size gönderim yaptıkları adrese gönderebilirsiniz. Gönderim yaptığınız kargonun belgesinide elinizde bulundurun. Ürünlerin son kullanım tarihlerini gösterir resimlerinizde elinizde bulunsun. Gerekirse Tüketici Haklarına başvurursunuz.
Bende benzer bir durum yaşadım, fakat kolayca geri iade edebildim, çünki n11/gg gibi bir site üzerinden satın almıştım. Oralarda iade güvencesi var.
Ayrıca iadenizi kabul etmezlerse, şikayetimvar gibi sitelere yazmaktada fayda var.

Durum belirttiğiniz gibi ise, bunun makul bir açıklaması yok. Ürünlerini iade almak zorundalar.
Söz konusu olan TETT ise (Tavsie edilen son kullanım tarihi) bu durumda da TETT si geçmiş ürünü, açıklamada belirtmeden ucuza satmak diye birşey olamaz.

Bunları genel olarak Tüketici haklarında bilinçlenmenin önemi adına yazdım.
[B]Bu arada şunuda belirteyim bu firmadan bende defalarca kez alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım. Bence gözden kaçmıştır, istisnadır ve hatalarını telafi edeceklerdir.[/B][EDIT]1serdar,2019-10-08 16:18:48[/EDIT]

Beğenenler: [T]209552,Noeldayi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

AlcynoneÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 28/12/2018
İl: Istanbul
Mesaj: 109
AlcynoneÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2019 16:19
Üşenmedim, girdim baktım. 8 siparişim vermişim bugüne kadar.

Sadece 1 siparişte sorun yaşadım, 48 saat içinde çözüldü. Yaşadığım sorun da şu idi, Mart ayında JBL Biotopol su düzenleyici almıştım, SKT'si Nisan 2019 idi. Sohbet bölümünden problemimi bildirdim. Kredi kartına para iadesi ya da sitede kullanılabilir ürün ederi kadar para puan yüklenmesi olarak iki çözüm sundular. İkinci çözümü seçtim, ertesi gün para puan yüklenmişti. Ürünü geri göndermemi de istemediler, çok net hatırlamamakla beraber sanırım fotoğrafını yollamıştım ürünün.

Bir başka siparişimde bitkiler ve elma salyangozu vardı. Telefon edip haftasonu kargo teslimat yapmaz ise bitkiler bozulabilir diye kargoyu pazartesi çıkarmayı önerdiler.

Bunlar günümüzdeki firmaların çok azında bulunan önemli detaylar. Verdiğiniz siparişlerinizde yüksek oranda pürüz yaşamanız biraz şanssızlık olmuş diye düşünüyorum; iade talebinizi ilettiğinizde çözüm bulacaklardır [:nazar:]

Beğenenler: [T]209552,Noeldayi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

noeldayiÇevrim Dışı

Kayıt: 03/10/2018
İl: Istanbul
Mesaj: 142
noeldayiÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2019 16:20
Kargo görevlisi işyerimden daha çıkmamış, ürünleri iade ettim. Sonuçlarını yine buradan paylaşırım. Her ne kadar site güvenilir de olsa gittigidiyor ve n11 gibi siteler üzerinden ilgili firmadan alışveriş yapmak daha güvence veriyor.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

CarlÇevrim Dışı

Kayıt: 08/02/2018
İl: Istanbul
Mesaj: 1361
CarlÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2019 16:20
İlginç bu firma hakkında okuduğum genel şikayetlerinden birisi son kullanma tarihinin geçmesi. Hatta firma hakkında forumda biraz şikayet var.

Beğenenler: [T]209552,Noeldayi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

SerdarAkyolÇevrim Dışı

Kayıt: 07/09/2014
İl: Samsun
Mesaj: 137
SerdarAkyolÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2019 16:21
Benimde alışveriş yaptığım sitelerin başında geliyor yalnız son 2 alışverişimde ufak sorunlar oldu. İlkinde istediğim ürün elime hiç gelmedi. Firmaya bildirdim. Önce ürünü gönderdik dediler sonrasında para iadesi yaptılar. İkincisinde istediğim derecenin markası farklı gönderilmiş. 5-6 liralık bir derece diye iade ile uğraşmak istemedim.

Beğenenler: [T]209552,Noeldayi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

1serdarÇevrim Dışı

Kayıt: 29/03/2009
İl: Kayseri
Mesaj: 12
1serdarÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2019 16:26
[QUOTE=SerdarAkyol]Benimde alışveriş yaptığım sitelerin başında geliyor yalnız son 2 alışverişimde ufak sorunlar oldu. İlkinde istediğim ürün elime hiç gelmedi. Firmaya bildirdim. Önce ürünü gönderdik dediler sonrasında para iadesi yaptılar. İkincisinde istediğim derecenin markası farklı gönderilmiş. 5-6 liralık bir derece diye iade ile uğraşmak istemedim. [/QUOTE]

Maalesef ülkedeki yoğun ekonomik krizin, bilhassa petshop sektöründeki aşırı hırslı rekabetin tesiri ile firmalar sıkıntıda. Ve bu durum hizmet kalitelerinin düşmesine neden olabiliyor.
Halbuki bir marka ve o marka üzerinden oluşturdukları güvenin, ne kadar önemli ve zor kazanıldığını dikkate alsalar-hatırlasalar, çok daha titiz davranırlar diye düşünüyorum.

Beğenenler: [T]209552,Noeldayi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

noeldayiÇevrim Dışı

Kayıt: 03/10/2018
İl: Istanbul
Mesaj: 142
noeldayiÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2019 17:19
Tekrar güncelleme geçeyim; az önce firma sahibi aradı, özür diledi, hatta o ürünleri de iade etmenize gerek yok ben size yeni ürünleri gönderdim dedi. Sorun çıksa da alıcının gönlünü alıyorlar :)

Beğenenler: [T]54149,erdalakçay[/T][T]217331,lazarusv20[/T][T]211822,Alcynone[/T][T]72114,1serdar[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

1serdarÇevrim Dışı

Kayıt: 29/03/2009
İl: Kayseri
Mesaj: 12
1serdarÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Ekim 2019 17:24
[EDIT]1serdar,2019-10-13 02:10:50[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir