Lepistesimin Türü Nedir ?


*(...xXx...)*Çevrim Dışı

Kayıt: 28/08/2018
Mesaj: 36
*(...xXx...)*Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2019 12:51
Merhaba arkadaşlar bu lepistes benim başka bi lepistesimin yavrusu doğma büyüme benim elimdeydi sonra üzerine bi akşam telefon ışığını tutunca neon gibi olduğunu fark ettim sizce bunun türü nedir? Yardım ederseniz sevinirim

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208810/180720191223001.jpg[/IMG]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208810/180720191225251.jpg[/IMG]

Herkeze iyi hobiler bilen varsa söylesin lütfen kırma olabilirmi ???

Bide akvaryuma aldığım dişi alman lepistesi vardı o turuncuydu 1 gün y sadece aynı tür lepistesler vardı sadece ufak değişiklikleri vardı [EDIT]*(...xXx...)*,2019-07-18 12:52:32[/EDIT]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ers1905Çevrim Dışı

Kayıt: 19/01/2018
İl: Ankara
Mesaj: 558
ers1905Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2019 13:04
Lepistes değil bu endler.[EDIT]ers1905,2019-07-18 13:04:45[/EDIT]

Teşekkür Edenler: [T]208810,*(...xXx...)*[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

*(...xXx...)*Çevrim Dışı

Kayıt: 28/08/2018
Mesaj: 36
*(...xXx...)*Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2019 14:55
Nası yani ? İyi bişeymi hiç duymadım ismini

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208810/280820181849131.jpg[/IMG]

Bu onun annesi [3)]

.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

nvrkcyÇevrimiçi

Kayıt: 02/09/2018
İl: Erzurum
Mesaj: 238
nvrkcyÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2019 15:01
End kirma gibi gozukuyor

Beğenenler: [T]203164,ers1905[/T]
Teşekkür Edenler: [T]208810,*(...xXx...)*[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ers1905Çevrim Dışı

Kayıt: 19/01/2018
İl: Ankara
Mesaj: 558
ers1905Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2019 15:04
Valla iyi bir şey mi derken bu da Allahın bir canlısı iyidir yani :)

Beğenenler: [T]208928,nvrkcy[/T][T]213398,ternapi[/T][T]209475,sobetta[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

khancaferÇevrim Dışı

Kayıt: 20/05/2019
İl: Ankara
Mesaj: 122
khancaferÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2019 15:04
Endler moscow blue melezine benziyor.

[QUOTE=ers1905]Valla iyi bir şey mi derken bu da Allahın bir canlısı iyidir yani :)[/QUOTE] bana göre normal lepistesten iyi. Hem lepistes hem endler bakıyorum. Endler yavrularını yemiyor, bu yönden iyi. Görünüş olarak da benim daha hoşuma gidiyor erkekleri, tabi bu da göreceli.

Beğenenler: [T]203164,ers1905[/T]
Teşekkür Edenler: [T]208810,*(...xXx...)*[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

*(...xXx...)*Çevrim Dışı

Kayıt: 28/08/2018
Mesaj: 36
*(...xXx...)*Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2019 22:47
[QUOTE=ers1905]Valla iyi bir şey mi derken bu da Allahın bir canlısı iyidir yani :)[/QUOTE]

Allahın canlısı olduğunu bende biliyorum ama sordum işte daha önce hiç görmedim[:iyi:]

[QUOTE=khancafer]Endler moscow blue melezine benziyor.

bana göre normal lepistesten iyi. Hem lepistes hem endler bakıyorum. Endler yavrularını yemiyor, bu yönden iyi. Görünüş olarak da benim daha hoşuma gidiyor erkekleri, tabi bu da göreceli.[/QUOTE]

Hiç blue moscovum yoktu resimdede annesi var
zaten [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208810/130920181603331.jpg[/IMG]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

khancaferÇevrim Dışı

Kayıt: 20/05/2019
İl: Ankara
Mesaj: 122
khancaferÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2019 23:05
Geçmiş kuşaklarda blue moscow olabilir endler lepistes melezi ancak balık.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

*(...xXx...)*Çevrim Dışı

Kayıt: 28/08/2018
Mesaj: 36
*(...xXx...)*Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Temmuz 2019 23:19
Kendi üretimim

Hee anladım olabilir
Sağol[:D]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

EsnafÇevrim Dışı

Kayıt: 07/04/2019
İl: Bursa
Mesaj: 678
EsnafÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 19 Temmuz 2019 13:16
[QUOTE=*(...xXx...)*]Nası yani ? İyi bişeymi hiç duymadım ismini

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208810/280820181849131.jpg[/IMG]

Bu onun annesi [3)]

.[/QUOTE]

Dişi balığınız melez düz bir balık, erkek olan da eğer bu dişiden doğduysa endler kırması olur, demekki baba endler miş.

Endler yavru yemez derken lepistesler de yavru yemez, yavruları ayırmazsanız yetişkinlerle bir arada doğmasına izin verir yavruluğa hapsetmezseniz birbirlerine alışırlar ve yavru yeme muhabbeti ortadan kalkar.

Teşekkür Edenler: [T]208810,*(...xXx...)*[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

*(...xXx...)*Çevrim Dışı

Kayıt: 28/08/2018
Mesaj: 36
*(...xXx...)*Çevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 21 Temmuz 2019 22:37
Teşekkürler ^_^

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir