Petsatis.com Yanlış Gönderdikleri Ürünü İade Almıyorlar!


aliyÇevrim Dışı

Kayıt: 13/07/2011
İl: Bursa
Mesaj: 82
aliyÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 15 Temmuz 2011 18:30

İlk kez petsatis.com adlı online alışveriş sitesinden çeşitli ürünler sipariş ettim, sipariş ettiğim Tatlı su PH testi yerine Tuzlu su ph testi gönderdiler, üstelik ürünün tuzlu su için olduğu içerisindeki kullanma kılavuzunda yazıyor. Üzerindeki kutusunda yazmıyor. Bende bunu farketmediğim için kullandım sonradan bir terslik olduğunu anladım ürün sadece 7.5 ile 8.8 arası değerleri ölçüyordu, kılavuzu dikkatlice okuyup ürünün tuzlu su için olduğunu farkettiğimde, satıcıyı aradım bana hata bizde ama kullanılmış ürünü geri alamam dedi.

Üstelik ürün şişesi şeffaf olmadığı üzerinde koruyucu plastik naylon vs olmadığı, kutu açık vaziyette geldiği için kullandığımı anlamaları mümkün değildi, istesem kullanmadım deyip yollayabilirdim; ama ben dürüst olduğum için bunu yapmadım, yapsaydım başkasına kullanılmış ürün satılacaktı. Kendileri yanlış ürün gönderdikleri ve ürünün yanlış olduğunu anlayabileceğim bir ibarenin kutu üzerinde yazmadığını dikkate aldığımızda hiçbir kusurum olmadığı halde ucuz bir ürün için beni çekinmeden mağdur etmişlerdir.

Telefondaki "bana ne kardeşim" ifade eden tavırları da cabası.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

EROL ÇAKIRÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 20/01/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 704
EROL ÇAKIRÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Temmuz 2011 01:09
Aç gözlülük, her zaman isim yapmış büyük firmaşları tercih edin malı kullansanızda iade olayı oluyor.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sprwonÇevrim Dışı

Kayıt: 15/03/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 956
sprwonÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2011 11:31
Sizin için petsatışı com'u arayacağım bende görüşeceğim...

Şuan aradım telefonlarına cevap vermiyorlar sanırım pazar günü olduğundan ama bir arayıp bu durumu bir görüşeceğim bukadar terbiyesizlik olamaz durum akdini müsadenizle onlardan öğreneceğim neye dayanarak yanlış ürün yollayıp sonrada yanlış ürünü kullandırttırıp birde geri almıyorlar, şöyle bir durumda olabilirdi size yanlış ürün yollayıp akvaryumunuza ve balıklarınıza zararda gelebilirdi sonuçta her ürünü yanlış yollayabilirler bunun karşılığında ya yanlış bir ürün yollayıp balıklarınıza yaramayan birşey olup balıklarınız ölseydi yok yok bunları arayıp bende görüşmek istiyorum. saygılar...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

aliyÇevrim Dışı

Kayıt: 13/07/2011
İl: Bursa
Mesaj: 82
aliyÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Temmuz 2011 12:56
sprwon öncelikle teşekkür ederim. birbirimize bu tarz konularda destek vermemiz çok önemli çünkü bugün benim başıma gelen yarın herkezin başına gelebilir. canlı hayvan ürünleri satanlar dikkatli omalı. ilaç yada benzeri bir ürünü yanlış gönderdiklerinde onca emekle gözümüz gibi baktığımız hayvan dostlarımızı kaybetmemize bile sebep olabilirler.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sprwonÇevrim Dışı

Kayıt: 15/03/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 956
sprwonÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2011 11:30
Selamlar (alienx13) Ali Yamak bey, sizin için bugün petsatış.com personellerinden ilk önce atlas hanım ve daha sonrasında diğer bir ilgili personel olan mehmet bey ile görüştüm. Akvaryum.com üyesi olduğumu ve kendimi tanıtarak durumu hem atlas hanımefendiye hemde mehmet beye izah ettim. Petsatıs.comdan ph metreyi aldığınızı, yanlız tatlı su ph ölçüm cihazı istediğinizi, size yanlışlıkla tuzlu su ph metre yollandığını ve kullanırken bir süre içinde ph cihazının ölçmediğini, ölçsede yanlış ölçümler yaptığını ve bunun üzerine kullanım talimatını tekrar gözden geçirdiğinizi ve ph cihazının sadece tuzlu su kullnımı için uygun olduğunu gördüğünüzü ve ürünün değişimini istediğinizi kendilerine bildirdim. Kendileride kullanılmış ürünü geriye alıp başka bir müşterimize satamayız bunun yanlış olacağını söylediler, bende sizin yolladığınız kutu zaten jelatin kaplı açılmamışlık güvencesi olmayan sadece kutunun kapağı çekildiğinde açılacak bir ürün kutusu olduğu ve bunun yanı sıra kullanmadık desekte anlaşılmayacak bir durumu olduğunu ama biz dürüst yolu seçtiğimizden sizinde anlayışla karşılayacağınızdan emin bir şekilde ürünü açık yüreklilikle kullandığımızı ve ölçümlerin yanlış çıktığını gördüğünüzü kendilerine ilettim, Mehmet beyde eğer bir yanlışlık varsa düzeltmek için ellerinden geleni yapacaklarını söylediler ve bende bu kelimelerine istinaden bizler dedim akvaryum.com üyeleri olarak dar bütcelerle akvaryum sevgimizi idame ettirmeye çalışan insanlarız bu iş sadece hobiyi severek yapana değil hobiyi sevdirterek yaptıranada bağlıdır dedim ve mehmet beyden akşam üzerine doğru tekrar arayınız, yetkililerimizle görüşeceğim ve umut ediyorum bu maduriyetinizi gidereceğiz inşallah dediler, Petsatıs.com'dan mehmet beyi tekrar arayıp sizi durumdan haberdar edeceğim, sonuç itibariyle ürünü onların kendilerinin yanlış gönderdiğini ama bizlerinde yollayıcılara sonsuz bir güvenden dolayı acaba doğrumu diye incelemeden kullandığımızı ve bunun sonucundada hatalı ürün yollayımıylada madur olduğumuzu bunun telafisinin yapılmasını arzu ettiğimizi, kendilerininde tam bir beyfendi edasıyla yaklaştığını telafietmek için uğraşacaklarını söylediklerini bilgilerinize sunarım. Saygılar... 
 
NOT: Ürünün para iadesi durumu söz konusu değil sadece değişimini yapmaya çalışacaklarına ait bilgiyi edindim kendilerinden sizlerinde bilgilerine...  

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

aliyÇevrim Dışı

Kayıt: 13/07/2011
İl: Bursa
Mesaj: 82
aliyÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2011 13:51
Ferit bey Yazdıklarınızı ağzım açık okudum, malum bu foruma daha önce sadece bilgi almak amaçlı uğramaktaydım ve bi kaç gün önce üye olup site içerisinde aktifleşmeye başladım, gerçektende hiç tanımadığınız birisi için yaptığınız bu destek karşısında diyecek bişey bulamıyorum. Uğraşımız neticesinde mağduriyetim giderilemese bile bu dostça desteğiniz hep örnek bir davranış olarak hafızamda yer edinecektir, bende tüm sitemiz sakinlerine her zaman her konuda desteğe açık olduğumu belirtir herkeze teşekkür ederim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sprwonÇevrim Dışı

Kayıt: 15/03/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 956
sprwonÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2011 16:17
Hiç önemli değil sadece bir telefon ettim ve konuştuk, durumu birde ben anlattım ve birde onlardan dinledim. Bende dahil olmak üzere bu forumdaki bütün üyeler ellerinden gelenin en iyisini herzaman yaparlar siz bu forumda durdukça bu yaptığımın çok küçük bişey olduğunu daha iyi göreceksiniz buradaki abiler dostlar neler neler yapıyorlar yardımlaşmak için onları gördükçe anlayacaksınız bu yaptığımın çok küçük bişey olduğunu umarım sorununuz çözülür ve petsatış bu durumu telafi ederse bende ozaman mutlu olurum. Saygılar...
 
petsatış.comdan mehmet beyi bugün iki kez aradım sanırım yoğunlar ve kendisi yerinde değil atlas hanımla görüştüm 30dk içerisinde geri geleceğini söyledi tekrar arayıp sizlere bilgi dönüşü yapacağım teşekkürler 19.07.2011
sprwon2011-07-19 13:41:44

Selamlar Mehmet beyle şimdi bir telefon görüşmesi daha gerçekleştirdim. Fazla tartışmaya girmeden açıkcası çokta polimiğe girmeden ürünün değişimi hakkındaki üst mercilerin vermiş olduğu birkarar varmıdır diyerek sorumu sordum kendisine kendiside bana konu ne olursa olsun durum ne olursa yetkililerimiz kullanılmış ürünü iade almıyorlar dedi bana, bende bu söylemlerine istinaden kendilerine hatanın kaynağının kendileri olduğunu hatırlatmama rağmen kendiside uslubunu bozmadan yetkililerin durumu farketmesi gereken kişi alıcıdır yanlış hatalı ürünü iade gayet tabi alıyoruz ama ürün kullanıldıktan sonra yapabileceğimiz birşey olmuyor dedi bende tamam mehmet bey anladığım kadarı ile sizin bu tip durumlara bir etkiniz bir insiyatifiniz yok ozaman dedim beni ya yetkilinizle yada patronunuzla görüştürün durumu birebir kendisine ben izah etmek istiyorum dedim ve beni yetkili veya patronuna ulaştıramadı muhtemelen patronu veya yetkili benimle görüşmeyi kabuletmedi. Son sözlerim olarak bende akvaristler olarak toplanmış olduğumuz platform çok fazla üye sayısına ulaşmış bir platform olduğunu söyledim ve hakkınızdaki bu şikayeti ben ve bir kaç kişi değil inanın 100.000 lere varan kişi sayısına kadar yapmış olduğunuz ticari anlayışı öğrendi dedim ve yeminederim arkadaşlar adamın yanında kim varsa bilmiyorum bu kelimeyi kullandıktan sonra şaşırma ibaresi olarak algıladım ben offf dedi ve bir an toparladı neyse dedim bu saatten sonra yapacak bişey olmadığını söyleyip 10 lira için 10.000 insanın sizden acaba diyerek alışveriş yapmak istemeyeceğini belirterek telefonu kapatmak zorunda kaldım. Yani velhasıl adamlara ürünlerini değiştirmelerini kabulettiremedim bunun için içimde bir burukluk oluştu açıkcası birazda utandım ama yinede denemeye değer olduğunu ve onlara off dedirtecek kadar büyük bir platformun üyesi olduğumu belirterek kaybettikleri müşterilerin farkına varmalarını sağlamış bile olmak bir nebze iyi geldi ve telefonu kapadım. Ali bey sizin için elimden gelen başka hertürlü desteğe açığım bunu bilmenizi isterim. Sagılar...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

aliyÇevrim Dışı

Kayıt: 13/07/2011
İl: Bursa
Mesaj: 82
aliyÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Temmuz 2011 16:07
Ferit bey tekrar teşekkür ederim, davranışınız bir çoğumuza örnek olmuştur bu anlamda ne kadar teşekkür etsem az, ben internet üzerindeki bir şikayet sitesindede bu şikayetimi belirttim, iananın amacım ürünü iade etmekten çok petsatis.com dan alışveriş yapmaya niyetli kişilerin bu bilgilere ulaşıp bu bilgiler ışığında hareket etmesidir bununla ilgilide elimden geleni yapmaya devam edeceğim. Bu arada Elimdeki PH test kitinide bu paltformdan tuzlu su akvaryumuna sahip bir arkadaşa hediye etmek istiyorum bunla ilgili ilanlar kısmına ilan açacağım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Onul2Çevrim Dışı

Kayıt: 13/10/2010
İl: Bursa
Mesaj: 277
Onul2Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Temmuz 2011 17:53
Petsatış.com dan bende 2ay önce lp100 hava motoru sipariş etmiştim.Siparişi verdikten 2 gün sonra beni 1 kere aramışlar telefonum sessizde olduğundan duymadım açamadım.Birkaç gün sonra ben aradım kendilerini ve kargomun hala yollanmadığını söyledim elimizde şu anda lp100 yok dediler haftaya gelicek isterseniz iptal edelim siparişi dediler.Bende iptal etmemelerini ve geldiği zaman benimle iletişime geçip göndermelerini söyledim.
Daha sonraki konuşmalarımız devamlı benim aramamla ve sürekli haftaya gelicek 15 gün sonra gelicek gibi konuşmalarla geçti ve ben hala bekliyorum gönderilmesini.2 ayı geçkin bir süre oldu aldığım ürünün 3. taksidini ödeyeceğim haftaya.Ama ben hala ürünü bekleyebilceğimi söylerken bana birkaç gün önce email atmışlar.geri ödeme yapıcaz hesap no gönderin diye sebebini sorduğumda ise sitenin birinde bizim hakkımızda kötü yorum yazmışınız şeklinde bir cevap aldım.
Ben hala ödemeyi kabul etmiyorum ve ürünü bekliyorum bakalım gelicek günlerde ne olucak.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MatadorÇevrim Dışı

Kayıt: 10/09/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 154
MatadorÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Temmuz 2011 18:02
[QUOTE=Onul2]Petsatış.com dan bende 2ay önce lp100 hava motoru sipariş etmiştim.Siparişi verdikten 2 gün sonra beni 1 kere aramışlar telefonum sessizde olduğundan duymadım açamadım.Birkaç gün sonra ben aradım kendilerini ve kargomun hala yollanmadığını söyledim elimizde şu anda lp100 yok dediler haftaya gelicek isterseniz iptal edelim siparişi dediler.Bende iptal etmemelerini ve geldiği zaman benimle iletişime geçip göndermelerini söyledim.
Daha sonraki konuşmalarımız devamlı benim aramamla ve sürekli haftaya gelicek 15 gün sonra gelicek gibi konuşmalarla geçti ve ben hala bekliyorum gönderilmesini.2 ayı geçkin bir süre oldu aldığım ürünün 3. taksidini ödeyeceğim haftaya.Ama ben hala ürünü bekleyebilceğimi söylerken bana birkaç gün önce email atmışlar.geri ödeme yapıcaz hesap no gönderin diye sebebini sorduğumda ise sitenin birinde bizim hakkımızda kötü yorum yazmışınız şeklinde bir cevap aldım.
Ben hala ödemeyi kabul etmiyorum ve ürünü bekliyorum bakalım gelicek günlerde ne olucak.

[/QUOTE]

Elinize geçmeyen bir ürünün 3. taksidini hala ödüyor olmanız çok garip. Nasıl tepki vereceğimi inan bilemmedim. Umarım size bu yıl içinde istediğiniz ürünü temin edip yollayabilirler ki yolladılarını farzedelim iyice kontrol yapmadan teslim almamanızı tavsiye ederim. Malum bir anlık heyecanla kontrol edilmeyen ürünün ve sonuçlarının ne olduğu şu an bu başlıkta tartışma konusu. 

Saygılar

Musa YILDIRIM

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Onul2Çevrim Dışı

Kayıt: 13/10/2010
İl: Bursa
Mesaj: 277
Onul2Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Temmuz 2011 20:31
Doğrusu ürünü çok acil ihtiyacım olduğu için almadım onun için bekliyorum fiyatı çok uygun olduğundan aldım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

dr.amonÇevrim Dışı

Kayıt: 16/08/2012
İl: Istanbul
Mesaj: 1
dr.amonÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 16 Ağustos 2012 16:44
   Bir benzer sorun da benden,ilk alışverişim,ürün 100TL'yi geçince saat 15.00'den önceyse aynı gün kendi araçları ile gönderi.Ama bırakın gelmesiniz adamlar stokarında ürün olmadığını dahi 2 gün sonra ben arayınca söylediler.Bayram sonu gelince teslim.Tabii iptal ettim,ama para iadesi için de 4 kez telefonla görüştüm.Verilen cevap "kendi hesapları uygunsa para çıkışı olur" muş.
   İlk denememde bu mağaza benim için bitti.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

GÖKHAN ÖZDEMİRÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 19/07/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 1703
GÖKHAN ÖZDEMİRÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Ağustos 2012 17:33
[QUOTE=dr.amon]    Bir benzer sorun da benden,ilk alışverişim,ürün 100TL'yi geçince saat 15.00'den önceyse aynı gün kendi araçları ile gönderi.Ama bırakın gelmesiniz adamlar stokarında ürün olmadığını dahi 2 gün sonra ben arayınca söylediler.Bayram sonu gelince teslim.Tabii iptal ettim,ama para iadesi için de 4 kez telefonla görüştüm.Verilen cevap "kendi hesapları uygunsa para çıkışı olur" muş.
   İlk denememde bu mağaza benim için bitti.
[/QUOTE] Feritin dedikleri kesinlikle doğrudur ne eksik ne fazla söyleyecek bir kardeşimiz değildir,bu mağaza benim içinde bitmiştir,bu forumu küçümseyen esnafla bence bu forumdan yararlanan herkes içinde bitmesi gerekmektedir.Saygılarımla.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

KribensisÇevrim Dışı

[B]7672,2[/B]
Kayıt: 11/07/2008
İl: Ankara
Mesaj: 3530
KribensisÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 16 Ağustos 2012 19:44
Ürünü ve ürünün faturasını alıp bölgenizde bulunan kaymakamlığa gidiyorsunuz, giderken firmanın ticari ünvanını, adresini ve iletişim bilgilerinide alıyorsunuz. Size gösterilen şekilde evrakları dolduruyor ve teslim ediyorsunuz. Biraz sabredip bekliyoruz ve bu sorun sizin lehinize çözülüyor. Üstüne imkanınız varsa mağdur olduğunuz için birde tazminat davası açarsınız, temiz iş.

Ancak burada çok daha önemli bir durum var. Buradan o sitenin yetkililerine sesleniyorum; bir ürünü, haksız olmanıza rağmen almadınız ancak bu konu nedeniyle ne kadar müşteri kaybedebileceğinizi hesaplayamadınız. Paşa paşa almak zorunda olduğunuz ürün size çok daha büyük kayıplarla geri dönecektir. Bir çok firmanın ortalama 100 TL'den sattığı Tropical Vegetable yemi 167 TL'den satıyor olmanızı da bu vesileyle bir çok üye fark edecek ve iyice para kaybedeceksiniz veya bu konuya dahil olup, bir kuruma yakışır şekilde özür dileyecek, ürünü iade alacaksınız ve yola devam edeceksiniz.

Ek olarak belki bilmiyorsunuzdur, ben yardımcı olayım, bu durumda paşa paşa para iadeside yapmak zorundasınız.

Geçmiş olsun petsatis.com
Kribensis2012-08-18 09:20:15

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir