Lda 16 Longfin


JapoJupoÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/11/2011
İl: Istanbul
Mesaj: 2034
JapoJupoÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 21 Ocak 2017 23:45

[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]
Çaprazlama ile elde edeceğiniz tür saf olmaktan çıkmıştır artık. Saf ırka ulaştığınızı nasıl anlayacaksınız ?[/QUOTE]

LDA 16 LF zaten saf bir tür değil ki. Kemal beyin saflıktan kastı belli bir nesil geçtikten sonra çaprazlamalar sonucu yavruların tamamının LDA 16 LF çıkması arada elbette SF de çıkar. Öyle düşünürseniz L 144 LF diye bir türde yok doğada bu balıkta saf değil.Bu balıkta çaprazlamalar sonucu ortaya çıkmış bir tür.Ama belli bir nesil sonra artık ilk ana-baba gibi yavrular çıkmaz olmuş.Sadece L 144 LF ve SF yavrular veriyor bu balıklar.

Kolay bir süreç değil uzun iş.Bugün başlasanız sanırım bir 5-6 sene sonra sonuca ulaşırsınız.[EDIT]JapoJupo,2017-01-21 23:46:47[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kemal A.Çevrim Dışı

Kayıt: 01/04/2013
İl: Bilecik
Mesaj: 56
Kemal A.Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 22 Ocak 2017 00:36
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi][/QUOTE]

Caprazlama ile saf irk ulasmaya calisiyorum ama daha çok başındayım[/QUOTE]

Çaprazlama ile elde edeceğiniz tür saf olmaktan çıkmıştır artık. Saf ırka ulaştığınızı nasıl anlayacaksınız ?[/QUOTE]
LDA 16 zaten kırılmadan oluşmuş bir ırk degil mı?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Yusuf TanrıverdiÇevrim Dışı

Yönetici
[B]11816,3[/B]
Kayıt: 20/10/2012
İl: Adana
Mesaj: 1960
Yusuf TanrıverdiÇevrim Dışı
Yönetici
Gönderim Zamanı: 22 Ocak 2017 00:42
[QUOTE=Kemal A.]

Caprazlama ile saf irk ulasmaya calisiyorum ama daha çok başındayım[/QUOTE]

Çaprazlama ile elde edeceğiniz tür saf olmaktan çıkmıştır artık. Saf ırka ulaştığınızı nasıl anlayacaksınız ?[/QUOTE]
LDA 16 zaten kırılmadan oluşmuş bir ırk degil mı?[/QUOTE]

Ben de onu diyorum zaten. Saf olmayan bir türe ulaşmaya çalışmak amacı ile saf bir tür yaratma gayesi. Lda türüne dense daha doğru olacak sanki.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Kemal A.Çevrim Dışı

Kayıt: 01/04/2013
İl: Bilecik
Mesaj: 56
Kemal A.Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 22 Ocak 2017 00:47
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]

Çaprazlama ile elde edeceğiniz tür saf olmaktan çıkmıştır artık. Saf ırka ulaştığınızı nasıl anlayacaksınız ?[/QUOTE]
LDA 16 zaten kırılmadan oluşmuş bir ırk degil mı?[/QUOTE]

Ben de onu diyorum zaten. Saf olmayan bir türe ulaşmaya çalışmak amacı ile saf bir tür yaratma gayesi. Lda türüne dense daha doğru olacak sanki.[/QUOTE]
Yusuf Bey
Aynen saf demekle baliklardan aynı formda kendileri gibi yavrular alabilmek kastım..

Teşekkür Edenler: [T]136158,Yusuf Tanrıverdi[/T]
+1: [T]136158,Yusuf Tanrıverdi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

azizkaracaÇevrim Dışı

Kayıt: 27/12/2006
İl: Içel
Mesaj: 303
azizkaracaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 07 Şubat 2017 21:04
Merhaba arkadaşlar,
Konu lda 16 üzerine açılmış nerede bu balıklar die sorulmuş az kaldı merak etmeyin piyasada tümünü toplamış yavrularını alıp belli sayıya ulaşmasını bekleyenler yakında ilanları dökmeye başlar her türde yapıldığı gibi.
Bu o kadar önemli değil adamlar bu işten para kazanıyorlar, açıkcası kimin balığa ne fiyat biçtiğinin de bir önemi yok, arz talep meselesi isteyen alır fiyatı fazla gelen almaz.
Bence asıl önemli olan benimde konuya müdahil olma ihtiyacı doğuran konu Siyah LF, Siyahın albinosu LF, Lda LF, L144 LF veya L144 albino LF ( Belki ilerde LDA16 Albino LF )balıkların ne kadar saf olduğu bence LF olan bir türden siz SF alıyorsanız kimse lütfen bu balık saf demesin,
Asıl biz hobicileri kandıran düzen bazlık yapan LF dişi yada Erkek ile SF dişi yada erkekleri çiftleştirip ne LF ne de SF olan arada kalmış kırma balıkları LF olarak satan fırsatçılardır asıl problem.
bilinen türler haricinde LDA nında süper red'inde nerden geldiği bellidir ama allah rızası için satacam die LF altına SF sürmeyi bırakın artık.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

metamorfiksistÇevrim Dışı

Kayıt: 10/08/2011
İl: Van
Mesaj: 809
metamorfiksistÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 09 Mart 2017 13:04
Sanırım aç gözlülük ve ticari hobicilikten oluyor. Ben ilanda 2 e 3 d 4 ay beklettim kimse yüzüne bakmadı lda ların. 1 çift lomgfin bıraktım aynen öyle. Bi azalsın iji kişi yüksek fiyat yazsın tamam l144 varken yüzüne bakılmayan o çirkin balık bi anda gözdesi oluyor piyasanın. Suçlusu sorumlusu ise ticari kaygılarla bu oyunda forumlarda gaza getirenler. Çok yakın bir arkadaşımın bu türü bolluktan moly ile takas ettiğini bile bilirim. Eğer bu paraları veriyorsanız her şeyi hakettiniz demektir..

Teşekkür Edenler: [T]19411,azizkaraca[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Yusuf TanrıverdiÇevrim Dışı

Yönetici
[B]11816,3[/B]
Kayıt: 20/10/2012
İl: Adana
Mesaj: 1960
Yusuf TanrıverdiÇevrim Dışı
Yönetici
Gönderim Zamanı: 09 Mart 2017 13:16
[QUOTE=halit7502]Sanırım aç gözlülük ve ticari hobicilikten oluyor. Ben ilanda 2 e 3 d 4 ay beklettim kimse yüzüne bakmadı lda ların. 1 çift lomgfin bıraktım aynen öyle. Bi azalsın iji kişi yüksek fiyat yazsın tamam l144 varken yüzüne bakılmayan o çirkin balık bi anda gözdesi oluyor piyasanın. Suçlusu sorumlusu ise ticari kaygılarla bu oyunda forumlarda gaza getirenler. Çok yakın bir arkadaşımın bu türü bolluktan moly ile takas ettiğini bile bilirim. Eğer bu paraları veriyorsanız her şeyi hakettiniz demektir..[/QUOTE]

3-4 cm lda16 longfinleri 3 sene evvel duboisi yavrusu ile takas ediyordum :)

Şimdi mumla aradığım yavrular [:'(]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/136158/090320171317381.jpg[/IMG]

Beğenenler: [T]19411,azizkaraca[/T][T]105628,must_1032[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ByfiremanfishÇevrim Dışı

Kayıt: 15/11/2015
İl: Ankara
Mesaj: 23
ByfiremanfishÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 23 Ocak 2018 22:08
Hocam hayırlı günler yavruları çoğaltırsanız uygun fiyattan vereceğinizi söylemiştiniz İstanbul’a yakın yerdeyim bende uygunsa varsa vatoz alabilirim [:?][QUOTE=JapoJupo]Siz Ankara'da yaşıyorsunuz sanırım ben İstanbul'da yaşıyorum.Şehir dışına gönderemem.Hiç balık göndermedim şehir dışına o nedenle size ulaştırmam biraz zor gibi.Ben damızlıklarımı satmıştım dediğim gibi forumdan bir abimiz almıştı onların yavrulardan bana hediye etti hem longfin hem shortfin onları büyüttüm yavru amak için bir 3-4 ay daha lazım.Onun dışında yavru balığım yok.İnşallah çoğaltırsam bol miktarda olur uygun fiyattan vereceğim herkese.Nedir bu böyle minnacık balıklara binlerce tl istemeler, 4 cm balıklara 250 tl fiyat çekmeler falan.

[/QUOTE]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir