Canlıpetshop


mrtcngltknÇevrim Dışı

Kayıt: 12/01/2016
İl: Balikesir
Mesaj: 921
mrtcngltknÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Şubat 2021 07:09
Ben size trajikomik bir şey anlatayım [:D]

İlk alışverişimde o zamanın parasıyla 70 tl'lik alışveriş yaptım.Ve kader işte kepçe alacaktım boyutuna bakmadan en büyük kepçeyi almışım.Ürünler o kadar güzel o kadar bol bol geldi ki dedim tamam artık bu siteden alışveriş ediyim.aradan 1 2 ay geçti.2. sefer de balık siparişi ve bitki siparişinde bulundum.Sonuç ne mi?
2 beyaz benek,2 ölü,1 eksik. [:D]

Bitkiler çok formsuz gelmişti.
Herkes paraya bakıyor arkadaşlar bu devirde.
O kepçeyi almasam eminim ki yine formsuz bitkiler gelecekti.Zaten bir şans daha verip bir kere daha alışveriş yaptım yine çok kötüydü.
Geçenlerde alibabapet diye isimlerini gittigidiyor.com da değiştirmişler.Sizce isim değiştirmeleri ne kadar rezil bi firma olduklarının kanıtı değil mi?Fil kulak betta alacaktım siparişi verdim bir baktım altta canlıpetshop yazıyor.Ürünü anında iade ettim.
Alışveriş yaparken 2 defa düşünün
Şikayetvar.com da sayısız şikayet var ve hiçbirine geri dönüş yapılmamış.[EDIT]mrtcngltkn,2021-02-17 07:10:09[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

aXarayliÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 26/07/2011
İl: Ankara
Mesaj: 955
aXarayliÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 17 Şubat 2021 07:52
[QUOTE=Javamoss]Ne petshopmuş arkadaş bir bitmedi bu şikayetler...[/QUOTE]

Adı Canlıpetshop ya.. gelenler cansız geldiğinden şikayet çok

[QUOTE=Javamoss]Ne petshopmuş arkadaş bir bitmedi bu şikayetler...[/QUOTE]

Adı Canlıpetshop ya.. gelenler cansız geldiğinden şikayet çok

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

cmertaratÇevrim Dışı

Kayıt: 04/01/2021
İl: Tokat
Mesaj: 33
cmertaratÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Şubat 2021 09:49
Ben 3 kez siparişte bulundum ve öyle whatsapp üzerinden birebir iletişim de değil bayağı gittigidiyor veya hepsiburada gibi sitelerden aldım.

İlk sipariş karidesti. 11 tane kiraz aldım. 2 tane hamile ile beraber 13 karides geldi.

İkinci sipariş çam bitkisiydi. O hayal kırıklığına uğrattı ama paketleme yönünden değil üstünden yaklaşık 50 tane salyangoz ayıkladım.

Üçüncü siparişim de yine karidesti. Onda da fazla fazla geldi.

Açık konuşmak gerekirse salyangoz faciasından sonra ne iyi diyebilirim ne kötü.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ymusaÇevrim Dışı

Kayıt: 20/10/2020
İl: Erzurum
Mesaj: 61
ymusaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Şubat 2021 11:10
Bu uzaktan satış yapan firmaların gerçekten bir standardı yok ticaret hayatının ve ahlakının sıkıntılı noktası burası.
Ben de bunlardan bitki ve kum aldım. Bitkiler çok diri, canlı, poşete konmuş ve bir de karton rulo içine konulmuştu hem sağlam geldi hem de formda. Ancak kumu, leş gibi kokan ters çevrilmiş içi içe konmuş iki kedi maması torbasına doldurup göndermişler. Kumu yıkamadan kullanın demelerine rağmen is ve çamur yaktı yıkayınca. Bir daha iade falan uğraşmamak için katlandım.
Bu firmada çalışanların hizmet standardı farklı ve yöneticiler bunu önemsemiyor bu çok belli birşey.
Ben bu tür durumlarda üzülüyorum, verdikleri emeğe yaptıkları yatırıma yakışmıyor bu tür özensiz hareketler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

AplotÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/02/2019
İl: Istanbul
Mesaj: 653
AplotÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 17 Şubat 2021 11:25
Konu tekrar gündemde olduğuna göre bizzat şahit olduğum, deneyimimi paylaştığım konuyu buraya bırakıyorum.
https://www.akvaryum.com/Forum/canli_petshopu_gezdim_k967244.asp

Beğenenler: [T]229290,Aquarium01[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir