Neolamprologus Multifasciatus


DrTurenÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 04/11/2017
İl: Bolu
Mesaj: 828
DrTurenÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2019 12:49
[QUOTE=MKA1923]


Kardeşim teşekkürler. Tank aynı sadece canlıyı paylaştım[:)]
Yarın kaya bakmaya gideceğim. Inşallah bulabilirsem sizlerle paylaşıyor olacağım kurulumu[/QUOTE]

Hayırlı olsun şimdiden. Güzel tasarım çıkacağından eminim. [:iyi:] [:)]

Beğenenler: [T]180375,MKA1923[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MKA1923Çevrim Dışı

Özel Üye
[B]14566,3[/B]
Kayıt: 06/12/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 1788
MKA1923Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2019 14:06
[QUOTE=DrTuren]

Hayırlı olsun şimdiden. Güzel tasarım çıkacağından eminim. [:iyi:] [:)][/QUOTE]

Teşekkürler kardeşim [:)]

Teşekkür Edenler: [T]201114,DrTuren[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

GoksenÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 25/08/2013
İl: Ankara
Mesaj: 956
GoksenÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2019 14:48
[QUOTE=MKA1923]

Ben de buraya bitkililerden geldim abi. Senin de sonun bizim gibi olacak. Acele etme bitkilinin tadını çıkar [:)))][/QUOTE]

Sonumuz öyle olacak olmasına ama o zamana kadar da bitkiliye harcadıklarım beni bitirecek [:)))]
Bitkiler istediğim gibi olmuyor, co2 tüp almam lazım. masraf üstüne masraf [:((]
Daha bu paylaşıma alışamadan yenisini paylaşmıssın. Kesin bana oynuyorsun sen [:)))]

Beğenenler: [T]180375,MKA1923[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ErtanGulenÇevrim Dışı

Kayıt: 10/01/2014
İl: Istanbul
Mesaj: 180
ErtanGulenÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2019 14:59
[QUOTE=Goksen]

Sonumuz öyle olacak olmasına ama o zamana kadar da bitkiliye harcadıklarım beni bitirecek [:)))]
Bitkiler istediğim gibi olmuyor, co2 tüp almam lazım. masraf üstüne masraf [:((]
Daha bu paylaşıma alışamadan yenisini paylaşmıssın. Kesin bana oynuyorsun sen [:)))][/QUOTE]

Selamlar, 13 tane bitkiliden 4'unu kabukcullara cevirdim. Hepsinte tupler isiklar aktif topraklar vardı. Bence vakit kaybetmeyin ve bitkili icin daha da emek ve para da harcamayın :) yol yakın diye düşünüyorum dönmek için.

Anil ellerine sağlık güzel bir tank daha da iyi olacak eminim. Multifasciatus hem çok zeki hem de çok iyi bir insaat işçisi. Akvaryum dekoruna çok kasma bu tür var ise zaten kendileri diledikleri gibi düzenleyeceklerdir.

Beğenenler: [T]42356,Leontheprof.[/T][T]203055,mutlubaba[/T][T]150959,Goksen[/T]
+1: [T]150959,Goksen[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MKA1923Çevrim Dışı

Özel Üye
[B]14566,3[/B]
Kayıt: 06/12/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 1788
MKA1923Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2019 15:45
[QUOTE=Goksen]

Sonumuz öyle olacak olmasına ama o zamana kadar da bitkiliye harcadıklarım beni bitirecek [:)))]
Bitkiler istediğim gibi olmuyor, co2 tüp almam lazım. masraf üstüne masraf [:((]
Daha bu paylaşıma alışamadan yenisini paylaşmıssın. Kesin bana oynuyorsun sen [:)))][/QUOTE]

Abi hepsi ayrı maliyet. Tanganyika' ya geçeceksin orda da balıklar maliyet. Sen zehri aldın bir kere dönüşün yok abi[:)))]

Beğenenler: [T]150959,Goksen[/T]
Teşekkür Edenler: [T]150959,Goksen[/T]
+1: [T]150959,Goksen[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MKA1923Çevrim Dışı

Özel Üye
[B]14566,3[/B]
Kayıt: 06/12/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 1788
MKA1923Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 25 Aralık 2019 15:51
[QUOTE=ErtanGulen]

Selamlar, 13 tane bitkiliden 4'unu kabukcullara cevirdim. Hepsinte tupler isiklar aktif topraklar vardı. Bence vakit kaybetmeyin ve bitkili icin daha da emek ve para da harcamayın :) yol yakın diye düşünüyorum dönmek için.

Anil ellerine sağlık güzel bir tank daha da iyi olacak eminim. Multifasciatus hem çok zeki hem de çok iyi bir insaat işçisi. Akvaryum dekoruna çok kasma bu tür var ise zaten kendileri diledikleri gibi düzenleyeceklerdir. [/QUOTE][QUOTE=ErtanGulen]

Selamlar, 13 tane bitkiliden 4'unu kabukcullara cevirdim. Hepsinte tupler isiklar aktif topraklar vardı. Bence vakit kaybetmeyin ve bitkili icin daha da emek ve para da harcamayın :) yol yakın diye düşünüyorum dönmek için.

Anil ellerine sağlık güzel bir tank daha da iyi olacak eminim. Multifasciatus hem çok zeki hem de çok iyi bir insaat işçisi. Akvaryum dekoruna çok kasma bu tür var ise zaten kendileri diledikleri gibi düzenleyeceklerdir. [/QUOTE]

Sağ olasın kardeşim [:)]
Dekorsuz olmaz [:)]
Ben dekorumu yapayım da onlar gitsin kumda oynasın yine[:lol:]

Beğenenler: [T]150959,Goksen[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MKA1923Çevrim Dışı

Özel Üye
[B]14566,3[/B]
Kayıt: 06/12/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 1788
MKA1923Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 25 Ocak 2020 00:24
[VID]https://youtu.be/mrWxVrz9_Jg[/VID]

Beğenenler: [T]126528,hasanusta06[/T][T]10161,a.gumrah[/T][T]150959,Goksen[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

brigantesÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 18/11/2014
İl: Bursa
Mesaj: 2847
brigantesÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Ocak 2020 10:51
[QUOTE=Goksen]

Sonumuz öyle olacak olmasına ama o zamana kadar da bitkiliye harcadıklarım beni bitirecek [:)))]
Bitkiler istediğim gibi olmuyor, co2 tüp almam lazım. masraf üstüne masraf [:((]
Daha bu paylaşıma alışamadan yenisini paylaşmıssın. Kesin bana oynuyorsun sen [:)))][/QUOTE]

Bende de tüp vs var 3 4 yıldır bitkili yapıyorum içinde bir çok tür balık var. Gübresi, exeli, yosunu, difüzörü bir ton dert var başımda [:D] düşününce aslında Türkiye'deki su şartları olarak en uygun türler malawi ve tanganyika. Malawi sevmiyorum ama bu kabukçullara ilgim var. 250 litre akvaryumu bozmam imkansız şu an ama şimdiki aklım olsa kesinlikle tanganyika yapardım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MKA1923Çevrim Dışı

Özel Üye
[B]14566,3[/B]
Kayıt: 06/12/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 1788
MKA1923Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Ocak 2020 11:13
[QUOTE=brigantes]

Bende de tüp vs var 3 4 yıldır bitkili yapıyorum içinde bir çok tür balık var. Gübresi, exeli, yosunu, difüzörü bir ton dert var başımda [:D] düşününce aslında Türkiye'deki su şartları olarak en uygun türler malawi ve tanganyika. Malawi sevmiyorum ama bu kabukçullara ilgim var. 250 litre akvaryumu bozmam imkansız şu an ama şimdiki aklım olsa kesinlikle tanganyika yapardım. [/QUOTE]

Kabukçullar gerçekten eğlenceli türler. Az hacimde bakılabilecek olması ise bana göre en büyük avantaj. Geçiş yaptığınız zaman yardımcı olurum tür ve kurulum konusunda[:)]

Teşekkür Edenler: [T]168086,brigantes[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ErtanGulenÇevrim Dışı

Kayıt: 10/01/2014
İl: Istanbul
Mesaj: 180
ErtanGulenÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 26 Ocak 2020 11:25
[QUOTE=brigantes]

Bende de tüp vs var 3 4 yıldır bitkili yapıyorum içinde bir çok tür balık var. Gübresi, exeli, yosunu, difüzörü bir ton dert var başımda [:D] düşününce aslında Türkiye'deki su şartları olarak en uygun türler malawi ve tanganyika. Malawi sevmiyorum ama bu kabukçullara ilgim var. 250 litre akvaryumu bozmam imkansız şu an ama şimdiki aklım olsa kesinlikle tanganyika yapardım. [/QUOTE]

Hiç zor değil, İstanbulda iseniz Anil ile gelelim bozmaya da kurmaya da yardımcı olalım. Bu hafta içi 120.40.40 bir bitkiliyi daha bozdum kabukcullar için :)

Beğenenler: [T]180375,MKA1923[/T]
+1: [T]180375,MKA1923[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

brigantesÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 18/11/2014
İl: Bursa
Mesaj: 2847
brigantesÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Ocak 2020 11:45
[QUOTE=ErtanGulen]

Hiç zor değil, İstanbulda iseniz Anil ile gelelim bozmaya da kurmaya da yardımcı olalım. Bu hafta içi 120.40.40 bir bitkiliyi daha bozdum kabukcullar için :) [/QUOTE]

Bursadayım gelin beklerim [:D] ama biraz daha devam ettiricem sanırım bitkiliyi. Aslında 4 tane boşta 60 litrelik akvaryum var. Ama onları da yaparsam toplam 8 tank oluyor. Isıtıcı maliyeti çok yüksek malum elektrik pahalı. Akvaryumlar evin Bodrumuda olduğu için ortamı ısıtamıyorum.

Bide insan okadar masraf yaptıktan sonra vazgeçmesi biraz zor oluyor.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

GoksenÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 25/08/2013
İl: Ankara
Mesaj: 956
GoksenÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Ocak 2020 13:35
[QUOTE=brigantes]

Bende de tüp vs var 3 4 yıldır bitkili yapıyorum içinde bir çok tür balık var. Gübresi, exeli, yosunu, difüzörü bir ton dert var başımda [:D] düşününce aslında Türkiye'deki su şartları olarak en uygun türler malawi ve tanganyika. Malawi sevmiyorum ama bu kabukçullara ilgim var. 250 litre akvaryumu bozmam imkansız şu an ama şimdiki aklım olsa kesinlikle tanganyika yapardım. [/QUOTE]

Merhabalar, evet bende uzun süre çok profesyonel olmasada bitkili akvaryum kullandım. Sürekli değişiklikler yapmak bitkilerle oynamak, bitkileri gelişimini izlemek vs vs çok eğlenceli gerçekten. Şu anki akvaryumu da bitkili olarak kurdum. Tum masrafi yaptiktan sonra Anıl kardeşimin akvaryum ve canlılarını gördüm. O an dedim zaten tanganyika bir gün yapıcam [:)))]
Yavaş yavaş ilerliyoruz bakalım. Sanırım kurulum aşamasına geçicem yakında. Anıl'da dedi zaten abi bitkilinin sonu bu olacak şimdilik bitkilinin keyfini çıkar [:D] çok ta uzun olmadı zaten [:)][EDIT]Goksen,2020-01-26 17:36:01[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MKA1923Çevrim Dışı

Özel Üye
[B]14566,3[/B]
Kayıt: 06/12/2015
İl: Istanbul
Mesaj: 1788
MKA1923Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Ocak 2020 13:43
[QUOTE=Goksen]

Merhabalar, evet bende uzun süre çok profesyonel olmasada bitkili akvaryum kullandım. Sürekli değişiklikler yapmak bitkilerle oynamak, bitkileri gelişimini izlemek vs vs çok eğlenceli gerçekten. Şu anki akvaryumu da bitkili olarak kurdum. Tum masrafi yaptiktan sonra Anıl kardeşimin akvaryum ve canlılarını gördüm. O an dedim zaten tanganyika bir gün yapıcam [:)))]
Yavaş yavaş ilerliyoruz bakalım. Sanırım kurulum aşamasına geçicem yakında. Anıl'da dedi zaten abi bitkilinin sonu bu olacak şimdilik bitkilinin keyfini çıkar [:D] çok ta uzun olmadı zaten [:)]
[/QUOTE]

Ben hepsini yaşadım abi. Ondan dedim fazla uzun sürmez diye. Bu bir virüs gibi. Görerek bile bulaşıyor. En tehlikeli virüs [:)]

Beğenenler: [T]150959,Goksen[/T]
+1: [T]150959,Goksen[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

GoksenÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 25/08/2013
İl: Ankara
Mesaj: 956
GoksenÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 26 Ocak 2020 17:36
[QUOTE=MKA1923][VID]https://youtu.be/mrWxVrz9_Jg[/VID][/QUOTE]

Şimdi benim merak ettiğim bir şey var, bu kayaları yerleştirdikten sonra kumu da koyuyoruz oraya kadar her şey normal. Ama daha sonra canlılar bu şekilde kazmaya başladığında kayanın altındaki kumu oradan çıkardığı için zamanla erozyon oluşma ihtimali ve kayaların yerinden oynayıp akvaryumun patlama ihtimali nedir [:?]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir