evcilal.com hakkında.


MTARIKÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 15/05/2006
İl: Bursa
Mesaj: 588
MTARIKÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 02 Kasım 2012 17:36
Siteden filitre alışverişim oldu, gerek mail ile gerekse telefon ile hızlı dönüş yapabilmeleri, bilgilendirme ve geri bildirimlerde bulunmaları çok güzel.

Ürünlerim de elime sorunsuz olarak ulaştı. Kendilerine teşekkür ederim. Hobici arkadaşlarımıza da tavsiye ederim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

YAZLIÇevrim Dışı

Kayıt: 24/05/2012
İl: Adana
Mesaj: 69
YAZLIÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 03 Kasım 2012 23:02
Açık yemler gayet güzel bir şekilde ambalajlanmış olarak gelıyor ve bıçok kez yem almama ragmen hıç sıkıntı yaşamadım.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

hoshosumÇevrim Dışı

Kayıt: 09/02/2009
İl: Ankara
Mesaj: 80
hoshosumÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 08 Kasım 2012 13:12
Siteden Eheim mıknatıs ve pervane takımı ısmarladım. Ertesi gün elime geçti ama yanlış bir parça gönderilmişti. Telefonla konuşmamız sonucu benden özür dilediler ve daha ben yanlış parçayı geri göndermeden, doğru parçayı kargoya verdiler. Alışık olmadığımız bu güzel hizmet anlayışı için kendilerine teşekkür ediyorum. Güvenerek alışveriş edebileceğimiz bir site...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

tuncselimÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 21/05/2008
İl: Kocaeli
Mesaj: 1173
tuncselimÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 08 Kasım 2012 14:31
Ben de bu siteden alışveriş yaptım ve bugüne kadar sıkıntı yaşamadım.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Anıl YurtseverÇevrim Dışı

Kayıt: 22/12/2010
İl: Bursa
Mesaj: 65
Anıl YurtseverÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Kasım 2012 16:21
Benimde evcilal sitesinden yem alışverişim oldu.Gayet güzel paketlenmiş bir şekilde ulaştı elime.Tüm hobici arkadaşlara tavsiye edebilirim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

akzeroÇevrim Dışı

Kayıt: 24/11/2010
İl: Izmir
Mesaj: 45
akzeroÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2012 13:51
En son siparişimi 22 kasımda yaptım ve ürünler eksiksiz olarak 24 kasımda tarafıma ulaştı, fakat gönderilen Tropical marka Tubivit yemin son kullanma tarihi (best before 01.2013) yazıyor, yani ben bu yemi en fazla bir ay kullanıp çöpe atacağım. Böyle haftada en fazla birkaç kez kullanacağımız yemlerden sipariş ettiğimizde firma son kullanma tarihleri yakın olanlar hakkında tarafımıza bilgi verirse daha iyi olur.

Not:Firmaya durumu bildirdim ve ürünü değiştirmek istediğimi söyledim bana gidiş dönüş kargo ücretlerini karşılarsam değişim yapacaklarını söylediler. Yani kargo ücreti ürünün neredeyse iki kat ücreti yapıyor. Bu yüzden bu yemi çöpe atıp kargo dahil aynı ürünü daha uygun satan bir yerden (juenpet) temin edeceğim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

M.TunaÇevrim Dışı

Kıdemli Akvarist
Kayıt: 24/08/2012
İl: Ankara
Mesaj: 3395
M.TunaÇevrim Dışı
Kıdemli Akvarist
Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2012 14:11
[QUOTE=akzero]En son siparişimi 22 kasımda yaptım ve ürünler eksiksiz olarak 24 kasımda tarafıma ulaştı, fakat gönderilen Tropical marka Tubivit yemin son kullanma tarihi (best before 01.2013) yazıyor, yani ben bu yemi en fazla bir ay kullanıp çöpe atacağım. Böyle haftada en fazla birkaç kez kullanacağımız yemlerden sipariş ettiğimizde firma son kullanma tarihleri yakın olanlar hakkında tarafımıza bilgi verirse daha iyi olur.

Not:Firmaya durumu bildirdim ve ürünü değiştirmek istediğimi söyledim bana gidiş dönüş kargo ücretlerini karşılarsam değişim yapacaklarını söylediler. Yani kargo ücreti ürünün neredeyse iki kat ücreti yapıyor. Bu yüzden bu yemi çöpe atıp kargo dahil aynı ürünü daha uygun satan bir yerden (juenpet) temin edeceğim.
[/QUOTE]

Şimdi bu şikayetinizle ilgili Japonya'da yaşayan bir arkadaşım oradaki evcil hayvan dükkanlarındaki uygulamayı anlatmıştı bana;son kullanma tarihi gelmesine 2 yada 1 ay kala(hatırlamıyorum) ürünü raftan kaldırıyorlarmış,çünkü bunu alan kişi bu üründen sadece 2 ay faydalanmayacak bunu bir seneye yayacak,zaten aşırı sayıda balığı olsa kova yem alırmış müşteri.
İşte bu yemleri internetten satın alırken telefonla aramak gerekiyor firmayı.
Bu başınıza gelen şey bir '' internet alışverişi fırsatçılığı'' değil de nedir.



Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

firtina16Çevrimiçi

Kayıt: 11/03/2011
İl: Erzurum
Mesaj: 1008
firtina16Çevrimiçi
Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2012 14:20
Mahmut bey
Üzerindeki tarih en son kullanma yani sınır.Adana zaten rutubetli bir memleket bilemiyorum ama o yem bozulmuş bile olabilir.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

EvcilAlÇevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 29/08/2008
İl: Adana
Mesaj: 354
EvcilAlÇevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 26 Kasım 2012 23:07
[QUOTE=akzero]En son siparişimi 22 kasımda yaptım ve ürünler eksiksiz olarak 24 kasımda tarafıma ulaştı, fakat gönderilen Tropical marka Tubivit yemin son kullanma tarihi (best before 01.2013) yazıyor, yani ben bu yemi en fazla bir ay kullanıp çöpe atacağım. Böyle haftada en fazla birkaç kez kullanacağımız yemlerden sipariş ettiğimizde firma son kullanma tarihleri yakın olanlar hakkında tarafımıza bilgi verirse daha iyi olur.

Not:Firmaya durumu bildirdim ve ürünü değiştirmek istediğimi söyledim bana gidiş dönüş kargo ücretlerini karşılarsam değişim yapacaklarını söylediler. Yani kargo ücreti ürünün neredeyse iki kat ücreti yapıyor. Bu yüzden bu yemi çöpe atıp kargo dahil aynı ürünü daha uygun satan bir yerden (juenpet) temin edeceğim.
[/QUOTE]

Sn. Özer Öğüçlü , 

Öncelikle firmam adına sizden özür dilerim. Önceliği müşteri memnuniyeti olan firmamız , siz değerli akvaristlerin öneri ve eleştirilerine her zaman açıktır. Eleştirinizi haklı buluyorum ve yoğunluk sebebi ile gözden kaçmış olabileceğini düşünüyorum . Her hangi bir kasıt ile yapılmamış olduğunu , samimiyetle belirtmek isterim. Bu bağlamda , sorunsuz teslim edilen siparişlerdeki ürün iadelerinde uygulamadığımız kargo müşteriye ait prosedürünü arkadaşlarımız tarafınıza aktarmıştır. Amaç sizi üzmek ya da size zarar vermek değildir. O sebeple aynı prosedüre dahil edildiğiniz için tekrar özür dileriz.
Sizden ricamız ürünü faturası ile birlikte anlaşmalı kargolardan MNG, Sürat ya da Aras Kargo'dan birisi ile karşı ödemeli olarak tarafımıza ulaştırınız. Ürün tarafımıza ulaştığında sizin yönlendirmenize göre ister para iadesi ,ister alışveriş çeki , isterseniz de ürünün daha ileri tarihli olanı ile değişimi gerçekleştirmek isteriz. Yinelemek isteriz ki amacımız %100 müşteri memnuniyetidir. 12 yıllık mağaza , 4 yıllık e-ticaret tecrübemizde hiçbir satışı bir fırsatçılık olarak görmediğimizi ve görmeyeceğimizi de ayrıca belirtmek isterim.
Değerlendirmenize sunar , keyifli hobiler dileriz...

Burçin Yalçınkaya
Evcilal.com


[QUOTE=M.Tuna] [QUOTE=akzero]En son siparişimi 22 kasımda yaptım ve ürünler eksiksiz olarak 24 kasımda tarafıma ulaştı, fakat gönderilen Tropical marka Tubivit yemin son kullanma tarihi (best before 01.2013) yazıyor, yani ben bu yemi en fazla bir ay kullanıp çöpe atacağım. Böyle haftada en fazla birkaç kez kullanacağımız yemlerden sipariş ettiğimizde firma son kullanma tarihleri yakın olanlar hakkında tarafımıza bilgi verirse daha iyi olur.

Not:Firmaya durumu bildirdim ve ürünü değiştirmek istediğimi söyledim bana gidiş dönüş kargo ücretlerini karşılarsam değişim yapacaklarını söylediler. Yani kargo ücreti ürünün neredeyse iki kat ücreti yapıyor. Bu yüzden bu yemi çöpe atıp kargo dahil aynı ürünü daha uygun satan bir yerden (juenpet) temin edeceğim.
[/QUOTE]

Şimdi bu şikayetinizle ilgili Japonya'da yaşayan bir arkadaşım oradaki evcil hayvan dükkanlarındaki uygulamayı anlatmıştı bana;son kullanma tarihi gelmesine 2 yada 1 ay kala(hatırlamıyorum) ürünü raftan kaldırıyorlarmış,çünkü bunu alan kişi bu üründen sadece 2 ay faydalanmayacak bunu bir seneye yayacak,zaten aşırı sayıda balığı olsa kova yem alırmış müşteri.
İşte bu yemleri internetten satın alırken telefonla aramak gerekiyor firmayı.
Bu başınıza gelen şey bir '' internet alışverişi fırsatçılığı'' değil de nedir.


[/QUOTE]

Sn. Mahmut Tuna,

Üstteki yazımızda da belirttiğimiz gibi herhangi bir fırsatçılık değildir niyetimiz. Umarız açıklamamız sizler için de yeterlidir . . .
Saygılarımızla.


[QUOTE=firtina16]Mahmut bey
Üzerindeki tarih en son kullanma yani sınır.Adana zaten rutubetli bir memleket bilemiyorum ama o yem bozulmuş bile olabilir.
[/QUOTE]

Sn. Girgin , 

Adana'nın nemli olduğu aşikardır , fakat ürünlerimiz gerek mağazamızda , gerekse depomuzda serin ve kuru ortamda depolanmaktadır ve satışa sunulmaktadır. 
Yolunuz düşerse mağazamıza bekleriz , ya da Adana'lı akvarist arkadaşlardan mağaza ortamımızı sorabilirsiniz. 
Bilginize sunar , keyifli hobiler dileriz...
EvcilAl2012-11-26 23:22:08

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

firtina16Çevrimiçi

Kayıt: 11/03/2011
İl: Erzurum
Mesaj: 1008
firtina16Çevrimiçi
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2012 08:29
Sevgili Evcilal

4 yıl Adana'nın ekmeğini yemiş biri olarak sizi tebrik ederim.Yanlıştan dönmek bile bir erdemdir.Şu an için oraya gelmem işim dolayısı ile zor.Ama kısmet diyelim.Balık aldığım hobici arkadaş biraz yem verdi,Ama biter bitmez almayı düşünüyorum.Forumda da sizden alış veriş yapan 1-2 hobici ile özelden mesajlaştım.Olumlu görüşlerini bildirdiler.Hayırlı işler dilerim.Görüşmek üzere.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

selçukaydoğarÇevrim Dışı

Kayıt: 07/05/2008
İl: Adana
Mesaj: 447
selçukaydoğarÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2012 08:48
Merhaba arkadaşlar,
Bende konuyu takip ettim yazılanları okudum fakat şunu belirtmek isterimki burada yazılan ithamlar bir hobici olarak beni fazlası ile üzdü. Öncelikle özgür beye geçmiş olsun diyorum , zaten özgür beyin sıkıntısının giderileceğini burçin bey yazmış. Gelelim diğer konulara bizler adanalı hobiciler olarak bu hobide bir çok zorluklarala karşılaştık istediğimiz malzeme ,ekipman ve bunun gibi eksiklerimizi evcilal sayesinde giderdik orada çalışan arkadaşların hepsi gayet iyi niyetli ve yardımsever insanlardır kaldıki burçin bey son kullanma tarihi gelmiş bir yemi bilerek bir hobiciye verecek ne karekterde nede ihtiyacı olan bir insandır aksine birçok adanalı hobicinin istediği canlıyı ve ürünü üzerine kar koymadan temin edecek kadar bu hobiye hizmet eden ve adanalı hobicilerin takdirini ve beğenisini kazanmış bir kişidir. Rutubet konusuna gelince ben yemlerimi genelde almanyadan kovalarla getiriyorum ve aylardır duran yemlerimde ne bir rutubet nede bozulma var bu tamamen sizin saklama koşullarınızla alakalı.
Herkese mutlu hobiler diliyorum. ..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

free33Çevrim Dışı

Kayıt: 14/07/2007
İl: Içel
Mesaj: 29
free33Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2012 08:55
Bende kaç defa yem  ve akvaryum malzemesi aldım hiç birinde sorun yaşamadım evcilal çalışanlarına çok teşekürler :)

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

akzeroÇevrim Dışı

Kayıt: 24/11/2010
İl: Izmir
Mesaj: 45
akzeroÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2012 09:18
Öncelikle evcilal firmasının ilgisine teşekkür ederim, kendilerinden birçok kez alışverişim oldu ve karşılaştığım küçük sorunları çözdüler ve alışverişlerimden memnun kaldım. Bu sefer karşılaştığım durum beni biraz üzdü ve kendilerine burada paylaştığım iki görüşümü de önceden bildirdim. Fakat konunun hassaslığı nedeni ile diğer hobici arkadaşlar ile de paylaşmak istedim.
Bana gönderilen yemi açmadım ve kullanmadım fakat belirttiğim durum sebebi ile yaşadıkları yoğunluktan dolayı tekrar son kullanma tarihi gözden kaçabileceği için yemi kendilerine göndermeyeceğim ve bizzat kendim çöpe atacağım. Daha sonra yapacağım bir siparişte bu yemin son kullanma tarihi uzak olandan siparişlerime eklerlerse sevinirim.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

pekelmuratÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 26/04/2009
İl: Hatay
Mesaj: 342
pekelmuratÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 27 Kasım 2012 09:30
Yıllardır birçok akvaryum malzemesi satan internet sitesinden alışveriş yapmışlığım vardır,bir kısmında sorun yaşadım bir kısmında ise problemsiz edindim siparişlerimi.Evcilal'ın müşteri memnuniyetine verdiği önemle tanışmam ise arkadaşın yaşadığı sıkıntıya benzer şekilde oldu.Gönülsüzce mail attım gelen yemlerin son kullanma tarihlerinin okunmadığını,1 saat geçmeden bir telefon yaşanılan sıkıntının telafisi için yenilerinin gönderileceğini söyledi,öyle de oldu yerine iki kutu yem gönderilmişti.Uzun lafın kısası müşteri memnuniyeti denilince Evcilal bu konuda gerçekten çok başarılı.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir