Eheim Mağdurları


erhan1978Çevrim Dışı

Kayıt: 07/05/2006
İl: Kocaeli
Mesaj: 16
erhan1978Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 09 Kasım 2009 12:50
AYIPLI MAL ile ilgili Kanun Maddelerini aşağıda sunuyorum.Belirtildiği gibi ayıplı mal ile karşılaşılması durumunda satıcının 4 adet seçimlik hakkı mevcut.Bu haklardan herhangi birini kullanmakta özgür.Aynı şekilde ithalatcı da satıcı gibi malda ki ayıptan sourmlu.Onun için forumda yer alan Anadolu Pet'in bu işi sırf iyiniyetinden dolayı yapmış olduğuna ilişkin yorumlar Kanunlar karşısında anlamsız.İthalatçı olmaları vesilesi ile hem hukuki hem de cezai olarak ayıplı maldan aynen satıcı hatta daha da fazlası ile sorumlular.Filtrelerini internet vasıtası ile temin eden kişilerin   teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

Madde 4 - (Değişik madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./4. md.)

Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilanlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da Ansiklopedik Terim: tahsis
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=1770" ?>tahsis
veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren Ansiklopedik Terim: sözleşmeden dönme
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=1712" ?>sözleşmeden dönme
, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

İmalatçı-üretici, satıcı, Ansiklopedik Terim: bayi
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=367" ?>bayi
, acente, ithalatçı ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına göre kredi veren ayıplı maldan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. Ayıplı malın neden olduğu zarardan dolayı birden fazla kimse sorumlu olduğu takdirde bunlar müteselsilen sorumludurlar. Satılan malın ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.

Bu madde ile ayıba karşı sorumlu tutulanlar, ayıba karşı daha uzun bir süre ile sorumluluk üstlenmemişlerse, ayıplı maldan sorumluluk, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile malın tüketiciye teslimi tarihinden itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Bu süre konut ve tatil amaçlı Ansiklopedik Terim: taşınmaz
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=1808" ?>taşınmaz
mallarda beş yıldır. Ayıplı malın neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Bu talepler zarara sebep olan malın piyasaya sürüldüğü günden başlayarak on yıl sonra ortadan kalkar. Ancak, satılan malın ayıbı, tüketiciden satıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.

Ayıplı malın neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek satın alınan mallar hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.

Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, imalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin kolaylıkla okuyabileceği şekilde "özürlüdür" ibaresini içeren bir etiket konulması zorunludur. Yalnızca ayıplı mal satılan veya bir kat ya da reyon gibi bir bölümü sürekli olarak ayıplı mal satışına, tüketicinin bilebileceği şekilde Ansiklopedik Terim: tahsis
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=1770" ?>tahsis
edilmiş yerlerde bu etiketin konulma zorunluluğu yoktur. Malın ayıplı olduğu hususu, tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde gösterilir.

Güvenli olmayan mallar, piyasaya özürlüdür etiketiyle dahi Ansiklopedik Terim: arz
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=138" ?>arz
edilemez. Bu ürünlere, 4703 sayılı Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Ansiklopedik Terim: kanun
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=1087" ?>kanun
hükümleri uygulanır.

Bu hükümler, mal satışına ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.

GARANTİ BELGESİ

Madde 13 - (Değişik madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./20. md.)

İmalatçı veya ithalatçılar ithal ettikleri veya ürettikleri sanayi malları için Bakanlıkça onaylı garanti belgesi düzenlemek zorundadır. Mala ilişkin faturanın tarih ve sayısını içeren garanti belgesinin tekemmül ettirilerek tüketiciye verilmesi sorumluluğu satıcı, Ansiklopedik Terim: bayi
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=367" ?>bayi
veya acenteye aittir. Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve Ansiklopedik Terim: asgari
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=143" ?>asgari
iki yıldır. Ancak, özelliği nedeniyle bazı malların garanti şartları, Bakanlıkça başka bir ölçü birimi ile belirlenebilir.

Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür.

Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik Ansiklopedik Terim: arz
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=138" ?>arz
etmesi veya tamiri için gereken Ansiklopedik Terim: azami
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=159" ?>azami
sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, Ansiklopedik Terim: bayi
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=367" ?>bayi
, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

Tüketicinin malı kullanım kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar, iki ve üçüncü fıkra hükümleri kapsamı dışındadır.

Bakanlık, hangi sanayi mallarının garanti belgesi ile satılmak zorunda bulunduğunu ve bu malların arızalarının tamiri için gereken Ansiklopedik Terim: azami
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=159" ?>azami
süreleri Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilanla görevlidir.

TANITMA VE KULLANMA KILAVUZU

Madde 14 - (Değişik madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./21. md.)

Yurt içinde üretilen veya ithal edilen sanayi mallarının tanıtım, kullanım, bakım ve basit onarımına ilişkin Türkçe kılavuzla ve gerektiğinde uluslararası sembol ve işaretleri kapsayan etiketle satılması zorunludur.

Bakanlık, sanayi mallarından hangilerinin tanıtma ve kullanım kılavuzu ve etiket ile satılmak zorunda bulunduğunu ve bunlarda bulunması gereken Ansiklopedik Terim: asgari
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=143" ?>asgari
unsurları Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilanla görevlidir.

SATIŞ SONRASI HİZMETLER

Madde 15 - (Değişik madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./22. md.)

İmalatçı veya ithalatçılar, sattıkları, ürettikleri veya ithal ettikleri sanayi malları için o malın Bakanlıkça tespit ve ilan edilen kullanım ömrü süresince, yeterli teknik personel ve yedek parça stoku bulundurmak suretiyle bakım ve onarım hizmetlerini sunmak zorundadırlar.

İmalatçı veya ithalatçıların bulundurmaları gereken yedek parça stok miktarı Bakanlıkça belirlenir.

İthalatçının herhangi bir şekilde ticari faaliyetinin sona ermesi halinde, kullanım ömrü süresince bakım ve onarım hizmetlerini, o malın yeni ithalatçısı sunmak zorundadır.

Bakanlık, hangi mallar için servis istasyonları kurulmasının zorunlu olduğu ile servis istasyonlarının kuruluş ve işleyişine dair usul ve esasları Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilanla görevlidir.

Garanti belgesiyle satılmak zorunda olan bir sanayi malının garanti süresi sonrasında arızalanması durumunda, o malın Bakanlıkça belirlenen Ansiklopedik Terim: azami
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=159" ?>azami
tamir süresi içerisinde onarımı zorunludur.
 
 
Çok uzatmak ve kimsenin kafasını karıştırmak istemiyorum ama sonuç olarak;
 
1 - Mal ayıplı ise bedel iadesini de içeren Ansiklopedik Terim: sözleşmeden dönme
Bu sözcük hakkında ayrıntılı açıklama için linke tıklayınız.', this, event, tipwidth)" onmouseout=delayhidetip() href="http://www.hukuki.net/ansiklopedi.php?do=sozluk&term=1712" ?>sözleşmeden dönme
, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahibiz.eğer bu taleplerimizden birini seçersek diğerini seçme hakkımız kaybolur.
 
2 - İnternet vasıtası ile almışsak 7 gün içinde herhangi bir sebep göstermeksizin sözleşmeden cayıp ürünü iade edip paramızı geri alabiliriz.
 
3- Tüm hukuki haklar kullanılırken ispat yüküne azami özen göstermek gerekmektedir.Yani taleplerinizi gün geçirmeden Noter vasıtası ile yapmak en güvenilir yoldur.
 
Daha ayrıntılı bilgi için sorularınızı cevaplıyabiliriz.
 
AV.ERHAN GEZER

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

dus_zamaniÇevrim Dışı

Kayıt: 28/04/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 256
dus_zamaniÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 11 Kasım 2009 12:17
Arkadaşlar  hafta sonu teleskop akvaryuma gittim ..
 
dedim  yaz'ın sizden filitre almıştım aşırı sesli çalışmaya başladı bunun için ne yapabilirsiniz diye sordum
ilk önce pek muhatap olmadılar sonra peşlerinde dolandım birisi bana bakmadan orada yokmuşum gibi filitreyi getir bakalım 30 iş günü sonra alırsın dedi .. ve bende çok şaşkın bişekilde dondum halbuki bana o filitreyi satarken 3 kişi başıma gelip al bunu evde ben kullanıyorum mükemmel  ıvır zıvır bir sürü boş laf  şimdi ise o kişiler gidip yerlerine başakaları gelmiş gibi muhatap bile olmadılar bence usulca çıktım gittim arkadaşımdan yedek dış filitreyi alıp bayramdan sonra götürecegim alın diyecegim bakalım ne dicekler caydırıcı yöntemler kullanıyolarla 30+ 3 gün diyor çaresiz bırakırmış gibi inşallah bi bakım yaparlar filitreye  herkeze ii günler... 

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

vedatkzkÇevrim Dışı

Kayıt: 04/04/2009
İl: Bursa
Mesaj: 408
vedatkzkÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Kasım 2009 11:07
[QUOTE=dus_zamani]Arkadaşlar  hafta sonu teleskop akvaryuma gittim ..
 
dedim  yaz'ın sizden filitre almıştım aşırı sesli çalışmaya başladı bunun için ne yapabilirsiniz diye sordum
ilk önce pek muhatap olmadılar sonra peşlerinde dolandım birisi bana bakmadan orada yokmuşum gibi filitreyi getir bakalım 30 iş günü sonra alırsın dedi .. ve bende çok şaşkın bişekilde dondum halbuki bana o filitreyi satarken 3 kişi başıma gelip al bunu evde ben kullanıyorum mükemmel  ıvır zıvır bir sürü boş laf  şimdi ise o kişiler gidip yerlerine başakaları gelmiş gibi muhatap bile olmadılar bence usulca çıktım gittim arkadaşımdan yedek dış filitreyi alıp bayramdan sonra götürecegim alın diyecegim bakalım ne dicekler caydırıcı yöntemler kullanıyolarla 30+ 3 gün diyor çaresiz bırakırmış gibi inşallah bi bakım yaparlar filitreye  herkeze ii günler... 
[/QUOTE]
 
Kimler ne şekil ticaret yapıyor ticaret kimlere kaldı canım ülkemde yazık...

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

taskinmuÇevrim Dışı

Kayıt: 30/09/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 79
taskinmuÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Kasım 2009 17:03
Necati Bey'e gidin direk,sonuçta o tempoda o maaşla çalışan insanlardan çok bir şey beklemeyelim,aynı sorunlarla bende karşılaştım,Necati Bey'in davranışlarını görünce yumuşadım. sarkisyan2009-11-13 17:03:42

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

GRAFTTÇevrim Dışı

Kayıt: 14/12/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 4452
GRAFTTÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 13 Kasım 2009 20:10
Teleskop akvaryumun Yöneticisi forumda üye. İmzasındada zaten güzel yazısı mevcut...


http://www.akvaryum.com/Forum/member_profile.asp?PF=68290

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ativanÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 09/02/2009
İl: Aydin
Mesaj: 961
ativanÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 15 Kasım 2009 20:06
Avukat arkadaşların yardımları ile özellikle erhan beyin desteği önemli. Ben dilekçeyi yarın satıcı ve distribitör ile son kez görüştükten sonra yapacağım. Şüraç konusunda araştırma yapıyorum. Tüketici hakem heyetine başvuracağız.Yapacak başka birşey kalmadı.
 
Süreç:
TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETLERİNİN ÇALIŞMA USUL ve ESASLARI
Satın aldığınız herhangi bir mal veya hizmetin ayıplı (kusurlu) olduğunu fark ettiğinizde öncelikle o mal veya hizmeti aldığınız satıcı veya sağlayıcı ile görüşmeniz gerekir. Sorunu çözemiyor ve karşı taraf yükümlülüğünü yerine getirmiyorsa, firma yetkilileri ile görüşmenizde yarar vardır.
Bu tür görüşmelerde yasal haklarınızı (malın iadesi, malın yenisi ile değiştirilmesi, malın tamiri, malın özürü kadar değerinden indirilmesi) bildiğinizi ve seçimlik haklarınızdan hangisini tercih ettiğinizi belirtmeyi unutmayın.
Her şeye rağmen, sonuç alamadıysanız, mal ya da hizmeti satın aldığınız yerde bulunan;
*Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerine,
*Tüketici Mahkemelerine,
başvurmalısınız. Böyle bir durumda hakkınızı aramamanız sadece o mal veya hizmet nedeniyle sizin zarara uğramanızı değil, aynı zamanda tüketiciye saygılı olmayan satıcıyı ödüllendirmek ve başka tüketicilerin de benzer mağduriyetlere uğramasına sebep olmak anlamına gelir.
HAKEM HEYETLERİ VE TÜKETİCİ MAHKEMELERİ NEREDEDİR?
Hakem Heyetleri illerde Sanayi ve Ticaret Müdürlüğü, ilçelerde ise Kaymakamlık binalarındadır.
81 İl Müdürlüğü ile 851 ilçede Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri bulunmaktadır.
Tüketici Mahkemeleri ise her il ve ilçenin Adliye binalarında bulunmaktadır.
NEREYE BAŞVURULMALI?
Satın aldığınız ve şikayet konusu olan mal ya da hizmetin değeri 1 Ocak 2006’dan itibaren 724.99 YTL’nin (Parasal sınır her yıl DİE’nin TEFE’de meydana gelen yıllık artış oranında artırılır.) altında ise sorunun çözümü için Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurmanız zorunludur. Bu durumda, hakem heyetlerinin aldığı karar bağlayıcıdır.
Hakem heyetinin lehinize verdiği karara satıcı veya sağlayıcının uymaması durumunda İcra Müdürlüğüne müracaat edebilirsiniz.
Hakem heyeti kararı, aleyhinize çıktıysa 15 gün içinde Tüketici Mahkemesine itiraz edebilirsiniz. İtirazı görüşen Tüketici Mahkemesinin kararı kesindir.
Şikayet konusu olan hizmetin değeri 724.99 YTL’nin üstünde ve 1.892,63 YTL.’nin altında ise Hakem Heyetlerine başvurulabileceği gibi, Tüketici Mahkemelerine de başvurulabilir.
Ancak bu durumda, Hakem Heyetlerinin kararı delil niteliğinde olup, bağlayıcı değildir. Lehinize olan heyet kararına karşı tarafın uymaması halinde Tüketici Mahkemesine başvurmanız gerekecektir.
BAŞVURUNUZU NASIL YAPACAKSINIZ?
Şikayet konusunu içeren dilekçe ve ekinde konuya ait belgelerle (fatura, satış fişi, garanti belgesi, sözleşme vb.) bizzat veya posta yolu ile başvurabilirsiniz.
Yazılı dilekçenizde,
• Satın aldığınız mal ya da hizmetin ne olduğunu, özelliklerini,
• Malın ne zaman teslim edildiğini ya da hizmetin ne zaman ve nerede verildiğini,
• Ne kadar para ödediğinizi,
• Sorunun ne olduğunu,
• Satıcı ya da sağlayıcıya durumu ilettiğinizde neler olduğunu,
• Ne yapılmasını istediğinizi anlatın.
BAŞVURULARDAN ÜCRET ALINMAZ
Hakem heyetlerine yapılan başvurulardan herhangi bir ücret alınmaz. Hakem heyetlerince görevlendirilecek bilirkişi ücretleri Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından karşılanır.
Tüketici Mahkemeleri nezdinde tüketiciler tarafından açılacak davalar her türlü resim ve harçtan muaftır.
GÖRÜŞÜLME SÜRESİ
Hakem Heyetlerine yapılan başvurular, başvuru tarih ve sırasına göre en geç 3 ay içinde karara bağlanır.
Kararlar, alındığı tarihten itibaren 5 gün içinde taraflara yazılı olarak bildirilir.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ulkiÇevrim Dışı

Kayıt: 09/11/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 87
ulkiÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Kasım 2009 13:01
Arkadaşlar 1 ay uğraştıktan sonra artık para iadesi alacağız.Özellikle bu süreçle ilgili son birşeyler yazmak istiyorumki bizden sonrakilerde kimlerle alışveriş yaptıklarını bilsinler.TELESKOP AKVARYUM  MUAMMER bey den başlayalım(Tekeskop akv. un sahibi Necati BEy in oğluymuş kendisi), bey diyorum ama arkadaş 25 yaşında , ben 32 yaşındayım ve az önce kendisinden bu yaşıma kadar kimseden duymadığım laflar duydum.3 gündür işi gücü bırakmış bizimle uğraşmış,bıkmış,bizimlemi uğraşacakmış paranızı alın gidin sizinle uğraşamam ben dedi. bu firma sanki parayı bizden değil başka yerlerden kazanmışlar gibi sanki biz müşteri değiliz gibi ağzına geleni saydı.1 ay önceye dönüyorum Filtre alırken hepsi gayet nazik kibar,ilgili iken ,  sorun anında 3 günde çıldırmış gibi bağırıyordu arkadaş telefonda.Demekki bizim gibi 1 aydır uğraşsa herhalde kendisi tekme tokat kavga ederdi.Bunun yanında yaşanan bütün olumsuzluklara rağmen Ben yinede Anadolupete olumlu yaklaşımlarından dolayı teşekkür etmek istiyorum.En azından çözüm üretmeye çalıştılar, olmayıncada para iadesini kabul ettiler.En azından 25 YAŞINDA KENDİNİN ESNAF OLDUĞUNU SANAN MUAMMER BEY gibi hakaretler etmediler.Son bir sözde Anadolupet modadaki ALİ 
 BEY e söylemek istiyorum,kendiside sessiz bir filtre temin etmek için çok uğraştı gerçekten dükkanda en az 3 filtreyi açıp denedi,sürekli bize bilgi veren de kendisi idi ,belki onun o çabası olmasa bizlerde daha sert tepkiler verebilirdik onada TEŞEKKÜRLER,oysaki bu yaklaşımı onlardan önce ürünü satan TELESKOP AKVARYUM DAN görmemiz gerekiyordu ama bırakın ilgiyi üstüne MUAMMER BEY! den nerdeyse küfür yemediğim kaldı.Neyse artık bu konu böyle bitti bizde bundan sonra çevremize bu yaşadıklarımızı mutlaka aktaracağız.Nasıl olsa TELESKOP MUAMMER BEY BİZDEN BIKMIŞ BİZİM GİBİ MÜŞTERİLERLE UĞRAŞMAK İSTEMİYORMUŞ,bizde bundan sonra müşteri olmayız ve kendi çevremizdende kimseyi müşteri yapıp sevgili MUAMMER BEY in başını ağırtmayız.Kendileri de sorunsuzca para kazanıp yollarına devam ederler.Saygılar.
ulki2009-11-18 12:21:01

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

royal1Çevrim Dışı

Kurumsal Üye
Kayıt: 17/11/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 3
royal1Çevrim Dışı
Kurumsal Üye
Gönderim Zamanı: 17 Kasım 2009 14:10
Merhaba akvaryum severler. Ben Ali Kutlu öncelikle bir dünya markası olan Eheım filitreleri seçtiğiniz için siz değerli akvaristlere teşekkür ediyorum.Burda ki maillerde gördüğüm kadarıyla herkes iyi niyetli olarak sorunlarını birbiriyle paylaşmakta ve ne yapılması gerektiği hakkında görüş alışverişinde bulunmaktadır.Biz 1989 yılından beri bu sektörde hizmet etmekte olan bir firma olarak her zaman ilk önceliğimiz müşteri memnuniyeti olmuştur.bu bizim için  vazgeçilmez ilk kuraldır ve öyle kalmaya devam edecektir.Sizdeğerli akvaristere sunmuş olduğumuz dünya markası ürünlerle yıllardan beri size en iyi hizmeti vermekten ayrıca mutluk duyduğumuzu ifade etmek isterim.
Değerli akvaristler son zamanlarda bazı seri ürünlerde ses problemi yaşamakta olan müşterilerimiz olmaktadır onların sorunlarını kendileriyle bizzat bire bir görüşmekteyiz. gereken ne ise en kısa sürede yerine getirmeye çalışıyoruz.değerli akvaristler hiç bir zaman biz  sorun yaşan müşterilerimize yasal süresi 30 iş günüdür beklersiniz demedik en kısa süre içinde bize ulaşan müşterilerimize 2-3 gün içirisinde yanıt verdik.Burdan da anlaşılacağı üzerine sizin memnuniyetinizin her şeyin üzerindedir.şunu da belirtmek isterim ki  yetkililerimiz eheım yetkilileriyle yoğun şekilde görüşmelerini sürdürmektedirler  ve sonucu siz değerli eheım kullanıcılarını mutlaka bildireceğimi söylemek isterim.
 
Saygılarımla
ANADOLUPET
PrakendeSatış Sorumlusu
AliKutlu

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

wiwiwiÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 18/03/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 1605
wiwiwiÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 17 Kasım 2009 14:17

Ali bey inanın siz olmasaydınız eğer bizlerle ilgilenen kişilerinde olacağını hiç zannetmiyorum. Defalarca Anadolu Pet'i aradım ama en samimi ve içten sorunları çözmeye çalışan sizi gördüm. Bu iyi niyetinizden ötürü firmanızdan ziyade size teşekkür ederim.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ativanÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 09/02/2009
İl: Aydin
Mesaj: 961
ativanÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 17 Kasım 2009 21:52
Ali bey ve Murat usta üzerlerine düşüen görevi fazlası ile yaptılar bencede onların hakkını yememek lazım. Sorun çözümünde Telekop'a para iadesi için bastıran Anadolupet arkamızda oldu. Gerçi benim hala ürün parasının iadesi tarafıma henz yapılmış değil ama bu dereceye gelememizde Anadolu önemli.
Saygılar

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

sanchezÇevrim Dışı

Kayıt: 15/11/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 31
sanchezÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Kasım 2009 01:25

Merhabalar arkadaşlar bende bugün eheim 2217 aldım. Aslında ben yaklaşık 13-14 gün önce almıştım kafa moturunun altı patlamış yani kırık çıkmıştı kutudan geri götürmüştüm ve bu güne kadar yeni siparişi bekliyodum ve ozaman bu konuyu görmemiştim. Dün Ulaş Bey'in açmış olduğu konuyu sonuna kadar okudum dış filtreyi bugün kurdum denedim herhangi bi sorun yok ama ses çıkartma konusunda sizin paylaşmış olduğunuz maduriyetinizden kaynaklanan bende bi tedirginlik oldu filtreyi dinledim çok az bi motor çalışma sesi veriyo ama oda rahatsız edici deyil lakin ben daha önce eheim 2217 nin çalışmasına şahit olmadığım için ses bana normal gibi geldi. Sizin hatalı filtrelerinizdeki ses düzeyi nasıl acaba? Saygılarımla.


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

AQUAGENÇevrim Dışı

Kayıt: 16/12/2007
İl: Kocaeli
Mesaj: 2119
AQUAGENÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Kasım 2009 02:36
  Ali abi ellerine sağlık sıkıntıları olan kişilere yardımcı olmuşsun , sırf bunun için üye olduğunuda biliyorum..  Onca işin arasında destek vermen gerçekten harika. 
 
  Keşke teleskoptanda ses çıksa ..

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

taskinmuÇevrim Dışı

Kayıt: 30/09/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 79
taskinmuÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Kasım 2009 10:16
[QUOTE=sanchez]

Merhabalar arkadaşlar bende bugün eheim 2217 aldım. Aslında ben yaklaşık 13-14 gün önce almıştım kafa moturunun altı patlamış yani kırık çıkmıştı kutudan geri götürmüştüm ve bu güne kadar yeni siparişi bekliyodum ve ozaman bu konuyu görmemiştim. Dün Ulaş Bey'in açmış olduğu konuyu sonuna kadar okudum dış filtreyi bugün kurdum denedim herhangi bi sorun yok ama ses çıkartma konusunda sizin paylaşmış olduğunuz maduriyetinizden kaynaklanan bende bi tedirginlik oldu filtreyi dinledim çok az bi motor çalışma sesi veriyo ama oda rahatsız edici deyil lakin ben daha önce eheim 2217 nin çalışmasına şahit olmadığım için ses bana normal gibi geldi. Sizin hatalı filtrelerinizdeki ses düzeyi nasıl acaba? Saygılarımla.

[/QUOTE]
Youtube'a girebiliyorsanız,"Eheim Ses" diye aratın,göreceksiniz.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ulkiÇevrim Dışı

Kayıt: 09/11/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 87
ulkiÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Kasım 2009 12:10
[QUOTE=AQUAGEN]  Ali abi ellerine sağlık sıkıntıları olan kişilere yardımcı olmuşsun , sırf bunun için üye olduğunuda biliyorum..  Onca işin arasında destek vermen gerçekten harika. 
 
  Keşke teleskoptanda ses çıksa ..
[/QUOTE]
 
 
Teleskop akvaryumun  sesi çıkmıyor deyip haksızlık etmiş olmayalım.Muammer bey in de sesi çıkıyor ama  Telefonda, hemde oldukça gür çıkıyor ve yüksek tonda çıkıyor.Sizinle uğraşamam sıktınız artık , hepiniz paranızı alın gidin artık derken de  sesi iyi çıkıyoduTebessüm
ulki2009-11-18 12:24:37

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir