Turkiyeyemmerkezi.com


RedRilliLepistesÇevrim Dışı

Kayıt: 27/07/2015
İl: Bursa
Mesaj: 83
RedRilliLepistesÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 06 Haziran 2020 02:13
4 Nisan 2020 günü verdiğim sipariş bugüne kadar sürekli bir geçiştirme ile kargo edilmiyor (6 Haziran 2020). Sipariş numarası #630. Günlerdir sitelerindeki numarayı arıyorum bazen çalıyor çalıyor açmıyorlar. 2 defa farklı günlerde açtılar halledeceğiz geri dönüş sağlayacağız dediler fakat yine hüsran. Aldığım ürün 5kg Benibachi toprağı ve ucuz bir şey de değil.

Mail atın ibanınızı, stokta yoksa ücretini geri yatıracağız dediler mail attım, zafer bey tarafından geri dönüş sağlandı ve aynen şu şekilde bir yazı; [U]Merhaba vermiş olduğunuz bu ibanla iade sağlamaya çalışıyorum ancak işlem yapılmıyor acaba ibanda bir hata mı var yada alternatif kullandığınız basla banka varsa oraya iletebilirim. Saygılarımızla[/U]. Fakat IBAN adresim doğru, yani nasıl başaramadılar yollamayı pek anlamış değilim internet bankacılığından direk kopyalayıpta maile attım, hadi belki bende hata vardır dedim ve maildeki IBAN adresini tekrar kontrol ettim hayır doğru idi. Ben aramaktan yoruldum onlar hala yardımcı olmamakta ısrarcılar. Hayır kargoya hiç verilmemiş yani verilse geri yollansa filan tamam diyeceğim kargonun suçu fakat 3 ayı dolduruyoruz hiçbir şekilde yardımcı olunmuyor. 3 aydır ya dile kolay 3 ay doldu corona süreci bahane bana kalırsa, ilk defa bir firma bu kadar şekilde mağdur etti, hayret ettim. Buraya sadece yazıyorum ki bilin. Şikayet var kısmında da birkaç kişi daha bu şekilde mağdur edilmiş tek ben değilim sanırım.[EDIT]RedRilliLepistes,2020-06-06 02:14:23[/EDIT]

Beğenenler: [T]19184,Umit2003[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir