evcilal.com hakkında.
Gönderim Zamanı: 17 Eylül 2011 02:38
Merhabalar ,
Tüm arkadaşlara değerli yorumları için teşekkür ederiz. Saygılarımızla...
Beğenenler: [T]240275,Laterthanbefore[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 13:40
Birkaç gün önce bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine yem aldım harika paketleme yapılmış. Yemlerin hepsi ayrı kavanozda geldi. Çok ilgilendiler ve yem fiyatları toplu yem alımından bile ucuza geldi. Yakın ilgi ve esnaflıklarından dolayı çok teşekkürler..
Alış veriş yapıcak arkadaşlarıma özellikle yem konusunda kıyaslama yapmadan başka yerden almayın , nerede isie yarı fiyatına geliyor.
Alış veriş yapıcak arkadaşlarıma özellikle yem konusunda kıyaslama yapmadan başka yerden almayın , nerede isie yarı fiyatına geliyor.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 28 Eylül 2011 13:56
Evcilal.com sahipleri.
Asıl ben sizleri can-ı gönülden tebrik ederim bu kadar kişiyi memnun etme başarısını göstermişsiniz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 30 Eylül 2011 03:33
Sn. Mustafa Yeğen ve Sn. Burak Bulut ;
Değerli yorumlarınıza teşekkür ederiz. Dilerseniz alışverişlerinizin geri bildirimlerini de değerlendirerek diğer akvaristlere de hakkımızdaki düşüncelerinizi doğrudan iletebilirsiniz.
Saygılarımızla...
Değerli yorumlarınıza teşekkür ederiz. Dilerseniz alışverişlerinizin geri bildirimlerini de değerlendirerek diğer akvaristlere de hakkımızdaki düşüncelerinizi doğrudan iletebilirsiniz.
Saygılarımızla...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 15 Aralık 2011 19:27
Tutanak tutturmadığım için kimse birşey yapamıyor,birazdan gidip SÜRAT KARGO (tövbe bir daha başka kargo kalmasa gider yürüyerek alırım siparişimi) ile konuşacam kesinlikle mesuliyet kabul etmeyeceklerinede adım gibi eminim.Paramparça olmuş t5 floresanımın üstüne soğuk bir su içmek kalıyor bana sadece sağlık olsun.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 16 Aralık 2011 16:54
Haliyle bu gibi durumlarda artniyetli davranışlar olabileceğinden kabul edilmesi beklenemezdi zaten.Tutanak şart. Mesela adam elindeki bitmiş floyu parçalayıp yeni ürünmüş gibi iade etmek isteyebilirdi. Bu durumdan sizi tenzih ederim ,sadece örneklemek istedim.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 16 Aralık 2011 18:44
Sonuç tamda beklediğim gibi oldu,burada benim evcilal.com u suçladığım tek bir nokta var o da floresanı paketleme yöntemleri,onun dışında her konuda ben hatalıyım kabul ediyorum.Ama her yaşanandan ders çıkarmak gerek derler ya doğru bundan sonra internetten floresan alış-verişi yapmadan önce ilk soracağım şey hangi şekilde gönderecekleri eğer borunun içinde gönderilmiyorsa almayacağım,başka bir şekilde paketlenmişsede hiç paketi almadan geri göndereceğim.İnternetten floresan alacak arkadaşlarada bunu tavsiye ederim.
Sonuçta sadece 100lt lik akvaryumuma bile 1000tlyi aşkın bir para harcamış ve bu hobiyi yıllarca devam ettirecek biri olarak o parçalanan floresana verdiğim 30tl umrumdamı?Hayır hiç değil.Tek moralimi bozan yaşadığım bu olay oldu ama dediğim gibi ders olur birdaha aynı hatayı yapmam.
Değişik değişik sitelerden alış-veriş yaparak en memnun kalacağım siteyi bulmaya çalışıyorum uzun süredir sanırım burada arayışımı sonra erdirip uzun süredir her ihtiyacımı karşıladığım otuz.com da arayışıma son vereceğim,stoklarında olmayan bir ürünüde rica üzerine getirirlerse herhalde böyle olaylarla bir daha karşılaşmam.
Yinede herşeye rağmen moralimi düzeltmeye çalışan evcilal.coma teşekkür ederim,tutanak olmadığından ellerinden birşey gelmeyeceğini birdaha aynı ürünü almak istersem yada başka bir ürün alırsam yanında hediye gönderebileceklerini söylediler,ilgilendiler.Ama bence bir şirketin önceliği hasarlı ürünle morali bozulan müşterilerin moralini düzeltmek değil sattıkları ürünün 100% sağlam bir şekilde alıcının eline ulaşmasını bu konudada herşeyi yapmak olmalı.
Telefon konuşmasında kargo şirketlerindende biraz bahsettik işlerini nasıl yaptıklarını taşıdıkları paketlere neler yaptıklarını anlattılar ama bu benim sorunum değil eğer kargo şirketi satılan ürünü o şekilde taşıyorsa,defalarca şikayet geldiyse(telefondaki bayanın anlattıklarına bakılırsa birçok defa floresan satılmış ve birçoğuda alıcıya kırık bir şekilde ulaşmış) o zaman bu bence kargo şirketinin değil evcilal.comun ayıbı başka bir kargo şirketiyle anlaşmak(ups gibi) her zaman seçeneklerde mevcut.
Lafı daha fazla uzatıp okuyan arkadaşları sıkmak istemiyorum o yüzden konuyu burada kapatayım en iyisi. Giden 30tl ye değil bozulan sinirim ve büyük ihtimalle asık suratla geçireceğim bu güzel hafta sonuma yanıyorum.Herhalde evcilal.com bundan sonra benim için son çare olur,eğer hiçbir yerde bulamadığım bir ürün olursa yine sitelerini birdaha böyle bir olayı başıma gelmeyeceğini umarak ziyaret ederim, tabiki bu sefer ekstra önlem almalarını üstüne basa basa ricalarımda belirterek.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 16 Aralık 2011 22:51
[QUOTE=EvcilAl]Sn. Mustafa Yeğen ve Sn. Burak Bulut ;
Değerli yorumlarınıza teşekkür ederiz. Dilerseniz alışverişlerinizin geri bildirimlerini de değerlendirerek diğer akvaristlere de hakkımızdaki düşüncelerinizi doğrudan iletebilirsiniz.
Saygılarımızla...
[/QUOTE]
Değerli yorumlarınıza teşekkür ederiz. Dilerseniz alışverişlerinizin geri bildirimlerini de değerlendirerek diğer akvaristlere de hakkımızdaki düşüncelerinizi doğrudan iletebilirsiniz.
Saygılarımızla...
[/QUOTE]
Alışveriş yapmadığım için geri bildirim yapamam maalesef.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 18 Aralık 2011 21:53
[QUOTE=hemkelhemfodul]Sonuç tamda beklediğim gibi oldu,burada benim evcilal.com u suçladığım tek bir nokta var o da floresanı paketleme yöntemleri,onun dışında her konuda ben hatalıyım kabul ediyorum.Ama her yaşanandan ders çıkarmak gerek derler ya doğru bundan sonra internetten floresan alış-verişi yapmadan önce ilk soracağım şey hangi şekilde gönderecekleri eğer borunun içinde gönderilmiyorsa almayacağım,başka bir şekilde paketlenmişsede hiç paketi almadan geri göndereceğim.İnternetten floresan alacak arkadaşlarada bunu tavsiye ederim.
[/QUOTE]
Sonuçta sadece 100lt lik akvaryumuma bile 1000tlyi aşkın bir para harcamış ve bu hobiyi yıllarca devam ettirecek biri olarak o parçalanan floresana verdiğim 30tl umrumdamı?Hayır hiç değil.Tek moralimi bozan yaşadığım bu olay oldu ama dediğim gibi ders olur birdaha aynı hatayı yapmam.
Değişik değişik sitelerden alış-veriş yaparak en memnun kalacağım siteyi bulmaya çalışıyorum uzun süredir sanırım burada arayışımı sonra erdirip uzun süredir her ihtiyacımı karşıladığım otuz.com da arayışıma son vereceğim,stoklarında olmayan bir ürünüde rica üzerine getirirlerse herhalde böyle olaylarla bir daha karşılaşmam.
Yinede herşeye rağmen moralimi düzeltmeye çalışan evcilal.coma teşekkür ederim,tutanak olmadığından ellerinden birşey gelmeyeceğini birdaha aynı ürünü almak istersem yada başka bir ürün alırsam yanında hediye gönderebileceklerini söylediler,ilgilendiler.Ama bence bir şirketin önceliği hasarlı ürünle morali bozulan müşterilerin moralini düzeltmek değil sattıkları ürünün 100% sağlam bir şekilde alıcının eline ulaşmasını bu konudada herşeyi yapmak olmalı.
Telefon konuşmasında kargo şirketlerindende biraz bahsettik işlerini nasıl yaptıklarını taşıdıkları paketlere neler yaptıklarını anlattılar ama bu benim sorunum değil eğer kargo şirketi satılan ürünü o şekilde taşıyorsa,defalarca şikayet geldiyse(telefondaki bayanın anlattıklarına bakılırsa birçok defa floresan satılmış ve birçoğuda alıcıya kırık bir şekilde ulaşmış) o zaman bu bence kargo şirketinin değil evcilal.comun ayıbı başka bir kargo şirketiyle anlaşmak(ups gibi) her zaman seçeneklerde mevcut.
Lafı daha fazla uzatıp okuyan arkadaşları sıkmak istemiyorum o yüzden konuyu burada kapatayım en iyisi. Giden 30tl ye değil bozulan sinirim ve büyük ihtimalle asık suratla geçireceğim bu güzel hafta sonuma yanıyorum.Herhalde evcilal.com bundan sonra benim için son çare olur,eğer hiçbir yerde bulamadığım bir ürün olursa yine sitelerini birdaha böyle bir olayı başıma gelmeyeceğini umarak ziyaret ederim, tabiki bu sefer ekstra önlem almalarını üstüne basa basa ricalarımda belirterek.
Merhaba Batuhan bey ,
Sizin de belirttiğiniz üzere her yaşanandan ders almak gerekmektedir. Sizin mutsuzluğunuz bizim mutsuzluğumuzdur felsefemizden yola çıkarak eğer sizi mutlu edebilecekse bu konuda gereken önlemleri alacağımızı bilmenizi isteriz. Fluoresan sevkimiz sert boru içerisinde olmaktadır ve olacaktır. Tarafınıza gönderi yapıldığında borunun kalmayışı ve destekli koli ile gönderildiğinde başınıza gelen bu üzücü durum için özür dileriz.
Kargo firmaları konusunda da diğer akvaristleri yanıltamamk adına 3 kargo seçeneğinizin olduğunu vurgulamak isterim ( Aras , Sürat ve MNG ) . Bu aksilik Yurtiçi kargo ve UPS ile de çalışsak zaman zaman başımıza gelebilecektir. Bu bağlamda tutanak tutturulduğunda ilgili kargo firması ürünü bize anlaşmamız gereği geri getirmekte ve biz de ürünü koşulsuz şartsız geri kabul etmekteyiz ve bur arada yaşanan aksaklığın tazmini konusu bizim ve kargo firmasının arasında yaşanmaktadır ve genellikle bizim zararımız olarak bize yansımaktadır.Tutanağı tutturduğunuzda da, tutturmadığınızda da evcilal.com'un ayıbı olarak değerlendirmeniz biz üzer. Çünkü konunun başında da değindiğimiz gibi mutsuzluğunuz mutsuzluğunuzdur. Bu konuyu siz değerli akvaristlerin takdirine bırakıyorum.
Aynı zamanda tutanak tutturulmamış eksik,hasarlı teslimatlarda hiçbir firma herhangi bir şey yapmamaktadır ( bknz. canpet, juenpetmarket , petburada , teleskopakvaryum , otuz.com vb. )
Buna rağmen ; sonuç olarak lütfen yüzünüz asılmasın. Eğer bir nebze olsun yüzünüzü güldürebileceksek ürünün bedeli kadar (28.94TL+KDV) hediye çeki hesabınıza tanımlanmıştır. Eğer ki bu da sizi mutlu etmez ise vereceğiniz bir hesap numarasına bedeli tamamen iade etmek isteriz.
Hiçbir olumsuzluk sağlığımızdan önemli değildir, önemli olan keyifli hobimizi sürdürebilmemizdir.
Bilgilerinize sunar , iyi günler dileriz...
NOT :
Bu vesile ile tüm akvarist arkadaşlarımıza alışverişlerindeki eksik,hasarlı teslimatları anında rapor ettirmelerini ısrarla tavsiye ediyoruz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2011 01:10
Merhaba. Açık yemlerde yeni bir kampanya yapmayı düşünüyormusunuz? Daha önceki kampanyanızdan ben dahil pek çok kişi memnun kalmıştı.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 19 Aralık 2011 09:45
[QUOTE=EvcilAl]
[QUOTE=hemkelhemfodul]Sonuç tamda beklediğim gibi oldu,burada benim evcilal.com u suçladığım tek bir nokta var o da floresanı paketleme yöntemleri,onun dışında her konuda ben hatalıyım kabul ediyorum.Ama her yaşanandan ders çıkarmak gerek derler ya doğru bundan sonra internetten floresan alış-verişi yapmadan önce ilk soracağım şey hangi şekilde gönderecekleri eğer borunun içinde gönderilmiyorsa almayacağım,başka bir şekilde paketlenmişsede hiç paketi almadan geri göndereceğim.İnternetten floresan alacak arkadaşlarada bunu tavsiye ederim.
[/QUOTE]
hemkelhemfodul 2011-12-19 09:47:40
Sonuçta sadece 100lt lik akvaryumuma bile 1000tlyi aşkın bir para harcamış ve bu hobiyi yıllarca devam ettirecek biri olarak o parçalanan floresana verdiğim 30tl umrumdamı?Hayır hiç değil.Tek moralimi bozan yaşadığım bu olay oldu ama dediğim gibi ders olur birdaha aynı hatayı yapmam.
Değişik değişik sitelerden alış-veriş yaparak en memnun kalacağım siteyi bulmaya çalışıyorum uzun süredir sanırım burada arayışımı sonra erdirip uzun süredir her ihtiyacımı karşıladığım otuz.com da arayışıma son vereceğim,stoklarında olmayan bir ürünüde rica üzerine getirirlerse herhalde böyle olaylarla bir daha karşılaşmam.
Yinede herşeye rağmen moralimi düzeltmeye çalışan evcilal.coma teşekkür ederim,tutanak olmadığından ellerinden birşey gelmeyeceğini birdaha aynı ürünü almak istersem yada başka bir ürün alırsam yanında hediye gönderebileceklerini söylediler,ilgilendiler.Ama bence bir şirketin önceliği hasarlı ürünle morali bozulan müşterilerin moralini düzeltmek değil sattıkları ürünün 100% sağlam bir şekilde alıcının eline ulaşmasını bu konudada herşeyi yapmak olmalı.
Telefon konuşmasında kargo şirketlerindende biraz bahsettik işlerini nasıl yaptıklarını taşıdıkları paketlere neler yaptıklarını anlattılar ama bu benim sorunum değil eğer kargo şirketi satılan ürünü o şekilde taşıyorsa,defalarca şikayet geldiyse(telefondaki bayanın anlattıklarına bakılırsa birçok defa floresan satılmış ve birçoğuda alıcıya kırık bir şekilde ulaşmış) o zaman bu bence kargo şirketinin değil evcilal.comun ayıbı başka bir kargo şirketiyle anlaşmak(ups gibi) her zaman seçeneklerde mevcut.
Lafı daha fazla uzatıp okuyan arkadaşları sıkmak istemiyorum o yüzden konuyu burada kapatayım en iyisi. Giden 30tl ye değil bozulan sinirim ve büyük ihtimalle asık suratla geçireceğim bu güzel hafta sonuma yanıyorum.Herhalde evcilal.com bundan sonra benim için son çare olur,eğer hiçbir yerde bulamadığım bir ürün olursa yine sitelerini birdaha böyle bir olayı başıma gelmeyeceğini umarak ziyaret ederim, tabiki bu sefer ekstra önlem almalarını üstüne basa basa ricalarımda belirterek.
Merhaba Batuhan bey ,
Sizin de belirttiğiniz üzere her yaşanandan ders almak gerekmektedir. Sizin mutsuzluğunuz bizim mutsuzluğumuzdur felsefemizden yola çıkarak eğer sizi mutlu edebilecekse bu konuda gereken önlemleri alacağımızı bilmenizi isteriz. Fluoresan sevkimiz sert boru içerisinde olmaktadır ve olacaktır. Tarafınıza gönderi yapıldığında borunun kalmayışı ve destekli koli ile gönderildiğinde başınıza gelen bu üzücü durum için özür dileriz.
Kargo firmaları konusunda da diğer akvaristleri yanıltamamk adına 3 kargo seçeneğinizin olduğunu vurgulamak isterim ( Aras , Sürat ve MNG ) . Bu aksilik Yurtiçi kargo ve UPS ile de çalışsak zaman zaman başımıza gelebilecektir. Bu bağlamda tutanak tutturulduğunda ilgili kargo firması ürünü bize anlaşmamız gereği geri getirmekte ve biz de ürünü koşulsuz şartsız geri kabul etmekteyiz ve bur arada yaşanan aksaklığın tazmini konusu bizim ve kargo firmasının arasında yaşanmaktadır ve genellikle bizim zararımız olarak bize yansımaktadır.Tutanağı tutturduğunuzda da, tutturmadığınızda da evcilal.com'un ayıbı olarak değerlendirmeniz biz üzer. Çünkü konunun başında da değindiğimiz gibi mutsuzluğunuz mutsuzluğunuzdur. Bu konuyu siz değerli akvaristlerin takdirine bırakıyorum.
Aynı zamanda tutanak tutturulmamış eksik,hasarlı teslimatlarda hiçbir firma herhangi bir şey yapmamaktadır ( bknz. canpet, juenpetmarket , petburada , teleskopakvaryum , otuz.com vb. )
Buna rağmen ; sonuç olarak lütfen yüzünüz asılmasın. Eğer bir nebze olsun yüzünüzü güldürebileceksek ürünün bedeli kadar (28.94TL+KDV) hediye çeki hesabınıza tanımlanmıştır. Eğer ki bu da sizi mutlu etmez ise vereceğiniz bir hesap numarasına bedeli tamamen iade etmek isteriz.
Hiçbir olumsuzluk sağlığımızdan önemli değildir, önemli olan keyifli hobimizi sürdürebilmemizdir.
Bilgilerinize sunar , iyi günler dileriz...
NOT :
Bu vesile ile tüm akvarist arkadaşlarımıza alışverişlerindeki eksik,hasarlı teslimatları anında rapor ettirmelerini ısrarla tavsiye ediyoruz.
[/QUOTE]
İlginiz,anlayışınız ve cömertliğiniz için teşekkür ederim.
Ben hatalı olduğumu zaten kabul ediyorum ki benim hatalı olduğum bir konuda yinede ödemeyi geri yapmayı teklif etmeniz ve hediye çekini vermeniz beni gerçekten şaşırttı bu kadar cömert olmanızı beklemiyordum.Müşterilerinize ne kadar değer verdiğinizi kanıtlamış oldunuz bunun için size çok teşekkür ederim firmanız hakkındaki düşüncelerim tamamen değişti.
Yinede hediye çekini kullanmayı düşünmüyorum çünkü benim hakkım olmayan bir para o,firmanız üzerinden hakkım olmayan bir kazanç sağlamak istemem.Yukardada belirttiğim gibi 30TL gerçekten değersiz bir para ama bu davranışınız benim için çok değerli firmanıza olan güvenimi yeniden sağlamış oldunuz.
Ayrıca sizin ve diğer arkadaşların bilmesini isterimki buraya mesaj yazmamın sebebi kesinlikle bu şekilde hediye çeki yada geri ödeme kazanmak değildi sadece firmanız hakkındaki düşüncelerimi belirtmek istedim,sizinde sırf buraya mesaj yazdığım için geri ödeme yaptığınızıda zannetmiyorum telefondaki bayan zaten bir sonraki alış-verişimde oluşan bu hasar ve moral bozukluğunu hediyelerle telafi edeceklerini belirtmişlerdi sadece okuyan arkadaşların bilmesini istedim kafalarda yanlış bir düşünce oluşmasını önlemek amacıyla.
Uzun lafın kısası beni çok mutlu ettiniz yaşadığımız bu talihsiz olayı hiç olmamış sayıyorum en kısa zamandada sizden tekrar alış-veriş yapmayı düşünüyorum ama bu sefer floresanları boru içinde yollayacağınızın garantisini almayı ihmal etmeyeceğim:)Diğer firmalara ibret olması açısından gerçekten örnek bir davranış sergilediniz çok teşekkür ederim.
Teşekkür Edenler: [T]56232,EvcilAl[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 20 Aralık 2011 00:24
[QUOTE=alpgemini]Merhaba. Açık yemlerde yeni bir kampanya yapmayı düşünüyormusunuz? Daha önceki kampanyanızdan ben dahil pek çok kişi memnun kalmıştı.
[/QUOTE]
Sn. Alper Akan,
Yem fiyatlarımızın halen uygun olduğunu söyleyebiliriz. Uygun olmadığını düşündüğünüz kıyaslanabilir linkler varsa paylaşırsanız memnun oluruz ve revize etmeye çalışırız.
Teşekkürler...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 20 Aralık 2011 00:52
Bu arada Fluval dış filtrelerdeki indirminizi göz ardı etmek imkansız . 105,205,305,405 serisini daha ucuza türkiye sınırlarında bulamayız sanırım. Teşekkür ederiz.
yigityagmur 2011-12-20 00:52:32
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 06 Ocak 2012 23:18
Guppy Akvaryum Pet Shop-Evcilal ilk defa alışveriş yaptım ve son derece memnun kaldım. Fiyatları oldukça uygun, perşembe günü telefon ile yaptığım sipariş cuma günü öğleyin elime ulaştı. Paketleme güzel yapılmıştı. Kendilerine buradan teşekür etmek isterim. İhtiyacım oldukça buradan alışveriş yapmaya devam edeceğim...
Beğenenler: [T]56232,EvcilAl[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir