Bucephalandra Maharani Çiçeği


PrudentiaÇevrim Dışı

Kayıt: 31/05/2026
İl: Ankara
Mesaj: 5
PrudentiaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 7 Saat 42 Dakika önce
2 hafta önce aldığım bucephalandra maharani çiçek açmaya başladı, internette hiç fotoğrafını görmediğim için sormak istedim epifitler gercekten çiçek açıyor mu?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281552/260620261316491.jpg[/IMG]

Beğenenler: [T]21182,Cyber_Scout[/T][T]19769,ogurcay[/T][T]213398,ternapi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ogurcayÇevrim Dışı

Kayıt: 04/01/2007
İl: Istanbul
Mesaj: 988
ogurcayÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 7 Saat 19 Dakika önce
Evet açarlar.

Teşekkür Edenler: [T]281552,Prudentia[/T]
+1: [T]213398,ternapi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ballantinesÇevrim Dışı

Kayıt: 06/05/2013
İl: Ankara
Mesaj: 256
ballantinesÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 5 Saat 40 Dakika önce
Bazı bucephalandra türleri, yapraktan daha çok çiçek açma eğilimde bile olabiliyorlar.Daha çabuk yaprak almak isterseniz, açan çiçekleri, hatta daha açamadan, kesin atın. Aksi takdirde bütün enerjisini, çiçek açmak için kullanacaktır ve yeni yaprak vermesi gecikecektir.

Beğenenler: [T]281552,Prudentia[/T]
+1: [T]241968,Aguamentist[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

PrudentiaÇevrim Dışı

Kayıt: 31/05/2026
İl: Ankara
Mesaj: 5
PrudentiaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 4 Saat 60 Dakika önce
[QUOTE=ballantines]Bazı bucephalandra türleri, yapraktan daha çok çiçek açma eğilimde bile olabiliyorlar.Daha çabuk yaprak almak isterseniz, açan çiçekleri, hatta daha açamadan, kesin atın. Aksi takdirde bütün enerjisini, çiçek açmak için kullanacaktır ve yeni yaprak vermesi gecikecektir.[/QUOTE] yaprak açısından çok bi sıkıntım yok iki tane barteri var zaten ama teşekkürler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ballantinesÇevrim Dışı

Kayıt: 06/05/2013
İl: Ankara
Mesaj: 256
ballantinesÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 4 Saat 51 Dakika önce
Çiçekler hoşunuza gidiyor sanırım fakat bitkiye tüm enerjisini harcatıp en sonunda da kendiliğinden eriyecektir. 1 tanesini tecrübe edin tabi ama sonunda olacaklar böyledir. Sonrasında belirttiğim gibi yaparsanız, en sağlıklısı bu şekilde olacaktır.

+1: [T]241968,Aguamentist[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir