40x40x40 Akvaryum Led Önerisi
Gönderim Zamanı: 11 Saat 19 Dakika önce
Herkese iyi günler 40x40x40'lık bir akvaryum kurmak istiyorum co2 siz bir akvaryum olacak. Akvaryumda Marsilea Hirsuta , chiristmas moss ve anubias bakacağım . Christmas mossla bir tane kök alıp ağaç şekli vermek istiyorum tabanda siyah kum ve lav kırığı kullanmayı düşünüyorum bitki toprağı kullansam mı bilemedim. İçine halfmoon betta , salyangoz ve çöpçü atmak istiyorum(çöpçü için öneri varsa yazabilirsiniz). Bu akvaryumda nasıl bir led kullanmalıyım bütçem en fazla 3.000 tl olur led için. Ayrıca sıvı gübre kullanmalı mıyım, kullanırsam hangi sıvı gübreleri kullanmalıyım? Cevap verirseniz memnun olurum.[EDIT]Ancalagon,2026-06-24 16:01:48[/EDIT]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 6 Saat 23 Dakika önce
[QUOTE=Ancalagon]Herkese iyi günler 40x40x40'lık bir akvaryum kurmak istiyorum co2 siz bir akvaryum olacak. Akvaryumda Marsilea Hirsuta , chiristmas moss ve anubias bakacağım . Christmas mossla bir tane kök alıp ağaç şekli vermek istiyorum tabanda siyah kum ve lav kırığı kullanmayı düşünüyorum bitki toprağı kullansam mı bilemedim. İçine halfmoon betta , salyangoz ve çöpçü atmak istiyorum(çöpçü için öneri varsa yazabilirsiniz). Bu akvaryumda nasıl bir led kullanmalıyım bütçem en fazla 3.000 tl olur led için. Ayrıca sıvı gübre kullanmalı mıyım, kullanırsam hangi sıvı gübreleri kullanmalıyım? Cevap verirseniz memnun olurum.[/QUOTE]
İyi günler. Ben kendi akvaryumumda forumda nicki emreemin olan Fındık Petshop Yusuf abiye powerled armatür yaptırmıştım gayet memnunum. Geçenlerde yeni 40x40x40 lowtech kurulumum içinde fiyat almıştım 2400 dü 1-2 ay falan oluyor fiyat alalı. Ben şuanki akvaryumumda lav kırığı üstüne hagen kullanıp 6 ayda 1 falan kök gübre ekliyorum. Sıvı gübre olarakta reeflowers ın tam gübre setini kullanıyorum 6-7 tane falan var ama sadece makro ve mikro gübresşni alıp kullananda var. Emreemin abininde kendi sıvı gübre seti vardı ben alıp kullanmadım ama sorabilirsin.
İyi günler. Ben kendi akvaryumumda forumda nicki emreemin olan Fındık Petshop Yusuf abiye powerled armatür yaptırmıştım gayet memnunum. Geçenlerde yeni 40x40x40 lowtech kurulumum içinde fiyat almıştım 2400 dü 1-2 ay falan oluyor fiyat alalı. Ben şuanki akvaryumumda lav kırığı üstüne hagen kullanıp 6 ayda 1 falan kök gübre ekliyorum. Sıvı gübre olarakta reeflowers ın tam gübre setini kullanıyorum 6-7 tane falan var ama sadece makro ve mikro gübresşni alıp kullananda var. Emreemin abininde kendi sıvı gübre seti vardı ben alıp kullanmadım ama sorabilirsin.
Beğenenler: [T]283984,Ancalagon[/T]
Teşekkür Edenler: [T]283984,Ancalagon[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
