Betta Marketim - Bursa


SaRCoPhiLiuSÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 09/10/2005
İl: Tekirdag
Mesaj: 4644
SaRCoPhiLiuSÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2017 10:51
Geçen hafta tatil için gittiğim Bursa'da şans eseri bir akvaryumcuya denk geldim. Tatilde de olsak bu sevda içimizde işte.

Betta Marketim.

İçeriye girip selam verdikten sonra genç bir arkadaşımız karşıladı. İlgili-alakalı ve yardımsever. Görmek istediğimiz bir akvaryumcu portföyü. Biraz sohbet eşliğinde, yolum uzun olduğu için pek bir şey alamasam da(bir kaç kök subulata) güzel bir indirim ve gittigidiyor sitesinde de(aynı isimle) satışlarının olduğu bilgisine nail olarak mutlu bir şekilde oradan ayrıldım.

Bursa'lı akvaryumseverler bu güzel mekanı göz önünde bulundursunlar, Bursa ili dışında yaşayan (benim gibi) arkadaşlarda yukarıda bahsettiğim siteden gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilirler kanaatindeyim. İlerleyen zamanda bahsi geçen site üzerinden de alışveriş yapacağım.

Bu tarz bilgiler paylaşılmalı ki akvaryumseverler "akvaryumcular" yüzünden mağdur duruma düşmesinler. [;)]

Tebrikler, [:iyi:]

Beğenenler: [T]189004,ibrahim43[/T][T]189569,Abdull4h[/T]
Teşekkür Edenler: [T]191069,Amatör 🔰[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

muratdegÇevrimiçi

Yönetici
[B]12891,3[/B]
Kayıt: 12/08/2009
İl: Ankara
Mesaj: 5055
muratdegÇevrimiçi
Yönetici
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2017 11:19
Ben de müşteri deneyimimi paylaşayım. Gittigidiyor üzerinden bir ürün sipariş verdim ve yanlış ürün gönderilmemesini özellikle rica ettim. Ürün geldi kargoyu ben ödedim.
Özellikle belirtmeme rağmen yanlış ürün gelmişti. Bettamarketim'e attığım mesajlara cevap alamadım.
Ürünü kargo karşı taraf ödemeli olarak iade ettim. İlk kargoyu ödediğimle kaldım. Şikayette bulundum, Gittigidiyor bu konuda hiçbir işlem yapmadı.
Müşteri hizmetlerinde çalışan arkadaşlar şikayetimi standart cevapları kopyala yapıştır yaparak geçiştirdiler.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Lodos muhafızıÇevrim Dışı

Kayıt: 24/11/2016
İl: Istanbul
Mesaj: 235
Lodos muhafızıÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2017 12:54
[QUOTE=muratdeg]Ben de müşteri deneyimimi paylaşayım. Gittigidiyor üzerinden bir ürün sipariş verdim ve yanlış ürün gönderilmemesini özellikle rica ettim. Ürün geldi kargoyu ben ödedim.
Özellikle belirtmeme rağmen yanlış ürün gelmişti. Bettamarketim'e attığım mesajlara cevap alamadım.
Ürünü kargo karşı taraf ödemeli olarak iade ettim. İlk kargoyu ödediğimle kaldım. Şikayette bulundum, Gittigidiyor bu konuda hiçbir işlem yapmadı.
Müşteri hizmetlerinde çalışan arkadaşlar şikayetimi standart cevapları kopyala yapıştır yaparak geçiştirdiler.[/QUOTE]

Murat bey ne yazık ki internet üzerinden yapılan alışverişlerde bu şekilde istenmeyen olaylar hemen hemen herkesin başına geliyor.Söz konusu firmayı bilmiyorum ama daha önce farklı firmalardan yanlış ürün gönderme ve geri iade süresinde hiçbir destek görmeme gibi birçok durumları bende yaşadım [:(]Birde üstüne kargo firmasının disiplinsiz ve sorumsuzca davranışları eklenince insan gerçekten sinir hastası oluyor.bir keresinde aras kargo bana teslim etmeden kargomu teslim düşmüştü.çok uzun mücadeleler sonucunda kargoyu iade ettim.Aylar sonra paramı geri alabildim.Artık internetten alışveriş yapmaya korkuyorum.elimden geldiği kadar kendim gidip görüp almak istiyorum

Beğenenler: [T]222028,akemal[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

muratdegÇevrimiçi

Yönetici
[B]12891,3[/B]
Kayıt: 12/08/2009
İl: Ankara
Mesaj: 5055
muratdegÇevrimiçi
Yönetici
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2017 13:39
[QUOTE=Lodos muhafızı]
Murat bey ne yazık ki internet üzerinden yapılan alışverişlerde bu şekilde istenmeyen olaylar hemen hemen herkesin başına geliyor.Söz konusu firmayı bilmiyorum ama daha önce farklı firmalardan yanlış ürün gönderme ve geri iade süresinde hiçbir destek görmeme gibi birçok durumları bende yaşadım [:(]Birde üstüne kargo firmasının disiplinsiz ve sorumsuzca davranışları eklenince insan gerçekten sinir hastası oluyor.bir keresinde aras kargo bana teslim etmeden kargomu teslim düşmüştü.çok uzun mücadeleler sonucunda kargoyu iade ettim.Aylar sonra paramı geri alabildim.Artık internetten alışveriş yapmaya korkuyorum.elimden geldiği kadar kendim gidip görüp almak istiyorum [/QUOTE]
Kargo firmasından yana bir şikayetim olmadı. İade süreci de sıkıntı yaratmadı çünkü iade almak zorundalardı.
Yukarıda da belirttiğim gibi yanlışlık ya da dikkatsizlik yaşanmadı. Kasıtlı bir durumdu. Muhtemelen elde ürün kalmıştı bunu bir şekilde elden çıkarmaya çalıştılar. Belki iade etmeye üşenir deyip şanslarını denediler.
Bu kanıya nasıl vardığımı açıklayayım. Bir arkadaşımla sipariş verdik. Bunun üzerine ben bir de mesaj attım. Karşıklık olmasın istediğim ürün bu, sıkıntı yok değil mi diye sordum. Sorun olmadığını söylediler gayet nazik biçimde. Mesajlarıma hızlı dönüldü.
Arkadaşıma ve bana "hatalı" ürün geldi. Mesajlarımın hiçbirine dönmediler.
Bu hata ya da karışıklık olarak açıklanamaz.[EDIT]muratdeg,2017-01-30 15:38:46[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Lodos muhafızıÇevrim Dışı

Kayıt: 24/11/2016
İl: Istanbul
Mesaj: 235
Lodos muhafızıÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 30 Ocak 2017 15:36
[QUOTE=muratdeg]
Kargodan firmasından yana bir şikayetim olmadı. İade süreci de sıkıntı yaratmadı çünkü iade almak zorundalardı.
Yukarıda da belirttiğim gibi yanlışlık ya da dikkatsizlik yaşanmadı. Kasıtlı bir durumdu. Muhtemelen elde ürün kalmıştı bunu bir şekilde elden çıkarmaya çalıştılar. Belki iade etmeye üşenir deyip şanslarını denediler.
Bu kanıya nasıl vardığımı açıklayayım. Bir arkadaşımla sipariş verdik. Bunun üzerine ben bir de mesaj attım. Karşıklık olmasın istediğim ürün bu, sıkıntı yok değil mi diye sordum. Sorun olmadığını söylediler gayet nazik biçimde. Mesajlarıma hızlı dönüldü.
Arkadaşıma ve bana "hatalı" ürün geldi. Mesajlarımın hiçbirine dönmediler.
Bu hata ya da karışıklık olarak açıklanamaz.[/QUOTE]

Haklısınız hocam malesef bu tip insanlar yüzünden bu hobi daha fazla ileri gidemiyor.[x(]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ceyhÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/06/2017
İl: Istanbul
Mesaj: 10313
ceyhÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 10 Kasım 2018 21:27
Aldığım bitkilerden planaryalar adeta fışkırdı, onlardan kurtulayım derken bitkilerin çoğu eridi, neyse ki doğrudan akvaryuma eklememiştim. Yemin de son kullanma tarihi geçmiş. İyi bir alışveriş olmadı, şikayette de bulunmadım ama bir daha alışveriş yapmam.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Mete DuruÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 11/09/2013
İl: Istanbul
Mesaj: 1510
Mete DuruÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 10 Nisan 2020 18:38
Bu hafta Betta Marketim ile başımdan geçen deneyimimi anlatmak isterim. Kendilerinden ilk kez alışveriş yaptım. N11 üzerinden bir kaç ıvır zıvır ile dış filtrem için yedek pompa satın aldım. 2 gün içinde elime ulaştı ürünler ancak motorun iç aksamı tamamen eksik geldi. Salı akşamı bilgilendirme yaptım ve çarşamba günü w.app üzerinden adresimi ve eksik olan parçaları motorun iç kısmının fotoğrafı ("yanlış anlamayın eksik parçaların tam hangileri olduğunu anlayabilmek için" istediklerini belirterek) ile birlikte göndermemi istediler. Çarşamba günü öğlen dediklerini yaptım. Akşamına kargo yoğunluğundan yetişmediğini, yarın halledeceklerini söyleyerek özür dilediler. Eksik bütün parçalar cuma günü elime ulaştı. Pek ümidim yoktu açıkçası şaşırttılar beni. Kendilerine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim.

Beğenenler: [T]222028,akemal[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

darkandcoldÇevrim Dışı

Kayıt: 24/02/2020
İl: Konya
Mesaj: 22
darkandcoldÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 15 Ağustos 2020 11:06
Bir kaç bitki ve mikro kurt kültürü aldım aldığım gün kargolanmadigi için bayramda araya girdiğinden Java mosslar karardı öldü micro kurt ise çıkmadı tavsiye etmiyorum siteyi

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir