Su Yosunu


FatihsmÇevrim Dışı

Kayıt: 25/05/2026
İl: Tokat
Mesaj: 4
FatihsmÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 8 Saat 30 Dakika önce
Selamlar. Dışarıda gezerken akan çeşme suyunun ayağında bu şekilde tosun tarzı birşey buldum. Bu yosun benzeri şeyi karantinada beklettikten sonra yeni kuracağım akvaryumumda kullanabilir miyim ?

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/250620260329561.jpg[/IMG][EDIT]Fatihsm,2026-06-25 03:32:21[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

mutlubabaÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 15/01/2018
İl: Istanbul
Mesaj: 1133
mutlubabaÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 7 dakika önce
Uyum devresini atlattımı güzelde durur
sıcaklıktan yana belki sıkıntı yaşayabilir zira akan su soğuk bizim tanklar28 30 derecelere çıkıyor

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir