Su Yosunu
Gönderim Zamanı: 8 Saat 30 Dakika önce
Selamlar. Dışarıda gezerken akan çeşme suyunun ayağında bu şekilde tosun tarzı birşey buldum. Bu yosun benzeri şeyi karantinada beklettikten sonra yeni kuracağım akvaryumumda kullanabilir miyim ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/250620260329561.jpg[/IMG][EDIT]Fatihsm,2026-06-25 03:32:21[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/250620260329561.jpg[/IMG][EDIT]Fatihsm,2026-06-25 03:32:21[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 7 dakika önce
Uyum devresini atlattımı güzelde durur
sıcaklıktan yana belki sıkıntı yaşayabilir zira akan su soğuk bizim tanklar28 30 derecelere çıkıyor
sıcaklıktan yana belki sıkıntı yaşayabilir zira akan su soğuk bizim tanklar28 30 derecelere çıkıyor
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
