Müşteri memnunuyeti bu olsa gerek...


fahriyesÇevrim Dışı

Kayıt: 11/03/2007
İl: Isparta
Mesaj: 74
fahriyesÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2008 00:23
Arkadaşlar 2 kez canlibitki.com adresinden sipariş verdim;

1. Siparişte 50 lt aquaclay istemiştim. Gönderilen aquaclay yaklaşık 40 lt çıktı ve ıslaktı bende kumun kullanılmış olabileceği fikri uyandı ve kendilerini aradım kumun yıkanmış olduğunu ve kendilerinin bitki ithalatı yaptıklarını gönderilen kumunda kullanıldığını açık yüreklilikle söylediler. Bu hoşuma gitmişti ve kuru hacim ile ıslak hacmin farklı olduğunu 10 lt daha istediğimi söyledim Bana 15 lt gönderdiler.

2. Siparişte 4 bağ bitki aldım 6 bağ olarak bitkiler geldi.(2 hediye) 3'ünün durumu pek iyi değildi ve diktikten sonra eridiler. Durumu anlatıp eriyen bitkileri tekrar göndermeleri isteğim olumlu karşılandı ve kargoparasınıda ödeyerek bitkileri gönderdiler.

Teşekkürler canlibitki.com

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

GRAFTTÇevrim Dışı

Kayıt: 14/12/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 4452
GRAFTTÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2008 00:35
Anlattıklarınza bakılırsa, gerekenin üst düzeyinde müşteri memnuniyeti sunulmuş. Tebirkler.Clap

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ZiyaretçiÇevrim Dışı

Ziyaretçi
Kayıt: 01/01/2003
Mesaj: 0
ZiyaretçiÇevrim Dışı
Ziyaretçi
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2008 11:09

Bana pek öyle gelmedi. Müşteri sesini çıkartmasa ikinci el kum ve sorunlu bitkilerini sıfır ve sorunusuz ürün gibi pazarlamış olacaklardı. Müşteri şikayette bulununca geri adım atmak gibi geldi bana. Yanlış anlamayın bahsi geçen sitenin ne kadar kaliteli olduğunu biliyorum ama hizmet sektörünün içinde olmam dolayısıyla fazla ince düşünüyorum galiba.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

didesÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 12/01/2007
İl: Ankara
Mesaj: 886
didesÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2008 11:32
İki ürünün ikisinide sorunlu göndermişler. 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kralbosnaÇevrim Dışı

Kayıt: 27/01/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 826
kralbosnaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2008 11:41
[QUOTE=thotha]

Bana pek öyle gelmedi. Müşteri sesini çıkartmasa ikinci el kum ve sorunlu bitkilerini sıfır ve sorunusuz ürün gibi pazarlamış olacaklardı. Müşteri şikayette bulununca geri adım atmak gibi geldi bana. Yanlış anlamayın bahsi geçen sitenin ne kadar kaliteli olduğunu biliyorum ama hizmet sektörünün içinde olmam dolayısıyla fazla ince düşünüyorum galiba.

[/QUOTE]
 
Tamamen  katılıyorum.Sizin arayıp hakkınızı  savunmanız karşı tarafı belli ki  tedirgin etmiş.Bundan  dolayı  hatasını kapatmak  amacıyla size  hediyelerde bulunmuş.Aynı  olay  benim başıma  gelseydi ürünü geri iade  eder yapılan hediyelerin hiç birini  kabul etmezdim.Sözü geçen  firmanın  sitemizde büyük bir yeri var.Fakat  böyle  olaylar  çok üzücü.Sizin yerinizde  başka  biri olsaydı boş ver  bunlamı uğraşıcam  felan   diye  düşünse  2.el  kumu ve talep  ettiğini miktardan az kumu almış olacaktı.Tabi  biz  olayın detayları iyi bir  şekilde  bilmeden yorum yapabiliyoruz.Umarım bir yetkili gerekli açıklamayı yapar ve  bunun bir hatadan  kaynaklandığını öğreniriz.
 
 
Not: Yapmış olduğum  yorumdan ismi geçen  firmaya karşı herhangi bir  art niyet beslememekteyim.Yannış anlaşılmasını istemem.Sadece insanlara'' bişey  olmaz  anlamaz''  mantığıyla yaklaşılmaması için  görüşlerimi  söledim.Saygılar 
kralbosna2008-05-17 11:43:55

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

fahriyesÇevrim Dışı

Kayıt: 11/03/2007
İl: Isparta
Mesaj: 74
fahriyesÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2008 11:43
Evet doğru iki üründe hatalı geldi ama hatalarını düzelttiler...

Umarım zamanla doğru ve sorunsuz ürün göndererek kendileride ekstra masraf ve mesai harcamazlar...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

fahriyesÇevrim Dışı

Kayıt: 11/03/2007
İl: Isparta
Mesaj: 74
fahriyesÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2008 11:51
[QUOTE=thotha]

Sizin yerinizde  başka  biri olsaydı boş ver  bunlamı uğraşıcam  felan   diye  düşünse  2.el  kumu ve talep  ettiğini miktardan az kumu almış olacaktı.Tabi  biz  olayın detayları iyi bir  şekilde  bilmeden yorum yapabiliyoruz.Umarım bir yetkili gerekli açıklamayı yapar ve  bunun bir hatadan  kaynaklandığını öğreniriz.
 
[/QUOTE]

Aslında 2.el kum olarak düşünmedim çünkü aldığım kum aquaclaydi ve bu kumun inert olmasından dolayı sıkıntı olacağını düşünmedim.

fahriyes2008-05-17 11:52:14

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

kralbosnaÇevrim Dışı

Kayıt: 27/01/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 826
kralbosnaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2008 12:06
Herkes verdiği  paranın karşılığını ister.Yani siz  istemezmiydiniz kum paketlenmiş ,kullanmaya  hazır,tam miktarında.Sizden başka  kimsenin kullanmamış olduğunu istemezmiydiniz.Siz  o kuma  sıfır  parasını verdiniz 2.el  parasını değil.Ticarette  bir adet  vardır.Paketi açılmış olsa  kullanılmış sayılır.Sizinkinin  paketi sağlam olsa  bile  kullanılmış olması  daha vahim.Saygılar. kralbosna2008-05-17 12:07:30

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

fahriyesÇevrim Dışı

Kayıt: 11/03/2007
İl: Isparta
Mesaj: 74
fahriyesÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2008 14:52
[QUOTE=kralbosna]Herkes verdiği  paranın karşılığını ister.Yani siz  istemezmiydiniz kum paketlenmiş ,kullanmaya  hazır,tam miktarında.Sizden başka  kimsenin kullanmamış olduğunu istemezmiydiniz.Siz  o kuma  sıfır  parasını verdiniz 2.el  parasını değil.Ticarette  bir adet  vardır.Paketi açılmış olsa  kullanılmış sayılır.Sizinkinin  paketi sağlam olsa  bile  kullanılmış olması  daha vahim.Saygılar. [/QUOTE]

Evet doğrudur ben sıfır kum parası verdim. Aslında  konu çok hassas, ben firma ile görüşmemde kumun kullanılıp kullanılmadığını sorduğumda, doğruyu söylemeleri eğer bundan bir sıkıntım varsa gidereceklerini vs.vs.

Benim niyetlerinin iyi olduğunu düşünmemden dolayı bu konuyu açtım, yoksa biz gönderelim müşterinin şikayeti olursa gideririz mantığınınmı olduğu bilmiyorum, Aslında konu başlığı " müşteri memnuniyetimi başka bir şeymi olsa" da olur.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

bulentadıbellıÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 12/06/2007
İl: Ankara
Mesaj: 30
bulentadıbellıÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2008 15:11
Merhaba fahri beye gönderilen kumun kullanılma süresi 2 gündür.Toptancılarda kum bittiği gün aquacly stokları kapanmıştır Fahri beyde o gün içinde sipariş vermiştir. kumun kullanılması akvaryuma suya acılmasıdır sadece.Gönderimi yapılmıştır yapıldığı gibi iadeside alınabilir her zaman için bizim hatamız o gün bitki ithalatı yapılmasından dolayı olan yoğunluktan müşterinin aranıp haberdar edilmemesidir. Bu konuda tamamen suç bize aittir.
bu konuda haksızız.
Sayın ALPER AKYOL isterseniz konuyu okuyup anlayın o şekilde yorum yapın 2 üründe hatalı gitmemiştir 4 bağ bitkiye 2 bağ hediye verilmiştir.
3 bağ bitkide kargoda hasar görmüştür  hiç bir firmanın yapmayı kabul etmediği şeyi www.canlibitki.com firması her zaman kabullenmiştir canlı bitkiler kargoda zarar gördüğünde çürük olduğunda hiç bir ücret talep etmeden zararı direk kendisine yükleyerek her müşterisine gönderimini yapmıştır.
saygılarımla

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

akarsanÇevrim Dışı

Özel Üye
[B]1069,3[/B]
Kayıt: 26/05/2006
İl: Bursa
Mesaj: 1436
akarsanÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2008 16:05
En azındann firma açık yüreklilikle hatasını kabul etmiş ve fazlasıyla telafi etmiş diye düşünüyorum.Sattığı ürünün arkasında olan bir firma bu açıdan tebrik ederim.Bu hobiye ilk başladığım günlerde ne firmalarla karşılaştım bir bilseniz bu hobiyle uğraşan çok arkdaşımda karşılaşmışlardır ve zaman zaman sitemizde bunlar paylaştılar hayretler içerisinde bunlara şahit olduk .Saygılar
 
 
 
akarsan2008-05-17 16:06:05

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

MaLaWiÇevrim Dışı

Kayıt: 12/01/2007
İl: Kahramanmaras
Mesaj: 439
MaLaWiÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2008 16:09
Burada firmanın bitkilerler ilgili bir hatası yok.Eğer internetten bir canlı alıyorsak zaten kargoda v.s de bunların başına birşey geleceğini bilip alıyoruz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

RüzgardegirmeniÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 12/04/2006
İl: Manisa
Mesaj: 5919
RüzgardegirmeniÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2008 16:18

Bence karşılıklı anlaşmayla her şey çözülebilir.Firma da gereğini yapmış.

Saygılar...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

enginkoc34Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 08/11/2007
İl: Gaziantep
Mesaj: 4780
enginkoc34Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 17 Mayıs 2008 16:22
Birinci olayda firma yanlış yapmış ama mail yoluyla yazarakta hatasını kabul etmiş ve telafi etmiş. İkinci siparişte firmanın suçu yok ama yine telafi etmiş.Demekki ticari olarak yapabileceğinin en iyisini yapmış.Suçlamamak lazım.
Saygılar enginkoc342008-05-17 16:24:32

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir