Hepsiburada Ne Durumda...


efendy06Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 07/07/2006
İl: Ankara
Mesaj: 1077
efendy06Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 06 Temmuz 2020 18:16
Selamlar dostlar.
Başınıza gelirse diye anlatacağım. Ben sinir harbi yaşıyorum adamlarla, siz daha dikkatli olun.
21 Mayıs tarihinde hepsiburada üzerinden 2 adet gardırop aldım. Bunu alırken özellikle satıcısı hepsiburada'nın bizzat kendisi olduğu ürünleri tercih ettim.
30 Mayıs tarihinde bu siparişten vazgeçtim. İptal etmek için siteye girdiğimde "faturası kesilmiştir, iptal işlemi bu aşamada yapılamaz" yazıyordu. Müşteri temsilcisini arayıp yardım rica ettim, cevaben "efendim fatura kesildikten sonra ürün kargolanmak durumunda. Kargo size geldiğinde teslim almayıp iade gönderebilirsiniz. Bu durumda ücret iadesi yaparız." dedi. Sordum, daha çok var kargo tarihine, neden faturasını kestiniz diye, "efendim bir iki gün önce kesiliyor, ürününüz planlanandan erken kargolanacak" diye bilgi verdi. Bende madem öyle, tamam gelsin, teslim alır kullanırım dedim. Rezillik ise burada başladı.
Henüz (6 temmuz) bana teslim edilen bir ürün yok. O kadar yok ki ürün lojistik firmasına 4 temmuzda teslim edilmiş. 34 gün önce fatura kestiler. Müşteri temsilcisine bu ürün gelmiyor, taahhüt ettiğiniz süre de geçti, iptal etmek istiyorum dediğimde aldığım cevap "efendim ürün size gelsin, teslim almayın, iade olur" oldu. Yahu zaten ürün gelmediği için iptal etmek istiyorum, gelse teslim alacağım, niye geri göndereyim, sorunum zaten ürünün gelmemesi, bulduğunuz çözüm ise gelmesini beklemek mi? diye sordum. "efendim elimizden gelen bir şey yok, beklemeniz gerekiyor" cevabını aldım. Aşağıdaki linkte ilgili siparişimin detayları, hepsiburada ile olan yazışmalarımız mevcut.

[URL]https://www.sikayetvar.com/hepsiburada/hepsiburada-kargoya-verilmeyen-ucreti-de-iade-edilmeyen-urunler[/URL]


Beğenenler: [T]224785,goldfish07[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir